Kun je nu goed zien aan wie het presenteertquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij is dat al een nieuwe aflevering![]()
Gelukkig, de woordgrappen-redactie is nog aanwezigquote:Mr. Frank Visser beslecht weer burenruzies, familievetes en andere conflicten. De uitspraak van mr. Frank Visser is juridisch bindend voor de partijen; zij zijn verplicht zijn beslissing te aanvaarden.
De zaak van Eelco en Cobi Hooglander. In 2001 kopen zij hun droomhuis in Rotterdam-Zuid. Stukje bij beetje knappen ze het helemaal zelf op. Maar vlak voordat het af is, blijken ze een groot probleem te hebben. Door een enorme lekkage in het huurhuis naast hen, is de muur in hun woonkamer zo vochtig geworden dat er zwam in is gekropen. Zolang de problemen in het huurhuis niet worden verholpen, is het zeker dat de zwam blijft doorwoekeren. De eigenaar van het huurhuis, Martin Schuller, wil het probleem wel verhelpen, maar zegt niets te kunnen doen omdat zijn huurder hem niet binnen wil laten. En zo kan de zwam dus zijn gang blijven gaan en enorme schade aanrichten. Tijdens de hoorzitting gaat het er pittig aan toe. Weet mr. Frank Visser een einde te maken dit gezwam?.
Een groter verschil bestaat er niet volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Wat een types weer, allebei de partijen
Hij niet alleen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
Volgens mij mist Veldmuis de eerste aflevering
in zo'n hok wil je niet wonen , punt uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Bah nare mannetjes met hun dreigementjes. "Niet gaan lullen anders word ik echt boos."
Dat was mooi inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mooie aflevering gister.
We zien het als een wonder van God.
VAN WIE?
Recht-door-zee Rotterdammers vs Grefo's. Prachtig.
Ja! Ik moet 'm ergens op uitzendinggemist gaan vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
Volgens mij mist Veldmuis de eerste aflevering
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Ja! Ik moet 'm ergens op uitzendinggemist gaan vinden, denk ik._
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:14 schreef CartWOman het volgende:
Hij staat online http://player.omroep.nl/?aflID=7794694
Voor eeuwigdurend gebruiksrecht, ze krijgen het niet in eigendom.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef Arcee het volgende:
500 euro is wel erg weinig voor een stukje grond.
Het was toch maar een stukje van 40 centimeter? Inderdaad weer Nederlands op zijn smalst hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef Arcee het volgende:
In groningen is grond niet zo duurquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef Arcee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |