foto's?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Noordzee zag er trouwens tof uit! Hoog water en veel wilde golven met witte schuimkoppen erop![]()
Dat is een bug, niet Muckquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Muck, wat is dit voor onzin:
Op donderdag 8 november 2007 @ 18:48 door Muck:
Topictitel: "[KSC #554] koffie op het randje van een palingdroomtopicnr!" -> "[KSC #554] koffie op het randje van een palindroomtopicnr!"
NEEquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:47 schreef OA het volgende:
Het moet "[KSC #555] het grote JortK-felicitatietopic" zijn! [afbeelding]
Nee, helaas heb ik die niet gemaakt, was een beetje te druk op de boulevard om aan de overkant de auto even te parkerenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
dan maak er maar van [KSC #555] Een speciaal bakje Java-koffie voor JortK!
quote:
buck, muck, what's the difference anywayquote:
Alstu... met persoonlijke toevoegingquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
dan maak er maar van [KSC #555] Een speciaal bakje Java-koffie voor JortK!
Tja, kutmods ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Irritant geneuzel met die TT iedere keer. Hoe vaak wisselt dat nou in de loop van het topic?
Moet de TS het maar in één keer goed doen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Irritant geneuzel met die TT iedere keer. Hoe vaak wisselt dat nou in de loop van het topic?
/madquote:
Hoi Quukie!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
TT-veranderaars moeten ze kielhalen en insmeren met pek en veren. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Goed ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
TT-veranderaars moeten ze kielhalen en insmeren met pek en veren. Dat zal ze leren!![]()
geen idee... Maar hij doet het heel vaak...quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
Maar wanneer bugt ie dan?
Want nu is er niks verneukt onderin
Enrique, waarom moest je trouwens perse zo vroeg op?quote:
Wij hebben tegenwoordig elke maand gebak, vanwege de resultaten die elke maand weer beter dan ooit zijn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:55 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga douchen. En iets eten. Geen gebak hier
Ik moet zo ergens heen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Enrique, waarom moest je trouwens perse zo vroeg op?![]()
Oh! Lekker vaag...quote:
Nee, niet misplaats.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Oh! Lekker vaag...![]()
Succes dan! Of is dat misplaatst?![]()
Maar je vertelt niet wat dat iets is?quote:
Ok.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien straks.
Ben denk om half 12 ofzo wel weer terug.
Succes Muckie!quote:
Nee, ik ga uit etenquote:
Oh, tof!quote:
Yeah, met de hele afdeling van hier. In een keisjieke tent in Bredaquote:
Aha, ik dacht met JD...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Yeah, met de hele afdeling van hier. In een keisjieke tent in Breda.
Nee, met JD ga ik volgende week donderdag uit eten voor z'n verjaardag.quote:
Nog een etentje!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, met JD ga ik volgende week donderdag uit eten voor z'n verjaardag.
Juhp. En volgende week zondag voor de verjaardag van m'n moederquote:
Om 3 uur vanmiddag pas hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend
dat wilde ik ff melden ^^
He, je zei onlangs dat je parttime werkt, maar jij werkte toch altijd fulltime?quote:
Nee hoor. 28 uur + 3 uur extra voor meer vakantiedagen is niet fulltime.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:40 schreef OA het volgende:
He, je zei onlangs dat je parttime werkt, maar jij werkte toch altijd fulltime?![]()
Zeker nooit goed opgelet...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. 28 uur + 3 uur extra voor meer vakantiedagen is niet fulltime.
Ik heb al 3 weken weekend.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend
dat wilde ik ff melden ^^
Uhm, operatie gehad?quote:
Juist, en dat gaat dus wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:46 schreef OA het volgende:
Oh, wacht, jij bent natuurlijk altijd vrij op maandag! Toch?![]()
Geperforeerde blinde darm. En het voelde aan als buikpijnquote:
Ik had en hoe en waarom dus ook gemist...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geperforeerde blinde darm. En het voelde aan als buikpijn
Maar omdat ik dat nooit heb toch maar na 3 dagen naar de dokter gegaan. Na wat aandringen heeft hij me een dag later doorgestuurd naar spoedeisende hulp. Na conclusie een uur later een spoedoperatie. Met de nodige complicaties, ze hebben mijn rib gekneusd tijdens het opereren.
Waarom?quote:
En hoe ze me hebben geholpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had en hoe en waarom dus ook gemist...
Das flink klote zeg... Wel mooi dat je meteen bent geholpen though!![]()
Hoe lang moet je thuisblijven?
damnquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geperforeerde blinde darm. En het voelde aan als buikpijn
Maar omdat ik dat nooit heb toch maar na 3 dagen naar de dokter gegaan. Na wat aandringen heeft hij me een dag later doorgestuurd naar spoedeisende hulp. Na conclusie een uur later een spoedoperatie. Met de nodige complicaties, ze hebben mijn rib gekneusd tijdens het opereren.
da's bijna full-timequote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. 28 uur + 3 uur extra voor meer vakantiedagen is niet fulltime.
aanklagen die handel. Het is ook altijd hetzelfde gezeik, het lijkt verdomme Indonesie wel daarginds.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geperforeerde blinde darm. En het voelde aan als buikpijn [afbeelding]
Hoe kom je eigenlijk aan een geperforeerde darm?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe ze me hebben geholpen
Ik heb meer last van die rib dan wat anders
Weet ik veel, nazorg zijn ze vergeten.
Welnee. Maar nu ga ik 36 uur werken. +3 voor extra vakantiedagen. Dan heb ik 7 weken vakantie per jaar.quote:
Heel simpel, de infectie heeft zich door de darm heengevreten. En is er omheen gaan zitten. En als ik niet had gelogen over koorts hebben (tja, "luister naar je lichaam" en dat deed ik. Ik wist dat er iets niet klopte) dan was er een buikvliesontsteking gevormd, wat redelijk, uhm, een rotdag betekent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan een geperforeerde darm?![]()
Cactusvrucht vergeten te pellen?![]()
Ah, ik ga straks 32 werken. En ik heb nog 4 weken vakantie geloof ik te goed van dit jaar. Die nemen we weer meequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welnee. Maar nu ga ik 36 uur werken. +3 voor extra vakantiedagen. Dan heb ik 7 weken vakantie per jaar.
Omdat ik 36 uur ga werken.quote:
Mag je er zoveel meenemen? Ik mag maar 1 werkweek meenemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik ga straks 32 werken. En ik heb nog 4 weken vakantie geloof ik te goed van dit jaar. Die nemen we weer mee
en ik dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:28 schreef BrandX het volgende:
pv en ik zijn min of meer de enige niet blauwen die nog posten in KSC [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:23 schreef MPG het volgende:
en ik dan?
quote:
Mits ik mee mag, jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Maar dit topic gaat toch naar het crewforum?
jij werd toch mod van ...quote:
Of WFLquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
LIF? R&P?
Klinkt allemaal minder aangenaam...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel, de infectie heeft zich door de darm heengevreten. En is er omheen gaan zitten. En als ik niet had gelogen over koorts hebben (tja, "luister naar je lichaam" en dat deed ik. Ik wist dat er iets niet klopte) dan was er een buikvliesontsteking gevormd, wat redelijk, uhm, een rotdag betekent.
Complicaties: gekneusde rib, ik schijt bloed door wat problemen daar onder in en voel me algeheel erg moe.
Hoeveel vakantiedagen heb jij dan normaal in een jaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Als het niet mag ga ik erg hard zeiken. Vorig jaar ook 5 weken meegenomen.
quote:
MEN modden lijkt me wel wat...quote:
Ik ben naar japan geweest. En dat is een hele tijd geleden dat ik op vakantie ben geweest, vandaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt allemaal minder aangenaam...![]()
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij dan normaal in een jaar?![]()
En ben je 10 jaar niet op vakantie geweest?![]()
Ik neem alles mee, 8 dagen ofzo!![]()
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Al zal het wel weer incrowd opgelost worden. Of de "frisse wind". Ik ga niet solliciteren, ik ga wel krassen.
Bij jou gaat het duidelijk om het kleurtjequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
MEN modden lijkt me wel wat...![]()
Heel de dag achterover zitten... daar gebeurt nauwelijks wat...![]()
Welnee... ik ga echt niet solliciteren naar een modfunctie... Dan moet je serieus aandacht aan Fok gaan besteden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij jou gaat het duidelijk om het kleurtje
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij werd toch mod van ... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
LIF? R&P?
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse windquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... ik ga echt niet solliciteren naar een modfunctie... Dan moet je serieus aandacht aan Fok gaan besteden...![]()
Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse wind [afbeelding]
Ja, jij neukt zoeen blauwe. Dus jij word het heus wel een keer.quote:
Zeer binnenkort uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, jij neukt zoeen blauwe. Dus jij word het heus wel een keer.
Ik zit hier ook verdacht vaak...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse wind
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeer binnenkort uit betrouwbare bron
Deed jij niet ook ooit zoiets? Geeft niet altijd garanties dus....quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, wie wordt er nog meer mod?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeer binnenkort uit betrouwbare bron
Nee. JD was allang geen mod meer toen ik iets met 'm kreeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Deed jij niet ook ooit zoiets? Geeft niet altijd garanties dus....![]()
Vertel 'ns?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof de mods van nu niet ouwehoeren
Heb jij bepaalde ingangen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, aha... dan heb ik niets gezegd...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. JD was allang geen mod meer toen ik iets met 'm kreeg.
Wellicht loopt ie nu af te geven en is ie zelfs binnenkort ineens mod...quote:
Uhm, je hebt nooit opgelet bij biologie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde ingangen?![]()
[..]
Oh, aha... dan heb ik niets gezegd...![]()
Kijk alleen hier al, die TT veranderingen en het gekut in deze SCquote:
Net geen fipo /madquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hallo
Waarom denk je dat ik hier alleen post als ik me ultiem verveel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Kijk alleen hier al, die TT veranderingen en het gekut in deze SC
Nee, uit betrouwbare bron kan ik je melden dat ik geen mod word. Of er moet een pm/mailtje komen waarin ze vragen. En dan nog, dan moet het een leuk subforum zijn. MED lijkt me dus dieptriestquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht loopt ie nu af te geven en is ie zelfs binnenkort ineens mod...![]()
He, idemquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier alleen post als ik me ultiem verveel..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Het énige forum wat ik écht leuk vind is STA. Maar Tique wil niet wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
Nee, uit betrouwbare bron kan ik je melden dat ik geen mod word. Of er moet een pm/mailtje komen waarin ze vragen. En dan nog, dan moet het een leuk subforum zijn. MED lijkt me dus dieptriest
Dat werd mij onmogelijk gemaakt doordat ik mezelf moest beschermen tegen de letterlijke spraakwaterval die voor de klas stond...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, je hebt nooit opgelet bij biologie?
Lenny!quote:
Weet jij dat nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde ingangen? [afbeelding]
Wil ik dit wel zienquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat een kutsite [afbeelding]
www.2girls1cup.com
[afbeelding]
peoike!quote:
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??quote:
Flink beffen en hij is erquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??
Nu is het dus allleen even afwachten of en wanneer het gebeurt?
Oh na mijn vakantie heb ik alle ongelezen mailtjes van het werk weggeflikkerdquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??
Nu is het dus allleen even afwachten of en wanneer het gebeurt?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
peoike!
absurd trouwens hoeveel foto's er van dat beest op cross zn pc staanecht een stuk of 25 ofzo
quote:
Dat schiet tenminste op!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh na mijn vakantie heb ik alle ongelezen mailtjes van het werk weggeflikkerd
Geef nou eens gewoon antwoord man, desnoods via pm!quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Frutsel het volgende:
zie je... nu mis ik alweer bijna 2 pagina's
Wacht jij nou maar gewoon afquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord man, desnoods via pm! [afbeelding]
Zeg dan gewoon niets, ipv constant "quote:
Ik hou van Ph.'s. directheid.quote:
En van punten zetten!quote:
Als het nou ook nog eens waar wasquote:
Mja, eigenlijk is het "flink beffen en zij is er"...quote:
Ik ben gewoon recht door zee en eerlijk.quote:
Ja.quote:
Voorspelbare lul ben je ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
.
Precies. Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recht door zee en eerlijk.
Al zullen de admins en oudere mods wat in de melk te brokkelen hebben. Bij lastige keuze wordt er pas gepolled in het crewforum. En dat heeft hij alle KSC mods mee [afbeelding]
True true.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
Al zullen de admins en oudere mods wat in de melk te brokkelen hebben. Bij lastige keuze wordt er pas gepolled in het crewforum. En dat heeft hij alle KSC mods mee
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
lul
gooi met je eigen vleesquote:
Daarom moeten we even geduld hebben, het pollen duurt evenquote:
Rosbief?quote:
Het lijkt erop dat jij weleens achter de schermen bent geweest, zonder mod te zijn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom moeten we even geduld hebben, het pollen duurt even
Ik denk dat dat niet alleen zo lijktquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jij weleens achter de schermen bent geweest, zonder mod te zijn! [afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hè?quote:
NOTE THE THUMBS UP!!!quote:
U riep?quote:
Ik zie GEEN pi'squote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NOTE THE THUMBS UP!!!
Als je mod wil worden moet je toch eens wat meer op de PI's letten.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Hè? [afbeelding] Een kloon van MPG, of is MPG de kloon van PH? [afbeelding]
Niet allemaal denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zullen de admins en oudere mods wat in de melk te brokkelen hebben. Bij lastige keuze wordt er pas gepolled in het crewforum. En dat heeft hij alle KSC mods mee
Wie is de verraderquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet allemaal denk ik [afbeelding]
Muck?quote:
quote:
te wat moeite, maar je hebt je verjaardagstopic!quote:
quote:
quote:
Truequote:
Ach boeie... jij hebt Marjo toch?quote:
We sturen Kaley voor je verjaardag!quote:
Das ook weer zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ach boeie... jij hebt Marjo toch? [afbeelding]
Dankequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
Jort, van harte gefeliciteerd [afbeelding]
quote:
Omdat ik bagger vooralsnog niet fijn vind.. vond.. vind...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Maar waarom zit je in textonly dan MPG?
En omdat daar de modknopjes zo verfijnd zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
Omdat ik bagger vooralsnog niet fijn vind.. vond.. vind...
En toch denk ik dat ik binnenkort weer een poging waag, ik kan bagger inmiddels redelijk naar mijn hand zetten![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En omdat daar de modknopjes zo verfijnd zijn? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Als het zo doorgaat wordt dit de nieuwe crew slowchat [afbeelding]
Hey Buzzquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Als het zo doorgaat wordt dit de nieuwe crew slowchat
Het lijkt er wel op hequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Men zegt het.quote:
Tja, ik weet niet hoe ze in silver warenquote:
Dat heb ik al gezegd, verhuis maar naar crew, scheelt me weer een scquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
als je mod wordt is bagger bijna verplichtquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ik binnenkort weer een poging waag, ik kan bagger inmiddels redelijk naar mijn hand zetten![]()
Moggu Buzzerquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Hoe is het met je? En je schooltje?quote:
Onze buzz ziet overal vlindertjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En je schooltje? [afbeelding]
* JortK zit ook op text-onlyquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ik binnenkort weer een poging waag, ik kan bagger inmiddels redelijk naar mijn hand zetten [afbeelding]
Mèt users!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Zou handig zijn.. wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik dan ook nog een antwoord van Buzz zelf?.
met mijn schooltje is het beredruk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En je schooltje?
quote:
Good to hearquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:41 schreef buzzer het volgende:
met mijn schooltje is het beredruk.
Door ziekte doe ik nu op 2 vestigingen het werk voor 3 man, en dat is behoorlijk zwaar.
en met mezelf: inderdaad overal vlinders, vlinders en nog een vlinders
het is gewoon heerlijk om je op je 38e net en puber te voelenquote:
Nou mooi toch. Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
het is gewoon heerlijk om je op je 38e net en puber te voelen
Ik ga daar ergens naar guus meeuwis, nu jij weer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 13 juni naar Bon Jovi![]()
edit: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 13 juni naar Bon Jovi [afbeelding] [afbeelding]
edit: !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!!!
You can't beat that... wtih a stickquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ga daar ergens naar guus meeuwis, nu jij weer!
en dan een 13 jarige dochter die op de achtergrond roept: getver mam doe niet zo klefquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou mooi toch. Geniet er lekker van.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
You can't beat that... wtih a stick![]()
Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan een 13 jarige dochter die op de achtergrond roept: getver mam doe niet zo klef [afbeelding]
Hehe, maar wel heel mooi buzzquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan een 13 jarige dochter die op de achtergrond roept: getver mam doe niet zo klef
Dat denk ik, bakkie koffie erbij, heerlijk tochquote:
Absoluut. Zo maar eens een bakkie bospaddestoelensoep halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Best een aardig idee is dat [afbeelding]
Ik ga naar Dropkick Murphys in maart.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 13 juni naar Bon Jovi![]()
edit: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga nu hard naar de 20000, in 3 jaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef vdvorst het volgende:
Damn, ik ben zo al over de 5000 posts heen, in net iets meer dan een jaar...
Ik inmiddels alweer vrij ruim over de 30k.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga nu hard naar de 20000, in 3 jaar![]()
Pffff.... dat haal ik nog net nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga nu hard naar de 20000, in 3 jaar![]()
Jij bent mod, dat scheelt misschien.. al die onzin topics sluiten enzo (of is dat je taak niet?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik inmiddels alweer vrij ruim over de 30k.
In 2
Ik zit niet op ONZquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij bent mod, dat scheelt misschien.. al die onzin topics sluiten enzo (of is dat je taak niet?)
Absoluut.quote:
Ik refereer aan je sigquote:[..]
Poep.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
[..]
Ik refereer aan je sig...
Damn, en dat toen je nog werkte?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit niet op ONZ
SES is vrij rustig
Ik heb toen ik werkte nogal veel gepost
Vrijwel elke dag op 1, ruim 250 posts de dag
Ik ga ook alleen maar naar gave concertenquote:
36000, oef,quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb sinds februari ruim 36000 posts gemaakt geloof ik.
/statistiekenmeuk.
Heel slimquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar naar gave concerten.
Ik al ruim over de 20.000 na 1 jaar en 6 dagen....quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef vdvorst het volgende:
Damn, ik ben zo al over de 5000 posts heen, in net iets meer dan een jaar...
Spamz0r!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik al ruim over de 20.000 na 1 jaar en 6 dagen.... [afbeelding]
Man, ik doe niet anders...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Spamz0r!
Moet jij geen e-mails lezen ofzo?
Enorm druk iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Damn, en dat toen je nog werkte?![]()
Drukke baan zeker![]()
En faxen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enorm druk idd
Ik moest gemiddeld 4 keer per dag de telefoon opnemen, en 6 keer de deur open doen
Meer niet
Dan moet je je daar dus mee bezig houdenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Man, ik doe niet anders... [afbeelding] Lezen, beantwoorden....
En net voor hij naar huis wil gebeld wordenquote:
zet de verwarming aanquote:
Druk,druk,druk ermee!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je daar dus mee bezig houden![]()
quote:[..]
En net voor hij naar huis wil gebeld worden![]()
hoger zettenquote:
kachel erbij, oven en fornuis aanquote:
Gewoon niet zo zeiken, wijf...quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
Neucken?
Mja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
Neucken?
quote:
Een warme douche helpt ook weleens! Of gewoon kleding aantrekken...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik niet op kamer
Ben maar onder de deken gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |