abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:25:33 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54568630
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze over 6 jaar met drie Champions League bekers in hun handen staan
Ze zijn wel eerder welkom in het Ajax museum hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54568641
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze over 6 jaar met drie Champions League bekers in hun handen staan
Einde discussie.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:43:37 #53
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54570206
D'r staat een voorzitter met een enorme geldzak te rammelen in Alkmaar.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54571134
Feit is dat alle ingredienten er zijn om een topclub te worden.
De selectie is prima, en het ziet er naar uit iedere week stabieler en beter te worden.
De trainer en de voorzitter zijn groot (mogelijkheden en financien)
Het stadion is er (klaar voor)

Het enige wat nog belangrijker zal zijn is het budget dat hoger zal moeten worden, EN er moeten daadwerkelijk prijzen gepakt worden, tis super kut dat de KNVB beker al weg.
Dat is al een ticket naar de CL.

Maar je kan zeggen wat je wilt, het is zeker een club die "eraan komt"
Al jaren stabiel in de UEFA, momenteel de enige club nog. Ja waarschijnlijk zal PSV nog in het vangnet van de UEFA Cup vallen, maar dat terzijde.

Vorig jaar finale tegen Ajax in de Kuip, en bijna kampioen van Nederland.
Als ze die 2 zaken nou goed hadden gedaan, dan was er een heel ander beeld ontstaan in NL.

Maar als je die 2 zaken niet kan pakken, dan ben je (nog) geen topclub!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54571256
quote:
Als ze die 2 zaken nou goed hadden gedaan, dan was er een heel ander beeld ontstaan in NL.

Gelukkig hebben AZ-ers wel inzicht .. Hoewel ik ook niet weet of dat beeld was omgeslagen hadden ze die 2 prijzen gepakt. Dan nog is het pas eenmalig, maargoed. Hoe vind jij het feit dat AZ gebruikt wordt in termen als "super Sunday' ?
pi_54571315
Hoe werd AZ eigenlijk gezien toen ze begin jaren '80 zo goed presteerden? Als topploeg of als topclub?
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 november 2007 @ 11:40:45 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_54571510
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Hoe werd AZ eigenlijk gezien toen ze begin jaren '80 zo goed presteerden? Als topploeg of als topclub?
Was echt een schitterende ploeg toen.

Ik dacht dat het een blijvertje zou zijn. Maaar de Molenaars overleden en ook xde topclub eigenlijk.

Ik kan zo de elf spelers opnoemen van toen ze kampioen werden. Ik was echt fan maar zew kregen niet de waardering die ze verdienden. Speelden een beetje als Ajax in 95.

Haalden de EC-3 finale verloren uit tegen ipswich met 3-0 omdat ze er net daarvoor kampioen waren georden. Thuis was toen de 4-2 niet genoeg. Maar als ik zo denk is het na Ajax in 95 en PSV in 88 de beste club geweest de laatster 30 jaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54571653
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Feit is dat alle ingredienten er zijn om een topclub te worden.
De selectie is prima, en het ziet er naar uit iedere week stabieler en beter te worden.
De trainer en de voorzitter zijn groot (mogelijkheden en financien)
Het stadion is er (klaar voor)

Het enige wat nog belangrijker zal zijn is het budget dat hoger zal moeten worden, EN er moeten daadwerkelijk prijzen gepakt worden, tis super kut dat de KNVB beker al weg.
Dat is al een ticket naar de CL.

Maar je kan zeggen wat je wilt, het is zeker een club die "eraan komt"
Al jaren stabiel in de UEFA, momenteel de enige club nog. Ja waarschijnlijk zal PSV nog in het vangnet van de UEFA Cup vallen, maar dat terzijde.

De status topclub krijg je niet door resultaten.
Is dit nu zo moeilijk te begrijpen?
Een PSV Feyenoord en Ajax hebben toch een hele andere status dan AZ. Ook al spelen de grote clubs slecht, ze blijven altijd een topclub.
pi_54571704
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:30 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Gelukkig hebben AZ-ers wel inzicht .. Hoewel ik ook niet weet of dat beeld was omgeslagen hadden ze die 2 prijzen gepakt. Dan nog is het pas eenmalig, maargoed. Hoe vind jij het feit dat AZ gebruikt wordt in termen als "super Sunday' ?
Ik snap dat ze gebruikt worden om mee te doen.
Feit is dat de zaken van AZ los op papier voor een kampioen zouden moeten kunnen zorgen....
En daar word naar gekeken.. Scheringa, Van Gaal, Selectie, UEFA Cup dus dan word er al gedacht ja das de nieuwe topclub.
Ja doei, dan had je nu 3e gestaan. En gewonnen van PSV. Maar qua entertainmentniveau is AZ de beste club uit de competitie om zich te scharen bij de top 3.
Mede door bovengenoemde zaken. H'veen wordt nog altijd als "die club uit Friesland" gezien. En Alves is de enige goede speler, zonder hem is H'veen niets etc etc.
Kijk nu een Ari begint te scoren, en dus laat zien dat hij momenteel gelijk staat met een Koevermans zijn de kritikaster deels stil. Het woord miskoop is vervangen voor "mogelijk talent" en een ieder op de stoel bij Jack van Gelder of Gene roept nu:" Ze komen eraan".
Terwijl er 3 weken geleden nog lacherig gedaan werd over AZ, Derksen en diverse mensen werden uitgelachen over een uitspraak wie er mogelijk kampioen zou worden dit seizoen...

Typisch, maar ook logisch.

Als je de feiten erbij pakt dan kan je zien dat ze qua spelniveau niet onderdoen voor een PSV, Ajax, F'noord.
Ik zei al in het AZ topic.
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef fuckbuddy het volgende:
...........................
Toch blijft het raar.

Je speelt 1-1 tegen PSV en die winnen met 4-0 van F'noord. En zij speelden dit weekend 2-2 tegen Ajax waar AZ met 2-3 van heeft verloren.

Maar dat is voetbal!!
Dus dan kan je je scharen met de top 3, hoewel ik nog wil zien hoe we het gaan doen in eigenhuis tegen PSV/F'noord en uit tegen Ajax. Dat zijn mijn inziens graadmeters om te zien hoe ver je bent.
4-0 van NEC winnen zegt geen ene reet. En uiteraard de UEFA Cup dit jaar...

Time will tell, maar tot zover vind ik het wel terecht dat AZ meegenomen word in de groep van 4 op Super Sunday
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:46 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Een PSV Feyenoord en Ajax hebben toch een hele andere status dan AZ. Ook al spelen de grote clubs slecht, ze blijven altijd een topclub.
Waardoor dan?? Of je veel geld in een club pompt?
Of omdat je al jaren mee doet in de ere, plaats onbelangrijk....

Wat een onzin mijn inziens...Resultaat is toch alles waar het om draait in de voetballerij??
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:49:06 #60
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54571724
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:46 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Resultaten = meer supporters = meer status = grote sponsors = betere spelers + trainer = resultaten

Je moet ergens beginnen, maar goed financiëel beleid en de daaruit voortvloeiende resultaten is wel een pré om een club groot te maken.

Of denk jij dat Ajax en Feyenoord alleen maar groot zijn geworden vanwege knokpartijen op een weilandje?
Confidence through competence
pi_54571862
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Stereotomy het volgende:

Of denk jij dat Ajax en Feyenoord alleen maar groot zijn geworden vanwege knokpartijen op een weilandje?
Wat een slechte poging tot provoceren zeg. Ajax en Feyenoord zijn historisch bepaald de grootste clubs van Nederland. Zelfs PSV wordt nog steeds niet voor vol aangezien. Een PSV - Ajax is geen klassieker bijvoorbeeld. Dus het duurt nog wel 30 jaar en minimaal 10 kampioenschappen voordat AZ tot 'traditionele' (let op dat woord) topclub wordt gezien.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:57:15 #62
55709 Stereotomy
pi_54571931
quote:
Ajax en Feyenoord zijn historisch bepaald de grootste clubs van Nederland.
Ja, en denk eens na, HOE is dat dan ontstaan?
quote:
Dus het duurt nog wel 30 jaar en minimaal 10 kampioenschappen voordat AZ tot 'traditionele' (let op dat woord) topclub wordt gezien.
Precies. En nogmaals, alle media en supporters van andere clubs bombaderen AZ tot topclub, waardoor iedereen dáár weer op reageert, en de notie ontstaat dat AZ *zichzelf* overschat. Wat een onzin. AZ heeft een hele goede ploeg, vorig jaar zelfs een topploeg, maar een kampioenschapje gaat nog geen topclub maken. Dat heeft met resultaten, aangegroeide aanhang en status van de ploeg te maken.
pi_54571939
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Resultaten = meer supporters = meer status = grote sponsors = betere spelers + trainer = resultaten

Je moet ergens beginnen, maar goed financiëel beleid en de daaruit voortvloeiende resultaten is wel een pré om een club groot te maken.

Je omschrijft het precies goed. Resultaten = meer supporters = meer status = grote sponsors = betere spelers + trainer = resultaten

Dit is een proces, en dat bewerkstellig je niet in een paar jaar.
Veel supporters van AZ zijn s6 supporters die eerst in de Arena zaten.
pi_54571960
Van Gaal : overschatting
AZ : overschatting

1 en 1 is......
pi_54571962
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
AZ heeft een hele goede ploeg, vorig jaar zelfs een topploeg, maar een kampioenschapje gaat nog geen topclub maken. Dat heeft met resultaten, aangegroeide aanhang en status van de ploeg te maken.
Eeh ja, dit is precies wat ik bedoel.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:59:58 #66
55709 Stereotomy
pi_54572001
Zijn we het daar over eens

Het is een héél lang proces, dus AZ is er nog lang niet, en het is maar de vraag of het daar ooit geraakt. De traditionele top 3 is meegegroeid in het ontstaan van het betaalde voetbal van Nederland, en is nu echt gevestigd. Het is nu veel moeilijker om daar weer tussen te komen, nu de ontwikkelingscurve van het Nederlandse voetbal vergeleken met zo ongeveer de laatste helft van de vorige eeuw is afgevlakt.
pi_54572011
Ik denk dat er een paar langs elkaar heen aan het lullen zijn nu...
De resultaten van AZ zijn de afgelopen jaren van een erg hoog niveau geweest.

En dat verhaal over die supporters dat hoor je over 10 jaar nog steeds uit de monden van ajacieden denk ik zo. (no flame)
pi_54572045
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Eeh ja, dit is precies wat ik bedoel.
Dat bedoel ik er ook mee .. Een topclub ben je wanneer je jarenlang aanéén hebt gespresteerd en de potentie erin zit omdat nog langer te gaan doen, ondanks terugvallen, zoals Ajax kent en feyenoord kende.
pi_54572494
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat er een paar langs elkaar heen aan het lullen zijn nu...
De resultaten van AZ zijn de afgelopen jaren van een erg hoog niveau geweest.

En dat verhaal over die supporters dat hoor je over 10 jaar nog steeds uit de monden van ajacieden denk ik zo. (no flame)
Ik zeg dat ook niet om te grollen. Maar het is toch een feit? Dit komt natuurlijk omdat de stadions niet zover uit elkaar liggen.
Had AZ zijn stadion in omg Eindhoven gehad, zat het stadion vol met PSV-ers

.

.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:27:39 #70
55709 Stereotomy
pi_54572612
quote:
Was het maar hier in de buurt

pi_54572952
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:22 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook niet om te grollen. Maar het is toch een feit? Dit komt natuurlijk omdat de stadions niet zover uit elkaar liggen.

.

.

Iedereen wilt voor AZ zijn.
Weetje, dat probleem zal je ook zien dat als een Sparta 2e staat en F'noord in het rechterrijtje speelt.
Feit is dat AZ altijd gezien werd als de "net niet club" uit Noord Holland.
En nu er de afgelopen 4 jaren leuk en goed gespeelt word, dan zie je opeens dat er meer gekeken word naar AZ das logisch.
Ik heb nu mijn 3e seizoenskaart nog maar, en ook ik was als kleine jongen voor Ajax op school

Ieder jochie uit Noord Holland is voor Ajax
Ieder jochie uit Alkmaar is tegenwoordig voor AZ.

Zo liggen de feiten...
pi_54572979
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Weetje, dat probleem zal je ook zien dat als een Sparta 2e staat en F'noord in het rechterrijtje speelt.
En nu er de afgelopen 4 jaren leuk en goed gespeelt word, dan zie je opeens dat er meer gekeken word naar AZ das logisch.
Ik heb nu mijn 3e seizoenskaart nog maar, en ook ik was als kleine jongen voor Ajax op school

Zo liggen de feiten...
Weet je zeker dat je dit op Fok wil zetten!???!
pi_54573108
Die grote-club-supporters hier moeten niet zeuren. Het enige waar zij het op gooien is historie en traditie. Helemaal waar, maar het is geen vereiste om een paar jaar kampioen te kunnen worden. Kijk naar Chelsea, dat heeft ook geen historie maar dat wordt ineens wel gezien als topclub. Waarom? Omdat er geld zit en er goede spelers rondlopen die prijzen kunnen winnen. Eigenlijk net zo als AZ dus.

Ik ben geen AZ-fan, verre van zelfs, maar ik zie ze wel als een ploeg die in de nabije toekomst prijzen kan gaan winnen. De uitstraling van een Feyenoord of Ajax zullen ze nooit krijgen, maar ik vind het wel heel erg ouderwets en arrogant om dan maar te gaan roepen dat ze nooit een topclub kunnen worden.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54573142
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Weet je zeker dat je dit op Fok wil zetten!???!
Man, ik was vroeger als klein jongetje fan van PSV terwijl ik minstens 6 keer per jaar naar AZ ging.
Groespdruk vanuit de klas eh. Niemand die zich daar op latere leeftijd nog druk om maakt
pi_54573192
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Man, ik was vroeger als klein jongetje fan van PSV terwijl ik minstens 6 keer per jaar naar AZ ging.
Groespdruk vanuit de klas eh. Niemand die zich daar op latere leeftijd nog druk om maakt
klein jongetje ok, maar fuckbuddy heeft precies in de 3 successeizoenen van AZ een seizoenkaart... Toeval?
pi_54573270
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef MaxPower het volgende:
klein jongetje ok, maar fuckbuddy heeft precies in de 3 successeizoenen van AZ een seizoenkaart... Toeval?
Het is maar hoe je het bekijkt; ik kom al ruim 20 jaar bij AZ maar heb nog nooit een seizoenskaart gehad.

Misschien dat het succes hem over de scheef trok om na een x aantal jaar losse kaarten te kopen hij eindelijk eens een seizoenskaart koopt.

Maar wat zit ik te lullen, dat kan hij beter zelf doen
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:59:45 #77
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54573330
quote:

[..]

Wat is daar mis mee? Er werd af en toe fantastisch voetbal gespeeld. Niet meer dan logisch dat er dan meer mensen gaan kijken. Dan zou ik ook sneller naar het stadion gaan.

Ik ben jarenlang bijna alle wedstrijden, en veel uitwedstrijden, naar Emmen gegaan. De laatste jaren vond ik het niet meer leuk, sfeer was kut, resultaten minder, en spelers waren kut. Dan ga ik gewoon niet meer heen.
pi_54573439
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef vingerplant het volgende:
Die grote-club-supporters hier moeten niet zeuren. Het enige waar zij het op gooien is historie en traditie. Helemaal waar, maar het is geen vereiste om een paar jaar kampioen te kunnen worden. Kijk naar Chelsea, dat heeft ook geen historie maar dat wordt ineens wel gezien als topclub. Waarom? Omdat er geld zit en er goede spelers rondlopen die prijzen kunnen winnen. Eigenlijk net zo als AZ dus.

Ik ben geen AZ-fan, verre van zelfs, maar ik zie ze wel als een ploeg die in de nabije toekomst prijzen kan gaan winnen. De uitstraling van een Feyenoord of Ajax zullen ze nooit krijgen, maar ik vind het wel heel erg ouderwets en arrogant om dan maar te gaan roepen dat ze nooit een topclub kunnen worden.
Misschien is het dan ook handig om een definitie van "topclub" vast te stellen.
Voorstel:
1. Minstens 5 landstitels
2. Minstens 1 Europese & 5 nationale bekers gewonnen
3. Minstens 10 jaar lang potentieel titelkandidaat
4. Minstens 25.000 supporters gemiddeld in een seizoen

Zoiets?
pi_54573445
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Zo liggen de feiten...
Hehe, eindelijk iemand die het toegeeft.
In feite worden we allemaal geboren als Ajax supporter, maar een gedeelte wordt een andere kant opgedwongen door ouders en-of vrienden.
En dat gedeelte zwerft dan uit over de rest van de clubs uit Nederland.
pi_54573504
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Er werd af en toe fantastisch voetbal gespeeld. Niet meer dan logisch dat er dan meer mensen gaan kijken. Dan zou ik ook sneller naar het stadion gaan.
Daar is in zoverre niets mis mee, behalve dat hij zich op dit forum gedraagt als de grootste AZ fan met een behoorlijk grote bek. Dan is het een beetje jammer als je dit nu toegeeft.
pi_54573507
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:06 schreef patrickt37 het volgende:
In feite worden we allemaal geboren als Ajax supporter, maar een gedeelte wordt een andere kant opgedwongen door ouders en-of vrienden.

Bij ons was het óf PSV óf Feyenoord. Met Ajax hoefde je niet aan te komen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:13:26 #83
55709 Stereotomy
pi_54573607
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Daar is in zoverre niets mis mee, behalve dat hij zich op dit forum gedraagt als de grootste AZ fan met een behoorlijk grote bek. Dan is het een beetje jammer als je dit nu toegeeft.
Stel je niet zo aan man

Fuckbuddy is gewoon lekker gestoord en lekker voor AZ. Waar zit jij je druk om te maken man, dat had je laatst ook al met mij. Leuk he, met het vingertje naar andere mensen wijzen.
pi_54573627
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Bij ons was het óf PSV óf Feyenoord. Met Ajax hoefde je niet aan te komen.
Dat is wat ik je zeg. Je wordt gedwongen om naar 010 of PSV te gaan.
pi_54573651
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:14 schreef patrickt37 het volgende:
Dat is wat ik je zeg. Je wordt gedwongen om naar 010 of PSV te gaan.
Je zegt wat anders: dat iedereen in eerste instantie Ajacied is. Dat bestrijd ik sowieso.
pi_54573670
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je zegt wat anders: dat iedereen in eerste instantie Ajacied is. Dat bestrijd ik sowieso.
Je moet wel leren onderscheiden wat serieus is, en niet natuurlijk.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:18:34 #87
55709 Stereotomy
pi_54573748
Hap

Muts
pi_54573762
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:06 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Bij mij is het altijd NAC geweest hoor, en had wel symphatie voor Feyenoord (Hoe ironisch ook, haha).. Die symphatie is ook verdwenen, nu is het alleen NAC dat de klok luidt voor mij. Als kind zijnde ben je dus al gauw de kant op gedrukt van de traditionele top 3 door de media aandacht. Dat waren altijd de eerste clubs die werden uitgezonden bij studio sport. Als je ouder wordt en er wat meer verstand van denkt te gaan krijgen trek je zelf naar de club die je echt aanstaat. In mijn geval dus NAC, omdat ik Bredanaar ben en ermee ben opgegroeid, logische keuze dus.
pi_54573783
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat een slechte poging tot provoceren zeg. Ajax en Feyenoord zijn historisch bepaald de grootste clubs van Nederland. Zelfs PSV wordt nog steeds niet voor vol aangezien. Een PSV - Ajax is geen klassieker bijvoorbeeld. Dus het duurt nog wel 30 jaar en minimaal 10 kampioenschappen voordat AZ tot 'traditionele' (let op dat woord) topclub wordt gezien.
Jup, maar dit topic gaat over topclub, niet traditionele topclub. Zo heb je in spanje toch ook een club als Villareal zonder historie die wat mij betreft net zo goed topclub genoemd kunnen worden. En dan presteren ze relatief nog een stukje slechter dan AZ.

Traditie krijg je met veel moeite en dat lukt inderdaad zelfs PSV nog niet helemaal. Echter topclub staat gewoon voor je prestaties, en die zijn bij AZ ondertussen constant en constant goed te noemen. Daarnaast is AZ na de grote drie in de enigszins recente historie toch ook wel de best of the rest, met een europese finale en de meest recente landstitel die niet naar de grote drie ging.

edit: en als je dan wél een topclub bent dan ben je niet overschat.
pi_54573790
quote:

[..]

ff ter verduidelijking.
Nu ben ik "hard core"
Daarvoor ging ik al naar het stadion maar dan haalde ik voor de wedstrijden een kaartje.
Dus zeg 3 jaar continue supporter, daarvoor kwam ik er minder vaak.

Dus niet SINDS 3 jaar supporter

En volgens mij liegt bijna iedereen 3 jaar erbij om "groter" te lijken.
Doe je dat niet, dan ben je maar een kleine jongen...
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Niet de grootste een grote, net zoals dat we niet een topclub zijn maar een topteam.
En die grote bek is alleen maar over die seniele (doe ik het weer godverdomme) Riemer van der Velde..

Als puntje bij paaltje komt, dan wil ik nog wel eens zien wie hier op het VLB gedeelte echt een seizoenskaart heeft en voor hoe lang.
Je kan idd wel een Ajax of AZ avatar pakken en met vi.nl in je 2de tabblad een beetje historie op lopen rakelen, en zo doen of jij weet hoe het allemaal werkt.

[ Bericht 24% gewijzigd door fuckbuddy op 13-11-2007 13:25:04 ]
pi_54573841
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Bij mij is het altijd NAC geweest hoor, en had wel symphatie voor Feyenoord (Hoe ironisch ook, haha).. Die symphatie is ook verdwenen, nu is het alleen NAC dat de klok luidt voor mij. Als kind zijnde ben je dus al gauw de kant op gedrukt van de traditionele top 3 door de media aandacht. Dat waren altijd de eerste clubs die werden uitgezonden bij studio sport. Als je ouder wordt en er wat meer verstand van denkt te gaan krijgen trek je zelf naar de club die je echt aanstaat. In mijn geval dus NAC, omdat ik Bredanaar ben en ermee ben opgegroeid, logische keuze dus.
NAC
Nac blijft altijd een apart plaatsje houden hier.
Geweldig dat jullie het nu zo goed doen.
Ik volg Nac al sinds dat v. Hooijdonk van RBC naar NAC verkaste.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:22:47 #92
55709 Stereotomy
pi_54573862
Ik ben wel SINDS 3 jaar supporter

In 2005 zag ik Aachen - AZ op TV en daarna tegen Shakhtar, en toen dacht ik: hey, da's best cool

Dáárvoor kon ik me geen ruk voor voetbal interesseren, ondanks dat ik al jaren in de stad woon waar ze de laatste tijd de meeste landskampioenschappen hebben binnengehaald
pi_54573890
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ff ter verduidelijking.
Nu ben ik "hard core"
Daarvoor ging ik al naar het stadion maar dan haalde ik voor de wedstrijden een kaartje.

Ik was altijd AZ fan in de eerste divisie, met Oscar Moens, toen FC Emmen de grote concurrent was. Daarna kwam promotie, toen weer degradatie en toen weer promotie. Toen koos ik toch maar voor Ajax als "mijn" club met een stukje sympathie voor AZ en Sparta
pi_54573916
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben wel SINDS 3 jaar supporter

In 2005 zag ik Aachen - AZ op TV en daarna tegen Shakhtar, en toen dacht ik: hey, da's best cool

Dáárvoor kon ik me geen ruk voor voetbal interesseren, ondanks dat ik al jaren in de stad woon waar ze de laatste tijd de meeste landskampioenschappen hebben binnengehaald
Ach, ik rij bijna tweewekelijks van Roosendaal naar Amsterdam.
Je moet er wat voor over hebben.
pi_54573919
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man

Fuckbuddy is gewoon lekker gestoord en lekker voor AZ. Waar zit jij je druk om te maken man, dat had je laatst ook al met mij. Leuk he, met het vingertje naar andere mensen wijzen.
Ik maak me niet druk. Ik verbaas me alleen. Het grappige is dat jullie 2 precies belichamen wat in de rest van Nederland over AZ-supporters gedacht wordt.
pi_54573937
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

NAC
Nac blijft altijd een apart plaatsje houden hier.
Geweldig dat jullie het nu zo goed doen.
Ik volg Nac al sinds dat v. Hooijdonk van RBC naar NAC verkaste.
Mag ik vragen hoe jij aan die sympathie komt ? Wel leuk
pi_54573959
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ach, ik rij bijna tweewekelijks van Roosendaal naar Amsterdam.
Je moet er wat voor over hebben.
Aaah, vraag beantwoord
pi_54573975
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ff ter verduidelijking.
Nu ben ik "hard core"

[..]

Niet de grootste een grote, net zoals dat we niet een topclub zijn maar een topteam.
En die grote bek is alleen maar over die seniele (doe ik het weer godverdomme) Riemer van der Velde..

Als puntje bij paaltje komt, dan wil ik nog wel eens zien wie hier op het VLB gedeelte echt een seizoenskaart heeft en voor hoe lang.
Je kan idd wel een Ajax of AZ avatar pakken en met vi.nl in je 2de tabblad een beetje historie op lopen rakelen, en zo doen of jij weet hoe het allemaal werkt.
Je hebt de fakers snel genoeg door hoor. Al duurde dat bij jou wat langer.
pi_54573982
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe jij aan die sympathie komt ? Wel leuk
Ik woon in Roosendaal, en RBC kon me niet zo bekoren.
Gezien ik vlakbij het RBC stadion woonde, ging ik alleen maar naar de derby RBC/NAC.
Zo is die sympathie ontstaan denk ik.
pi_54573986
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:24 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik was altijd AZ fan in de eerste divisie, met Oscar Moens, toen FC Emmen de grote concurrent was. Daarna kwam promotie, toen weer degradatie en toen weer promotie. Toen koos ik toch maar voor Ajax als "mijn" club met een stukje sympathie voor AZ en Sparta
Mijn eerste wedstrijden waren met Max Huibers en Moens oa in de selectie.
Oscar Moens onze pianospelende keeper.

Dus loop al een tijdje mee met AZ (lees goed meelopen zei ik... )
Die kan je weer leuk gebruiken.....

Nou MaxPower daar komt ie dan, JAJA ik ga hem je stellen, dus doe je ding en reply iets vet indrukwekkends...

HOE LANG BEN JIJ AL SUPPORTER VAN H'VEEN????
En nu wil ik minimaal 10 jaar lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')