Cool.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik begin 1 januari, nieuw jaar nieuw begin
In de pub mag eerdaags niet meer gerookt wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Ole het volgende:
Moet ie niet naar PUB?
Begin met Belinda Menthol. Dat is net pepermunt.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
Ik ben het nu al een tijdje aan het proberen, maar het lukt maar niet
Heeft iemand tips voor me?
Belindaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin met Belinda Menthol. Dat is net pepermunt.
OIh jaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de pub mag eerdaags niet meer gerookt worden
Ja, en als je meer wilt roken, zuip een hoop drank.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, als ik het stoppen zat ben kan ik gewoon hier posten ipv. in dat andere topic.
Voor de starters: Mocht het vies zijn, niet gelijk opgeven. Geef het een paar dagen, gewoon stoer doorgaan met roken, het went op den duur. Succes ermee.
Je moet ook niet bij elke zin in een sigaret zo'n ding opplakken.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb laatst al nicotine pleisters gekocht maar het is wel wat zwaar nog voor mijn gevoel
Speaking of which....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Ole het volgende:
Veel mensen vinden een sigaret extra lekker bij een kop koffie, en/of na het eten![]()
Dat is een goede tip idd! Veel neukenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
Na het neuken is het ook heerlijk.
Ben daardoor kettingroker geworden.
Veel neuken is sowieso een goede tipquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is een goede tip idd! Veel neuken![]()
Goeie sitequote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Gesloten het volgende:
http://www.beginnenmetroken.nl/
Een handige link voor de beginnelingen.
Ik ben begonnen op mijn 13e. Nog eens op mijn 15e, en toen ben ik wat langer doorgegaan. En zelfs anderhalf jaar terug ben ik nog eens begonnen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen toen ik 17 was.. telt dat?
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
Na het neuken is het ook heerlijk.
Ben daardoor kettingroker geworden.
Lucky Strike, 7 a 8 pakjes de weekquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:40 schreef tong80 het volgende:
Wat roken jullie zoal ?
Ik rook milde drum. 3 pakjes per week.
Een pakje per dag dus.quote:
Ik heb ook altijd wat vloei en shag liggen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een pakje per dag dus.
Ik denk dat als ik sigaretten zou roken op meer dan en pakje per dag zou zitten. Ik kom altijd vloe tekort. Koop dan ook altijd een pakje van 10 mascottes. Heb je altijd wat in huis. Heb me ook aangeleerd om het laatste restje shag te laten zitten en aan een nieuwe te beginnen. Een paar ker per jaar zit ik 's nachts of op een zondag zonder shag. Heb ik altijd een voorraadje om op terug te vallen.
Whehe, dan rook jij je toch helemaal de tyfusquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie ook dat als je fokt je meer rookt. Bij alcohol is het normaal. Alcohol verruimd je bloedvaten en nicotine vermindert ze. Dat werkt verslavening bevorderend.
Kloptquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dan rook jij je toch helemaal de tyfus
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
KloptIk Heb dan ook bruine vingers aan de verkeerde hand omdat ik rechts de muis bedien.
Ik druk er net een uitquote:
Weet je wat vreslijk is. Mannen die pijp roken hebben vak een snor. En die is dan helemaal geelquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik zag laatst zoeen kerel op straat, die had een witte gele snor van het roken, en echt gele handen
[..]
Ik druk er net een uit
Whehe, ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat vreslijk is. Mannen die pijp roken hebben vak een snor. En die is dan helemaal geel
Welkomquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef no1uknow het volgende:
slechte kick misschien maargoed
Ik rook sinds een klein maandje
En ik vind het wel relaxtquote:
Zeker waar, ging 3 uur slapen, daarvoor nog eventjes 1 gerooktquote:Op woensdag 14 november 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
Midden in de nacht zijn ze nog lekkerder
Lucky's of Marlboro.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:40 schreef tong80 het volgende:
Wat roken jullie zoal ?
Ik rook milde drum. 3 pakjes per week.
Dat is inderdaad een geruststellende gedachte tijdens het stoppen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef MaLo het volgende:
En mocht je onverhoopt toch gestopt zijn met roken: geen nood, het is nooit te laat om weer te beginnen!
Ok deze is gewoon zwaar triest.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
*Meld*
Sinds een half jaartje weer begonnen,na 10 jaar gestopt te zijn geweest
Lang leve de relatieproblemen !!![]()
Die doen je wel weer laten roken!!
![]()
![]()
Topquote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
*Meld*
Sinds een half jaartje weer begonnen,na 10 jaar gestopt te zijn geweest
Lang leve de relatieproblemen !!![]()
Die doen je wel weer laten roken!!
![]()
![]()
Kom op, even doorzetten!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt
Ook als je binnen rookt, krijg je zoeen gezellige kroeggeur in je kamerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom op, even doorzetten!
Echt, na een paar weken weet je niet beter!
En je kleding ruikt zo lekker ook![]()
Bier drinken en roken op je kamerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook als je binnen rookt, krijg je zoeen gezellige kroeggeur in je kamer
Vooral als je dan ook veel bier drinkt op je kamer
Kroeggeurenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier drinken en roken op je kamer
Over een tijdje gaat het als vanzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:55 schreef Ole het volgende:
succes allemaal! We zijn sterk, en we houden vol!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Er staat ons weer een heerlijke dag vol nicotine, teer en stinkende walmenheerlijke aroma's te wachten.
Boeiend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Ben door geldgebrek maar even overgestapt op shag tijdelijk
Leuk, die opmerkingen van vrienden
Enige zinnige opmerking in dit topic!quote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
koffie, goed plan.
Correctie!quote:Op maandag 26 november 2007 10:13 schreef no1uknow het volgende:
Straks waarschijnlijk een vriendin
Maar die rookt niet, heb nog niks van d'r gehoord qua stoppen, ze doet zelf gelegenheidsroken.
Maargoed, voor haar wil ik wel stoppen.
Mwaaah, nee, minderen wel.
Zo vaak gedaan op een zondagavond. En dan zwarte vingers krijgenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:13 schreef DeRCT14 het volgende:
Oude peuken lostrekken en er een nieuw sjekkie van draaien als je geen shag hebt... meningen?
Nicotine blijft 3 dagen in je bloed (enz) zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef Catch22- het volgende:
Heb het topic gelezen en nog steeds geen behoefte om weer te beginnen (na 2,5 dag)
Het is pas echt een held als ie het toestaat dat ie helemaal opgerookt wordt, die peukquote:
dan moet ik het morgen dus zwaar krijgenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nicotine blijft 3 dagen in je bloed (enz) zitten
quote:Op woensdag 14 november 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
Midden in de nacht zijn ze nog lekkerder
Ik moet mezelf al sponsorenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef erkel het volgende:
Ik wil beginnen! Wie gaat me sponsoren?
Ik ben een echte doorzetterquote:
Dat is best raar, aangezien de meesten moeten kotsen na 2/3 maanden neit te roken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:45 schreef Geerd het volgende:
Oeh een sigaartje 1 in de 2/3 maand vind ik wel lekker.
Net na het eten met een koud biertje.
Maar nee beginnen met roken, benzine is al duur genoeg.
Join the clubquote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb het vroeger nooit gedaan, maar iedereen doet het. Ik wil ook op roken
Is toch juist goed?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen een weekend-roker.
WBquote:
Klopt. Maar tot nu toe alleen weekenden.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef MaLo het volgende:
En mocht je onverhoopt toch gestopt zijn met roken: geen nood, het is nooit te laat om weer te beginnen!
Altijd!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Ole het volgende:
Veel mensen vinden een sigaret extra lekker bij een kop koffie, en/of na het eten![]()
Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik ben daar eens volkomen uit het niets ziek van geworden zeer duizelig veel kotsen hoge temperatuur en ijlen
ik wil echter toch weer gaan roken
Nicotine?quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vermoed dezelfde redenen als alle anderen in dit topic.
Verslaving na een tijdje 2 peuken op een dag? Lijkt me sterk dat die zo erg is dat je ondanks bovenstaande klachten nog steeds wilt roken.quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vermoed dezelfde redenen als alle anderen in dit topic.
Welkom terug!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. Maar tot nu toe alleen weekenden.
Een zeer goede reden!quote:Op maandag 14 april 2008 22:33 schreef D.zire het volgende:
ik ben net begonnen, gewoon omdat het stoer is!
Beginnen met roken is wel moeilijker dan stoppen. Iedereen zit maar te zeiken dat het zo slecht is van me, dat het zwak is, dat het vies is, dat het zonde is, dat ik weer moet stoppen, dat ik geen sigaret krijg omdat ik niet moet roken en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Nog ff doorbijten en je rookt de hele week weer!
Ze zijn gewoon jaloers dat jij wél de ballen hebt om te roken, en zij niet! Zó herkenbaar, dit zijn echt de standaard praatjes van mensen die dolgraag zouden willen, maar niet durvenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beginnen met roken is wel moeilijker dan stoppen. Iedereen zit maar te zeiken dat het zo slecht is van me, dat het zwak is, dat het vies is, dat het zonde is, dat ik weer moet stoppen, dat ik geen sigaret krijg omdat ik niet moet roken en ga zo maar door.
Donder toch op, dat bepaal ik zelf wel.
Feels good to be back.
Als je je sigaretten aansteekt bij de filter rook je de filter zelf op, en je rookt de tabak niet door de filter, dus dubbel zoveel kankerverwekkende stoffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:13 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk ongeneeslijk ziek worden, daarom ben ik vandaag begonnen.
Nog tips mensen?
Nee, je snapt het niet, je bent juist enorm sterk en dapper als je nu begint met roken! Niks meer comfortabel aan je tafeltje in het restaurant roken, nee, gewoon buiten in de herfststorm staan met je peukiequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik kan nu niet voorstellen dat mensen nu in 2008 beginnen met roken. Wat voor voordeel heeft het nu om te gaan roken je mag nergens meer roken. Het is alleen maar troep en ze gaan er steeds meer troep in doen om mensen te laten roken.
Ik vindt deze mensen heel erg zwak.
Ben ik het helemaal mee eens! ^.^quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet, je bent juist enorm sterk en dapper als je nu begint met roken! Niks meer comfortabel aan je tafeltje in het restaurant roken, nee, gewoon buiten in de herfststorm staan met je peukie.
Het is afzien. Niet alleen fysiek, maar ook financieel. Alleen de échte doorzetter houdt het in deze tijd vol!
Waarom wil je beginnen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Cyvx het volgende:
Hey mensen ik wil eigenlijk ook beginnen met rokenhebben jullie misschien wat tips voor me? ik ga Marlboro of Lucky's roken wat vinden jullie beter? financieel maakt het niks uit
En dat weegt dus op tegen de nadelen (slecht voor gezondheid, vieze geur, gele huid, etc.)?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:12 schreef Cyvx het volgende:
Ik rook nu wel is af en toe maar ik vind et lekkerik word er lekker rustig van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |