quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
KloptIk Heb dan ook bruine vingers aan de verkeerde hand omdat ik rechts de muis bedien.
Ik druk er net een uitquote:
Weet je wat vreslijk is. Mannen die pijp roken hebben vak een snor. En die is dan helemaal geelquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik zag laatst zoeen kerel op straat, die had een witte gele snor van het roken, en echt gele handen
[..]
Ik druk er net een uit
Whehe, ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat vreslijk is. Mannen die pijp roken hebben vak een snor. En die is dan helemaal geel
Welkomquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef no1uknow het volgende:
slechte kick misschien maargoed
Ik rook sinds een klein maandje
En ik vind het wel relaxtquote:
Zeker waar, ging 3 uur slapen, daarvoor nog eventjes 1 gerooktquote:Op woensdag 14 november 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
Midden in de nacht zijn ze nog lekkerder
Lucky's of Marlboro.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:40 schreef tong80 het volgende:
Wat roken jullie zoal ?
Ik rook milde drum. 3 pakjes per week.
Dat is inderdaad een geruststellende gedachte tijdens het stoppen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef MaLo het volgende:
En mocht je onverhoopt toch gestopt zijn met roken: geen nood, het is nooit te laat om weer te beginnen!
Ok deze is gewoon zwaar triest.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
*Meld*
Sinds een half jaartje weer begonnen,na 10 jaar gestopt te zijn geweest
Lang leve de relatieproblemen !!![]()
Die doen je wel weer laten roken!!
![]()
![]()
Topquote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
*Meld*
Sinds een half jaartje weer begonnen,na 10 jaar gestopt te zijn geweest
Lang leve de relatieproblemen !!![]()
Die doen je wel weer laten roken!!
![]()
![]()
Kom op, even doorzetten!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt
Ook als je binnen rookt, krijg je zoeen gezellige kroeggeur in je kamerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom op, even doorzetten!
Echt, na een paar weken weet je niet beter!
En je kleding ruikt zo lekker ook![]()
Bier drinken en roken op je kamerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook als je binnen rookt, krijg je zoeen gezellige kroeggeur in je kamer
Vooral als je dan ook veel bier drinkt op je kamer
Kroeggeurenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier drinken en roken op je kamer
Over een tijdje gaat het als vanzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:55 schreef Ole het volgende:
succes allemaal! We zijn sterk, en we houden vol!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |