Cool.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik begin 1 januari, nieuw jaar nieuw begin
In de pub mag eerdaags niet meer gerookt wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Ole het volgende:
Moet ie niet naar PUB?
Begin met Belinda Menthol. Dat is net pepermunt.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
Ik ben het nu al een tijdje aan het proberen, maar het lukt maar niet
Heeft iemand tips voor me?
Belindaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin met Belinda Menthol. Dat is net pepermunt.
OIh jaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de pub mag eerdaags niet meer gerookt worden
Ja, en als je meer wilt roken, zuip een hoop drank.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, als ik het stoppen zat ben kan ik gewoon hier posten ipv. in dat andere topic.
Voor de starters: Mocht het vies zijn, niet gelijk opgeven. Geef het een paar dagen, gewoon stoer doorgaan met roken, het went op den duur. Succes ermee.
Je moet ook niet bij elke zin in een sigaret zo'n ding opplakken.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb laatst al nicotine pleisters gekocht maar het is wel wat zwaar nog voor mijn gevoel
Speaking of which....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Ole het volgende:
Veel mensen vinden een sigaret extra lekker bij een kop koffie, en/of na het eten![]()
Dat is een goede tip idd! Veel neukenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
Na het neuken is het ook heerlijk.
Ben daardoor kettingroker geworden.
Veel neuken is sowieso een goede tipquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is een goede tip idd! Veel neuken![]()
Goeie sitequote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Gesloten het volgende:
http://www.beginnenmetroken.nl/
Een handige link voor de beginnelingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |