Dat jasje is heel bewust expresse met opzet moedwillig per ongeluk meegewassen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging per ongeluk! Lieke heeft gewooon de spullen gepakt die in de wasmand lagen en die gewassen..Foutje, maar dat gebeurt iedereen toch wel eens
Wat ik begreep is dat ze vanochtend een zwangerschapstest heeft gedaan maar daar dus niks over mag zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Nadia is ongesteld, maar mag dat niet hardop zeggen.
Zeker het zwangerschapsscript nog verder uitmelken
Dennix . he aapiequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef avonne het volgende:
Nadia begroet Lieke "hé, teringwijf"
Ja alsof je zonder baarmoeder zanger kan wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef STAP01 het volgende:
Nadia is dus gister naar achter geweest om een zwangerschapstest te doen. Ze mag er niet over praten maar doet het natuurlijk wel.
Nadia zei dat ze hetzelfde had als Amanda. Amanda wees toen vragend naar haar eigen kruis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze vanochtend een zwangerschapstest heeft gedaan maar daar dus niks over mag zeggen.
Dat is een paar maanden geleden al gebeurt. Toen was Natasia er nog.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
dat hoor ik voor het eerst. Hoe wsa het ook alweer... passief agressief?
Of een te hoge zuurgraadquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia zei dat ze hetzelfde had als Amanda. Amanda wees toen vragend naar haar eigen kruis.
dus ik denk ongesteldheid.
nee, ze deed het wel express... maar dat mocht in die tijd nog... dus nog big dealquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging per ongeluk! Lieke heeft gewooon de spullen gepakt die in de wasmand lagen en die gewassen..Foutje, maar dat gebeurt iedereen toch wel eens
Nu was Nadia aan het opstoken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef rooie3 het volgende:
Amanda eruit zou de beste oplossing zijn.Die zorgt elke keer voor een tokkiesfeer,net als Natasia..
Ze hebben toch boven geslapen, dus iid waar slaat dit opquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef riri het volgende:
Amanda maakt de opmerking..."En de vliegen vliegen weer van het bed af".....terwijl Lieke het bed strak trekt...meteen streamlock
Maar ik heb het helemaal gemist zeker, maar hoezo zou Nadia zwanger kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef bosb het volgende:
Waarom mag nadia niet gewoon zeggen dat ze niet zwanger is?? Moet zeker eerst een item van gemaakt worden
Dat lijkt me nu iets waar je geen item over maakt... daar kun je gewoon mensne diep mee kwetsen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef bosb het volgende:
Waarom mag nadia niet gewoon zeggen dat ze niet zwanger is?? Moet zeker eerst een item van gemaakt worden
toch... eerlijk is eerlijk, was Nadia degene die steeds aan het aanraken was en niet Amandaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef rooie3 het volgende:
Amanda eruit zou de beste oplossing zijn.Die zorgt elke keer voor een tokkiesfeer,net als Natasia..
En wat is hier zo grappig aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |