Zeker waar, ging 3 uur slapen, daarvoor nog eventjes 1 gerooktquote:Op woensdag 14 november 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
Midden in de nacht zijn ze nog lekkerder
Lucky's of Marlboro.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:40 schreef tong80 het volgende:
Wat roken jullie zoal ?
Ik rook milde drum. 3 pakjes per week.
Dat is inderdaad een geruststellende gedachte tijdens het stoppen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef MaLo het volgende:
En mocht je onverhoopt toch gestopt zijn met roken: geen nood, het is nooit te laat om weer te beginnen!
Ok deze is gewoon zwaar triest.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
*Meld*
Sinds een half jaartje weer begonnen,na 10 jaar gestopt te zijn geweest
Lang leve de relatieproblemen !!![]()
Die doen je wel weer laten roken!!
![]()
![]()
Topquote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
*Meld*
Sinds een half jaartje weer begonnen,na 10 jaar gestopt te zijn geweest
Lang leve de relatieproblemen !!![]()
Die doen je wel weer laten roken!!
![]()
![]()
Kom op, even doorzetten!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt
Ook als je binnen rookt, krijg je zoeen gezellige kroeggeur in je kamerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom op, even doorzetten!
Echt, na een paar weken weet je niet beter!
En je kleding ruikt zo lekker ook![]()
Bier drinken en roken op je kamerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook als je binnen rookt, krijg je zoeen gezellige kroeggeur in je kamer
Vooral als je dan ook veel bier drinkt op je kamer
Kroeggeurenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier drinken en roken op je kamer
Over een tijdje gaat het als vanzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:55 schreef Ole het volgende:
succes allemaal! We zijn sterk, en we houden vol!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Er staat ons weer een heerlijke dag vol nicotine, teer en stinkende walmenheerlijke aroma's te wachten.
Boeiend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Ben door geldgebrek maar even overgestapt op shag tijdelijk
Leuk, die opmerkingen van vrienden
Enige zinnige opmerking in dit topic!quote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
koffie, goed plan.
Correctie!quote:Op maandag 26 november 2007 10:13 schreef no1uknow het volgende:
Straks waarschijnlijk een vriendin
Maar die rookt niet, heb nog niks van d'r gehoord qua stoppen, ze doet zelf gelegenheidsroken.
Maargoed, voor haar wil ik wel stoppen.
Mwaaah, nee, minderen wel.
Zo vaak gedaan op een zondagavond. En dan zwarte vingers krijgenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:13 schreef DeRCT14 het volgende:
Oude peuken lostrekken en er een nieuw sjekkie van draaien als je geen shag hebt... meningen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |