Die is vakkundig kapotgemaakt, met dank aan de FEBOquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer? daarnet?![]()
Waar is die principiele jonge hond van een jaar geleden gebleven?
Woest word ik ervan.....en het is allemaal zo doorzichtig ook...we zagen dit aankomen, nu kunnen ze eindelijk van Huub afquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
Belachelijk dat er nu wel sancties en brieven volgen terwijl alle vorige keren niets gebeurde!
Toen schreef ik ook al dat de sancties pas gaan komen als ze aan BEIDE kanten uitgedeeld kunnen worden..ze wachten gewoon net zo lang tot Huub er genoeg van heeft dat er niet ingegrepen wordt en net als Brian ook overgaat tot fysiek geweld...
en dan grijpen ze pas in
Daar wordt ik BOOS van![]()
![]()
ja wat een zielige kledij ik zie meer konten dan meidenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:46 schreef kybe het volgende:
Wat hebben ze nou weer voor een blik ordinaire meiden opengetrokken?
Wel begrijpelijk dat hij zich rotlacht, hij zit nu niet in de hoek waar de klappen vallen, en voelt zich heel wat. Jaap zal ook wel in zijn vuistje lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Bij nader inzien vind ik Dennis ook niet goed wijs.
Hij ligt alweer in een deuk van het lachen.
"hoe oud ben je nu" vroeg ze.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
Amanda kent één van de danseressen.
Natuurlijk! Komen allemaal uit dezelfde "amusements"hoek.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
Amanda kent één van de danseressen.
Ja en daarom hebben ze Teasers ook moeten sluiten. Aman is overal de aanleiding van !quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:51 schreef avonne het volgende:
[..]
"hoe oud ben je nu" vroeg ze.
Merkwaardige nadruk. Dan zit er toch iets in dat verhaal dat Amanda bij teasers minderjarig was.
Huub en Brian willen beide graag de optredens doen.. dus ze zullen wel moeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
En de vijanden moeten weer leuk doen.Daar was vast de streamlock voor.
Ik zie het probleem niet....quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:48 schreef misslady83 het volgende:
[..]
ja wat een zielige kledij ik zie meer konten dan meiden
Ik vind zo'n serieuze user in je posts , ik kan dat echt niet rijmen met je smaak voor vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |