quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Huub "wat een topmoment van de maand was, was toen hij (=Dennis) helemaal niet wist waar hij het moest zoeken"
(Naar mijn mening weerde Dennis zich juist uitstekend.)
Brian wil nog maar even zeggen dat de deur kapotslaan echt niet gevaarlijk was, en niet agressief.
(eikel)
Huubs voorstel: same old story "alle ballen op Dennis"
Na het befincidentquote:Op woensdag 7 november 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zelfmoord gezeik was over iets anders, weet niet eens meer wat...
Ja, de aandacht moet van Brian afgeleid worden, hoe naief en stom denken ze daar dat wij zijn?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moeten ze nu weer met z'n allen op Dennis.....zoooooooo gemakkelijk...![]()
Brian was in total control, hij deed het alleen maar om Dennis te imponerenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Huub "wat een topmoment van de maand was, was toen hij (=Dennis) helemaal niet wist waar hij het moest zoeken"
(Naar mijn mening weerde Dennis zich juist uitstekend.)
Brian wil nog maar even zeggen dat de deur kapotslaan echt niet gevaarlijk was, en niet agressief.
(eikel)
Huubs voorstel: same old story "alle ballen op Dennis"
Dat Jaap en Huub nog met dat stuk vuilnis willen praten....schiet mij maar lek!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian voelt zich niet echt op zijn gemak bij Jaap en Huub:
[ afbeelding ]
Ja leuk!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop waarachtig dat Dennis zo van zich af gaat bijten richting Brian zoals hij deed met het wijnglas incident. Op zeker gaat Brian weer door het lint.
nee joh, veel eerder tochquote:
Helpen deze streams?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Geen buffer bij jullie?
WalkyTalkyies bestellen, Amanda wil roze walkytalkiesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
Nou, de domme dozen gaan weer iets doen zonder goedkeuring van Brian
daarom heb ik al ietsje meer respect voor Dennis. Hij is samen met huub en lieke de enige die soms wel eens tegen brian op durft te komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop waarachtig dat Dennis zo van zich af gaat bijten richting Brian zoals hij deed met het wijnglas incident. Op zeker gaat Brian weer door het lint.
Waren er andere miljonairs bij met dat douche gedoe.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat Jaap en Huub nog met dat stuk vuilnis willen praten....schiet mij maar lek!![]()
Dennis nam later alles terug over Brian. Hij deed het idd niet expres. We hebben vanavond mogen zien dat het wel degelijk expres was.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
daarom heb ik al ietsje meer respect voor Dennis. Hij is samen met huub en lieke de enige die soms wel eens tegen brian op durft te komen.
Huub zegt zelfs: Saved bij de techniek.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ziet het volgende:
ze gaan achter dennis aan die snel naar binnen liep
die heeft achter dus lekker mee geluisterd
Ze moesten half uurtje wachten,want er waren geen streams ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde daar dan?
Jaap riep iets van RTL!
Huub: we zijn niet off stream.
en ze moesten lachen.
nee...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ziet het volgende:
ze gaan achter dennis aan die snel naar binnen liep
die heeft achter dus lekker mee geluisterd
Ik heb nooit een hekel gehad aan die knul. Ook altijd gezegd dat hij wel lef heeft maar het is een slechte speler. Voor mij is hij, als mens, één van de beteren daar. Weet zich goed te beheersen bij 9 tegen 1 situaties en verliest zich niet zo snel.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
daarom heb ik al ietsje meer respect voor Dennis. Hij is samen met huub en lieke de enige die soms wel eens tegen brian op durft te komen.
Lieke en Huub waren er niet bij. De anderen welquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waren er andere miljonairs bij met dat douche gedoe.
Niet echt maar bedankt voor het meehelpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helpen deze streams?![]()
http://www.dondj.nl/streams.html
Dat hokje of die robots die klakkeloos opdrachten uitvoeren. En dan vooral die robots die wél genoeg verstand hebben, itt Amanda?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt zelfs: Saved bij de techniek.
Wat een ziek zootje is het hokje toch.
M.a.w. ze mogen niet los gaan op Dennix?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Brian ging drinken halen en zag Dennis naar huis lopen. De 3 besloten meteen achter Dennis aan te gaan en hem aan te pakken. Toen ging de telefoon....
http://nowlive.eu/stream/alles.htmlquote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet echt maar bedankt voor het meehelpen.
geen idee. De lampen en de camera's begonnen opeens raar te doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w. ze mogen niet los gaan op Dennix?![]()
Je moet alleen dát geloven wat je zelf hebt kunnen zien!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef Ziet het volgende:
zie je, dennis kwam van achter,
dus die heeft wel alles kunnen luisteren
En die vonden dat normaalquote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke en Huub waren er niet bij. De anderen wel
Ach het is een grote praatjesmaker die eigenlijk niet veel voorstelt. Maar hij is de laatste week iig iets in mijn achting gestegen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hekel gehad aan die knul. Ook altijd gezegd dat hij wel lef heeft maar het is een slechte speler. Voor mij is hij, als mens, één van de beteren daar. Weet zich goed te beheersen bij 9 tegen 1 situaties en verliest zich niet zo snel.
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat iedereen gek is behalve het hokje.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hokje of die robots die klakkeloos opdrachten uitvoeren. En dan vooral die robots die wél genoeg verstand hebben, itt Amanda?
Beter dan alle bommen los op Lieke en Huub. Ja toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moeten ze nu weer met z'n allen op Dennis.....zoooooooo gemakkelijk...![]()
Inderdaad, dat juist die woorden uit zijn mond moeten komen...dat komt bij mij ook iedere keer hard aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat iedereen gek is behalve het hokje.
Als ik Brian hoor praten over het vermeende wifebeaten van Dennix ga ik over mijn nek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dus!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Beter dan alle bommen los op Lieke en Huub. Ja toch?
waarom toch nooit op de snollen ..............die sparen ze altijd.............zou het zo leuk vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het nut is van het vijfde exemplaar van deze gif. Het ding is 1,8 Mb groot !quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef the_undertaker het volgende:
Pure bescherming en respect voor vrouwen
[ afbeelding ]
Ach weet je als Brian los gaat op Dennis, krijgt hij Amanda tegen zich tenminste ze gaat niet zo los op Dennis als op Huub of Lieke en dan wordt Brian weer Para en dan gaat hij misschien wel weg.quote:
Nadia niet, die wilde er heen vliegen, maar werd tegen gehouden en vastgehouden door Luc.quote:
Ze moeten wel op Dennix anders komt hij niet meer in de uitzendingen,omdat Dennix ook niet hoorde bij het plan tegen Huub en Lieke.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet alleen dát geloven wat je zelf hebt kunnen zien!
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minutenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach weet je als Brian los gaat op Dennis, krijgt hij Amanda tegen zich tenminste ze gaat niet zo los op Dennis als op Huub of Lieke en dan wordt Brian weer Para en dan gaat hij misschien wel weg.
Dat hoop ik ook, maar daar heeft hij Dennis niet voor nodig. Amanda is goed bezig.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
Als hij daar bij geroepen had : "Ik bescherm je Amanda, ik bescherm je." .......quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef the_undertaker het volgende:
Pure bescherming en respect voor vrouwen
[ afbeelding ]
Zou het woord "zelfprojectie" Brian iets zeggen?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoor Brian nu praten over Dennis.Hij houd niet van mannen die vrouwen slaan.Ik zit echt met ongeloof dat aan te horen.Heb zeker Dennis dan gezien in die douchescene.
en dan? Brian over de rooie, Dennis wordt dan al helemaal geen mooiboy meer en Brian blijft.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
nou anders ik wel ...er kwam al wat stoom uit me oren net....pffffffffffffffffquote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
en Amanda zegt ook gewoon,'okééé!' Ik zou hem echt slaan.
Hij moet er echt uit. Hij wordt echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat de "technische storing" is om Brian te onderbreken (eerst achter Dennis aan gaan, en nu agressief over Dennis praten).
Hij is volledig fucked up. Hij is helemaal van de kaart.
Zoals hij ook van alles tegen Amanda zei, alsof zij Dennis was.
Nu gaat hij zo op Amanda los.
* streams uit. I don't want to know...
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
en Amanda zegt ook gewoon,'okééé!' Ik zou hem echt slaan.
Zou best kunnen ja.... hij staat in ieder geval op springen volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat de "technische storing" is om Brian te onderbreken (eerst achter Dennis aan gaan, en nu agressief over Dennis praten).
Hij is volledig fucked up. Hij is helemaal van de kaart.
Zoals hij ook van alles tegen Amanda zei, alsof zij Dennis was.
Nu gaat hij zo op Amanda los.
* streams uit. I don't want to know...
Ze hebbe het ook steeds over een technische storing.... misschien is die oude Betamax stuk en kunnen ze niks tapen om later de beelden terug te kunnen zien. Ze hebben al vaker problemen met dat ding gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
WTF... Brian en Amanda mogen een gesprek niet voeren ?
ja................daarom ken Brain ff zijn hart luchtenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef STAP01 het volgende:
Ze denken dus dat ze off stream zijn!
Ik vind dat als Brian en Huub daar een single mogen uitbrengen dat ze Dennis zeker die kans moeten geven om ook zoiets te doen. Hij is de enige daar die echt toonvast is en die gave bezit. Hij heeft wel even genoeg te verduren gehad en dat hij ook nu niet meer brengt heeft te maken met zijn script. Als je die niet krijgt, kun je ook niets brengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan? Brian over de rooie, Dennis wordt dan al helemaal geen mooiboy meer en Brian blijft.
OMG ECHT?!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik naar een klucht kijk.
Amanda vraagt dus letterlijk aan het hokje......wanneer zijn jullie klaar voor ons gesprek.![]()
Týpisch loverboy uitspraak. Gadverdamme wat een asociale klootzak.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef Ziet het volgende:
amanda is een gevaar voor zichzelf als ze zo doet als ze shotjes heeft genomen!
en dat uit de mond van brian
wat is het ook een boefjequote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: ik loop als een idioot achter je aan, je te verzorgen. Als een vader. Ik vraag het je, doe het niet meer. Ook niet de blame bij mij leggen.
Wat?????
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Wat doen Dimi en Lieke eigenlijk?
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
No way dat ik de streams uitzet.
Brian is para.
Dat is vast te wijten aan zijn stoornis.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Die teksten die hij uit zijn bek weet te persenJe gelooft het toch niet
Waar moet hij anders gaan zitten hij had beter thuis kunnen blijven.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Wat doen Dimi en Lieke eigenlijk?
Zijn daar ook filmpjes van ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is vast te wijten aan zijn stoornis.![]()
Over Sambuca gesproken....daar was ik afgelopen zondag ook zo ziek van, maar dat terzijde.![]()
Zou het in de brief van Netty gestaan hebben?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef milk-shake het volgende:
je moeder zie je dronken op de grond zakken........................................Nee jij dan ...wat ziet Netty allemaal .....
Toen hij haar dus door de badkamer heen ramde had hij ook volledige controle??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef Dark het volgende:
Amanda, niet hier, hier staan camera's op je, als we thuis zijn, kan het misschien een keer voorkomen, maar niet hier. Je zet jezelf voor schut!
Ik zorg er altijd voor, dat ik volledige controle heb en het gaat hartstikke goed!
Van welke planeet komt die jongen?
Wie weet nog van het allereerste personeelsfeest ? Brian en een slokje whisky, kotsend in de MB en later beneden in de badkamer .......quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
B: Ik hou de controle over mezelf.
HIJ spoort echt niet.....................................................quote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef riri het volgende:
Ja brian klopt...de beelden waren niet mooi....de beelden die wij allemaal gezien hebben hoe je iemand mishandeld hebt....voor die beelden hoor JIJ je te schamen
of iemand dronken is is niet erg.....dat wat jij deed was erg
moet je horen hoe hij tegen Amanda praat...het is één en al pure minachting naar haar
Er moet gejankt worden over iemand die 9 tegen 1 krijgt nadat hij er zelf om vraagt...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
EXIT dus. punt.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen hij haar dus door de badkamer heen ramde had hij ook volledige controle??
Hij is dus volledig toerekeningsvatbaar geweest toen hij dat deed??
Okay, dan is het dus zelfs bewust te ver gaan...
Brian drinkt zoals ie is sneaky, nu zit ie aan de wijn, maar vaak zie je hem niet en vloeit de whisky rijkelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef Varen het volgende:
Brian vindt dat Amanda de alcohol misbruikt, dat is ontzettend fout. Je moeder ziet je hier dronken op grond in de chill zakken. Amanda: dat moet je niet zeggen.
Gelukkig is Brian gevarieerder... die heeft niet alleen een defence side, maar ook een offence...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
Brian is Amanda aan het inprenten dat ze altijd de fout in gaat als ze dronken is!
Jasses wat een preek!!!!!!!!
B - Jij hebt altijd een maar! Jij hebt altijd een defence!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Nee, het is leuk voor Amanda haar moeder om haar dochter afgerost zien worden.
Fucking nep holy bastard.![]()
Nee, gelukkig niet....quote:
Ik ben het een keertje eens met Brian, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef petraa het volgende:
B: Wat brengt hij nou, hij is afval, hij is afval in de focking villa, hij moet weg.
Haar moeder kijkt niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Nee, het is leuk voor Amanda haar moeder om haar dochter afgerost zien worden.
Fucking nep holy bastard.![]()
yep, scheldwoordquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Jij bent alcohol aan het misbruiken! zegtie tegen Amanda!
KLOOTZAK! Wat doe JIJ DAN LUL! Je vriendin!
A loopt weg en Brian zegt - Kom bij me liggen en hou je mond!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef petraa het volgende:
Beter ga je even weg, want anders ga ik er juist over praten.
Kutzooi
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Amanda mag niet meer praten tegen Brian.
Anders gaat ze wel weg zegt ze.
'Blijf liggen maar houd je kop dicht!'
Amanda: je lijkt een beetje boos!
![]()
Thnx Ruud.......dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vergeleken met Brian is Dennis een onschuldig lief menneke dat niks doet. (Ja dat niks is wel een probleem)
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar moeder kijkt niet.
Anders had ze allang .... nouja... IETS gedaan.
Ik dacht al dat hij het niet door had. Dat vroeg ik net ook al.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Dus hij denkt dat ze nu pas weer online zijn! En gelijk moet Amanda dr bek houden tegen hem.
Oh, ik dacht dat ze ook streams keek via de telefoonlijn....? Maar ja, dat was te prijzig ofzoiets.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar moeder kijkt niet.
Anders had ze allang .... nouja... IETS gedaan.
Waar gaat dat overquote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
B: Man ! Je hebt niets gezien !
A: Nee heb ik niet
B: Anders word ik laaiend
Ik dacht ff of ik het wel goed gehoord had, maar 4 x dezelfde reactie moet genoeg zijn. Hij deed dus weer iets stiekems..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
Ja! dat hoorde ik ook! WTF!!!!!!!?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben bezig voor onze toekomst??
Ik heb haar echt nog geen minuut gemist.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Mensen, laten we eerlijk wezen: het programma is toch juist leuk vanwege figuren zoals Natasia en Brian waar je je zo lekker aan kan ergeren? Als Brian en Amanda eruit worden gegooid, dan is het programma echt ontzettend saai. Geen echte grote rellen meer, aangezien BAN altijd ervoor zorgt dat het goed uit de hand loopt. Ik zou het heerlijk vinden voor JHL om Brian en Amanda die poort uit te zien lopen, ook voor alle streamers (inclusief mijzelf) omdat ik hun gewoon totaal niet gun... maar voor het programma zelf zou het een slechte zet zijn. Ik vind persoonlijk de exit van Natasia (qua sensentatie) jammer.
I love these posts.quote:
Wat zou gezien moeten hebben vraag ik me dan af ? Dat hij uit het niets doorflipte zekerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je hebt niks gezien, je houdt je mond dicht.
Denkend dat wij dit niet horen,
Heeft ie het nou over de douche beelden?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
Wat zou Amanda gezien moeten hebben dan? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef Scandalous het volgende:
wat zegt ie nou op die trap? je hebt niks gezien?? anders word ik laaiend?
jaaaaaa Amanda, je hebt hem gevonden hoor, je prins op het witte paard" nou!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben bezig voor onze toekomst??
Brian brengt niks....niks...nadaquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Mensen, laten we eerlijk wezen: het programma is toch juist leuk vanwege figuren zoals Natasia en Brian waar je je zo lekker aan kan ergeren? Als Brian en Amanda eruit worden gegooid, dan is het programma echt ontzettend saai. Geen echte grote rellen meer, aangezien BAN altijd ervoor zorgt dat het goed uit de hand loopt. Ik zou het heerlijk vinden voor JHL om Brian en Amanda die poort uit te zien lopen, ook voor alle streamers (inclusief mijzelf) omdat ik hun gewoon totaal niet gun... maar voor het programma zelf zou het een slechte zet zijn. Ik vind persoonlijk de exit van Natasia (qua sensentatie) jammer.
Ik vind het ook echt een lulletje rozenwater, maar het is niet zo`n 'duivel' als Brian/Amanda/Nadia.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Ik ben dus niet de enige die sympathie krijgt voor Dennis.....
hij is een praatsmaker en het spel is duidelijk niet op zijn lijf geschreven, maar het is geen verkeerde jongen.
N'avond, Ik kom net binnen vallen. Wat heeft Amanda dan gezien???quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je hebt niks gezien, je houdt je mond dicht.
Denkend dat wij dit niet horen,
Zonder trailer trash was DGK misschien een leuk progamma geworden, opzouten met Brian en Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
En dus hoort hij daar niet thuis, maar er mogen eerst wat anderen weg wmb.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
hij is een praatsmaker en het spel is duidelijk niet op zijn lijf geschreven, maar het is geen verkeerde jongen.
Misschien iet in het boekje wat hij aan haar gaf!?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Amanda gezien moeten hebben dan? Ik heb iets gemist geloof ik.
Oh, dat heb ik niet meegekregen want ik kom net "binnen". Was het misschien dat briefje van Nadia naar Dennix toe?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien iet in het boekje wat hij aan haar gaf!?
Is Cora op bezoek dan ? Mis Jaap wel in de Chillquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Ziet het volgende:
ze moeten in de chill blijven
wat komt er?
hebben cora en jaap soms het hele huis nodig?
Zijn vader is een Pool.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
Heeft Brian een antilliaanse vader en moeder, of is hij half?
Brian weer ontploft of wachten we weer eeuwig op een gastspeler die niet komt.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Iedereen moet in de chill blijven?
brian heeft een nederlandse moeder en een poolse vader, er zit geen enkele druppel antiliaans bloed in.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
Het enige dat ik over dat boekje hoorde was, dat Netty dat ook zou moeten lezen......?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien iet in het boekje wat hij aan haar gaf!?
volgens mij is vader Nederlands en moeder een blanke antilliaanse.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
neequote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Cora op bezoek dan ? Mis Jaap wel in de Chill
serieus, waarom wordt hij dan Antilliaan genoemd ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
brian heeft een nederlandse moeder en een poolse vader, er zit geen enkele druppel antiliaans bloed in.
Check morgen VOL, altijd als eerste met filmpjes.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Wat er net op dat bed gebeurde is ook wel een filmpje op youtube waard.
Wat een mafkees.
Moeder is surinaamsequote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
brian heeft een nederlandse moeder en een poolse vader, er zit geen enkele druppel antiliaans bloed in.
Het komt niet vaak voor, maar we zijn het wel eens...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
omdat moeder daar volgens mij wel vandaan komt (ja, kan ook als je blank bent) en brian daar een periode gewoond heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Varen het volgende:
[..]
serieus, waarom wordt hij dan Antilliaan genoemd ?![]()
Hij heeft er zn jeugd doorgebracht en das vaak essentieel en zeker in zijn geval voor de rest van zn ontwikkelingquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij is daar op zn 8e naartoe verhuisdquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Varen het volgende:
[..]
idd.... maar we hebben nog een overeenkomst.... Japie is topquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor, maar we zijn het wel eens...
Pistool naast zijn bed?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef trettie het volgende:
daar was iets in de hoek bij hun bed alleen wat weten we niet Amanda ging daar zitten maar mocht er niet aankomen en er ook niet over praten en nu zegt ie dat ze ook niet mag zeggen dat ze iets gezien heeft.
Andere pammetjes misschien???
'quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... maar we hebben nog een overeenkomst.... Japie is top![]()
Maar waarom wil hij zo graag Antilliaan zijn? Alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
omdat moeder daar volgens mij wel vandaan komt (ja, kan ook als je blank bent) en brian daar een periode gewoond heeft
redactie doet geen moeite om deze kant van hem te verbergen, ze hadden net ook een streamwissel kunnen doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Braai en Manny gaan het gesprek opnieuw voeren. De stemming is een stuk vriendelijker nu Braai denkt dat hij op beeld is.
ja en hij zit ook te paraderen! Hoe doettie dat toch!?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Dennis zit te leven, aldus Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |