Scrappen is een fotoalbum opleuken zeg maar. Scrapbooking heet het. http://www.scrapvana-z.nl/quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, ik begrijp je post niet helemaal. wat is scrappen? En bloedingen??? Klinkt heftig! Sterkte ermee iig!
En de anderen,
Dank je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid ik vind je veel positiever/beziger goed van je!!
Het is inderdaad heel moeilijk om Eva naast iemand van 6 te zien. Toevallig zag ik laatst een heel mooi briefje geschreven door Jorden, en hoe geweldig ik dat ook vond, tegelijk doet het pijn. 2 kindjes, exact even oud en zo verschllend.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef YPPY het volgende:
Lois, hoe gaat het met jou? Iris doet het zo goed op school, Eva die straks naar school gaat. Bij het babyzwemmen zit een meisje met down, ze is een maand jonger dan Anna, maar hun ontwikkeling loopt gigantisch uit elkaar. Twee weken terug heb ik haar vader daar over gesproken. Dat alles wat voor ons zo vanzelfsprekend is, bij hun een hele overwinning is. En dat het moeilijk is om te zien dat het verschil met leeftijdsgenootjes steeds groter wordt. Eva heeft geen down natuurlijk, maar het zal voor jullie ook zoiets zijn denk ik?
Als je nu ongesteld bent geworden zou ik stoppen met de strip en eens kijken wat er de komende tijd gebeurt. Het kan best zijn dat je lichaam niet meer hetzelfde reageert op een pil na de zwangerschap enz.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:31 schreef MeNicole het volgende:
Ja ik ga maandag zowiezo ff bellen met de huisarts. Want ik vind het toch heel vreemd omdat ik voor de zwangerschap nooit rare dingen had. Altijd netjes op tijd en niet door de pil heen ongesteld. Maar zal ik nu nu ik halverwege de strip weer ongesteld ben geworden stoppen of strip gewoon afmaken?
Jahaaa.. meer van zulke verhalenquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef Lois het volgende:dus eigenlijk kunnen wij welde hele dag
Sorry, ik zat net te bedenken dat mijn batterijtje een beetje op begint te raken. We hebben nu al tweeenhalve maand een soort estafetteziekengedoe. Het is gelukkig niet allemaal superernstig maar ik hoop dat het einde nu eens in zicht is. Het begon natuurlijk met de ziekenhuisopname van Morris, zijn gebroken sleutelbeen, mijn rug, de waterpokken van Lis, het overgeefvirus dat Lis afgelopen donderdagnacht kreeg en nu heeft Morris hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |