Hmmm, niet echt ondubbelzinnig, je kunt weer de vraag stellen "Wat is hooggeklasseerd?" Zijn dat plaatsen 1, 2 en 3. Of iets anders? 11 denk ik dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
[..]
Momenteel is AZ geen topclub.
Tja, en nu stond hooggeklasseerd er nog niet in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:07 schreef Ponco het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt ondubbelzinnig, je kunt weer de vraag stellen "Wat is hooggeklasseerd?" Zijn dat plaatsen 1, 2 en 3. Of iets anders? 11 denk ik dus niet
Off-topic:
Grappig dat je het in de Van Dale vindt. Een aantal maanden geleden heb ik het ook eens opgezocht, ook in hetzelfde verband ("AZ topclub of niet?"), maar toen stond het er nog niet in.
quote:We kijken over een paar maanden nog wel een keer.
Is ook erg ruim. Dan zouden we behoorlijk wat topclubs in Nederland hebbenquote:Maar ik zou zeggen: De plekken die recht geven op Europees voetbal zijn de plekken voor de hooggeklasseerden.
Misschien moeten we de Van Dale maar eens bellen, dan zijn we van die eeuwige discussie afquote:Maar het blijft dus lastig.
Toch leuk voor die clubs dat ze zich een keer topclub mogen noemen dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:23 schreef Ponco het volgende:
Is ook erg ruim. Dan zouden we behoorlijk wat topclubs in Nederland hebben![]()
Ik weet het niet. Al die AZ fans bij Van Dale. Dat kan nooit goed gaan.quote:Misschien moeten we de Van Dale maar eens bellen, dan zijn we van die eeuwige discussie af
Dit schreef ik eerder .. Dit is nog immer mijn mening aangaande "wat is een topclub"quote:Dus uiteindelijk kunnen we het volgende gaan concluderen:
AZ was afgelopen jaren een topploeg vanwege hun prestaties nationaal gezien (ook mijn mening) en volgens sommige hier ook Europees gezien (ok, dat is niet mijn mening).
AZ is geen topclub omdat zij zowel nationaal als internationaal gezien niet de uitsraling hebben die de traditionele top 3 clubs wel hebben.
Een kans zit erin dat AZ dit kan gaan bereiken wanneer zij over 15 - 20 jaar jaar nog steeds hetzelfde presteren en ondertussen ook prijzen kunnen pakken (en dan niet alleen een enkele keer een KNVB beker).
Tja, als de definitie van "topclub" een mening is, dan vind ik dan Excelsior een topclub isquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dit schreef ik eerder .. Dit is nog immer mijn mening aangaande "wat is een topclub"
Inderdaad!quote:Toch leuk voor die clubs dat ze zich een keer topclub mogen noemen dan.
Ik ben de eerste die de Van Dale beltquote:Ik weet het niet. Al die AZ fans bij Van Dale. Dat kan nooit goed gaan.
Eens!quote:Topclubs bestaan niet. Er bestaat alleen clubs. En de een heeft een groot stadion, de ander veel prijzen en weer een ander een record aantal degradaties. Elke voetbalclub is uniek en dus bijzonder.
quote:Zelfs PSV.
Het zou an sich normaal zijn, praktisch iedere andere trainer had er al lang uitgelegen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef M0NTANA het volgende:
Zou viermaal verlies op rij betekenen dat de positie van Louis van Gaal gaat wankelen?
Het leek net of de spelers aan het eind van de eerste elftal op het veld ruzie met elkaar aan het maken waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er toch aan de hand in Alkmaar?
Heb eerlijk gezegd het idee dat er een leider ontbreekt. Vorig jaar was Arveladze dat. Nu is Jaliens aanvoerder, maar dat is niet echt een leider.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is er toch aan de hand in Alkmaar?
Waren ze ook duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het leek net of de spelers aan het eind van de eerste elftal op het veld ruzie met elkaar aan het maken waren.
Jaliens moet al alles op alles zetten om zelf niet kopje onder te gaan. Die heeft absoluut geen tijd om de rest van de defensie te organiseren, laat staan een heel elftal.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:47 schreef Ponco het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd het idee dat er een leider ontbreekt. Vorig jaar was Arveladze dat. Nu is Jaliens aanvoerder, maar dat is niet echt een leider.
az gaat echt niet degraderenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Rumille het volgende:
Het gaat een beetje de jaren 80 kant op. Toen werden ze kampioen en degradeerden ze niet lang daarna. Nu werden ze net niet kampioen en gaan ze, als het zo doorgaat, degraderen.
3-0 tegen Willem II
Hallo hee, het gaat misschien wel kut, maar degraderen is zwaar overdreven. AZ is gewoon het Feyenoord van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:16 schreef Rumille het volgende:
Het gaat een beetje de jaren 80 kant op. Toen werden ze kampioen en degradeerden ze niet lang daarna. Nu werden ze net niet kampioen en gaan ze, als het zo doorgaat, degraderen.
3-0 tegen Willem II
Bij lange na niet, Feyenoord van vorig jaar was een fantastisch team vergeleken met het az van nu!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hallo hee, het gaat misschien wel kut, maar degraderen is zwaar overdreven. AZ is gewoon het Feyenoord van vorig jaar.
Daar gaat het juist altijd mis. Verwachtingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:05 schreef Kriegel het volgende:
FC 't Stront 7 ook, als je die pot van gisteren zo zag. Desondanks is het erg vergelijkbaar: hoge verwachtingen, ronduit kloteprestaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |