abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:29:44 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54574031
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik verbaas me alleen. Het grappige is dat jullie 2 precies belichamen wat in de rest van Nederland over AZ-supporters gedacht wordt.

Ach, zuurpruimen als jij houden we altijd.
Confidence through competence
pi_54574056
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Mijn eerste wedstrijden waren met Max Huibers en Moens oa in de selectie.
Oscar Moens onze pianospelende keeper.

Dus loop al een tijdje mee met AZ (lees goed meelopen zei ik... )
Die kan je weer leuk gebruiken.....
Je hoeft je niet te verontschuldigen. In mijn ogen kan je nog steeds een supporter van een club zijn, zonder dat je al teveel in het stadion komt.

Jarenlang heb ik een supporterskaart gehad van Ajax, zonder dat ik in het stadion kwam.
(uitzonderingen daargelaten). Maar ik voelde me wel supporter.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:33:22 #103
55709 Stereotomy
pi_54574118
Je kunt toch supporter zijn en het op verschillende manieren beleven? Het is altijd baas boven baas. De mensen met een seizoenskaart die arrogant neerkijken op mensen zonder seizoenskaart, en de mensen die naar uitwedstrijden in timboektoe gaan die arrogant neerkijken op mensen die niet mee willen, etc.

Als die mensen zich met zo'n hautaine gedrag zich verheven voelen boven het gepeupel, moeten ze het zelf weten.
pi_54574140
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen. In mijn ogen kan je nog steeds een supporter van een club zijn, zonder dat je al teveel in het stadion komt.

Jarenlang heb ik een supporterskaart gehad van Ajax, zonder dat ik in het stadion kwam.
(uitzonderingen daargelaten). Maar ik voelde me wel supporter.
Dan ben je dus geen Jood en zal je moeten sterven volgens vele Ajacieden...
Ik snap je reactie ook zeker, maar wil graag het een en ander duidelijk maken zeg maar.

Mij boeit het weinig wat een Fries of een ander vindt van me, maar wat mij af en toe verbaasd is dat er hier 18 jarigen lopen krijsen alsof de F-Side uit hun bestaat...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54574200
Waarom draaien topics eigenlijk zo vaak uit op de mate van supporten? Ik dacht dat dit over AZ ging en of het wel of niet een topclub is.

Waarvan ik zeg, op sportief en organisatorisch vlak wel, op andere gebieden niet zo prominent.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54574283
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:

Nou MaxPower daar komt ie dan, JAJA ik ga hem je stellen, dus doe je ding en reply iets vet indrukwekkends...

HOE LANG BEN JIJ AL SUPPORTER VAN H'VEEN????
En nu wil ik minimaal 10 jaar lezen
sinds 93/94. Heb al mijn kaartjes en scc's nog in een plakboek dus wil je de bewijzen ook wel geven.
pi_54574449
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

sinds 93/94. Heb al mijn kaartjes en scc's nog in een plakboek dus wil je de bewijzen ook wel geven.
Komt dat verzamelen toch nog van pas ...

Zullen we weer wat meer on topic gaan kletsen nu
pi_54574498
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef patrickt37 het volgende:
Je moet wel leren onderscheiden wat serieus is, en niet natuurlijk.
Oooohhhh...het was een grapje van je!
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef thettes het volgende:
Jup, maar dit topic gaat over topclub, niet traditionele topclub. Zo heb je in spanje toch ook een club als Villareal zonder historie die wat mij betreft net zo goed topclub genoemd kunnen worden. En dan presteren ze relatief nog een stukje slechter dan AZ.
Misschien dat wij (Nederlanders) Villareal wel als een topclub zien....maar in hoeverre is dat in Spanje ook het geval?
pi_54577948
Geen topclub maar daar net onder met Valencia, Sevilla en Atletico
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:51:41 #110
55709 Stereotomy
pi_54579008
Nou, zullen we AZ dan ook zo noemen? Kláár.

Serieus, al dat gezeur over topclub of niet, daar houden alleen mensen die géén AZ-fan, supporter of liefhebber zich mee bezig.
pi_54582162
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, zullen we AZ dan ook zo noemen? Kláár.

Serieus, al dat gezeur over topclub of niet, daar houden alleen mensen die géén AZ-fan, supporter of liefhebber zich mee bezig.
Nou, ik hou me er alleen mee bezig omdat ik me irriteer aan de omroepen die AZ zo beschrijven en hen in die positie plaatsen. Terwijl ik, en dus meerdere mensen, dit onterecht vinden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:30:33 #112
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_54588012
Volgens mij noemt de media AZ vaak juist geen topclub maar topploeg. Ze geven echter wel (terecht) de aandacht die een goed presterend team verdient. Dat zal niet alleen in Nederland zo zijn.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_54593433
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Volgens mij noemt de media AZ vaak juist geen topclub maar topploeg. Ze geven echter wel (terecht) de aandacht die een goed presterend team verdient. Dat zal niet alleen in Nederland zo zijn.
Dus uiteindelijk kunnen we het volgende gaan concluderen:

AZ was afgelopen jaren een topploeg vanwege hun prestaties nationaal gezien (ook mijn mening) en volgens sommige hier ook Europees gezien (ok, dat is niet mijn mening).

AZ is geen topclub omdat zij zowel nationaal als internationaal gezien niet de uitsraling hebben die de traditionele top 3 clubs wel hebben.

Een kans zit erin dat AZ dit kan gaan bereiken wanneer zij over 15 - 20 jaar jaar nog steeds hetzelfde presteren en ondertussen ook prijzen kunnen pakken (en dan niet alleen een enkele keer een KNVB beker).
pi_54593883
Dat lijkt me een prima conclusie.
  woensdag 14 november 2007 @ 11:41:43 #115
55709 Stereotomy
pi_54596832
Dat wisten we allang

Het is alleen dat voornamelijk supporters van andere clubs alles aangrijpen om The New Kid on the Block die zich nog moet bewijzen bij voorbaat naar beneden te trekken. Eerst de stempel 'ze noemen zichzelf topclub' opplakken en daarna neerbashen dat ze arrogant zijn.

Bullshit.

Scheringa, Van Gaal, de spelers en co. hebben zichzelf NOOIT al een topclub genoemd. Ze hebben de ambitie om een topclub te worden, maar ambitie is in Nederland een vies woord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 14-11-2007 12:17:02 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2007 @ 12:09:06 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_54597515
Goed gesproken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54600750
Amen to that....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 13 januari 2008 @ 19:01:38 #118
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_56005039
Zo dat was een leuke top( )wedstrijd (nummer 3 tegen de nummer 8).
'Topclub AZ' staat weer waar ze horen. In de middenmoot

Maar goed, de media vind ze natuurlijk nog steeds titelkandidaat nummer 1 en topclub
  zondag 13 januari 2008 @ 19:20:24 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56005393
Als AZ dik verliest zijn ze altijd beter?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56007025
volgende week AZ lekker richting degradatie trappen!!
pi_56240686
hihi
pi_56240771
AZ

De play-offs zit er nog altijd in al is het wel in het rechterrijtje
pi_56243119
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef MaxPower het volgende:
volgende week AZ lekker richting degradatie trappen!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:34:41 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56243314
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ

De play-offs zit er nog altijd in al is het wel in het rechterrijtje
Voor Intertoto?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56244613
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Voor Intertoto?
Uhu
pi_56244677
Of lijfsbehoud?
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:44:16 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56244720
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56244844
Stel dat ze vrijdag nou ook nog eens verliezen, dan gaat het wel erg hard ineens .
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:57:33 #129
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56245017
6 verliespunten meer dan H'veen? en H'veen speelt erg sprankelent volgens de kranten
Ik ben geen fan van het klappertjesclubje maar een crisis is zwaar overdreven
pi_56245040
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Grimm het volgende:
6 verliespunten meer dan H'veen? en H'veen speelt erg sprankelent volgens de kranten
Heerenveen wil 5e worden, AZ kampioen. Appels en peren dus.
pi_56245067
quote:
haha, heb je al eens naar het doelsaldo gekeken .. Heerenveen +21, AZ +2

Dat dus ook !!
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:52:20 #132
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_56266221
quote:
Tuurlijk is het geen crisis. Gewoon een normale plaats voor AZ gezien de laatste 10 jaren.
Dat de media en de kenners er een topclub van (willen) maken, moeten ze zelf weten maar het is het nooit geweest, is het niet en wordt het ook waarschijnlijk niet.
pi_56266336
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

haha, heb je al eens naar het doelsaldo gekeken .. Heerenveen +21, AZ +2

Dat dus ook !!
Tja, 2 overwinningen en 19 doelpunten meer. Haal daar die ene overwinning en die 9 doelpunten vanaf en dat doelsaldo is niet eens zoveel beter.
Dan wint Heerenveen toevallig wat vaker met 3-0 en AZ wat vaker met 1-0 ofzo. Wat dan nog?

AZ heeft een minder jaar, niet vreemd gezien de blessures, vormcrisissen, vertrokken spelers en matige aankopen. Dirk is aan het bouwen, dat komt wel goed.
Soms doe je (al dan niet gedwongen) een stapje terug om er later twee vooruit te maken.
AZ is binnen 3 jaar kampioen van Nederland.
pi_56266682
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:40 schreef DutchieBre het volgende:

Vraag aan een Spanjaard of Italiaan naar PSV, Ajax en Feyenoord, ze zullen allen meteen weten over wie je het hebt en waar zij vandaan komen, ik durf bijna zeker te zeggen dat de helft van deze mensen AZ niet kennen. Dus ook een eigenschap die zij niet bezitten.
Toen ik eens in Polen was vroeg een Cracovia-supporter (2e club in Krakow na Wisla) mij of ik voor Ajax, Feyenoord, PSV of 'Alkmaar' was. Groningen kende die niet. Als ie het al verstond natuurlijk, 'Groningen' klinkt natuurlijk onuitspreekbaar voor iedereen buiten het Nederlandse (en misschien Keltische) taalgebied.
Maar AZ kende die dus wel. Ze zullen zich toch ook wel een beetje hebben laten gelden in Europa de laatste jaren. Hoewel AZ qua club niet groter is dan de hele subtop en middenmoot van de eredivisie, is het natuurlijk niet onterecht dat ze bij de aanvang van dit seizoen (toen dus ook het programma, inclusief de super-sundays, samengesteld werd) als titelkandidaat werden aangeduid. Ze verspeelden het kampioenschap op de laatste dag!
pi_56266801
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Tja, 2 overwinningen en 19 doelpunten meer. Haal daar die ene overwinning en die 9 doelpunten vanaf en dat doelsaldo is niet eens zoveel beter.
Dan wint Heerenveen toevallig wat vaker met 3-0 en AZ wat vaker met 1-0 ofzo. Wat dan nog?

AZ heeft een minder jaar, niet vreemd gezien de blessures, vormcrisissen, vertrokken spelers en matige aankopen. Dirk is aan het bouwen, dat komt wel goed.
Soms doe je (al dan niet gedwongen) een stapje terug om er later twee vooruit te maken.
AZ is binnen 3 jaar kampioen van Nederland.
Ze hebben Co en Ome Louis gehad als trainer, die hun naar een hoger plan trok. Maar wie gaat dat doen na v. Gaal?
pi_56266862
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt toch supporter zijn en het op verschillende manieren beleven? Het is altijd baas boven baas. De mensen met een seizoenskaart die arrogant neerkijken op mensen zonder seizoenskaart, en de mensen die naar uitwedstrijden in timboektoe gaan die arrogant neerkijken op mensen die niet mee willen, etc.

Als die mensen zich met zo'n hautaine gedrag zich verheven voelen boven het gepeupel, moeten ze het zelf weten.
Mensen die meegaan naar wedstrijden zijn toch juist het gepeupel? Kansloze debielen die geen leven hebben, zoals ik.
pi_56266887
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:32 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ze hebben Co en Ome Louis gehad als trainer, die hun naar een hoger plan trok. Maar wie gaat dat doen na v. Gaal?
Onder Verbeek worden spelers beter.
Onder Rutte worden spelers beter.
Onder Atteveld worden spelers beter.
Onder Jans worden spelers beter.

Co is volgens mij wel weer beschikbaar als coach.
Net als Jol.
En anders loopt er in Tilburg nog een kloon van Louis.

En als dat allemaal niet lukt, dan moet Mourinho maar komen.
pi_56266901
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Onder Verbeek worden spelers beter.
Onder Rutte worden spelers beter.
Onder Atteveld worden spelers beter.
Onder Jans worden spelers beter.

Co is volgens mij wel weer beschikbaar als coach.
Net als Jol.
En anders loopt er in Tilburg nog een kloon van Louis.

En als dat allemaal niet lukt, dan moet Mourinho maar komen.
Van die 5 namen zie ik er dan toch al 4 die NIET haalbaar zijn. Vooral wanneer AZ volgend jaar geen Europees voetbal heeft. En dat ziet er wel naar uit.
pi_56266913
LOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOSEEEERSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKING KKMONGOLEN BIJ AZ HEBBEN ZE DE WASVROUW DE ARBITRAGE LATEN DOEN OFZO
pi_56266927
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Van die 5 namen zie ik er dan toch al 4 die NIET haalbaar zijn. Vooral wanneer AZ volgend jaar geen Europees voetbal heeft. En dat ziet er wel naar uit.
Rutte is niet haalbaar, want die gaat ook niet naar z'n oude club.
Jans lijkt een echte clubman te zijn.
Mourinho is te duur en wil toch niet.

En waarom zou de rest niet haalbaar zijn?
pi_56266934
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef MaxPower het volgende:
LOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOSEEEERSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKING KKMONGOLEN BIJ AZ HEBBEN ZE DE WASVROUW DE ARBITRAGE LATEN DOEN OFZO
pi_56266959
gokindustrie
pi_56266962
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:42 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Doe ff de groeten aan fuckbuddy die weer in de Arena naast je zit!
pi_56266996
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik zit niet, ik sta
pi_56267003
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Maar volgens mij zit ie idd weer in de arena.

En logisch ook wanneer je voetbal wilt zien.
pi_56267014
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef Salvad0R het volgende:
gokindustrie
Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt.

KOENDERS VERKOOPT AZ-WEDSTRIJDEN DOOR BLUNDERS TE MAKEN.

DE ZEEUW MAAKT BEWUST HANDS TEGEN AJAX.

MARTENS EN SCHAARS ZIJN NIET GEBLESSEERD, MAAR WILDEN NIET MEEWERKEN AAN DE NEDERLANDSE GOKINDUSTRIE.
pi_56267047
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt.

KOENDERS VERKOOPT AZ-WEDSTRIJDEN DOOR BLUNDERS TE MAKEN.

DE ZEEUW MAAKT BEWUST HANDS TEGEN AJAX.

MARTENS EN SCHAARS ZIJN NIET GEBLESSEERD, MAAR WILDEN NIET MEEWERKEN AAN DE NEDERLANDSE GOKINDUSTRIE.
Haal die joint tussen je caps-lock toets uit.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:55:11 #148
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_56280907
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:23 schreef Cruoninga het volgende:

Toen ik eens in Polen was vroeg een Cracovia-supporter (2e club in Krakow na Wisla) mij of ik voor Ajax, Feyenoord, PSV of 'Alkmaar' was. Groningen kende die niet. Als ie het al verstond natuurlijk, 'Groningen' klinkt natuurlijk onuitspreekbaar voor iedereen buiten het Nederlandse (en misschien Keltische) taalgebied.
Maar AZ kende die dus wel. Ze zullen zich toch ook wel een beetje hebben laten gelden in Europa de laatste jaren. Hoewel AZ qua club niet groter is dan de hele subtop en middenmoot van de eredivisie, is het natuurlijk niet onterecht dat ze bij de aanvang van dit seizoen (toen dus ook het programma, inclusief de super-sundays, samengesteld werd) als titelkandidaat werden aangeduid. Ze verspeelden het kampioenschap op de laatste dag!
Ja, omdat PSV de ene na de andere wedstrijd niet meer kon winnen. Anders hadden ze nooit meer mee gedaan. En als een klein clubje uit Griekenland het 3x goed doet in europa ken ik die club ook wel. Ik vind het ook knap wat ze hebben laten zien, maar met alle respect, als je met deze prestatie`s een topclub bent dan vraag ik me af. Is PSV een europese topclub dan? Die hebben nu ook 3x top gepresteerd in europa en europese topclubs als Lyon en Arsenal uitgeschakeld heeft.

Het zelfde geld een beetje voor Sevilla. Die doen het nu ook een paar jaar lekker, maar vind ze nog steeds geen topclub in Spanje. Zoiets moet groeien in jaren.....
pi_56281530
Heeft er hier iemand een ondubbelzinnige definitie van het woord "topclub"? Dat zijn we er meteen uit of AZ nu een topclub is ja of nee
pi_56282569
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:20 schreef Ponco het volgende:
Heeft er hier iemand een ondubbelzinnige definitie van het woord "topclub"? Dat zijn we er meteen uit of AZ nu een topclub is ja of nee
quote:
Van Dale
top·club (de)
1 hooggeklasseerde sportclub
Momenteel is AZ geen topclub.
pi_56282714
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

[..]

Momenteel is AZ geen topclub.
Hmmm, niet echt ondubbelzinnig, je kunt weer de vraag stellen "Wat is hooggeklasseerd?" Zijn dat plaatsen 1, 2 en 3. Of iets anders? 11 denk ik dus niet

Off-topic:
Grappig dat je het in de Van Dale vindt. Een aantal maanden geleden heb ik het ook eens opgezocht, ook in hetzelfde verband ("AZ topclub of niet?"), maar toen stond het er nog niet in.
pi_56282965
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:07 schreef Ponco het volgende:

[..]

Hmmm, niet echt ondubbelzinnig, je kunt weer de vraag stellen "Wat is hooggeklasseerd?" Zijn dat plaatsen 1, 2 en 3. Of iets anders? 11 denk ik dus niet

Off-topic:
Grappig dat je het in de Van Dale vindt. Een aantal maanden geleden heb ik het ook eens opgezocht, ook in hetzelfde verband ("AZ topclub of niet?"), maar toen stond het er nog niet in.
Tja, en nu stond hooggeklasseerd er nog niet in.
We kijken over een paar maanden nog wel een keer.

Maar ik zou zeggen: De plekken die recht geven op Europees voetbal zijn de plekken voor de hooggeklasseerden.
Maar het blijft dus lastig.
pi_56283110
Tja, en nu stond hooggeklasseerd er nog niet in.
quote:
We kijken over een paar maanden nog wel een keer.
quote:
Maar ik zou zeggen: De plekken die recht geven op Europees voetbal zijn de plekken voor de hooggeklasseerden.
Is ook erg ruim. Dan zouden we behoorlijk wat topclubs in Nederland hebben
quote:
Maar het blijft dus lastig.
Misschien moeten we de Van Dale maar eens bellen, dan zijn we van die eeuwige discussie af
pi_56283481
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:23 schreef Ponco het volgende:
Is ook erg ruim. Dan zouden we behoorlijk wat topclubs in Nederland hebben
Toch leuk voor die clubs dat ze zich een keer topclub mogen noemen dan.
quote:
Misschien moeten we de Van Dale maar eens bellen, dan zijn we van die eeuwige discussie af
Ik weet het niet. Al die AZ fans bij Van Dale. Dat kan nooit goed gaan.

Ik geloof het allemaal wel.
Topclubs bestaan niet. Er bestaat alleen clubs. En de een heeft een groot stadion, de ander veel prijzen en weer een ander een record aantal degradaties. Elke voetbalclub is uniek en dus bijzonder.
Zelfs PSV.
pi_56283779
quote:
Dus uiteindelijk kunnen we het volgende gaan concluderen:

AZ was afgelopen jaren een topploeg vanwege hun prestaties nationaal gezien (ook mijn mening) en volgens sommige hier ook Europees gezien (ok, dat is niet mijn mening).

AZ is geen topclub omdat zij zowel nationaal als internationaal gezien niet de uitsraling hebben die de traditionele top 3 clubs wel hebben.

Een kans zit erin dat AZ dit kan gaan bereiken wanneer zij over 15 - 20 jaar jaar nog steeds hetzelfde presteren en ondertussen ook prijzen kunnen pakken (en dan niet alleen een enkele keer een KNVB beker).
Dit schreef ik eerder .. Dit is nog immer mijn mening aangaande "wat is een topclub"
pi_56283992
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Dit schreef ik eerder .. Dit is nog immer mijn mening aangaande "wat is een topclub"
Tja, als de definitie van "topclub" een mening is, dan vind ik dan Excelsior een topclub is
quote:
Toch leuk voor die clubs dat ze zich een keer topclub mogen noemen dan.
Inderdaad!
quote:
Ik weet het niet. Al die AZ fans bij Van Dale. Dat kan nooit goed gaan.
Ik ben de eerste die de Van Dale belt
quote:
Topclubs bestaan niet. Er bestaat alleen clubs. En de een heeft een groot stadion, de ander veel prijzen en weer een ander een record aantal degradaties. Elke voetbalclub is uniek en dus bijzonder.
Eens!
quote:
Zelfs PSV.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:23:10 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56308233
Zou viermaal verlies op rij betekenen dat de positie van Louis van Gaal gaat wankelen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56308901
Er is geen enkele topclub in Nederland momenteel. Zelfs de "beste" club momenteel, PSV, heeft al 17 verliespunten terwijl we pas op de helft van het seizoen zitten. Als topclub moet je in staat zijn om in ieder geval tegen de kleine clubs punten te pakken, maar dat lukt geen enkele "top club" dit seizoen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:53:12 #159
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56308958
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef M0NTANA het volgende:
Zou viermaal verlies op rij betekenen dat de positie van Louis van Gaal gaat wankelen?
Het zou an sich normaal zijn, praktisch iedere andere trainer had er al lang uitgelegen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:53:57 #160
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56308984
en dat is nederlaag 9 waarschijnlijk
pi_56309070
Wat is er toch aan de hand in Alkmaar?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:58:40 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56309115
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het leek net of de spelers aan het eind van de eerste elftal op het veld ruzie met elkaar aan het maken waren.
pi_56310344
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb eerlijk gezegd het idee dat er een leider ontbreekt. Vorig jaar was Arveladze dat. Nu is Jaliens aanvoerder, maar dat is niet echt een leider.

Van Gaal zou ook weg moeten vind ik. Ik krijg de indruk dat het hem niet boeit.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:48:52 #164
139407 jorienvdherik
pi_56310360
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het leek net of de spelers aan het eind van de eerste elftal op het veld ruzie met elkaar aan het maken waren.
Waren ze ook duidelijk
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:05:34 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56310687
Een topclub die zelf haar tv-rechten moet verkopen!

Nog even en Dirk pakt volgend jaar zijn felbegeerde titel!!
In de uitwedstrijd tegen Telstar ofzo
Planning:
-
pi_56310901
Het gaat een beetje de jaren 80 kant op. Toen werden ze kampioen en degradeerden ze niet lang daarna. Nu werden ze net niet kampioen en gaan ze, als het zo doorgaat, degraderen.
3-0 tegen Willem II
pi_56316266
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:47 schreef Ponco het volgende:

[..]

Heb eerlijk gezegd het idee dat er een leider ontbreekt. Vorig jaar was Arveladze dat. Nu is Jaliens aanvoerder, maar dat is niet echt een leider.
Jaliens moet al alles op alles zetten om zelf niet kopje onder te gaan. Die heeft absoluut geen tijd om de rest van de defensie te organiseren, laat staan een heel elftal.

Natuurlijk spelen de blessures bij jongens als Martens en Schaars mee, al was Martens ook nog niet best dit seizoen.

Ik vrees toch dat het veelbesproken vertrek van Koevermans en Arveladze en het feit dat er totaal geen gelijkwaardige vervangers voor zijn gekomen het probleem is. De aanvallers scoren niet, de tegenpartij krijgt dan meer durf om zelf druk te zetten en de rest van het elftal raakt ook onzeker. Bovendien kent iedereen de tactiek zo onderhand.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56316369
Ook het feit dat van Gaal alsmaar moord en brand schreeuwt over het feit dat hij Alves wil hebben. Ik denk dat dit ook niet goed is voor het zelfvertrouwen van de spelers, met name de spitsen. Zij zullen echt gaan twijfelen over hun eigen capaciteiten als de trainer ZO graag een ander wil. Kijk, dan gaat scorend vermogen ook ontbreken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:36:17 #169
139407 jorienvdherik
pi_56317403
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Rumille het volgende:
Het gaat een beetje de jaren 80 kant op. Toen werden ze kampioen en degradeerden ze niet lang daarna. Nu werden ze net niet kampioen en gaan ze, als het zo doorgaat, degraderen.
3-0 tegen Willem II
az gaat echt niet degraderen
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:36:50 #170
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56318306
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Rumille het volgende:
3-0 tegen Willem II
Hallo hee, het gaat misschien wel kut, maar degraderen is zwaar overdreven. AZ is gewoon het Feyenoord van vorig jaar.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56320235
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Hallo hee, het gaat misschien wel kut, maar degraderen is zwaar overdreven. AZ is gewoon het Feyenoord van vorig jaar.
Bij lange na niet, Feyenoord van vorig jaar was een fantastisch team vergeleken met het az van nu!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:05:30 #172
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56325124
FC 't Stront 7 ook, als je die pot van gisteren zo zag. Desondanks is het erg vergelijkbaar: hoge verwachtingen, ronduit kloteprestaties.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_56338116
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:05 schreef Kriegel het volgende:
FC 't Stront 7 ook, als je die pot van gisteren zo zag. Desondanks is het erg vergelijkbaar: hoge verwachtingen, ronduit kloteprestaties.
Daar gaat het juist altijd mis. Verwachtingen.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:44:32 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56361262
Leuk programma voor AZ:

30/01-2008 Feyenoord-AZ
02/02-2008 AZ - PSV
10/02-2008 NEC - AZ
17/02-2008 FC Groningen - AZ
23/02-2008 AZ - FC Twente
01/03-2008 Roda JC - AZ
09/03-2008 AZ - Feyenoord
16/03-2008 FC Utrecht - AZ
pi_56361330
De tering, dat is zeker een zwaar programma voor ze.
pi_56361374
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk programma voor AZ:

30/01-2008 Feyenoord-AZ
02/02-2008 AZ - PSV
10/02-2008 NEC - AZ
01/03-2008 Roda JC - AZ
En na die dag verwacht ik dat Louis het welbekende handdoekie in de ring gaat gooien.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_56361481
Dat programma.
pi_56361485
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:50 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

En na die dag verwacht ik dat Louis het welbekende handdoekie in de ring gaat gooien.
Denk je?
Wanneer ie nu nog 3 wedstrijden punten verspeeld, is ie weg.
In Amsterdam hebben we nog een stoeltje over.
pi_56361738
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Denk je?
Wanneer ie nu nog 3 wedstrijden punten verspeeld, is ie weg.
In Amsterdam hebben we nog een stoeltje over.
Louis van harte welkom om dat bekende stoeltje weer op gaan te vullen!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 28 januari 2008 @ 14:16:20 #180
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56361919
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef Thieske het volgende:
Dat programma.
pi_56363248
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk programma voor AZ:

30/01-2008 Feyenoord-AZ
02/02-2008 AZ - PSV
10/02-2008 NEC - AZ
01/03-2008 Roda JC - AZ
Kenker, die hebben nog een zwaarder programma als ons

AZ for degradatie
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56363258
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:07 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Louis van harte welkom om dat bekende stoeltje weer op gaan te vullen!
En dan worden onze persconferenties een stuk leuker als met Koster
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 28 januari 2008 @ 16:54:45 #183
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56365100
Kans juist om in te lopen!
Maar alle biggen op een stokkie, dit is wel een kloteschema van jewelste natuurlijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_56645748
Zou ome Louis er mee ophouden na vandaag ? (tussenstand NEC - AZ 5 - 1 )
  zondag 10 februari 2008 @ 16:05:53 #185
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_56645800
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef DutchieBre het volgende:

Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades.
pi_56646082
AZ Altijd Zichzelf was het toch?
pi_56653227
Niemand die dit had kunnen voorspellen, ik snap er in elk geval geen fuck van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 februari 2008 @ 21:55:17 #188
55709 Stereotomy
pi_56653268
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:05 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades.
TU ESTA MUY MALO, MUY MALO, MUY MALO!!

zondag 10 februari 2008 @ 23:17:45 #189
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56655900
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Triptamine het volgende:
AZ for degradatie
Als ze zich niet heel snel herstellen, wat gezien hun programma niet eenvoudig wordt, kunnen ze nog zo maar serieus in degradatiegevaar komen. Het is bijna onvoorstelbaar, maar onmogelijk is het niet.
pi_56656205
Historie koop je niet, die win je.

pwned
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:18:11 #191
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56694099
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef DutchieBre het volgende:
Nee, hij blijft koppig volhouden dat er nog iets te halen valt.

Waarvan akte.
pi_56796903
Nouja, Groningen uit is altijd lastig. Straks moet NAC de irritante "super sunday" plaats innemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')