Wat ik er van zag was het wel okquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Govinda het volgende:
Ik vind Reverend live alleen niet zo goed...
xquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Govinda het volgende:
Ik vind Reverend live alleen niet zo goed...
Ik vind You know I'm no good tofferquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:29 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik hou van die cover van Take It Or Leave It.
Vind hem zelfs beter dan het origineel. Is 'ie eigenlijk al lang uit?
wow nice!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:46 schreef MaJo het volgende:
Nog iets meer dan 2 weken![]()
Wordt mijn vijfde keer
![]()
Ik ben inderdaad wel hardcore concertganger jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:46 schreef Govinda het volgende:
[..]
wow nice!![]()
Aan je sig te zien is het concertgaan je niet vreemd
Zou je niet MoJo moeten heten?
Dan word het helemaal mooiquote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef Merkie het volgende:
Het wordt mijn eerste concert ooit.
Doe je goed als eerste concert!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef Merkie het volgende:
Het wordt mijn eerste concert ooit.
Welk station was dat?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Teddy Picker nu op de radio![]()
(volgens mij wel de cd-versie)
Ja Intwine van mij ook, maar daar ga/ging ik maandelijks heen. Ik had het over het eerste echte grote concert..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef JeroenV het volgende:
Mijn eerste was Intwine
En daarna Peppers.
Oja ik ben nog met mijn ouders in de arena geweest bij meneer Jacksonquote:Op donderdag 22 november 2007 13:25 schreef MaJo het volgende:
Mijn eerste concert was Michael JacksonEn daarna de Spica Girls
Maar mijn eerste indieconcert was Franz Ferdinand
Wat slechtquote:Op donderdag 22 november 2007 17:28 schreef soul114 het volgende:
On topic dan maar: Kate Nash - Fluorescent Adolescent
Hoewel het in het begin erg vreemd klinkt is deze cover minder slecht dan ik had verwacht. Maar nog niet erg overtuigend...quote:Op donderdag 22 november 2007 17:28 schreef soul114 het volgende:
On topic dan maar: Kate Nash - Fluorescent Adolescent
Zal de TV zo eens aanzetten, hopen dat het langskomt.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Markeerstift het volgende:
Bij de promo voor de seizoensfinale van de serie Lost gebruiken ze een sample van Do Me a Favour.. Ze hebben wel wat verandert want ineens zingt ie "and I'm waving goodbye" waar het niet hoort![]()
Die gast zingt echt alsof ie d'r zin in heeft!quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
Gym Class Heroes - leave before the lights come on
wat een kakherrie.
Damn, het klinkt gewoon echt nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
wat een kakherrie.
Vond hem de eerste paar keer ook tof, maar luister hem nu amper meer.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens heb ik die Rev & The Makers plaat en ik moet eerlijk bekennen: ik luister deze liever dan Favourite Worst Nightmare.![]()
![]()
Sowieso momenteel...
Wat een turbo slechte coverquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
wat een kakherrie.
Auuu.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:38 schreef jakkop het volgende:
wat een kakherrie.
Temptation Greets You Like Your Naughty Friend is wel okay en daar zit toch een rappende negert in.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Tja, dat kan je natuurlijk verwachten.
Als AM een hiphop nummer coveren gaat het voor 99.999982% zeker ook een gigantische baggerzooi worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setlist gisteravond, waarschijnlijke setlist Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |