abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56244677
Of lijfsbehoud?
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:44:16 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56244720
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56244844
Stel dat ze vrijdag nou ook nog eens verliezen, dan gaat het wel erg hard ineens .
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:57:33 #129
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56245017
6 verliespunten meer dan H'veen? en H'veen speelt erg sprankelent volgens de kranten
Ik ben geen fan van het klappertjesclubje maar een crisis is zwaar overdreven
pi_56245040
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Grimm het volgende:
6 verliespunten meer dan H'veen? en H'veen speelt erg sprankelent volgens de kranten
Heerenveen wil 5e worden, AZ kampioen. Appels en peren dus.
pi_56245067
quote:
haha, heb je al eens naar het doelsaldo gekeken .. Heerenveen +21, AZ +2

Dat dus ook !!
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:52:20 #132
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_56266221
quote:
Tuurlijk is het geen crisis. Gewoon een normale plaats voor AZ gezien de laatste 10 jaren.
Dat de media en de kenners er een topclub van (willen) maken, moeten ze zelf weten maar het is het nooit geweest, is het niet en wordt het ook waarschijnlijk niet.
pi_56266336
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

haha, heb je al eens naar het doelsaldo gekeken .. Heerenveen +21, AZ +2

Dat dus ook !!
Tja, 2 overwinningen en 19 doelpunten meer. Haal daar die ene overwinning en die 9 doelpunten vanaf en dat doelsaldo is niet eens zoveel beter.
Dan wint Heerenveen toevallig wat vaker met 3-0 en AZ wat vaker met 1-0 ofzo. Wat dan nog?

AZ heeft een minder jaar, niet vreemd gezien de blessures, vormcrisissen, vertrokken spelers en matige aankopen. Dirk is aan het bouwen, dat komt wel goed.
Soms doe je (al dan niet gedwongen) een stapje terug om er later twee vooruit te maken.
AZ is binnen 3 jaar kampioen van Nederland.
pi_56266682
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:40 schreef DutchieBre het volgende:

Vraag aan een Spanjaard of Italiaan naar PSV, Ajax en Feyenoord, ze zullen allen meteen weten over wie je het hebt en waar zij vandaan komen, ik durf bijna zeker te zeggen dat de helft van deze mensen AZ niet kennen. Dus ook een eigenschap die zij niet bezitten.
Toen ik eens in Polen was vroeg een Cracovia-supporter (2e club in Krakow na Wisla) mij of ik voor Ajax, Feyenoord, PSV of 'Alkmaar' was. Groningen kende die niet. Als ie het al verstond natuurlijk, 'Groningen' klinkt natuurlijk onuitspreekbaar voor iedereen buiten het Nederlandse (en misschien Keltische) taalgebied.
Maar AZ kende die dus wel. Ze zullen zich toch ook wel een beetje hebben laten gelden in Europa de laatste jaren. Hoewel AZ qua club niet groter is dan de hele subtop en middenmoot van de eredivisie, is het natuurlijk niet onterecht dat ze bij de aanvang van dit seizoen (toen dus ook het programma, inclusief de super-sundays, samengesteld werd) als titelkandidaat werden aangeduid. Ze verspeelden het kampioenschap op de laatste dag!
pi_56266801
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Tja, 2 overwinningen en 19 doelpunten meer. Haal daar die ene overwinning en die 9 doelpunten vanaf en dat doelsaldo is niet eens zoveel beter.
Dan wint Heerenveen toevallig wat vaker met 3-0 en AZ wat vaker met 1-0 ofzo. Wat dan nog?

AZ heeft een minder jaar, niet vreemd gezien de blessures, vormcrisissen, vertrokken spelers en matige aankopen. Dirk is aan het bouwen, dat komt wel goed.
Soms doe je (al dan niet gedwongen) een stapje terug om er later twee vooruit te maken.
AZ is binnen 3 jaar kampioen van Nederland.
Ze hebben Co en Ome Louis gehad als trainer, die hun naar een hoger plan trok. Maar wie gaat dat doen na v. Gaal?
pi_56266862
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt toch supporter zijn en het op verschillende manieren beleven? Het is altijd baas boven baas. De mensen met een seizoenskaart die arrogant neerkijken op mensen zonder seizoenskaart, en de mensen die naar uitwedstrijden in timboektoe gaan die arrogant neerkijken op mensen die niet mee willen, etc.

Als die mensen zich met zo'n hautaine gedrag zich verheven voelen boven het gepeupel, moeten ze het zelf weten.
Mensen die meegaan naar wedstrijden zijn toch juist het gepeupel? Kansloze debielen die geen leven hebben, zoals ik.
pi_56266887
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:32 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ze hebben Co en Ome Louis gehad als trainer, die hun naar een hoger plan trok. Maar wie gaat dat doen na v. Gaal?
Onder Verbeek worden spelers beter.
Onder Rutte worden spelers beter.
Onder Atteveld worden spelers beter.
Onder Jans worden spelers beter.

Co is volgens mij wel weer beschikbaar als coach.
Net als Jol.
En anders loopt er in Tilburg nog een kloon van Louis.

En als dat allemaal niet lukt, dan moet Mourinho maar komen.
pi_56266901
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Onder Verbeek worden spelers beter.
Onder Rutte worden spelers beter.
Onder Atteveld worden spelers beter.
Onder Jans worden spelers beter.

Co is volgens mij wel weer beschikbaar als coach.
Net als Jol.
En anders loopt er in Tilburg nog een kloon van Louis.

En als dat allemaal niet lukt, dan moet Mourinho maar komen.
Van die 5 namen zie ik er dan toch al 4 die NIET haalbaar zijn. Vooral wanneer AZ volgend jaar geen Europees voetbal heeft. En dat ziet er wel naar uit.
pi_56266913
LOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOSEEEERSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKING KKMONGOLEN BIJ AZ HEBBEN ZE DE WASVROUW DE ARBITRAGE LATEN DOEN OFZO
pi_56266927
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Van die 5 namen zie ik er dan toch al 4 die NIET haalbaar zijn. Vooral wanneer AZ volgend jaar geen Europees voetbal heeft. En dat ziet er wel naar uit.
Rutte is niet haalbaar, want die gaat ook niet naar z'n oude club.
Jans lijkt een echte clubman te zijn.
Mourinho is te duur en wil toch niet.

En waarom zou de rest niet haalbaar zijn?
pi_56266934
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef MaxPower het volgende:
LOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOSEEEERSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKING KKMONGOLEN BIJ AZ HEBBEN ZE DE WASVROUW DE ARBITRAGE LATEN DOEN OFZO
pi_56266959
gokindustrie
pi_56266962
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:42 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Doe ff de groeten aan fuckbuddy die weer in de Arena naast je zit!
pi_56266996
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik zit niet, ik sta
pi_56267003
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Maar volgens mij zit ie idd weer in de arena.

En logisch ook wanneer je voetbal wilt zien.
pi_56267014
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:46 schreef Salvad0R het volgende:
gokindustrie
Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt.

KOENDERS VERKOOPT AZ-WEDSTRIJDEN DOOR BLUNDERS TE MAKEN.

DE ZEEUW MAAKT BEWUST HANDS TEGEN AJAX.

MARTENS EN SCHAARS ZIJN NIET GEBLESSEERD, MAAR WILDEN NIET MEEWERKEN AAN DE NEDERLANDSE GOKINDUSTRIE.
pi_56267047
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet aan gedacht. Goed punt.

KOENDERS VERKOOPT AZ-WEDSTRIJDEN DOOR BLUNDERS TE MAKEN.

DE ZEEUW MAAKT BEWUST HANDS TEGEN AJAX.

MARTENS EN SCHAARS ZIJN NIET GEBLESSEERD, MAAR WILDEN NIET MEEWERKEN AAN DE NEDERLANDSE GOKINDUSTRIE.
Haal die joint tussen je caps-lock toets uit.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:55:11 #148
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_56280907
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:23 schreef Cruoninga het volgende:

Toen ik eens in Polen was vroeg een Cracovia-supporter (2e club in Krakow na Wisla) mij of ik voor Ajax, Feyenoord, PSV of 'Alkmaar' was. Groningen kende die niet. Als ie het al verstond natuurlijk, 'Groningen' klinkt natuurlijk onuitspreekbaar voor iedereen buiten het Nederlandse (en misschien Keltische) taalgebied.
Maar AZ kende die dus wel. Ze zullen zich toch ook wel een beetje hebben laten gelden in Europa de laatste jaren. Hoewel AZ qua club niet groter is dan de hele subtop en middenmoot van de eredivisie, is het natuurlijk niet onterecht dat ze bij de aanvang van dit seizoen (toen dus ook het programma, inclusief de super-sundays, samengesteld werd) als titelkandidaat werden aangeduid. Ze verspeelden het kampioenschap op de laatste dag!
Ja, omdat PSV de ene na de andere wedstrijd niet meer kon winnen. Anders hadden ze nooit meer mee gedaan. En als een klein clubje uit Griekenland het 3x goed doet in europa ken ik die club ook wel. Ik vind het ook knap wat ze hebben laten zien, maar met alle respect, als je met deze prestatie`s een topclub bent dan vraag ik me af. Is PSV een europese topclub dan? Die hebben nu ook 3x top gepresteerd in europa en europese topclubs als Lyon en Arsenal uitgeschakeld heeft.

Het zelfde geld een beetje voor Sevilla. Die doen het nu ook een paar jaar lekker, maar vind ze nog steeds geen topclub in Spanje. Zoiets moet groeien in jaren.....
pi_56281530
Heeft er hier iemand een ondubbelzinnige definitie van het woord "topclub"? Dat zijn we er meteen uit of AZ nu een topclub is ja of nee
pi_56282569
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:20 schreef Ponco het volgende:
Heeft er hier iemand een ondubbelzinnige definitie van het woord "topclub"? Dat zijn we er meteen uit of AZ nu een topclub is ja of nee
quote:
Van Dale
top·club (de)
1 hooggeklasseerde sportclub
Momenteel is AZ geen topclub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')