quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Nooit geweten dat dat een mop heet. Maar m'nwas meer grappig bedoelt.
![]()
Yep, geniet lekker mee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Sorry, ben net binnen, maar waar doen deze meiden auditie voor, optreden van vanavond?
Inderdaad danseressen voor vanavond en de hele tour van Brian en Huub. Brian en Huub doen hun eigen nummer, een cover en een duet, bij elkaar op een avond 5 numers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Sorry, ben net binnen, maar waar doen deze meiden auditie voor, optreden van vanavond?
Huub en Brian treden vanavond weer op met hun nummer (in Haaksbergen, dacht ik), en ze mogen elk een danseres uitzoeken om mee te nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Ja, sterker nog, voor alle optredens! Brain dus waarschijnlijk geen exit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik ook nietquote:
Dat heb je heel goed gezien. Niemand kan jumpen, dat valt tegen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Draaien ze wel die nummers van Brian en Huub want volgens mij zijn dit niet danseressen die dansen op 'Nooit meer naar huis...'
Brian heeft al eens eerder tegen Kennith en zijn moeder gezegd,quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb zelf het idee dat er in het weekend
alleen maar sukkels achter zitten,
net als toen met die 6 -2 groepsaanranding
Oh, dan heb ik dat dus goed ingeschat. Ik ben het me je eens, het is absurd. Gisteren kon je, net als destijds, de problemen van verre aan zien komen... maar als ik jou goed begrijp, wisten de ratten dus dat ze zo ver konden gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft al eens eerder tegen Kennith en zijn moeder gezegd,
dat ZIJ vaker wachten met acties tot het weekeinde is,
omdat het dan bij de productie minder bemand is.
Absurd dat de productie toch minder personeel inzet in het weekeinde,
en onveilig voelend voor hen die het doel zijn van het bashen.
Ach, een beetje stoer doen met woorden, stelt niks voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
Lieke had aardig gelijk dat ze niet met Huub wou seksen... Huub meteen op de versiertoer.
Maar afgelopen week is er toch ook enorm veel gebeurt omtrent Brian?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat dus goed ingeschat. Ik ben het me je eens, het is absurd. Gisteren kon je, net als destijds, de problemen van verre aan zien komen... maar als ik jou goed begrijp, wisten de ratten dus dat ze zo ver konden gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |