quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik verbaas me alleen. Het grappige is dat jullie 2 precies belichamen wat in de rest van Nederland over AZ-supporters gedacht wordt.
Je hoeft je niet te verontschuldigen. In mijn ogen kan je nog steeds een supporter van een club zijn, zonder dat je al teveel in het stadion komt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijden waren met Max Huibers en Moens oa in de selectie.
Oscar Moens onze pianospelende keeper.
Dus loop al een tijdje mee met AZ (lees goed meelopen zei ik...)
Die kan je weer leuk gebruiken.....
Dan ben je dus geen Jood en zal je moeten sterven volgens vele Ajacieden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen. In mijn ogen kan je nog steeds een supporter van een club zijn, zonder dat je al teveel in het stadion komt.
Jarenlang heb ik een supporterskaart gehad van Ajax, zonder dat ik in het stadion kwam.
(uitzonderingen daargelaten). Maar ik voelde me wel supporter.
sinds 93/94. Heb al mijn kaartjes en scc's nog in een plakboek dus wil je de bewijzen ook wel geven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou MaxPower daar komt ie dan, JAJA ik ga hem je stellen, dus doe je ding en reply iets vet indrukwekkends...
HOE LANG BEN JIJ AL SUPPORTER VAN H'VEEN????![]()
![]()
![]()
![]()
En nu wil ik minimaal 10 jaar lezen
Komt dat verzamelen toch nog van pasquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
sinds 93/94. Heb al mijn kaartjes en scc's nog in een plakboek dus wil je de bewijzen ook wel geven.
Oooohhhh...het was een grapje van je!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef patrickt37 het volgende:
Je moet wel leren onderscheiden wat serieus is, en niet natuurlijk.
Misschien dat wij (Nederlanders) Villareal wel als een topclub zien....maar in hoeverre is dat in Spanje ook het geval?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef thettes het volgende:
Jup, maar dit topic gaat over topclub, niet traditionele topclub. Zo heb je in spanje toch ook een club als Villareal zonder historie die wat mij betreft net zo goed topclub genoemd kunnen worden. En dan presteren ze relatief nog een stukje slechter dan AZ.
Nou, ik hou me er alleen mee bezig omdat ik me irriteer aan de omroepen die AZ zo beschrijven en hen in die positie plaatsen. Terwijl ik, en dus meerdere mensen, dit onterecht vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, zullen we AZ dan ook zo noemen? Kláár.
Serieus, al dat gezeur over topclub of niet, daar houden alleen mensen die géén AZ-fan, supporter of liefhebber zich mee bezig.![]()
Dus uiteindelijk kunnen we het volgende gaan concluderen:quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Volgens mij noemt de media AZ vaak juist geen topclub maar topploeg. Ze geven echter wel (terecht) de aandacht die een goed presterend team verdient. Dat zal niet alleen in Nederland zo zijn.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef MaxPower het volgende:
volgende week AZ lekker richting degradatie trappen!!
Voor Intertoto?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ![]()
De play-offs zit er nog altijd in al is het wel in het rechterrijtje
Heerenveen wil 5e worden, AZ kampioen. Appels en peren dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Grimm het volgende:
6 verliespunten meer dan H'veen? en H'veen speelt erg sprankelent volgens de kranten
Ik ben geen fan van het klappertjesclubje maar een crisis is zwaar overdreven
haha, heb je al eens naar het doelsaldo gekeken .. Heerenveen +21, AZ +2quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Grimm het volgende:
6 verliespunten meer dan H'veen? en H'veen speelt erg sprankelent volgens de kranten
Tuurlijk is het geen crisis. Gewoon een normale plaats voor AZ gezien de laatste 10 jaren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Grimm het volgende:
Tja, 2 overwinningen en 19 doelpunten meer. Haal daar die ene overwinning en die 9 doelpunten vanaf en dat doelsaldo is niet eens zoveel beter.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha, heb je al eens naar het doelsaldo gekeken .. Heerenveen +21, AZ +2
Dat dus ook !!
Toen ik eens in Polen was vroeg een Cracovia-supporter (2e club in Krakow na Wisla) mij of ik voor Ajax, Feyenoord, PSV of 'Alkmaar' was. Groningen kende die niet. Als ie het al verstond natuurlijk, 'Groningen' klinkt natuurlijk onuitspreekbaar voor iedereen buiten het Nederlandse (en misschien Keltische) taalgebied.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:40 schreef DutchieBre het volgende:
Vraag aan een Spanjaard of Italiaan naar PSV, Ajax en Feyenoord, ze zullen allen meteen weten over wie je het hebt en waar zij vandaan komen, ik durf bijna zeker te zeggen dat de helft van deze mensen AZ niet kennen. Dus ook een eigenschap die zij niet bezitten.
Ze hebben Co en Ome Louis gehad als trainer, die hun naar een hoger plan trok. Maar wie gaat dat doen na v. Gaal?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Tja, 2 overwinningen en 19 doelpunten meer. Haal daar die ene overwinning en die 9 doelpunten vanaf en dat doelsaldo is niet eens zoveel beter.
Dan wint Heerenveen toevallig wat vaker met 3-0 en AZ wat vaker met 1-0 ofzo. Wat dan nog?
AZ heeft een minder jaar, niet vreemd gezien de blessures, vormcrisissen, vertrokken spelers en matige aankopen. Dirk is aan het bouwen, dat komt wel goed.
Soms doe je (al dan niet gedwongen) een stapje terug om er later twee vooruit te maken.
AZ is binnen 3 jaar kampioen van Nederland.
Mensen die meegaan naar wedstrijden zijn toch juist het gepeupel? Kansloze debielen die geen leven hebben, zoals ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt toch supporter zijn en het op verschillende manieren beleven? Het is altijd baas boven baas. De mensen met een seizoenskaart die arrogant neerkijken op mensen zonder seizoenskaart, en de mensen die naar uitwedstrijden in timboektoe gaan die arrogant neerkijken op mensen die niet mee willen, etc.
Als die mensen zich met zo'n hautaine gedrag zich verheven voelen boven het gepeupel, moeten ze het zelf weten.
Onder Verbeek worden spelers beter.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ze hebben Co en Ome Louis gehad als trainer, die hun naar een hoger plan trok. Maar wie gaat dat doen na v. Gaal?
Van die 5 namen zie ik er dan toch al 4 die NIET haalbaar zijn. Vooral wanneer AZ volgend jaar geen Europees voetbal heeft. En dat ziet er wel naar uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Onder Verbeek worden spelers beter.![]()
Onder Rutte worden spelers beter.![]()
Onder Atteveld worden spelers beter.![]()
Onder Jans worden spelers beter.
Co is volgens mij wel weer beschikbaar als coach.![]()
Net als Jol.
En anders loopt er in Tilburg nog een kloon van Louis.![]()
En als dat allemaal niet lukt, dan moet Mourinho maar komen.
Rutte is niet haalbaar, want die gaat ook niet naar z'n oude club.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Van die 5 namen zie ik er dan toch al 4 die NIET haalbaar zijn. Vooral wanneer AZ volgend jaar geen Europees voetbal heeft. En dat ziet er wel naar uit.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef MaxPower het volgende:
LOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOSEEEERSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUCKING KKMONGOLEN BIJ AZ HEBBEN ZE DE WASVROUW DE ARBITRAGE LATEN DOEN OFZO
Ik zit niet, ik staquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Doe ff de groeten aan fuckbuddy die weer in de Arena naast je zit!
Maar volgens mij zit ie idd weer in de arena.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Doe ff de groeten aan fuckbuddy die weer in de Arena naast je zit!
Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef Salvad0R het volgende:
gokindustrie
Haal die joint tussen je caps-lock toets uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt.![]()
KOENDERS VERKOOPT AZ-WEDSTRIJDEN DOOR BLUNDERS TE MAKEN.![]()
DE ZEEUW MAAKT BEWUST HANDS TEGEN AJAX.![]()
MARTENS EN SCHAARS ZIJN NIET GEBLESSEERD, MAAR WILDEN NIET MEEWERKEN AAN DE NEDERLANDSE GOKINDUSTRIE.
Ja, omdat PSV de ene na de andere wedstrijd niet meer kon winnen. Anders hadden ze nooit meer mee gedaan. En als een klein clubje uit Griekenland het 3x goed doet in europa ken ik die club ook wel. Ik vind het ook knap wat ze hebben laten zien, maar met alle respect, als je met deze prestatie`s een topclub bent dan vraag ik me af. Is PSV een europese topclub dan? Die hebben nu ook 3x top gepresteerd in europa en europese topclubs als Lyon en Arsenal uitgeschakeld heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:23 schreef Cruoninga het volgende:
Toen ik eens in Polen was vroeg een Cracovia-supporter (2e club in Krakow na Wisla) mij of ik voor Ajax, Feyenoord, PSV of 'Alkmaar' was. Groningen kende die niet. Als ie het al verstond natuurlijk, 'Groningen' klinkt natuurlijk onuitspreekbaar voor iedereen buiten het Nederlandse (en misschien Keltische) taalgebied.
Maar AZ kende die dus wel. Ze zullen zich toch ook wel een beetje hebben laten gelden in Europa de laatste jaren. Hoewel AZ qua club niet groter is dan de hele subtop en middenmoot van de eredivisie, is het natuurlijk niet onterecht dat ze bij de aanvang van dit seizoen (toen dus ook het programma, inclusief de super-sundays, samengesteld werd) als titelkandidaat werden aangeduid. Ze verspeelden het kampioenschap op de laatste dag!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:20 schreef Ponco het volgende:
Heeft er hier iemand een ondubbelzinnige definitie van het woord "topclub"? Dat zijn we er meteen uit of AZ nu een topclub is ja of nee
Momenteel is AZ geen topclub.quote:
Hmmm, niet echt ondubbelzinnig, je kunt weer de vraag stellen "Wat is hooggeklasseerd?" Zijn dat plaatsen 1, 2 en 3. Of iets anders? 11 denk ik dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
[..]
Momenteel is AZ geen topclub.
Tja, en nu stond hooggeklasseerd er nog niet in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:07 schreef Ponco het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt ondubbelzinnig, je kunt weer de vraag stellen "Wat is hooggeklasseerd?" Zijn dat plaatsen 1, 2 en 3. Of iets anders? 11 denk ik dus niet
Off-topic:
Grappig dat je het in de Van Dale vindt. Een aantal maanden geleden heb ik het ook eens opgezocht, ook in hetzelfde verband ("AZ topclub of niet?"), maar toen stond het er nog niet in.
quote:We kijken over een paar maanden nog wel een keer.
Is ook erg ruim. Dan zouden we behoorlijk wat topclubs in Nederland hebbenquote:Maar ik zou zeggen: De plekken die recht geven op Europees voetbal zijn de plekken voor de hooggeklasseerden.
Misschien moeten we de Van Dale maar eens bellen, dan zijn we van die eeuwige discussie afquote:Maar het blijft dus lastig.
Toch leuk voor die clubs dat ze zich een keer topclub mogen noemen dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:23 schreef Ponco het volgende:
Is ook erg ruim. Dan zouden we behoorlijk wat topclubs in Nederland hebben![]()
Ik weet het niet. Al die AZ fans bij Van Dale. Dat kan nooit goed gaan.quote:Misschien moeten we de Van Dale maar eens bellen, dan zijn we van die eeuwige discussie af
Dit schreef ik eerder .. Dit is nog immer mijn mening aangaande "wat is een topclub"quote:Dus uiteindelijk kunnen we het volgende gaan concluderen:
AZ was afgelopen jaren een topploeg vanwege hun prestaties nationaal gezien (ook mijn mening) en volgens sommige hier ook Europees gezien (ok, dat is niet mijn mening).
AZ is geen topclub omdat zij zowel nationaal als internationaal gezien niet de uitsraling hebben die de traditionele top 3 clubs wel hebben.
Een kans zit erin dat AZ dit kan gaan bereiken wanneer zij over 15 - 20 jaar jaar nog steeds hetzelfde presteren en ondertussen ook prijzen kunnen pakken (en dan niet alleen een enkele keer een KNVB beker).
Tja, als de definitie van "topclub" een mening is, dan vind ik dan Excelsior een topclub isquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dit schreef ik eerder .. Dit is nog immer mijn mening aangaande "wat is een topclub"
Inderdaad!quote:Toch leuk voor die clubs dat ze zich een keer topclub mogen noemen dan.
Ik ben de eerste die de Van Dale beltquote:Ik weet het niet. Al die AZ fans bij Van Dale. Dat kan nooit goed gaan.
Eens!quote:Topclubs bestaan niet. Er bestaat alleen clubs. En de een heeft een groot stadion, de ander veel prijzen en weer een ander een record aantal degradaties. Elke voetbalclub is uniek en dus bijzonder.
quote:Zelfs PSV.
Het zou an sich normaal zijn, praktisch iedere andere trainer had er al lang uitgelegen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef M0NTANA het volgende:
Zou viermaal verlies op rij betekenen dat de positie van Louis van Gaal gaat wankelen?
Het leek net of de spelers aan het eind van de eerste elftal op het veld ruzie met elkaar aan het maken waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er toch aan de hand in Alkmaar?
Heb eerlijk gezegd het idee dat er een leider ontbreekt. Vorig jaar was Arveladze dat. Nu is Jaliens aanvoerder, maar dat is niet echt een leider.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er toch aan de hand in Alkmaar?
Waren ze ook duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het leek net of de spelers aan het eind van de eerste elftal op het veld ruzie met elkaar aan het maken waren.
Jaliens moet al alles op alles zetten om zelf niet kopje onder te gaan. Die heeft absoluut geen tijd om de rest van de defensie te organiseren, laat staan een heel elftal.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:47 schreef Ponco het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd het idee dat er een leider ontbreekt. Vorig jaar was Arveladze dat. Nu is Jaliens aanvoerder, maar dat is niet echt een leider.
az gaat echt niet degraderenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Rumille het volgende:
Het gaat een beetje de jaren 80 kant op. Toen werden ze kampioen en degradeerden ze niet lang daarna. Nu werden ze net niet kampioen en gaan ze, als het zo doorgaat, degraderen.
3-0 tegen Willem II
Hallo hee, het gaat misschien wel kut, maar degraderen is zwaar overdreven. AZ is gewoon het Feyenoord van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Rumille het volgende:
Het gaat een beetje de jaren 80 kant op. Toen werden ze kampioen en degradeerden ze niet lang daarna. Nu werden ze net niet kampioen en gaan ze, als het zo doorgaat, degraderen.
3-0 tegen Willem II
Bij lange na niet, Feyenoord van vorig jaar was een fantastisch team vergeleken met het az van nu!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hallo hee, het gaat misschien wel kut, maar degraderen is zwaar overdreven. AZ is gewoon het Feyenoord van vorig jaar.
Daar gaat het juist altijd mis. Verwachtingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:05 schreef Kriegel het volgende:
FC 't Stront 7 ook, als je die pot van gisteren zo zag. Desondanks is het erg vergelijkbaar: hoge verwachtingen, ronduit kloteprestaties.
En na die dag verwacht ik dat Louis het welbekende handdoekie in de ring gaat gooien.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk programma voor AZ:
30/01-2008 Feyenoord-AZ
02/02-2008 AZ - PSV
10/02-2008 NEC - AZ
17/02-2008 FC Groningen - AZ
23/02-2008 AZ - FC Twente
01/03-2008 Roda JC - AZ
09/03-2008 AZ - Feyenoord
16/03-2008 FC Utrecht - AZ
Denk je?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:50 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En na die dag verwacht ik dat Louis het welbekende handdoekie in de ring gaat gooien.
Louis van harte welkom om dat bekende stoeltje weer op gaan te vullen!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Denk je?
Wanneer ie nu nog 3 wedstrijden punten verspeeld, is ie weg.
In Amsterdam hebben we nog een stoeltje over.
Kenker, die hebben nog een zwaarder programma als onsquote:Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk programma voor AZ:
30/01-2008 Feyenoord-AZ
02/02-2008 AZ - PSV
10/02-2008 NEC - AZ
17/02-2008 FC Groningen - AZ
23/02-2008 AZ - FC Twente
01/03-2008 Roda JC - AZ
09/03-2008 AZ - Feyenoord
16/03-2008 FC Utrecht - AZ
En dan worden onze persconferenties een stuk leuker als met Kosterquote:Op maandag 28 januari 2008 14:07 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Louis van harte welkom om dat bekende stoeltje weer op gaan te vullen!
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef DutchieBre het volgende:
Zou ome Louis er mee ophouden na vandaag ? (tussenstand NEC - AZ 5 - 1 )
TU ESTA MUY MALO, MUY MALO, MUY MALO!!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades.
Als ze zich niet heel snel herstellen, wat gezien hun programma niet eenvoudig wordt, kunnen ze nog zo maar serieus in degradatiegevaar komen. Het is bijna onvoorstelbaar, maar onmogelijk is het niet.quote:
Nee, hij blijft koppig volhouden dat er nog iets te halen valt.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef DutchieBre het volgende:
Zou ome Louis er mee ophouden na vandaag ? (tussenstand NEC - AZ 5 - 1 )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |