Daarom zou ook alle post doorgelaten moeten worden. Post voor wanabees is post voor wannabees en hoort niet geselecteerd te worden. Dat is ook al zo respectloos tov de streamers/kijkers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
A: Ik ga na de kooi lekker met Tas stappen, dat wordt een te gekke avond.
Wat A niet weet, is dat Natas en Zij volledig worden uitgekotst en dat het waarschijnlijk geen te gekke avond zal worden.
Ben bang dat dat wishful thinking van je is Stap.....maar ik hóóp dat je gelijk krijgt, dat welquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:22 schreef STAP01 het volgende:
Amanda en nadia zeiden toch dat de klap van huub (als deze uberhaupt is uitgedeeld) niet op beeld staat volgen Jaap. Kan zijn dat ze een toneelstukje aan het opvoeren waren. Dus Brain is eindelijk de Sjaak!
Misschien...hij heeft ze van te voren gewaarschuwd..quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Dus nu het groepsgesprek ivm het uitje van Brian en Huub?
Ze zijn tegenwoordig sneller dan het geluid of Fons is het echt zat.![]()
Tis echt net een kleuterschoolquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
script voor vanavond, denk ik.
Brian en Huub moeten vrolijk uitgezwaaid worden.
Daarna iedereen 2 films kijken in de respectievelijke slaapkamers
Reality soapquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
godsamme zeg. Dit is toch te belachelijk voor woorden. Ze zijn zo bang dat wij te weten gaan komen wat er in dit REALITY programma afspeelt
vind ik geen slechte eigenschap.... zegt meer over die anderen dan over hem.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef kybe het volgende:
Zoals Huub zich altijd in natasia heeft vergist,vergist hij zich ook in Amanda.
Ik denk dat Huub het zijn eer te na is om weg te lopen, hij wil 'ze' niet laten winnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
het "vervolg" komt dus pas 3 dagen na het incident.
Veel te lang.
Grote kans dat er voor die tijd weer iets gebeurt, of dat Lieke de poort uitloopt.
En misschien Huub ook wel, die trekt het ook niet veel langer.
De prinsesjes en het kindje van God vermaken zich opperbest ondertussen, en zullen steekjes blijven uitdelen.
We moesten maar 'ns even massaal ons ongenoegen uiten: stijn.bakkers@talpa.tvquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
het "vervolg" komt dus pas 3 dagen na het incident.
Veel te lang.
Grote kans dat er voor die tijd weer iets gebeurt, of dat Lieke de poort uitloopt.
En misschien Huub ook wel, die trekt het ook niet veel langer.
De prinsesjes en het kindje van God vermaken zich opperbest ondertussen, en zullen steekjes blijven uitdelen.
Waar jij zo snel die caps altijd vandaan tovert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:34 schreef Dreamboy het volgende:
Zo'n streamlock als dit was er een tijdje geleden ook over bijv persoonlijk bezit de stream's gingen weer aan Lieke was beneden Nadia en Amanda gingen er ook heen en ze hadden het oogpotlood van Lieke al te pakken.
[ afbeelding ]
wanneer? daarnet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het mega slap van Huub hoe hij nu weer loopt te slijmen bij die vieze gore snol Amandel.
Sukkel.
En Emma denkt dat dat helpt, no way dear.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We moesten maar 'ns even massaal ons ongenoegen uiten: stijn.bakkers@talpa.tv
Daar kan ik dus ook helemaal niet bij, dat is echt Huub en is me vaak opgevallen, hij blijft niet lang boos.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het mega slap van Huub hoe hij nu weer loopt te slijmen bij die vieze gore snol Amandel.
Sukkel.
Tuurlijk is dat op zich een mooie eigenschap.In dit geval is het belachelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
[..]
vind ik geen slechte eigenschap.... zegt meer over die anderen dan over hem.
Niet dat Huub heilig is btw
verneukt door de Feboquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Waar is die principiele jonge hond van een jaar geleden gebleven?
Huub blíjft onderscheid maken tussen het spel en de realiteit. Maakt ruzie in (voor) de show en kan als alles rustig is ook weer gewoon normaal tegen de anderen doen. Huub denkt mss dat anderen óók zo denken.. en dáár zit hij bij een aantal behoorlijk fout.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:35 schreef neehe het volgende:
Sukkel.
Nee, toen hij haar een zoen gaf en vroeg hoe het met haar ging.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Waar is die principiele jonge hond van een jaar geleden gebleven?
Vooral flink mailen en dat een paar dagen volhouden, zodat de hele server een tijdje plat komt te liggen. Misschien dat dat ze wat stof tot nadenken geeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Emma denkt dat dat helpt, no way dear.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Er komt een man met een kikker op zijn hoofd bij de dokter............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |