Oh, dat heb ik niet meegekregen want ik kom net "binnen". Was het misschien dat briefje van Nadia naar Dennix toe?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien iet in het boekje wat hij aan haar gaf!?
Is Cora op bezoek dan ? Mis Jaap wel in de Chillquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Ziet het volgende:
ze moeten in de chill blijven
wat komt er?
hebben cora en jaap soms het hele huis nodig?
Zijn vader is een Pool.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
Heeft Brian een antilliaanse vader en moeder, of is hij half?
Brian weer ontploft of wachten we weer eeuwig op een gastspeler die niet komt.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Iedereen moet in de chill blijven?
brian heeft een nederlandse moeder en een poolse vader, er zit geen enkele druppel antiliaans bloed in.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
Het enige dat ik over dat boekje hoorde was, dat Netty dat ook zou moeten lezen......?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien iet in het boekje wat hij aan haar gaf!?
volgens mij is vader Nederlands en moeder een blanke antilliaanse.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
neequote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Cora op bezoek dan ? Mis Jaap wel in de Chill
serieus, waarom wordt hij dan Antilliaan genoemd ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
brian heeft een nederlandse moeder en een poolse vader, er zit geen enkele druppel antiliaans bloed in.
Check morgen VOL, altijd als eerste met filmpjes.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Wat er net op dat bed gebeurde is ook wel een filmpje op youtube waard.
Wat een mafkees.
Moeder is surinaamsequote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
brian heeft een nederlandse moeder en een poolse vader, er zit geen enkele druppel antiliaans bloed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |