Ze moeten eerst nog even zorgen dat ze de vorige doofpotaffaires opgezogen hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
er is links een flinke hap uit Liekes haar geloof ik.
Huub heeft helemaal niets gehoord van achter?
Het wordt "rustig beoordeeld, en maandag horen we...."
Waar is de bezem en wie houdt het tapijt omhoog?
Hoop dat Brian goed word afgemaakt daar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef SIRA het volgende:
Dat ritje naar het optreden vanavond zal gezellig worden.
Lijkt me verstandig als ze met 2 auto's gaan.
Of juist niet.... voor de zekerheid toch maar het kinderslot erop....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:50 schreef SIRA het volgende:
Dat ritje naar het optreden vanavond zal gezellig worden.
Lijkt me verstandig als ze met 2 auto's gaan.
Weekend hè, de hoge pieten zitten thuis op hun pluche te genieten van hun Chardonnay.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:49 schreef chufi het volgende:
Hoorde ik het toch goed. Stelletje schijterts daar in het hokje! Ze durven geen beslissing te nemen en moeten wachten op een besluit van John of Fons
hij huilt en en legt zijn verhaal uit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:51 schreef diedirk het volgende:
Zullen paar flinke geldboetes worden.
En waarom is Brian nu alweer zolang achter bij de FEBO?!!!!!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:54 schreef rooie3 het volgende:
Waarom kust Huub Amanda nou.Is hij helemaal gek geworden.
die man van die elleboog?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Lee towers zou toch komen vanavond.
zal wel meevallen, hij komt met zoveel weg; zal nu wel weer het geval zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef Guuskeee het volgende:
brain kijkt bang na de brief
Nee, huub kijkt vrolijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef riri het volgende:
Aan Brian en Amanda's gezicht is te zien dat ze bang zijn
Precies en alleen afgelopen nacht wordt geanalyseerd..... volgens mij moeten toch echt de beelden van Brian meeggenomen worden van het kapottrappen en het hardhandig in de douche duwen van Amanda.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef Darklight het volgende:
Niemand gaat eruit dus as maandag
Heel machteloos...wat moet die jongen gefrustreerd zijn. En waarom wordt Amanda nooit op het matje geroepen voor dat schelden non-stop tegen Lieke?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
Huub werd emotioneel.
Komt op mij over alsof hij zich machteloos voelt.
De bazen houden weekend !quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
En waarom moet dit weer tot maandag wachten... moet er nog snel weer een script geschreven worden? En waarom laat Huub niets los. Daar wordt ik ook schijtziek van.
Er kan nog tot morgenavond gestemd worden, vandaar waarschijnlijk pas maandag het gesprek.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef SIRA het volgende:
Nadia maakt van armoe maar lammetjesthee
Nadia in zeikmodus/babystem: "maar er is alleen geen honing meer"
klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
Alleen afgelopen nacht wordt meegenomen.... die beelden worden geanalyseerd en passende maatregelen genomen. Verder dus niets
En ik vind het ook niet normaal dat hij nog even met Amanda loopt te slijmen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
En waarom moet dit weer tot maandag wachten... moet er nog snel weer een script geschreven worden? En waarom laat Huub niets los. Daar wordt ik ook schijtziek van.
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt.
En aangezien (een of andere vorm van) agressie van Huub en Lieke ongetwijfeld het gevolg zijn van vorige acties, blijft Brian waarschijnlijk helemaal buiten schot.
ah, dat is het "prijskaartje zit er nog op" van Amanda, waarop Brian zei "nee, het.... hoort zo...."quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Achterop het nieuwe shirt van Brian staat: Borderline Personality.![]()
Volgens mij ziet of wil Huub niet zien, dat Amanda een oprechte hekel aan hem heeft. Hij heeft het er ook nog steeds over, haar naam achter op zijn rug te zetten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:00 schreef kybe het volgende:
[..]
En ik vind het ook niet normaal dat hij nog even met Amanda loopt te slijmen.
er gaat heel wat personeel mee, dus zullen wel verschillende auto's zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Zal gezellig worden: Brian en Huub onderweg naar Haaksbergen terwijl ze elkaars bloed wel kunnen drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |