quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.
'Ze doen maar. Ik wijk geen cm. Ze kunnen het krijgen. ...'
Huub is zijn kwakkie niet kwijt![]()
Zou het dan toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
Jaap is blij.
H: En na vanavond met D en N in de Finale.
J: Is dat zo???
Ik vond het eigenlijk meer klinken alsof B en A en H en L, zouden moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB.![]()
[..]
Zou het dan toch?![]()
Maar eigenlijk moet ik er ook niet aan denken dat die 2 blijven zitten. What to do, what to do?
Een uur? Iig sinds Lieke het geflikflooi onderbrak om te gaan miepen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent nu al een uur geobsedeerd door het kwakkie van Huub. Get a grip![]()
Dat zou de giller van de eeuw zijn, geweldige streams zal dat opleveren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk meer klinken alsof B en A en H en L, zouden moeten vertrekken.
Ik kan het me ook niet voorstellen, net zoals ik het me vorige week niet kon voorstellen dat ze Brian lieten gaan na de douche scene, maar ja het hokje doet toch wat ze zelf willen en ze zullen vanavond dus wel gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef happyme28 het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Huub en Brian vanavond gezellig samen gaan optreden
Geinig ik hoorde er meer in dat hij voo Lieke was opgekomen omdat ze aan haar zatenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Owkee duidelijk...Huub is dus geflipt gisteren.
DAt hoorde je goed!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig ik hoorde er meer in dat hij voo Lieke was opgekomen omdat ze aan haar zaten
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen, maar ik kan me wel meer niet voorstellen want daar allemaal gebeurt, dus dat gaat natuurlijk gewoon door na de knokpartij van gisteravond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef happyme28 het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Huub en Brian vanavond gezellig samen gaan optreden
en, brian de wifebeater heeft weer eens met zijn losse handjes aan een vrouw gezeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Huub is geflipt nadat Brian iets bij Lieke flikte wat hij al eerder had gedaan, maar nu voor t eerst zag Huub dat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig ik hoorde er meer in dat hij voo Lieke was opgekomen omdat ze aan haar zaten
"Dan is wat gisteren er gisteren allemaal gebeurt is nog niks."quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
dat ook, maar ook dat tie geflipt is..... zei hij gisteravond zelf ook toe, dat het zwart voor zijn ogen werdquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen Huub bedoel je? Tuurlijk. St. Brian stond met zijn handen in de lucht, dat doet ie meestal nadat hij iets gedaan heeft, goed voor het shot wat heel toevallig even op de fitness stond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Ik vraag me echt af of jij gisteravond streams hebt gekeken, wat een onzin allemaal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Dan is wat gisteren er gisteren allemaal gebeurt is nog niks."
En we weten toch allemaal hoe Huub is...als je naar Lieke kijkt dan staat tie al met grote stuiters te knijpen en kopstootjes te geven.
en ook hier zie ik meer mensen dan alleen maar Huubquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen Huub bedoel je? Tuurlijk. St. Brian stond met zijn handen in de lucht, dat doet ie meestal nadat hij iets gedaan heeft, goed voor het shot wat heel toevallig even op de fitness stond.![]()
Ja, was mooi die tuin...of heb jij meer kunnen zien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of jij gisteravond streams hebt gekeken, wat een onzin allemaal.
Nog gekker wordt het als je dat doet met je linkervoetquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo normaal voor iedere vrouw zeker...als je je aan het aankleden bent steeds met je rechtervoet op je tenen gaan staan en je knie gebogen houden...daarbij voortdurend naar jezelf onder je loodzware wimpers vol klodders mascara in de spiegel kijkend
Dat kan alleen maar duidelijk inhouden dat hij NIET geflipt is gisterenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Dan is wat gisteren er gisteren allemaal gebeurt is nog niks."
Dat Huub is geflipt wil niet zeggen dat anderen niet ook zijn geflipt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen Huub bedoel je? Tuurlijk. St. Brian stond met zijn handen in de lucht, dat doet ie meestal nadat hij iets gedaan heeft, goed voor het shot wat heel toevallig even op de fitness stond.![]()
Brian heeft dus weer met zijn tengels aan Lieke gezeten...hoelang nemen streamers hier nog genoegen mee dat Brian vrouwen slaat en schopt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
H: Als hij nog één keer aan je zit, sta ik echt niet meer voor mezelf in. Dan is wat gisteren is gebeurd niets.
Er ging wel meer aan vooraf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ook hier zie ik meer mensen dan alleen maar Huub
http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http
Even een paar posts boven je lezen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:53 schreef Kinga het volgende:
Mis ik iets? Wat is er gebeurd, dat Huub denkt dat het vandaag helemaal mis gaat lopen....
Staat niks in de updates!
slim!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar duidelijk inhouden dat hij NIET geflipt is gisteren
Ik was erbij en keek ernaar, mijn streams deden het tegen die tijd weer primaquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er ging wel meer aan vooraf.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51935&sess=2832
Volgens mij zag ik rond sec 30 Brian Huub tegen de grond aan smijten en daarna nog een keer op het keukenblok. Maar het blijft gissen dat welquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ook hier zie ik meer mensen dan alleen maar Huub
Jajoh, ga er weer gelijk van uit dat hij heeft geslagen en geschopt. Voor het zelfde geld heeft hij het over dat beetpakken toen hij de dames uit mekaar wou halen...maak van een vlieg geen olifant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef riri het volgende:
[..]
Brian heeft dus weer met zijn tengels aan Lieke gezeten...hoelang nemen streamers hier nog genoegen mee dat Brian vrouwen slaat en schopt?
Even iets opzoeken, brb.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, was mooi die tuin...of heb jij meer kunnen zien.![]()
Dat is precies wat ik er in zag, maar we weten het niet zeker he.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik rond sec 30 Brian Huub tegen de grond aan smijten en daarna nog een keer op het keukenblok. Maar het blijft gissen dat wel
Huub is zijn kwakkie niet kwijt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:53 schreef Kinga het volgende:
Mis ik iets? Wat is er gebeurd, dat Huub denkt dat het vandaag helemaal mis gaat lopen....
Staat niks in de updates!
Loos jij normaal ook Kwakjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
H: Het enige wat ik wil doen is die gitaar uit zijn handen rukken en op zijn hoofd kapot slaan.
die wilt lieke natuurlijk ook maar wat graag een koude douche geven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:58 schreef Darklight het volgende:
Als Brain niet meer weet wat die moet doen, gaat die gitaar spelen
Na een jaar kan hij het nog steeds niet btw
Voor de menswaardigheidquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:58 schreef Desii het volgende:
Van mij mag de finale-fase wel aanbreken... het blijkt dat het toch veel van een mens vergt om zo lang opgesloten te zitten (ook al is het in luxe)
Dennis en Nadia eruit en laat er maar een mooi finalespel op los
Brian exit dus !!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik er in zag, maar we weten het niet zeker he.
Wel stond Huub net met zijn arm omhoog voor de spiegel naar zijn zij of rug te kijken en zei: Jezus. Afdruk van de rand van het aanrechtblad misschien?
en weer de andere kant op ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:04 schreef Darklight het volgende:
Tussen seconde 30-40 zie je wel iemand op de grond worden gegooid, van links naar rechts
Mij zegt het genoeg dat je het voor iemand opneemt die vrouwen slaat....beelden van de douche met Amanda vergeten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jajoh, ga er weer gelijk van uit dat hij heeft geslagen en geschopt. Voor het zelfde geld heeft hij het over dat beetpakken toen hij de dames uit mekaar wou halen...maak van een vlieg geen olifant.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jajoh, ga er weer gelijk van uit dat hij heeft geslagen en geschopt. Voor het zelfde geld heeft hij het over dat beetpakken toen hij de dames uit mekaar wou halen...maak van een vlieg geen olifant.![]()
Als je goed kijkt is diegene zwart gekleed Huub dus en iemand met grijze kleding die het doet (Brian). Eerst gooit Brian Huub op de grond in de keuken , daarna komt Huub kwaad overeind en probeert Brian te pakken en dan smjijt Brian Huub weer op het keukenblok..Zoiets was het volgens mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:04 schreef Darklight het volgende:
Tussen seconde 30-40 zie je wel iemand op de grond worden gegooid, van links naar rechts
Brian toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal geen beveiliging. Ik zie twee mensen, waarschijnlijk Huub en Brian, met elkaar vechten en uit elkaar gehaald worden met uiteindelijk twee groepjes elk aan een kant van de kamer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
Het is wat moeilijk te zien maar dat ze de tango dansen lijkt me niet. Blik op de keuken tijdens de SL.
Die waren vast met hun kwakjes bezigquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:13 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk helemaal geen beveiliging. Ik zie twee mensen, waarschijnlijk Huub en Brian, met elkaar vechten en uit elkaar gehaald worden met uiteindelijk twee groepjes elk aan een kant van de kamer.
Anders is daar toch direct beveiliging bij?
Nope nadat het plan van Jaap uitlwam hebben ze nog even geprutteld over op de bank zitten om het erover te hebben. Maar al snel vonden ze het bashen belangrijker en niemand had er zin meer in waardoor het een unanieme block voor de 10.000 werdquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:13 schreef blomst het volgende:
Nog even een vraagje.
Niemand heeft de 10.000 euro gekregen?
"Het is "wat" moeilijk te zien"...zeg je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
Het is wat moeilijk te zien maar dat ze de tango dansen lijkt me niet. Blik op de keuken tijdens de SL.
Klopt, down-the-drain gegaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:13 schreef blomst het volgende:
Nog even een vraagje.
je ziet wel dat er iemand hardhandig op de grond wordt gegooid, in het zwartquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Het is "wat" moeilijk te zien"...zeg je.![]()
![]()
Sorry hoor, maar wie, wat en hoe doet zie je hier echt niet. Voor het zelfde geld is deveiliging al lang en breed binnen en halen die daar de boel uit mekaar.
Aannamens al om...en allemaal door deze beelden.![]()
Dat werd tijd, het is buiten al donker.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Geweld in de Gouden Kooi
on topic:
Brian gaat douchen,
Nadia en Dennis sporten.
Zou best kunnen. Hij heeft een hele tijd in kantoor gezeten zonder streams. En vanmorgen liep hij een tijd rond zonder dat streams hem volgenden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef HoneyBunny het volgende:
Goeiesmiddags!
Heeft Jaap eigenlijk nog officieel zijn 24-uur ingetrokken?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:13 schreef blomst het volgende:
Nog even een vraagje.
Da's een goeie, ik heb er niks over terug kunnen vinden maar het zal toch wel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef HoneyBunny het volgende:
Goeiesmiddags!
Heeft Jaap eigenlijk nog officieel zijn 24-uur ingetrokken?
Je hebt het druk Avonne, met al die berichtjes van ons over Brian, zal me proberen tot het daarvoor bestemde topic te beperken, maar het is soms moeilijk als hier van die bespottelijke dingen gepost worden om je dan stil te houden.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Geweld in de Gouden Kooi
on topic:
Brian gaat douchen,
Nadia en Dennis sporten.
Oke, nou laten we daar dan maar vanuit gaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hij heeft een hele tijd in kantoor gezeten zonder streams. En vanmorgen liep hij een tijd rond zonder dat streams hem volgenden.
Vergeet niet dat ze toen gast was... als speler was dat waarschijnlijk gewoon getollereerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:22 schreef riri het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7TSGoE13TKM
Zolang zijn de tokkies al bezig het programma te verknallen...toen was Natasia er ook nog bij
In het filmpje oefende Natasia er al driftig op los met het gooien van spullen naar Lieke haar hoofd als ze de trap afloopt....bij 04:54
Daarom is het ook zo duidelijk dat wat er nu gebeurt op een gegeven moment ook escaleert.....Natasia mag niet eens meer één voet over de drempel zetten daar in dat huis
Vorige week nog welquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian douche niet samen, dat is nieuw.
Nieuw record van Amanda, 5 seconde.![]()
Mèn wat moet dat wijf stinken. Een paar uur geleden lag ze nog te krikken onder de dekens , tel daarbij op die gore bos stinkende stro....tel uit je winst.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:27 schreef pullup het volgende:
Een douchebeurt van 20 seconden (zonder zeep)
Dat doe ik ook al een tijdje, het is inderdaad erg lachwekkendquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je het sukkeltje in de fitness volgt, is het echt lachwekkend. Hij loopt de hele tijd heen en weer te slenteren en probeert de indruk te wekken heel actief te zijn. Maar hij doet gewoon NIX !
Nou ehm, hij loopt druk te slepen met alle fitness apparatuur, noem dat maar NIX.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je het sukkeltje in de fitness volgt, is het echt lachwekkend. Hij loopt de hele tijd heen en weer te slenteren en probeert de indruk te wekken heel actief te zijn. Maar hij doet gewoon NIX !
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn wat moet dat wijf stinken. Een paar uur geleden lag ze nog te krikken onder de dekens , tel daarbij op die gore bos stinkende stro....tel uit je winst.![]()
Zou het dan tóch????quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
Lachen, nix loopt met moeite de loopband te verslepen. Nadia komt eraan en sleept hem met gemak verder![]()
En om de 3 seconden kijkt hij naar Nadia, de hele tijdquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al een tijdje, het is inderdaad erg lachwekkend![]()
Lieke is in de slaapkamer. Daarom durft hij niet in z'n veilige hoekje naast z'n bed rond te hangen. Dus gewoon vluchten naar de fitness met de bescherming van Nadia. Zij is zijn bodyguard.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al een tijdje, het is inderdaad erg lachwekkend![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
Lachen, nix loopt met moeite de loopband te verslepen. Nadia komt eraan en sleept hem met gemak verder![]()
Als Huub en Brian weg zijn (discotheek) durft het sukkeltje niets. En Japio zal Lieke wel beschermen als het nodig is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Explosief sfeertje in de villa, Amanda en Lieke die beneden in
de slaapkamer zijn maar geen woord met elkaar wisselen ....
Zal niet lang goed gaan vanavond zonder maatregelen FEBO ....
Als ze dan te beroerd zijn om die lui eruit te gooien dan op zijn minst een ludieke straf voor schuldigen van vannacht . Een maand in een tentje in de tuin + boete maar doe iets FEBOquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Explosief sfeertje in de villa, Amanda en Lieke die beneden in
de slaapkamer zijn maar geen woord met elkaar wisselen ....
Zal niet lang goed gaan vanavond zonder maatregelen FEBO ....
Music is my first love and it want be my last.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Mag de TV harder, ik ga hardlopen en anders hoor ik het niet "
.......
Dennix : "Nadia, vraag jij het eens"
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze dan te beroerd zijn om die lui eruit te gooien dan op zijn minst een ludieke straf voor schuldigen van vannacht . Een maand in een tentje in de tuin + boete maar doe iets FEBO
Volgens mij t/m morgenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:44 schreef Verida het volgende:
tot wanneer kan er gesmst worden
Paar cp-tjes voor bij zn verzameling in zn oude sokquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
Hij krijgt vast en zeker zijn beloning!
Volgens mij dat ze een half jaar verkering hebben ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:45 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat loopt Brian nou te zeiken over 10 november?
Zal wel op hem ingepraat worden, dat hij zich rustig moet gedragenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:47 schreef Margo37 het volgende:
Brian moet naar achter, ik hoop dat hij para terugkomt![]()
Volgens mij heeft ie ze verstopt in een van zn eigen bestelde supersize condooms, hij was toch groot geschapen zei ie gister toch nogquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Paar cp-tjes voor bij zn verzameling in zn oude sok![]()
vast wel,omdat hij in het midden stond en iedereen alle kanten op gooide.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
Plus wat pammetjes en klaar is Kees.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal wel op hem ingepraat worden, dat hij zich rustig moet gedragen
Denk je ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:49 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
vast wel,omdat hij in het midden stond en iedereen alle kanten op gooide.
Dan zeggen ze achter door jou Brian konden ze niet bij elkaar komen.
Toch zegt mijn gevoel dat het vandaag anders looptquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plus wat pammetjes en klaar is Kees.![]()
Of zijn verdiende loon?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
Dan mogen ze die hele shit wel schuilen daar!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:47 schreef Margo37 het volgende:
Brian moet naar achter, ik hoop dat hij para terugkomt![]()
Ik mag het hopen. Als hij jankent binnenkomt weten we genoeg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toch zegt mijn gevoel dat het vandaag anders loopt![]()
Aan de andere kant, Haaksbergen ligt in de buurt van Oldenzaal, het thuisfront van Huub.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plus wat pammetjes en klaar is Kees.![]()
Opschepper, hij heeft zeker twee handen nodig voor het masturgebeuren....quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ze verstopt in een van zn eigen bestelde supersize condooms, hij was toch groot geschapen zei ie gister toch nog
Dan ga ik de vlag in de kelder zoekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Als hij jankent binnenkomt weten we genoeg.![]()
Dat zei mijn gevoel al bij het douchewand-incidentje... Maar de Febo wil niet luisteren naar mijn gevoel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik ook als eens geopperd... weekje paardenstal.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze dan te beroerd zijn om die lui eruit te gooien dan op zijn minst een ludieke straf voor schuldigen van vannacht . Een maand in een tentje in de tuin + boete maar doe iets FEBO
Zou een goeie straf voor Dennis zijn, die is als de doods voor de paardjes!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb ik ook als eens geopperd... weekje paardenstal.....
Mijn gevoel kan alleen maar hopen, dat het regelboek een keer gebruikt wordt!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb de vlag al een paar weken bij de hand...maar als het zover is!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan ga ik de vlag in de kelder zoeken![]()
Ja Brian krijgt nog 225 CP van de febo omdat ie gisteren bezoek heeft uitgenodigd... dat moet wel betaald worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
Grote kans dat ze boos zijn omdat de FEBO weer niets doet, en als ze boos zijn zeggen ze allemaal dingen die flens graag niet naar buiten gebracht wil hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
Waarom geen beelden van H L en J?
Zit hier te hopen dat dat stro vlam vatquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef chufi het volgende:
Interressante streams! Aman begint aan haar haar....
Hoe ze ook een lokje haar van de rest van het haar moet los pellenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef chufi het volgende:
Interressante streams! Aman begint aan haar haar....
Misschien zijn ze al buiten de poortquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Grote kans dat ze boos zijn omdat de FEBO weer niets doet, en als ze boos zijn zeggen ze allemaal dingen die flens graag niet naar buiten gebracht wil hebben
Ik denk wel als je echt veel gaat bellen mailen enz..dat ze het toch echt een keer zat worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:55 schreef arneaux het volgende:
Denken jullie nou echt dat Brian eruit gekickt wordt? Zouden ze dat dan niet gewoon via de plasmas doen? Dat lijkt me ook iets handiger om uit te zenden. Er is gewoon weer niets aan de hand.
Hoop hier dat het stro helemaal afbreekt en zo te zien, kan dat niet lang meer duren!quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit hier te hopen dat dat stro vlam vat![]()
Dat opruimen is op zich al een vreemde actie voor Amanda, durft ze ook de rest niet onder ogen te komen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat zei mijn gevoel al bij het douchewand-incidentje... Maar de Febo wil niet luisteren naar mijn gevoel.
De kans is natuurlijk heeeeel groot dat er geen ruk veranderd.
![]()
Voorlopig is Amanda op haar gemak de slaapkamer aan het opruimen in plaats van haar koffers aan het pakken.![]()
Richting Haaksbergen voor het concert. Omdat Brian niet mee mag, gaan J&L mee. Onderweg krijgen ze eerst nog een 3 gangen menu aangeboden bij de plaatselijke FEBO in Hardewijk, alwaar Cora zich bij het gezelschap voegt om daarna de feesttent in Haaksbergen op stelten te zetten. Na afloop mogen ze dan genieten van hun welverdiende rust in een van de 5-sterren hotels daar in de regio, zodat ze zich morgen weer fier en monter naar de villa kunnen begeven. De villa is dan inmiddels ontdaan van al het ongedierte en staat geheel tot hun beschikking om het finale-spel te beginnenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al buiten de poort![]()
Dat lijkt me typisch kastje naar de muur als ze het niet meer weten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:53 schreef Dreamboy het volgende:
Wil je morgen nog bellen dan moet je niet naar RTL bellen die gaan alleen over de uitzendingen dus gewoon naar Talpa. 035-53-33-333
Hoe zit het nou met die CP punten van Brian?
Ik vraag me echt af of ze zelf niet ziet dat heur haar er niet uitziet. Ik kan me dat gewoonweg niet voortsellen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoop hier dat het stro helemaal afbreekt en zo te zien, kan dat niet lang meer duren!
Het is net een mislukt stekelvarken
Heel opvallend inderdaad. Denk dat die grote heibel achter aan het schoppen zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
heel opvallend dat HJL totaal niet in beeld komen
Gewoon de poort uitlopen en alles aan de hoge boom hangenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
Als dit weer door de vingers wordt gezien, dan zou ik als ik Huub was een eind hout pakken, en iedereen eens flink op zijn donder daar mee slaan.
Precies.... maar Lieek vind het prettiug als deurmat gebruikt te worden... door Huub, de rest en febo....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Als ik Lieke was zou ik gewoon zeggen dat ik aangifte van mishandeling ging doen en die aangifte alleen in trek als Brian gedwongen de Villa verlaat.
Exit voor HUUB!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef HoneyBunny het volgende:
Yeah, Huub heeft dik uitgehaald naar Brian!!!
Hoezo? Mag toch meppen in de kooi? Je mag zelfs iemand zn tandjes eruit slaan met een douchekop, dus dit is allemaal binnen de "regels" hoor.quote:
De exit van Brianquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
Amanda denkt dat "ze" allemaal druk bezig zijn.
Ook denkt ze dat er nog iets gaat komen vanavond.
Als het exit Huub èn Brian is kan ik me daar prima in vinden.quote:
Wat er in haar fantasie is gebeurd. Wedden dat de beelden heel anders zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vertelt ff in geuren en kleuren wat er allemaal gebeurt is
Dan zouden ze nu dood zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er in haar fantasie is gebeurd. Wedden dat de beelden heel anders zijn?
Dat voorval met die aanranding was ook allemaal Huub zijn schuld volgens dat trashgroepje.
Ik wou dat ze doodvielen bij hen volgende leugen
Ze vergeten wel vaker iets, ze maken graag hun eigen waarheidquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef riri het volgende:
Ze vergeten voor de goede orde wat Brian naar Lieke heeft gedaan
Wat zij vertellen staat vaak zo ver van de werkelijkheid dat het best op de streams mag, klopt toch voor 95% niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Ze vertellen wat er gebeurd is? En de streams worden niet weggedraaid?
Omdat het de halve waarheid is... de andere helft ligt onder het vloerkleed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Jammer dat dat alleen in een rechtvaardige wereld zo isquote:
EN JE HAD ALLANG THUIS MOETEN ZITTEN, KNEUS!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
BRIAN ALS JE MEELEEST.... JE BENT EEN KLOOTZAK EN EEN WIFEBEATER!!!!!
ik zou me hier in kunnen vinden, als de Febo niet eerst had toegestaan wat Amanda en Brian beiden hebben gedaan zonder enige sanctie.... nu niet meerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het exit Huub èn Brian is kan ik me daar prima in vinden.
Nee, ze vertellen wat er volgens HEN gebeurd is, dat dit niet de waarheid is en dat HJL in deze versie de schuldigen zijn, is hoogstwaarschijnlijk de reden dat de streams niet worden weggedraaidquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Wat nou Woensdag?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
Woensdag komt Danielle op bezoek voor Amanda.
Kijk, de gisteren verdiende CPs worden al weer uitgegeven.
Ik heb dat aanraken sowieso nooit begrepen.... Ik heb er altijd voor gepleit dat een wannabee kan eisen dat de andere aan halve meter bij diegene vandaan moet blijven... in de huidige situatii zou ik zefs pleiten voor een anderhalve meter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:15 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. je mag wel met je hand dicht bij maar niet aanraken waar Nadia bij zit.
Nadia is is dus al schuldig wat ze bij Lieke deed.
Dennix deed het nog voor ook.
Zal huub wel weer piano spelen en Lieke een boek lezen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:07 schreef avonne het volgende:
Jaap is aan het schaken
Is inderdaad opvallend!! En als Huub Lieke of Jaap zoiets vertellen is er meteen een lock! Dus conclusie: De verhalen van huub, Jaap en Lieke komen het dichtste bij de waarheid en die mag niet boven tafel komen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat zij vertellen staat vaak zo ver van de werkelijkheid dat het best op de streams mag, klopt toch voor 95% niet.
Ben je de tel kwijtgeraakt?? Minstens de vijfde keerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:17 schreef riri het volgende:
Toch denk ik dat Brian achter flink de wind van voren krijgt....is de tweede keer in één week dat hij agressief wordt
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je de tel kwijtgeraakt?? Minstens de vijfde keer
Als Huub exit gaat... kan ik stoppen met kijken... Nu heb ik steeds hoop dat het beter wordt.... maar helaas met dat trash is leuke tv en streams met inhoud onmogelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zou me hier in kunnen vinden, als de Febo niet eerst had toegestaan wat Amanda en Brian beiden hebben gedaan zonder enige sanctie.... nu niet meer
1. Brian met grof geweld Amanda onder een koude douche zetten
2. Amanda die Brian met een bloempot geslagen heeft
maar van die 2 klopt nooit het verhaal....het is hun verhaal komt ze weer goed uit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Nou denk eerder omdat ze er een beetje verlept uit ziet, kind heeft gisteren aardig wat moeten incasseren en ze hebben net tot half 5 liggen maffen. Dan is het logisch dat je helemaal verkreukeld bent. Beetje mascara helpt dan niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef avonne het volgende:
Lieke smeert weer veel te veel make up op.
Zou dat een teken van stress zijn?
of spontaan hevige buikrampen krijgen en de stront deze keer letterlijk uit hun bek loopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er in haar fantasie is gebeurd. Wedden dat de beelden heel anders zijn?
Dat voorval met die aanranding was ook allemaal Huub zijn schuld volgens dat trashgroepje.
Ik wou dat ze doodvielen bij hen volgende leugen
Ik neem de tijd net zo als de FEBO, met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zei "één week". Als je naar 2 weken moet kijken raak je de tel kwijt (het is zes, nl)
Onmogelijk heb de punten van Amanda bijgehouden en ze staat op - 50quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:17 schreef blomst het volgende:
Danielle komt woensdag op bezoek?
Ik niet...alleen Brian....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het exit Huub èn Brian is kan ik me daar prima in vinden.
Begin het bijna te hopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub exit gaat... kan ik stoppen met kijken... Nu heb ik steeds hoop dat het beter wordt.... maar helaas met dat trash is leuke tv en streams met inhoud onmogelijk.
En Amanda, Lieke zit compleet onder de krabbels van die bitch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik niet...alleen Brian....
dat hoor ik voor het eerst. Hoe wsa het ook alweer... passief agressief?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Begreep ik nou trouwens tijdens het beigen gister dat Lieke dat witte achterlijke jasje had gewassen? Te heet en met een rood ding erbij?
Concert gaat dus door, pagina was recent geupdate:quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Huub en Brian uit de Gouden Kooi
Eurofestijn
Afgelopen week was te zien in de Gouden Kooi dat Huub en Brian twee maanden uit de Gouden Kooi mogen voor het geven van een aantal unieke optredens. Vanavond gaan zij hun tweede optreden geven en wel bij Danspaleis Haaksbergen!!
Let op, er worden TV-Opnames gemaakt!!!!
Tevens is vanavond de muntprijs niet 1.60 euro maar 1 euro.........
Entreeprijs ¤ 7,- p.p.
http://www.danspaleis.nl/
Ja, maar ik ga ervan uit, dat Brian zijn slavinnetje meeneemt en hopelijk hobbelt die andere bijzit ook mee....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Amanda, Lieke zit compleet onder de krabbels van die bitch.
Toen zat ze er net ie en dat gin om een wit-spijkerjakkie van Aman. Die kwam toen helemaal roze uit de wasmasjienquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
dat hoor ik voor het eerst. Hoe wsa het ook alweer... passief agressief?
klopt, maar dat is al maanden geleden gebeurd, in de tijd van de negendaagse oorlog te Eemnesquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Begreep ik nou trouwens tijdens het beigen gister dat Lieke dat witte achterlijke jasje had gewassen? Te heet en met een rood ding erbij?
Dat is al bijna een jaar geleden. Was een jasje van Amanda van Colchi ofzoietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Brain zei het ook al tegen haar, niet smakken daar hou ik niet vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:28 schreef riri het volgende:
mute..vieze gesmak van Amanda
goor mens is het
Ooh, dacht dat Nadia het over dat witte zustersding van haar had....jammerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar dat is al maanden geleden gebeurd, in de tijd van de negendaagse oorlog te Eemnes
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]en zo hoort het !
edit: is dus al heel lang geleden. Mag zeker niet meer.
Ging per ongeluk! Lieke heeft gewooon de spullen gepakt die in de wasmand lagen en die gewassen..Foutje, maar dat gebeurt iedereen toch wel eensquote:
Tinkywinky en Dipsyquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
Dennix: It's winky time, it's winky time.
Hij bedoelt dat Naad zijn wenkbrauwen moet epileren.............
Wat heb ik toch een hekel aan dat sneue stel.
Dat jasje is heel bewust expresse met opzet moedwillig per ongeluk meegewassen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging per ongeluk! Lieke heeft gewooon de spullen gepakt die in de wasmand lagen en die gewassen..Foutje, maar dat gebeurt iedereen toch wel eens
Wat ik begreep is dat ze vanochtend een zwangerschapstest heeft gedaan maar daar dus niks over mag zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Nadia is ongesteld, maar mag dat niet hardop zeggen.
Zeker het zwangerschapsscript nog verder uitmelken
Dennix . he aapiequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef avonne het volgende:
Nadia begroet Lieke "hé, teringwijf"
Ja alsof je zonder baarmoeder zanger kan wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef STAP01 het volgende:
Nadia is dus gister naar achter geweest om een zwangerschapstest te doen. Ze mag er niet over praten maar doet het natuurlijk wel.
Nadia zei dat ze hetzelfde had als Amanda. Amanda wees toen vragend naar haar eigen kruis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze vanochtend een zwangerschapstest heeft gedaan maar daar dus niks over mag zeggen.
Dat is een paar maanden geleden al gebeurt. Toen was Natasia er nog.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Of een te hoge zuurgraadquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia zei dat ze hetzelfde had als Amanda. Amanda wees toen vragend naar haar eigen kruis.
dus ik denk ongesteldheid.
nee, ze deed het wel express... maar dat mocht in die tijd nog... dus nog big dealquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging per ongeluk! Lieke heeft gewooon de spullen gepakt die in de wasmand lagen en die gewassen..Foutje, maar dat gebeurt iedereen toch wel eens
Nu was Nadia aan het opstoken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef rooie3 het volgende:
Amanda eruit zou de beste oplossing zijn.Die zorgt elke keer voor een tokkiesfeer,net als Natasia..
Ze hebben toch boven geslapen, dus iid waar slaat dit opquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef riri het volgende:
Amanda maakt de opmerking..."En de vliegen vliegen weer van het bed af".....terwijl Lieke het bed strak trekt...meteen streamlock
Maar ik heb het helemaal gemist zeker, maar hoezo zou Nadia zwanger kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef bosb het volgende:
Waarom mag nadia niet gewoon zeggen dat ze niet zwanger is?? Moet zeker eerst een item van gemaakt worden
Dat lijkt me nu iets waar je geen item over maakt... daar kun je gewoon mensne diep mee kwetsen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef bosb het volgende:
Waarom mag nadia niet gewoon zeggen dat ze niet zwanger is?? Moet zeker eerst een item van gemaakt worden
toch... eerlijk is eerlijk, was Nadia degene die steeds aan het aanraken was en niet Amandaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef rooie3 het volgende:
Amanda eruit zou de beste oplossing zijn.Die zorgt elke keer voor een tokkiesfeer,net als Natasia..
En wat is hier zo grappig aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |