Jij bent ook een schatje! Ik wou dat ik ook wat dichter bij woonde... M@xquote:Op donderdag 8 november 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
m@x
ennuhh you know where to find me!! Ben maar 500 meter bij je vandaan!
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x je bent een moedig mens! Mocht je ff zin hebben om iets sufs te ondernemen om je hoofd even leeg te maken weet je me te vinden
quote:Op donderdag 8 november 2007 07:53 schreef Yoni het volgende:
m@x, ik vind je dapper! Moedig om onder ogen te zien dat dit nu, al dan niet tijdelijk, beter is. Ik wens je veel sterkte toe. En als je er even uit wil of gezelschap wil ofzo, geef maar een gil!
Nou eh, GIL! De muren komen thuis op me af en als je dan wat met iemand af probeert te spreken dan zijn ze allemaal te druk met hun eigen dingenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
m@x
ennuhh you know where to find me!! Ben maar 500 meter bij je vandaan!
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou eh, GIL! De muren komen thuis op me af en als je dan wat met iemand af probeert te spreken dan zijn ze allemaal te druk met hun eigen dingen![]()
Ik ga vanaf morgen een weekend weg, maar had idd ook mijn gezelschap al aan willen bieden. Heb vanaf volgende week tijd zat.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou eh, GIL! De muren komen thuis op me af en als je dan wat met iemand af probeert te spreken dan zijn ze allemaal te druk met hun eigen dingen![]()
kan er neits aan doen, sta nu eenmaal graag voor anderen klaar!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij bent ook een schatje! Ik wou dat ik ook wat dichter bij woonde... M@x![]()
(hier is het weer mis met mijn darmen. Hopelijk slaat de acupunctuur o.a. voor dit, vermoeidheid en mijn hongergevoel snel aan.)
Ik zit wel hele dagen thuis maar woon nu niet bepaald in de buurtquote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
hehheh ik dacht even dat er iets ergs met m@x' mooie nieuwe muren aan de hand was.quote:
Zondag is perfect. We pm-en nog wel even.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zondag niks te doen, dus roept u maarEerder kan ik helaas ook niet
![]()
![]()
(Ook uit lurkstand)quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef LadyDanae het volgende:
Even uit lurkstand voor Appelsap: Als ik het goed heb, ben je in 6VWO gestopt met school? Ik heb altijd begrepen dat je overgang van 5 naar 6 VWO telt als een HAVO diploma, dus dan zou je in principe een HBO studie kunnen gaan doen. Als je dat wilt natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een label: depressie. Ik heb medicatie gekregen en mag voorlopig even niet werken. Mijn moeder en liefste dinnetje hadden al wat doorDus voorlopig ga ik leuke dingen doen en hard werken aan herstel. Het rare is dat ik mij al een stuk beter voel sinds ik erkend heb dat het niet goed gaat.
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een label: depressie. Ik heb medicatie gekregen en mag voorlopig even niet werken. Mijn moeder en liefste dinnetje hadden al wat doorDus voorlopig ga ik leuke dingen doen en hard werken aan herstel. Het rare is dat ik mij al een stuk beter voel sinds ik erkend heb dat het niet goed gaat.
Het voelt idd een stuk beter. Ik heb er in de praktijk ook wat aan, al kan ik niet zo snel een voorbeeld verzinnen. Ik moet binnenkort naar de psychiater, dan bekijken of de medicatie afgebouwd kan worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef appelsap het volgende:
Ingrid fijn dat het goed gaat!
Voelt het voor jezelf ook al wat beter? Heb je er in praktijk ook al wat aan?
Succes de komende paar weken dan, en niet teveel in een keer willen doen inderdaad.
Scrappen is een fotoalbum opleuken zeg maar. Scrapbooking heet het. http://www.scrapvana-z.nl/quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, ik begrijp je post niet helemaal. wat is scrappen? En bloedingen??? Klinkt heftig! Sterkte ermee iig!
En de anderen,
Dank je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid ik vind je veel positiever/beziger goed van je!!
Het is inderdaad heel moeilijk om Eva naast iemand van 6 te zien. Toevallig zag ik laatst een heel mooi briefje geschreven door Jorden, en hoe geweldig ik dat ook vond, tegelijk doet het pijn. 2 kindjes, exact even oud en zo verschllend.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef YPPY het volgende:
Lois, hoe gaat het met jou? Iris doet het zo goed op school, Eva die straks naar school gaat. Bij het babyzwemmen zit een meisje met down, ze is een maand jonger dan Anna, maar hun ontwikkeling loopt gigantisch uit elkaar. Twee weken terug heb ik haar vader daar over gesproken. Dat alles wat voor ons zo vanzelfsprekend is, bij hun een hele overwinning is. En dat het moeilijk is om te zien dat het verschil met leeftijdsgenootjes steeds groter wordt. Eva heeft geen down natuurlijk, maar het zal voor jullie ook zoiets zijn denk ik?
Als je nu ongesteld bent geworden zou ik stoppen met de strip en eens kijken wat er de komende tijd gebeurt. Het kan best zijn dat je lichaam niet meer hetzelfde reageert op een pil na de zwangerschap enz.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:31 schreef MeNicole het volgende:
Ja ik ga maandag zowiezo ff bellen met de huisarts. Want ik vind het toch heel vreemd omdat ik voor de zwangerschap nooit rare dingen had. Altijd netjes op tijd en niet door de pil heen ongesteld. Maar zal ik nu nu ik halverwege de strip weer ongesteld ben geworden stoppen of strip gewoon afmaken?
Jahaaa.. meer van zulke verhalenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef Lois het volgende:dus eigenlijk kunnen wij welde hele dag
Sorry, ik zat net te bedenken dat mijn batterijtje een beetje op begint te raken. We hebben nu al tweeenhalve maand een soort estafetteziekengedoe. Het is gelukkig niet allemaal superernstig maar ik hoop dat het einde nu eens in zicht is. Het begon natuurlijk met de ziekenhuisopname van Morris, zijn gebroken sleutelbeen, mijn rug, de waterpokken van Lis, het overgeefvirus dat Lis afgelopen donderdagnacht kreeg en nu heeft Morris hetquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:22 schreef Sugar het volgende:
Lois, wat fijn om eens over jou te lezen. Goede vraag van je, Yppy.
Ik ben blij dat het goed met je gaat, Lois!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |