quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Er staat ons weer een heerlijke dag vol nicotine, teer en stinkende walmenheerlijke aroma's te wachten.
Boeiend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Ben door geldgebrek maar even overgestapt op shag tijdelijk
Leuk, die opmerkingen van vrienden
Enige zinnige opmerking in dit topic!quote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
koffie, goed plan.
Correctie!quote:Op maandag 26 november 2007 10:13 schreef no1uknow het volgende:
Straks waarschijnlijk een vriendin
Maar die rookt niet, heb nog niks van d'r gehoord qua stoppen, ze doet zelf gelegenheidsroken.
Maargoed, voor haar wil ik wel stoppen.
Mwaaah, nee, minderen wel.
Zo vaak gedaan op een zondagavond. En dan zwarte vingers krijgenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:13 schreef DeRCT14 het volgende:
Oude peuken lostrekken en er een nieuw sjekkie van draaien als je geen shag hebt... meningen?
Nicotine blijft 3 dagen in je bloed (enz) zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef Catch22- het volgende:
Heb het topic gelezen en nog steeds geen behoefte om weer te beginnen (na 2,5 dag)
Het is pas echt een held als ie het toestaat dat ie helemaal opgerookt wordt, die peukquote:
dan moet ik het morgen dus zwaar krijgenquote:Op donderdag 29 november 2007 18:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nicotine blijft 3 dagen in je bloed (enz) zitten
quote:Op woensdag 14 november 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
Midden in de nacht zijn ze nog lekkerder
Ik moet mezelf al sponsorenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef erkel het volgende:
Ik wil beginnen! Wie gaat me sponsoren?
Ik ben een echte doorzetterquote:
Dat is best raar, aangezien de meesten moeten kotsen na 2/3 maanden neit te roken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:45 schreef Geerd het volgende:
Oeh een sigaartje 1 in de 2/3 maand vind ik wel lekker.
Net na het eten met een koud biertje.
Maar nee beginnen met roken, benzine is al duur genoeg.
Join the clubquote:Op maandag 10 december 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb het vroeger nooit gedaan, maar iedereen doet het. Ik wil ook op roken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |