wanneer? daarnet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het mega slap van Huub hoe hij nu weer loopt te slijmen bij die vieze gore snol Amandel.
Sukkel.
En Emma denkt dat dat helpt, no way dear.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We moesten maar 'ns even massaal ons ongenoegen uiten: stijn.bakkers@talpa.tv
Daar kan ik dus ook helemaal niet bij, dat is echt Huub en is me vaak opgevallen, hij blijft niet lang boos.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het mega slap van Huub hoe hij nu weer loopt te slijmen bij die vieze gore snol Amandel.
Sukkel.
Tuurlijk is dat op zich een mooie eigenschap.In dit geval is het belachelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
[..]
vind ik geen slechte eigenschap.... zegt meer over die anderen dan over hem.
Niet dat Huub heilig is btw
verneukt door de Feboquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Waar is die principiele jonge hond van een jaar geleden gebleven?
Huub blíjft onderscheid maken tussen het spel en de realiteit. Maakt ruzie in (voor) de show en kan als alles rustig is ook weer gewoon normaal tegen de anderen doen. Huub denkt mss dat anderen óók zo denken.. en dáár zit hij bij een aantal behoorlijk fout.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Sukkel.
Nee, toen hij haar een zoen gaf en vroeg hoe het met haar ging.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Waar is die principiele jonge hond van een jaar geleden gebleven?
Vooral flink mailen en dat een paar dagen volhouden, zodat de hele server een tijdje plat komt te liggen. Misschien dat dat ze wat stof tot nadenken geeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Emma denkt dat dat helpt, no way dear.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Er komt een man met een kikker op zijn hoofd bij de dokter............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |