quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Huub "wat een topmoment van de maand was, was toen hij (=Dennis) helemaal niet wist waar hij het moest zoeken"
(Naar mijn mening weerde Dennis zich juist uitstekend.)
Brian wil nog maar even zeggen dat de deur kapotslaan echt niet gevaarlijk was, en niet agressief.
(eikel)
Huubs voorstel: same old story "alle ballen op Dennis"
Na het befincidentquote:Op woensdag 7 november 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zelfmoord gezeik was over iets anders, weet niet eens meer wat...
Ja, de aandacht moet van Brian afgeleid worden, hoe naief en stom denken ze daar dat wij zijn?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moeten ze nu weer met z'n allen op Dennis.....zoooooooo gemakkelijk...![]()
Brian was in total control, hij deed het alleen maar om Dennis te imponerenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Huub "wat een topmoment van de maand was, was toen hij (=Dennis) helemaal niet wist waar hij het moest zoeken"
(Naar mijn mening weerde Dennis zich juist uitstekend.)
Brian wil nog maar even zeggen dat de deur kapotslaan echt niet gevaarlijk was, en niet agressief.
(eikel)
Huubs voorstel: same old story "alle ballen op Dennis"
Dat Jaap en Huub nog met dat stuk vuilnis willen praten....schiet mij maar lek!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian voelt zich niet echt op zijn gemak bij Jaap en Huub:
[ afbeelding ]
Ja leuk!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop waarachtig dat Dennis zo van zich af gaat bijten richting Brian zoals hij deed met het wijnglas incident. Op zeker gaat Brian weer door het lint.
nee joh, veel eerder tochquote:
Helpen deze streams?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Geen buffer bij jullie?
WalkyTalkyies bestellen, Amanda wil roze walkytalkiesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
Nou, de domme dozen gaan weer iets doen zonder goedkeuring van Brian
daarom heb ik al ietsje meer respect voor Dennis. Hij is samen met huub en lieke de enige die soms wel eens tegen brian op durft te komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop waarachtig dat Dennis zo van zich af gaat bijten richting Brian zoals hij deed met het wijnglas incident. Op zeker gaat Brian weer door het lint.
Waren er andere miljonairs bij met dat douche gedoe.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat Jaap en Huub nog met dat stuk vuilnis willen praten....schiet mij maar lek!![]()
Dennis nam later alles terug over Brian. Hij deed het idd niet expres. We hebben vanavond mogen zien dat het wel degelijk expres was.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
daarom heb ik al ietsje meer respect voor Dennis. Hij is samen met huub en lieke de enige die soms wel eens tegen brian op durft te komen.
Huub zegt zelfs: Saved bij de techniek.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ziet het volgende:
ze gaan achter dennis aan die snel naar binnen liep
die heeft achter dus lekker mee geluisterd
Ze moesten half uurtje wachten,want er waren geen streams ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde daar dan?
Jaap riep iets van RTL!
Huub: we zijn niet off stream.
en ze moesten lachen.
nee...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ziet het volgende:
ze gaan achter dennis aan die snel naar binnen liep
die heeft achter dus lekker mee geluisterd
Ik heb nooit een hekel gehad aan die knul. Ook altijd gezegd dat hij wel lef heeft maar het is een slechte speler. Voor mij is hij, als mens, één van de beteren daar. Weet zich goed te beheersen bij 9 tegen 1 situaties en verliest zich niet zo snel.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
daarom heb ik al ietsje meer respect voor Dennis. Hij is samen met huub en lieke de enige die soms wel eens tegen brian op durft te komen.
Lieke en Huub waren er niet bij. De anderen welquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waren er andere miljonairs bij met dat douche gedoe.
Niet echt maar bedankt voor het meehelpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helpen deze streams?![]()
http://www.dondj.nl/streams.html
Dat hokje of die robots die klakkeloos opdrachten uitvoeren. En dan vooral die robots die wél genoeg verstand hebben, itt Amanda?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt zelfs: Saved bij de techniek.
Wat een ziek zootje is het hokje toch.
M.a.w. ze mogen niet los gaan op Dennix?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Brian ging drinken halen en zag Dennis naar huis lopen. De 3 besloten meteen achter Dennis aan te gaan en hem aan te pakken. Toen ging de telefoon....
http://nowlive.eu/stream/alles.htmlquote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet echt maar bedankt voor het meehelpen.
geen idee. De lampen en de camera's begonnen opeens raar te doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w. ze mogen niet los gaan op Dennix?![]()
Je moet alleen dát geloven wat je zelf hebt kunnen zien!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef Ziet het volgende:
zie je, dennis kwam van achter,
dus die heeft wel alles kunnen luisteren
En die vonden dat normaalquote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke en Huub waren er niet bij. De anderen wel
Ach het is een grote praatjesmaker die eigenlijk niet veel voorstelt. Maar hij is de laatste week iig iets in mijn achting gestegen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hekel gehad aan die knul. Ook altijd gezegd dat hij wel lef heeft maar het is een slechte speler. Voor mij is hij, als mens, één van de beteren daar. Weet zich goed te beheersen bij 9 tegen 1 situaties en verliest zich niet zo snel.
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat iedereen gek is behalve het hokje.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hokje of die robots die klakkeloos opdrachten uitvoeren. En dan vooral die robots die wél genoeg verstand hebben, itt Amanda?
Beter dan alle bommen los op Lieke en Huub. Ja toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moeten ze nu weer met z'n allen op Dennis.....zoooooooo gemakkelijk...![]()
Inderdaad, dat juist die woorden uit zijn mond moeten komen...dat komt bij mij ook iedere keer hard aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat iedereen gek is behalve het hokje.
Als ik Brian hoor praten over het vermeende wifebeaten van Dennix ga ik over mijn nek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dus!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Beter dan alle bommen los op Lieke en Huub. Ja toch?
waarom toch nooit op de snollen ..............die sparen ze altijd.............zou het zo leuk vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het nut is van het vijfde exemplaar van deze gif. Het ding is 1,8 Mb groot !quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef the_undertaker het volgende:
Pure bescherming en respect voor vrouwen
[ afbeelding ]
Ach weet je als Brian los gaat op Dennis, krijgt hij Amanda tegen zich tenminste ze gaat niet zo los op Dennis als op Huub of Lieke en dan wordt Brian weer Para en dan gaat hij misschien wel weg.quote:
Nadia niet, die wilde er heen vliegen, maar werd tegen gehouden en vastgehouden door Luc.quote:
Ze moeten wel op Dennix anders komt hij niet meer in de uitzendingen,omdat Dennix ook niet hoorde bij het plan tegen Huub en Lieke.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet alleen dát geloven wat je zelf hebt kunnen zien!
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minutenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach weet je als Brian los gaat op Dennis, krijgt hij Amanda tegen zich tenminste ze gaat niet zo los op Dennis als op Huub of Lieke en dan wordt Brian weer Para en dan gaat hij misschien wel weg.
Dat hoop ik ook, maar daar heeft hij Dennis niet voor nodig. Amanda is goed bezig.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
Als hij daar bij geroepen had : "Ik bescherm je Amanda, ik bescherm je." .......quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef the_undertaker het volgende:
Pure bescherming en respect voor vrouwen
[ afbeelding ]
Zou het woord "zelfprojectie" Brian iets zeggen?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoor Brian nu praten over Dennis.Hij houd niet van mannen die vrouwen slaan.Ik zit echt met ongeloof dat aan te horen.Heb zeker Dennis dan gezien in die douchescene.
en dan? Brian over de rooie, Dennis wordt dan al helemaal geen mooiboy meer en Brian blijft.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
nou anders ik wel ...er kwam al wat stoom uit me oren net....pffffffffffffffffquote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
en Amanda zegt ook gewoon,'okééé!' Ik zou hem echt slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |