Wat nou Woensdag?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
Woensdag komt Danielle op bezoek voor Amanda.
Kijk, de gisteren verdiende CPs worden al weer uitgegeven.
Ik heb dat aanraken sowieso nooit begrepen.... Ik heb er altijd voor gepleit dat een wannabee kan eisen dat de andere aan halve meter bij diegene vandaan moet blijven... in de huidige situatii zou ik zefs pleiten voor een anderhalve meter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:15 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. je mag wel met je hand dicht bij maar niet aanraken waar Nadia bij zit.
Nadia is is dus al schuldig wat ze bij Lieke deed.
Dennix deed het nog voor ook.
Zal huub wel weer piano spelen en Lieke een boek lezen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:07 schreef avonne het volgende:
Jaap is aan het schaken
Is inderdaad opvallend!! En als Huub Lieke of Jaap zoiets vertellen is er meteen een lock! Dus conclusie: De verhalen van huub, Jaap en Lieke komen het dichtste bij de waarheid en die mag niet boven tafel komen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat zij vertellen staat vaak zo ver van de werkelijkheid dat het best op de streams mag, klopt toch voor 95% niet.
Ben je de tel kwijtgeraakt?? Minstens de vijfde keerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:17 schreef riri het volgende:
Toch denk ik dat Brian achter flink de wind van voren krijgt....is de tweede keer in één week dat hij agressief wordt
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je de tel kwijtgeraakt?? Minstens de vijfde keer
Als Huub exit gaat... kan ik stoppen met kijken... Nu heb ik steeds hoop dat het beter wordt.... maar helaas met dat trash is leuke tv en streams met inhoud onmogelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zou me hier in kunnen vinden, als de Febo niet eerst had toegestaan wat Amanda en Brian beiden hebben gedaan zonder enige sanctie.... nu niet meer
1. Brian met grof geweld Amanda onder een koude douche zetten
2. Amanda die Brian met een bloempot geslagen heeft
maar van die 2 klopt nooit het verhaal....het is hun verhaal komt ze weer goed uit!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Ze vertellen wat er gebeurd is? En de streams worden niet weggedraaid?
Nou denk eerder omdat ze er een beetje verlept uit ziet, kind heeft gisteren aardig wat moeten incasseren en ze hebben net tot half 5 liggen maffen. Dan is het logisch dat je helemaal verkreukeld bent. Beetje mascara helpt dan niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef avonne het volgende:
Lieke smeert weer veel te veel make up op.
Zou dat een teken van stress zijn?
of spontaan hevige buikrampen krijgen en de stront deze keer letterlijk uit hun bek loopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er in haar fantasie is gebeurd. Wedden dat de beelden heel anders zijn?
Dat voorval met die aanranding was ook allemaal Huub zijn schuld volgens dat trashgroepje.
Ik wou dat ze doodvielen bij hen volgende leugen
Ik neem de tijd net zo als de FEBO, met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zei "één week". Als je naar 2 weken moet kijken raak je de tel kwijt (het is zes, nl)
Onmogelijk heb de punten van Amanda bijgehouden en ze staat op - 50quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:17 schreef blomst het volgende:
Danielle komt woensdag op bezoek?
Ik niet...alleen Brian....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het exit Huub èn Brian is kan ik me daar prima in vinden.
Begin het bijna te hopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub exit gaat... kan ik stoppen met kijken... Nu heb ik steeds hoop dat het beter wordt.... maar helaas met dat trash is leuke tv en streams met inhoud onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |