Ik zie het, tofquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef mindgames het volgende:
Graag gedaan! De discografie is ook weer helemaal up-to-date, inclusief nieuwe toevoegingen en verbeteringen.
Diamonds Are Forever werd live gespeeld op Glastonbury. You Know I'm No Good live bij Radio 1's Live Lounge. Bad Woman is nog niet uit. Put Your Dukes Up John staat op de Leave Before The Light Come On-single.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie het, tofEn mijn lijstje is nu bijna compleet
Ik mis alleen nog:
* Diamonds Are Forever (Shirley Bassey)
* You Know I'm No Good (Amy Winehouse)
* Put Your Dukes Up John (Little Flames)
* Bad Woman (Pat Farrell And The Believers)
Ah dan heb ik Put your Dukes up alquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:42 schreef mindgames het volgende:
[..]
Diamonds Are Forever werd live gespeeld op Glastonbury. You Know I'm No Good live bij Radio 1's Live Lounge. Bad Woman is nog niet uit. Put Your Dukes Up John staat op de Leave Before The Light Come On-single.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:04 schreef mindgames het volgende:
Haha, inderdaad.
En wat te denken van de promo-singles met andere hoesjes, de Japanse uitgaven met extra boekje met Japanse teksten, de versies van het album met extra sticker, of de...!
Ik een canvas-print op doek van één van de Favourite Worst Nightmare-dieren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een poster van Favourite Worst Nightmare
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik een canvas-print op doek van één van de Favourite Worst Nightmare-dieren.
De warez die hier uitgewisseld werden waren voornamelijk nummers die nooit officeel uitgebracht zijn. Zie ik het probleem niet zo van. B-sides van singles uitwisselen is natuurlijk wel verboden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef nipeng het volgende:
Warez uitwisselen doen jullie maar ergens anders.
Nee ik heb het niet over de covers.
Wij zien het probleem wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
De warez die hier uitgewisseld werden waren voornamelijk nummers die nooit officeel uitgebracht zijn. Zie ik het probleem niet zo van. B-sides van singles uitwisselen is natuurlijk wel verboden.
Jij hoeft er ook het probleem niet van te zien, op dit forum delen we geen mp3's uit.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook het probleem niet van te zien, op dit forum delen we geen mp3's uit.
Hallo, dit zijn tracks die AM zelf via CD's heeft verspreid en d.m.v. P2P hebben deze MP3's Arctic Monkeys bekend hebben gemaakt! Helemaal gratuit! En nu ze bekend zijn mogen die nummers ineens niet meer verspreid worden? Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook het probleem niet van te zien, op dit forum delen we geen mp3's uit.
Dat doe je dan maar buiten dit forum om, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hallo, dit zijn tracks die AM zelf via CD's heeft verspreid en d.m.v. P2P hebben deze MP3's Arctic Monkeys bekend hebben gemaakt! Helemaal gratuit! En nu ze bekend zijn mogen die nummers ineens niet meer verspreid worden? Wat een onzin.
Edit: Voor een groot gedeelte gaat het over deze tracks dan. Las Choo Choo en Curtains Close en dacht meteen dat het daar over ging
.
Beetje logisch.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Merkie het volgende:
Beetje raar.
Clip staat ook op site van Domino Records in goede kwaliteit ( .mov, .rm of .wmv).. even downloaden en je kan kijken wanneer je wil.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef AMDB het volgende:
Geweldig, een clip waarin je live geluid hoord. Zal wel niet op TMF uitgezonden worden dan![]()
Niet dat een goede AM fan TMF kijkt ofzo.
Geweldigquote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef soul114 het volgende:
[..]
Clip staat ook op site van Domino Records in goede kwaliteit ( .mov, .rm of .wmv).. even downloaden en je kan kijken wanneer je wil.
Dit is dus site van het label, dus links zijn niet illegaal
Het ergste vind ik nog dat die mensen geholpen worden door winkels als FRS.. De man die voor mijn zus stond met kaartjes kopen kreeg wel 8x4 kaarten, staan nu voor 70 euro te koopquote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef frame-saw het volgende:
Ik keek ook even voor kaartjes, stond er 2 kaartjes, en bij prijs 75 euro. Ik dacht: lekker goedkoop!
Is natuurlijk per kaartje.
Dood aan die mensen.
Voor dat soort dingen zou je haast een voice recorder of zelfs een camera meenemen. En dan naar de politiequote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat die mensen geholpen worden door winkels als FRS.. De man die voor mijn zus stond met kaartjes kopen kreeg wel 8x4 kaarten, staan nu voor 70 euro te koop![]()
Klopt, neem een GWK-kantoor, volgens mij zijn daar minder mensen dan op postkantorenquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Leonos het volgende:
Ik heb even zin om te rellen dus zet ik mijn mening weer even neer.
Als je kaartjes voor een concert wilt zijn die met een beetje moeite makkelijk te krijgen.
Je gaat gewoon op een rustig verkooppunt half 10 staan en wacht een half uurtje. Dan heb je kaartjes.
En dat andere mensen ze dan verkopen is fijn voor hun.
En als je geen tijd hebt? Bovendien heb ik niet eens een verkooppunt in de buurt.quote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Leonos het volgende:
Ik heb even zin om te rellen dus zet ik mijn mening weer even neer.
Als je kaartjes voor een concert wilt zijn die met een beetje moeite makkelijk te krijgen.
Je gaat gewoon op een rustig verkooppunt half 10 staan en wacht een half uurtje. Dan heb je kaartjes.
En dat andere mensen ze dan verkopen is fijn voor hun.
Dan zijn ze wel uitverkocht, maar wel voor een eerlijke prijs en verdienen die klootzakken er iig niet aan.quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef Leonos het volgende:
Denk je nou echt dat het niet zou uitverkopen als die mensen er niet waren?
Zeker bij de Arctic Monkeys zitten die zalen zo vol.
Wat ben jij een tjappie zeg, als je je mp3 speler ergens laat liggen en ik vind die hoef ik die zeker ook niet terug te geven omdat ik hem eerlijk gevonden heb?quote:Op maandag 12 november 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Als je op tijd was geweest had jij ze ook gehad voor een eerlijke prijs.
Die 'klootzakken' verdienen eraan omdat jij niet op tijd bij het postkantoor kan zijn
En wat maakt jou het nou uit of hun eraan verdienen?
Omdat een concert voor de fans is en niet voor mensen buiten de organisatie om er aan te verdienen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Daar hebben we Leonos weerquote:Op maandag 12 november 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Als je op tijd was geweest had jij ze ook gehad voor een eerlijke prijs.
Die 'klootzakken' verdienen eraan omdat jij niet op tijd bij het postkantoor kan zijn
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:17 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die het niet weten: Leonos heeft vorige keer kaartjes voor Arctic Monkeys voor veel te duur doorverkocht. Nepfan
En als iemand nu gewoon niet de kans heeft gekregen om een kaartje te bemachtigen en er toch bij wil zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef nipeng het volgende:
Heb ook weinig sympathie voor mensen die dit soort kaarten afnemen.
Dan verkoop je 'm voor de kostprijs. Heel simpel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Govinda het volgende:
[..]
En als iemand nu gewoon niet de kans heeft gekregen om een kaartje te bemachtigen en er toch bij wil zijn?
Preciesquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan verkoop je 'm voor de kostprijs. Heel simpel.
Mensen die anderen afzetten en lopen te naaien voor geld
Ja maar degene die ik quote heeft het over de mensen die de kaartjes afnemen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan verkoop je 'm voor de kostprijs. Heel simpel.
Mensen die anderen afzetten en lopen te naaien voor geld
Jammere is alleen dat 9 van de 10 (extreem optimistisch cijfer) z'n kaartje duurder verkoopt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ja maar degene die ik quote heeft het over de mensen die de kaartjes afnemen...
Zolang er mensen zijn die deze veel te dure kaartjes afnemen blijft er markt voor bestaan. Niemand zou daarom inderdaad die te dure kaarten moeten kopen, anders blijven deze kaarthandelaars bestaan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ja maar degene die ik quote heeft het over de mensen die de kaartjes afnemen...
Hehequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
Jammer eigenlijk dat die sites niet meer bestaan, waar je alleen maar een nummer moest invullen voor een "gratis" ringtoneabbonnoment.
Even op Marktplaats rondspeuren naar wat nummers van mongooltjes die 75 euro voor een kaartje vragen omdat "ze opeens niet meer kunnen" en ze dan het beltegoed kapot Jambaën![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:20 schreef mordradead het volgende:
De kaartjeshandelaars zijn de bazen van deze tijd, ik vind ze echt supertof.
Ik denk dat ik ze toffer vind dan deze toffe band
Ze houden wel deze "markt" in stand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Govinda het volgende:
[..]
En als iemand nu gewoon niet de kans heeft gekregen om een kaartje te bemachtigen en er toch bij wil zijn?
Een echte muziekliefhebber gunt een ander zijn kaartje en wil daar gaan winst op maken. Dus neequote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Leonos het volgende:
Een held zijn lijkt me wel wat.
Maar ik ben ook een muziekliefhebber. Of ben ik omdat ik 1x een kaartje verkocht heb nu geen liefhebber meer?
Dus de mensen met minder geld vissen daardoor altijd naast het net. Maar dat is niet erg blijkbaar?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Govinda het volgende:
Wat een gezeur; iemand bepaalt zelf of ie het ervoor over heeft om meer geld te betalen voor een 2e hands kaartje!
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus de mensen met minder geld vissen daardoor altijd naast het net. Maar dat is niet erg blijkbaar?
Nou, volg dan je eigen o-zo geniale advies op en ga meer werken ipv van mensen af te zetten.quote:
inderdaad hele toffe muziek. Had de cd in de winkel gekocht omdat ik er al veel goede verhalen over gehoord hadquote:Op maandag 19 november 2007 00:30 schreef Merkie het volgende:
Wow, net Reverend & The Makers geluisterd. Wat een vette musika.
Wat ik er van zag was het wel okquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Govinda het volgende:
Ik vind Reverend live alleen niet zo goed...
xquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Govinda het volgende:
Ik vind Reverend live alleen niet zo goed...
Ik vind You know I'm no good tofferquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:29 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik hou van die cover van Take It Or Leave It.
Vind hem zelfs beter dan het origineel. Is 'ie eigenlijk al lang uit?
wow nice!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef MaJo het volgende:
Nog iets meer dan 2 weken![]()
Wordt mijn vijfde keer
![]()
Ik ben inderdaad wel hardcore concertganger jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:46 schreef Govinda het volgende:
[..]
wow nice!![]()
Aan je sig te zien is het concertgaan je niet vreemd
Zou je niet MoJo moeten heten?
Dan word het helemaal mooiquote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef Merkie het volgende:
Het wordt mijn eerste concert ooit.
Doe je goed als eerste concert!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef Merkie het volgende:
Het wordt mijn eerste concert ooit.
Welk station was dat?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Teddy Picker nu op de radio![]()
(volgens mij wel de cd-versie)
Ja Intwine van mij ook, maar daar ga/ging ik maandelijks heen. Ik had het over het eerste echte grote concert..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef JeroenV het volgende:
Mijn eerste was Intwine
En daarna Peppers.
Oja ik ben nog met mijn ouders in de arena geweest bij meneer Jacksonquote:Op donderdag 22 november 2007 13:25 schreef MaJo het volgende:
Mijn eerste concert was Michael JacksonEn daarna de Spica Girls
Maar mijn eerste indieconcert was Franz Ferdinand
Wat slechtquote:Op donderdag 22 november 2007 17:28 schreef soul114 het volgende:
On topic dan maar: Kate Nash - Fluorescent Adolescent
Hoewel het in het begin erg vreemd klinkt is deze cover minder slecht dan ik had verwacht. Maar nog niet erg overtuigend...quote:Op donderdag 22 november 2007 17:28 schreef soul114 het volgende:
On topic dan maar: Kate Nash - Fluorescent Adolescent
Zal de TV zo eens aanzetten, hopen dat het langskomt.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Markeerstift het volgende:
Bij de promo voor de seizoensfinale van de serie Lost gebruiken ze een sample van Do Me a Favour.. Ze hebben wel wat verandert want ineens zingt ie "and I'm waving goodbye" waar het niet hoort![]()
Die gast zingt echt alsof ie d'r zin in heeft!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
Gym Class Heroes - leave before the lights come on
wat een kakherrie.
Damn, het klinkt gewoon echt nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
wat een kakherrie.
Vond hem de eerste paar keer ook tof, maar luister hem nu amper meer.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens heb ik die Rev & The Makers plaat en ik moet eerlijk bekennen: ik luister deze liever dan Favourite Worst Nightmare.![]()
![]()
Sowieso momenteel...
Wat een turbo slechte coverquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
wat een kakherrie.
Auuu.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
wat een kakherrie.
Temptation Greets You Like Your Naughty Friend is wel okay en daar zit toch een rappende negert in.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Tja, dat kan je natuurlijk verwachten.
Als AM een hiphop nummer coveren gaat het voor 99.999982% zeker ook een gigantische baggerzooi worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setlist gisteravond, waarschijnlijke setlist Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |