En Amanda, Lieke zit compleet onder de krabbels van die bitch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik niet...alleen Brian....
dat hoor ik voor het eerst. Hoe wsa het ook alweer... passief agressief?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Begreep ik nou trouwens tijdens het beigen gister dat Lieke dat witte achterlijke jasje had gewassen? Te heet en met een rood ding erbij?
Concert gaat dus door, pagina was recent geupdate:quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Huub en Brian uit de Gouden Kooi
Eurofestijn
Afgelopen week was te zien in de Gouden Kooi dat Huub en Brian twee maanden uit de Gouden Kooi mogen voor het geven van een aantal unieke optredens. Vanavond gaan zij hun tweede optreden geven en wel bij Danspaleis Haaksbergen!!
Let op, er worden TV-Opnames gemaakt!!!!
Tevens is vanavond de muntprijs niet 1.60 euro maar 1 euro.........
Entreeprijs ¤ 7,- p.p.
http://www.danspaleis.nl/
Ja, maar ik ga ervan uit, dat Brian zijn slavinnetje meeneemt en hopelijk hobbelt die andere bijzit ook mee....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Amanda, Lieke zit compleet onder de krabbels van die bitch.
Toen zat ze er net ie en dat gin om een wit-spijkerjakkie van Aman. Die kwam toen helemaal roze uit de wasmasjienquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
dat hoor ik voor het eerst. Hoe wsa het ook alweer... passief agressief?
klopt, maar dat is al maanden geleden gebeurd, in de tijd van de negendaagse oorlog te Eemnesquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Begreep ik nou trouwens tijdens het beigen gister dat Lieke dat witte achterlijke jasje had gewassen? Te heet en met een rood ding erbij?
Dat is al bijna een jaar geleden. Was een jasje van Amanda van Colchi ofzoietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef HoneyBunny het volgende:
Brain zei het ook al tegen haar, niet smakken daar hou ik niet vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:28 schreef riri het volgende:
mute..vieze gesmak van Amanda
goor mens is het
Ooh, dacht dat Nadia het over dat witte zustersding van haar had....jammerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar dat is al maanden geleden gebeurd, in de tijd van de negendaagse oorlog te Eemnes
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
dat hoor ik voor het eerst. Hoe wsa het ook alweer... passief agressief?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]en zo hoort het !
edit: is dus al heel lang geleden. Mag zeker niet meer.
Ging per ongeluk! Lieke heeft gewooon de spullen gepakt die in de wasmand lagen en die gewassen..Foutje, maar dat gebeurt iedereen toch wel eensquote:
Tinkywinky en Dipsyquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
Dennix: It's winky time, it's winky time.
Hij bedoelt dat Naad zijn wenkbrauwen moet epileren.............
Wat heb ik toch een hekel aan dat sneue stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |