Richting Haaksbergen voor het concert. Omdat Brian niet mee mag, gaan J&L mee. Onderweg krijgen ze eerst nog een 3 gangen menu aangeboden bij de plaatselijke FEBO in Hardewijk, alwaar Cora zich bij het gezelschap voegt om daarna de feesttent in Haaksbergen op stelten te zetten. Na afloop mogen ze dan genieten van hun welverdiende rust in een van de 5-sterren hotels daar in de regio, zodat ze zich morgen weer fier en monter naar de villa kunnen begeven. De villa is dan inmiddels ontdaan van al het ongedierte en staat geheel tot hun beschikking om het finale-spel te beginnenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al buiten de poort![]()
Dat lijkt me typisch kastje naar de muur als ze het niet meer weten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:53 schreef Dreamboy het volgende:
Wil je morgen nog bellen dan moet je niet naar RTL bellen die gaan alleen over de uitzendingen dus gewoon naar Talpa. 035-53-33-333
Hoe zit het nou met die CP punten van Brian?
Ik vraag me echt af of ze zelf niet ziet dat heur haar er niet uitziet. Ik kan me dat gewoonweg niet voortsellen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoop hier dat het stro helemaal afbreekt en zo te zien, kan dat niet lang meer duren!
Het is net een mislukt stekelvarken
Heel opvallend inderdaad. Denk dat die grote heibel achter aan het schoppen zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
heel opvallend dat HJL totaal niet in beeld komen
Gewoon de poort uitlopen en alles aan de hoge boom hangenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
Als dit weer door de vingers wordt gezien, dan zou ik als ik Huub was een eind hout pakken, en iedereen eens flink op zijn donder daar mee slaan.
Precies.... maar Lieek vind het prettiug als deurmat gebruikt te worden... door Huub, de rest en febo....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Als ik Lieke was zou ik gewoon zeggen dat ik aangifte van mishandeling ging doen en die aangifte alleen in trek als Brian gedwongen de Villa verlaat.
Exit voor HUUB!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef HoneyBunny het volgende:
Yeah, Huub heeft dik uitgehaald naar Brian!!!
Hoezo? Mag toch meppen in de kooi? Je mag zelfs iemand zn tandjes eruit slaan met een douchekop, dus dit is allemaal binnen de "regels" hoor.quote:
De exit van Brianquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
Amanda denkt dat "ze" allemaal druk bezig zijn.
Ook denkt ze dat er nog iets gaat komen vanavond.
Als het exit Huub èn Brian is kan ik me daar prima in vinden.quote:
Wat er in haar fantasie is gebeurd. Wedden dat de beelden heel anders zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vertelt ff in geuren en kleuren wat er allemaal gebeurt is
Dan zouden ze nu dood zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat er in haar fantasie is gebeurd. Wedden dat de beelden heel anders zijn?
Dat voorval met die aanranding was ook allemaal Huub zijn schuld volgens dat trashgroepje.
Ik wou dat ze doodvielen bij hen volgende leugen
Ze vergeten wel vaker iets, ze maken graag hun eigen waarheidquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef riri het volgende:
Ze vergeten voor de goede orde wat Brian naar Lieke heeft gedaan
Wat zij vertellen staat vaak zo ver van de werkelijkheid dat het best op de streams mag, klopt toch voor 95% niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Ze vertellen wat er gebeurd is? En de streams worden niet weggedraaid?
Omdat het de halve waarheid is... de andere helft ligt onder het vloerkleed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
Jammer dat dat alleen in een rechtvaardige wereld zo isquote:
EN JE HAD ALLANG THUIS MOETEN ZITTEN, KNEUS!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
BRIAN ALS JE MEELEEST.... JE BENT EEN KLOOTZAK EN EEN WIFEBEATER!!!!!
ik zou me hier in kunnen vinden, als de Febo niet eerst had toegestaan wat Amanda en Brian beiden hebben gedaan zonder enige sanctie.... nu niet meerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het exit Huub èn Brian is kan ik me daar prima in vinden.
Nee, ze vertellen wat er volgens HEN gebeurd is, dat dit niet de waarheid is en dat HJL in deze versie de schuldigen zijn, is hoogstwaarschijnlijk de reden dat de streams niet worden weggedraaidquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |