Als Huub en Brian weg zijn (discotheek) durft het sukkeltje niets. En Japio zal Lieke wel beschermen als het nodig is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Explosief sfeertje in de villa, Amanda en Lieke die beneden in
de slaapkamer zijn maar geen woord met elkaar wisselen ....
Zal niet lang goed gaan vanavond zonder maatregelen FEBO ....
Als ze dan te beroerd zijn om die lui eruit te gooien dan op zijn minst een ludieke straf voor schuldigen van vannacht . Een maand in een tentje in de tuin + boete maar doe iets FEBOquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Explosief sfeertje in de villa, Amanda en Lieke die beneden in
de slaapkamer zijn maar geen woord met elkaar wisselen ....
Zal niet lang goed gaan vanavond zonder maatregelen FEBO ....
Music is my first love and it want be my last.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Mag de TV harder, ik ga hardlopen en anders hoor ik het niet "
.......
Dennix : "Nadia, vraag jij het eens"
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze dan te beroerd zijn om die lui eruit te gooien dan op zijn minst een ludieke straf voor schuldigen van vannacht . Een maand in een tentje in de tuin + boete maar doe iets FEBO
Volgens mij t/m morgenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:44 schreef Verida het volgende:
tot wanneer kan er gesmst worden
Paar cp-tjes voor bij zn verzameling in zn oude sokquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
Hij krijgt vast en zeker zijn beloning!
Volgens mij dat ze een half jaar verkering hebben ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:45 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat loopt Brian nou te zeiken over 10 november?
Zal wel op hem ingepraat worden, dat hij zich rustig moet gedragenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:47 schreef Margo37 het volgende:
Brian moet naar achter, ik hoop dat hij para terugkomt![]()
Volgens mij heeft ie ze verstopt in een van zn eigen bestelde supersize condooms, hij was toch groot geschapen zei ie gister toch nogquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Paar cp-tjes voor bij zn verzameling in zn oude sok![]()
vast wel,omdat hij in het midden stond en iedereen alle kanten op gooide.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
Plus wat pammetjes en klaar is Kees.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal wel op hem ingepraat worden, dat hij zich rustig moet gedragen
Denk je ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:49 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
vast wel,omdat hij in het midden stond en iedereen alle kanten op gooide.
Dan zeggen ze achter door jou Brian konden ze niet bij elkaar komen.
Toch zegt mijn gevoel dat het vandaag anders looptquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plus wat pammetjes en klaar is Kees.![]()
Of zijn verdiende loon?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
Brian moet naar achter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |