Als je je sigaretten aansteekt bij de filter rook je de filter zelf op, en je rookt de tabak niet door de filter, dus dubbel zoveel kankerverwekkende stoffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:13 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk ongeneeslijk ziek worden, daarom ben ik vandaag begonnen.
Nog tips mensen?
Nee, je snapt het niet, je bent juist enorm sterk en dapper als je nu begint met roken! Niks meer comfortabel aan je tafeltje in het restaurant roken, nee, gewoon buiten in de herfststorm staan met je peukiequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik kan nu niet voorstellen dat mensen nu in 2008 beginnen met roken. Wat voor voordeel heeft het nu om te gaan roken je mag nergens meer roken. Het is alleen maar troep en ze gaan er steeds meer troep in doen om mensen te laten roken.
Ik vindt deze mensen heel erg zwak.
Ben ik het helemaal mee eens! ^.^quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet, je bent juist enorm sterk en dapper als je nu begint met roken! Niks meer comfortabel aan je tafeltje in het restaurant roken, nee, gewoon buiten in de herfststorm staan met je peukie.
Het is afzien. Niet alleen fysiek, maar ook financieel. Alleen de échte doorzetter houdt het in deze tijd vol!
Waarom wil je beginnen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Cyvx het volgende:
Hey mensen ik wil eigenlijk ook beginnen met rokenhebben jullie misschien wat tips voor me? ik ga Marlboro of Lucky's roken wat vinden jullie beter? financieel maakt het niks uit
En dat weegt dus op tegen de nadelen (slecht voor gezondheid, vieze geur, gele huid, etc.)?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:12 schreef Cyvx het volgende:
Ik rook nu wel is af en toe maar ik vind et lekkerik word er lekker rustig van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |