Of WFLquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
LIF? R&P?

Klinkt allemaal minder aangenaam...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel, de infectie heeft zich door de darm heengevreten. En is er omheen gaan zitten. En als ik niet had gelogen over koorts hebben (tja, "luister naar je lichaam" en dat deed ik. Ik wist dat er iets niet klopte) dan was er een buikvliesontsteking gevormd, wat redelijk, uhm, een rotdag betekent.
Complicaties: gekneusde rib, ik schijt bloed door wat problemen daar onder in en voel me algeheel erg moe.
Hoeveel vakantiedagen heb jij dan normaal in een jaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Als het niet mag ga ik erg hard zeiken. Vorig jaar ook 5 weken meegenomen.
quote:

MEN modden lijkt me wel wat...quote:

Ik ben naar japan geweest. En dat is een hele tijd geleden dat ik op vakantie ben geweest, vandaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt allemaal minder aangenaam...![]()
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij dan normaal in een jaar?![]()
En ben je 10 jaar niet op vakantie geweest?![]()
Ik neem alles mee, 8 dagen ofzo!![]()
[..]

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Al zal het wel weer incrowd opgelost worden. Of de "frisse wind". Ik ga niet solliciteren, ik ga wel krassen.

Bij jou gaat het duidelijk om het kleurtjequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
MEN modden lijkt me wel wat...![]()
Heel de dag achterover zitten... daar gebeurt nauwelijks wat...![]()

Welnee... ik ga echt niet solliciteren naar een modfunctie... Dan moet je serieus aandacht aan Fok gaan besteden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij jou gaat het duidelijk om het kleurtje

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij werd toch mod van ... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
LIF? R&P?

Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse windquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... ik ga echt niet solliciteren naar een modfunctie... Dan moet je serieus aandacht aan Fok gaan besteden...![]()

Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse wind [afbeelding]

Ja, jij neukt zoeen blauwe. Dus jij word het heus wel een keer.quote:

Zeer binnenkort uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, jij neukt zoeen blauwe. Dus jij word het heus wel een keer.

Ik zit hier ook verdacht vaak...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse wind

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeer binnenkort uit betrouwbare bron

Deed jij niet ook ooit zoiets? Geeft niet altijd garanties dus....quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]

Ok, wie wordt er nog meer mod?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeer binnenkort uit betrouwbare bron

Nee. JD was allang geen mod meer toen ik iets met 'm kreeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Deed jij niet ook ooit zoiets? Geeft niet altijd garanties dus....![]()

Vertel 'ns?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof de mods van nu niet ouwehoeren

Heb jij bepaalde ingangen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, aha... dan heb ik niets gezegd...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. JD was allang geen mod meer toen ik iets met 'm kreeg.

Wellicht loopt ie nu af te geven en is ie zelfs binnenkort ineens mod...quote:

Uhm, je hebt nooit opgelet bij biologie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde ingangen?![]()
[..]
Oh, aha... dan heb ik niets gezegd...![]()

Kijk alleen hier al, die TT veranderingen en het gekut in deze SCquote:

Net geen fipo /madquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hallo

Waarom denk je dat ik hier alleen post als ik me ultiem verveel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Kijk alleen hier al, die TT veranderingen en het gekut in deze SC

Nee, uit betrouwbare bron kan ik je melden dat ik geen mod word. Of er moet een pm/mailtje komen waarin ze vragen. En dan nog, dan moet het een leuk subforum zijn. MED lijkt me dus dieptriestquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht loopt ie nu af te geven en is ie zelfs binnenkort ineens mod...![]()

He, idemquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier alleen post als ik me ultiem verveel..

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:

Het énige forum wat ik écht leuk vind is STA. Maar Tique wil niet wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
Nee, uit betrouwbare bron kan ik je melden dat ik geen mod word. Of er moet een pm/mailtje komen waarin ze vragen. En dan nog, dan moet het een leuk subforum zijn. MED lijkt me dus dieptriest

Dat werd mij onmogelijk gemaakt doordat ik mezelf moest beschermen tegen de letterlijke spraakwaterval die voor de klas stond...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, je hebt nooit opgelet bij biologie?

Lenny!quote:

Weet jij dat nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde ingangen? [afbeelding]

Wil ik dit wel zienquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat een kutsite [afbeelding]
www.2girls1cup.com
[afbeelding]

peoike!quote:

MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??quote:

Flink beffen en hij is erquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??
Nu is het dus allleen even afwachten of en wanneer het gebeurt?

Oh na mijn vakantie heb ik alle ongelezen mailtjes van het werk weggeflikkerdquote:

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??
Nu is het dus allleen even afwachten of en wanneer het gebeurt?

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
peoike!
absurd trouwens hoeveel foto's er van dat beest op cross zn pc staanecht een stuk of 25 ofzo

quote:

Dat schiet tenminste op!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh na mijn vakantie heb ik alle ongelezen mailtjes van het werk weggeflikkerd

Geef nou eens gewoon antwoord man, desnoods via pm!quote:

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Frutsel het volgende:
zie je... nu mis ik alweer bijna 2 pagina's

Wacht jij nou maar gewoon afquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord man, desnoods via pm! [afbeelding]

Zeg dan gewoon niets, ipv constant "quote:

Ik hou van Ph.'s. directheid.quote:

En van punten zetten!quote:

Als het nou ook nog eens waar wasquote:

Mja, eigenlijk is het "flink beffen en zij is er"...quote:

Ik ben gewoon recht door zee en eerlijk.quote:

Ja.quote:

Voorspelbare lul ben je ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
.

Precies. Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recht door zee en eerlijk.
Al zullen de admins en oudere mods wat in de melk te brokkelen hebben. Bij lastige keuze wordt er pas gepolled in het crewforum. En dat heeft hij alle KSC mods mee [afbeelding]

True true.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
Al zullen de admins en oudere mods wat in de melk te brokkelen hebben. Bij lastige keuze wordt er pas gepolled in het crewforum. En dat heeft hij alle KSC mods mee

quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
lul

gooi met je eigen vleesquote:

Daarom moeten we even geduld hebben, het pollen duurt evenquote:

Rosbief?quote:

Het lijkt erop dat jij weleens achter de schermen bent geweest, zonder mod te zijn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom moeten we even geduld hebben, het pollen duurt even

Ik denk dat dat niet alleen zo lijktquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jij weleens achter de schermen bent geweest, zonder mod te zijn! [afbeelding]

quote:

quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Hè?quote:

NOTE THE THUMBS UP!!!quote:

U riep?quote:

Ik zie GEEN pi'squote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NOTE THE THUMBS UP!!!
Als je mod wil worden moet je toch eens wat meer op de PI's letten.

quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Hè? [afbeelding] Een kloon van MPG, of is MPG de kloon van PH? [afbeelding]

Niet allemaal denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zullen de admins en oudere mods wat in de melk te brokkelen hebben. Bij lastige keuze wordt er pas gepolled in het crewforum. En dat heeft hij alle KSC mods mee

Wie is de verraderquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet allemaal denk ik [afbeelding]

Muck?quote:

quote:

te wat moeite, maar je hebt je verjaardagstopic!quote:

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |