Zolang er mensen zijn die deze veel te dure kaartjes afnemen blijft er markt voor bestaan. Niemand zou daarom inderdaad die te dure kaarten moeten kopen, anders blijven deze kaarthandelaars bestaan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ja maar degene die ik quote heeft het over de mensen die de kaartjes afnemen...
Hehequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
Jammer eigenlijk dat die sites niet meer bestaan, waar je alleen maar een nummer moest invullen voor een "gratis" ringtoneabbonnoment.
Even op Marktplaats rondspeuren naar wat nummers van mongooltjes die 75 euro voor een kaartje vragen omdat "ze opeens niet meer kunnen" en ze dan het beltegoed kapot Jambaën![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:20 schreef mordradead het volgende:
De kaartjeshandelaars zijn de bazen van deze tijd, ik vind ze echt supertof.
Ik denk dat ik ze toffer vind dan deze toffe band
Ze houden wel deze "markt" in stand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Govinda het volgende:
[..]
En als iemand nu gewoon niet de kans heeft gekregen om een kaartje te bemachtigen en er toch bij wil zijn?
Een echte muziekliefhebber gunt een ander zijn kaartje en wil daar gaan winst op maken. Dus neequote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Leonos het volgende:
Een held zijn lijkt me wel wat.
Maar ik ben ook een muziekliefhebber. Of ben ik omdat ik 1x een kaartje verkocht heb nu geen liefhebber meer?
Dus de mensen met minder geld vissen daardoor altijd naast het net. Maar dat is niet erg blijkbaar?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Govinda het volgende:
Wat een gezeur; iemand bepaalt zelf of ie het ervoor over heeft om meer geld te betalen voor een 2e hands kaartje!
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus de mensen met minder geld vissen daardoor altijd naast het net. Maar dat is niet erg blijkbaar?
Nou, volg dan je eigen o-zo geniale advies op en ga meer werken ipv van mensen af te zetten.quote:
inderdaad hele toffe muziek. Had de cd in de winkel gekocht omdat ik er al veel goede verhalen over gehoord hadquote:Op maandag 19 november 2007 00:30 schreef Merkie het volgende:
Wow, net Reverend & The Makers geluisterd. Wat een vette musika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |