abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54485885
Brrr Davinia, spannend maandag. Heb je er ook wel een beetje zin in?
Als ik er nu aan denk dan wil ik echt nog niet, maar ik heb gelukkig nog even verlof...
Fake it till you make it...
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:07:34 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54487056
Aan de ene kant wel zin, heb 17 weken thuis gezeten, aan de andere kant ook weer niet. Ben net ongesteld geworden, (nare buikkrampen. nooit gehad, mss door de mirena?) we hebben misschien een huis gevonden, eli is verkouden en werd vanancht om half 4 wakker helemaal vol met slijm, dus ik ben redelijk kapot op het moment. maar morgen en zondag lekker rustig aan doen, en dan zien we wel.

maar op zich nuttig je hersens weer gebruiken en volwassen aanspraak is natuurlijk ook niet weg. ik ga 80% werken, woensdag vrij. wel pittig, maar ik weet ook niet of ik echt minder zou willen. ik weet niet. eerst maar eens beginnen, dan zien we wel.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54488838
Succes in elk geval Davinia, hopelijk komende nachten wat beter zodat je redelijk uitgerust weer kan beginnen maandag.
Fake it till you make it...
pi_54489001
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef DaviniaHR het volgende:

Ingrid, ik begrijp je post niet helemaal. wat is scrappen? En bloedingen??? Klinkt heftig! Sterkte ermee iig!
En de anderen,
Scrappen is een fotoalbum opleuken zeg maar. Scrapbooking heet het. http://www.scrapvana-z.nl/
Maar ik doe het dan goedkoper dan daar. Zo heb je misschien een idee.

De vorige keer moest hij na 1 dag naar huis. En de volgende ochtend kreeg hij heftige bloedingen. En moest hij naar de 1e hulp en werd weer opgenomen. En dat willen we dus niet. Misschien is het zo duidelijker?
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:58:43 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54494218
Ingrid ik vind je veel positiever/beziger goed van je !!

Jelief gewoon een dikke dikke knuffel je komt er wel echt.. samen met die leive vent en dat lieve lieve meisje van je!

karin alles is wel gezegd, maar tis gewoon kloten ..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54501977
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid ik vind je veel positiever/beziger goed van je !!
Dank je.
Nu een baaldag. Ik lig zowat dubbel van de buikpijn, kramp en steken en rugpijn. Het lijkt wel alsof ik ongesteld moet worden, maar dan 1000x erger. Bah! Terwijl ik spiraal heb en sinds het zetten niet meer ongesteld ben geweest. (februari)
Kim is nu bij mijn ouders, daar blijft ze slapen. Dat komt nu wel goed uit. Heb al een ibuprofen 600 genomen. En ga denk ik maar een kruikje opzoeken en dan op de bank hangen. Met thee en een tijdschrift erbij. Ook leuk en lekker. Hoop dat het snel over is, want zo'n pijn heb ik nog nooit eerder gehad.
pi_54502207
Aaah Davinia, weer aan het werk, tis even rot, maar na een tijdje is het wel weer fijn hoor (tenminste dat vond ik) Even wat anders aan je hoofd!

Ik heb op het werk te horen gekregen dat ik al mijn uren (20 uur) op mijn favo groep mag gaan werken, de 0 tot 4 jarigen. Hiervoor zat ik ook nog 2 dagen op de BSO. Ook leuk, maar mijn voorkeur ligt toch bij de kleinere kindjes. Dus ik ben er heel erg blij mee. Krijg nu ook nog fijnere werktijden! En dat allemaal zonder dat ik erom had gevraagd!

Tja mijn schoonzus, het is allemaal heel zielig aan het worden. Ze begint ons nu uit te schelden via de hyves (dus ik heb haar eruit gemikt) vind het heel sneu voor mijn vriend en zijn ouders. En eigenlijk ook voor haar zelf, ze zit zo ontzettend met zichzelf in de knoop. Ze heeft echt meer hulp nodig.
Maar goed, ik kook ook van woede om de dingen die ze doet en zegt. Mijn vriend is heel rustig, wil de eer aan zichzelf houden, en we schelden daarom ook maar niet terug, al is de behoefte erg groot om haar eens flink uit te kafferen...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Jubileum moderator zaterdag 10 november 2007 @ 19:38:05 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54510699
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef YPPY het volgende:

Lois, hoe gaat het met jou? Iris doet het zo goed op school, Eva die straks naar school gaat. Bij het babyzwemmen zit een meisje met down, ze is een maand jonger dan Anna, maar hun ontwikkeling loopt gigantisch uit elkaar. Twee weken terug heb ik haar vader daar over gesproken. Dat alles wat voor ons zo vanzelfsprekend is, bij hun een hele overwinning is. En dat het moeilijk is om te zien dat het verschil met leeftijdsgenootjes steeds groter wordt. Eva heeft geen down natuurlijk, maar het zal voor jullie ook zoiets zijn denk ik?
Het is inderdaad heel moeilijk om Eva naast iemand van 6 te zien. Toevallig zag ik laatst een heel mooi briefje geschreven door Jorden, en hoe geweldig ik dat ook vond, tegelijk doet het pijn. 2 kindjes, exact even oud en zo verschllend.....
Eva en Iris is al een enorm verschil, Eva en Jorden is bijna een niet te overbruggen verschil...

Toch gaat het goed met mij. Ik ben best moe van het vele werken, 4 dagen is echt pittig en voorlopig nog geen zicht op minder uren helaas, maar ik ben wel heel erg tevreden. Blij met mijn meiden, blij met Jeroen, blij met mijn leven.
Iris gaat lekker op school inderdaad, Eva gaat geweldig goed vooruit, Jeroens contract is weer met een jaar verlengd en hij heeft echt plezier in zijn huidige baan dus eigenlijk kunnen wij wel de hele dag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54511445
Ik heb ff een vraag die denk ik niet hier hoort maar ja.
Mijn cyclus is sinds de geboorte van Mikael dikke knudde. Ben gewoon weer aan de pil al meteen (cilest) maar word soms gewoon halvewege de strip ongesteld of als ik aan het eind van de strip ben pas 2 weken later Ik schiet steeds weer in de stress als ik maar niet ongi word, of juist weer veel te vroeg. Wat moet ik daar nou mee? Is het verstandig een zwaardere pil te nemen, waar ik zo chaggie van word, of kan ik beter gewoon voorlopig stoppen met die hormonen? Ik bedoel voor het tegengaan van een zwangerschap hoef ik het niet meer te doen. Ik weet het niet meer. Stom lichaam
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54511613
Ben je al bij de huisarts geweest MeNicole?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54511668
Het lijkt me niet dat het kwaad kan om met de pil te stoppen als het als anticonceptie niet nodig is. Even terug naar een natuurlijke cyclus, dan heb je misschien ook meer inzicht in of er misschien iets mis is of niet.
Maar een bezoekje aan de dokter is misschien nog het verstandigst al denk ik dat die ook als eerste zal willen weten of je juist wel of niet de pil wil.
  zaterdag 10 november 2007 @ 20:22:14 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54511808
Lois, wat fijn om eens over jou te lezen. Goede vraag van je, Yppy.
Ik ben blij dat het goed met je gaat, Lois!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54512058
Ja ik ga maandag zowiezo ff bellen met de huisarts. Want ik vind het toch heel vreemd omdat ik voor de zwangerschap nooit rare dingen had. Altijd netjes op tijd en niet door de pil heen ongesteld. Maar zal ik nu nu ik halverwege de strip weer ongesteld ben geworden stoppen of strip gewoon afmaken?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54513346
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:31 schreef MeNicole het volgende:
Ja ik ga maandag zowiezo ff bellen met de huisarts. Want ik vind het toch heel vreemd omdat ik voor de zwangerschap nooit rare dingen had. Altijd netjes op tijd en niet door de pil heen ongesteld. Maar zal ik nu nu ik halverwege de strip weer ongesteld ben geworden stoppen of strip gewoon afmaken?
Als je nu ongesteld bent geworden zou ik stoppen met de strip en eens kijken wat er de komende tijd gebeurt. Het kan best zijn dat je lichaam niet meer hetzelfde reageert op een pil na de zwangerschap enz.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:43:08 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_54513929
lois mijn vriendinnetje, je bent lief en ik ben enorm trots op je!
en wat fijn dat jeroen zijn contract verlengd is, mag er ook eens zonneschijn zijn op dat gebied
stormy waters...
sailin'
pi_54520648
Lois, wat heerlijk dat het nu gewoon zo goed gaat met je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54524980
Dat is leuk Karin, dat je zomaar fijnere werktijden krijgt, op je lievelingsgroep.

Wat Lois. Echt fijn dat het zo goed gaat.

Phileine, ben jij hier nog? Hoe is het nu om zo in de warmte te wonen? Is Isa nu al meer 'ingeburgerd' dan jullie? Zij zal de taal wel snel leren op school.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 11 november 2007 @ 19:35:59 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54533505
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef Lois het volgende:dus eigenlijk kunnen wij wel de hele dag
Jahaaa.. meer van zulke verhalen

Wat fijn dat Jeroen z'n contract verlengd is, en dat 't gewoon lekker bij jullie gaat!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54533689
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef E.T. het volgende:

[..]

Jahaaa.. meer van zulke verhalen
Sorry, ik zat net te bedenken dat mijn batterijtje een beetje op begint te raken. We hebben nu al tweeenhalve maand een soort estafetteziekengedoe. Het is gelukkig niet allemaal superernstig maar ik hoop dat het einde nu eens in zicht is. Het begon natuurlijk met de ziekenhuisopname van Morris, zijn gebroken sleutelbeen, mijn rug, de waterpokken van Lis, het overgeefvirus dat Lis afgelopen donderdagnacht kreeg en nu heeft Morris het Ik word er een beetje moedeloos van
Sorry, ik moest het even kwijt.
  zondag 11 november 2007 @ 20:00:48 #170
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54534134
Snoop, geeft toch niks? Het duurt ook wel lang zo en met dit geweldig mooie weer word je er niet blijer op.
Succes!

Lois, wat een heerlijke post
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 11 november 2007 @ 20:12:39 #171
3011 E.T.
pi_54534402
Moet kunnen hoor snoop
Alleen is het ook wel eens leuk om positieve verhalen te lezen.. en die worden juist zo makkelijk vergeten te vertellen waardoor dit topic vaak een beetje als 'klaag-topic' op mij overkomt.

KAn me goed voorstellen dat je er doorheen zit, ik hoor al tijden ziektes bij jou vandaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 11 november 2007 @ 20:12:39 #172
3011 E.T.
pi_54534403
edit: ik dacht dat dubbelposten niet meer kon
pi_54534498
Ik ben ook blij positieve verhalen te lezen, en al helemaal van Lois!
  zondag 11 november 2007 @ 20:31:22 #174
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54534960
Kan me voorstellen snoopy dat het zwaar is. Wij hadden het laatst 3 weken en toen was ik al kapot. Kijk of je tussen de middag gelijk met Lis lekker in bed te kan duiken.

Lois fijn om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat, gefeliciteerd met Jeroen zijn verlenging ook

Max, Jelief en alle anderen wil ik heel veel sterkte wensen. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om een depressie onder ogen te zien en vervolgens onder handen te nemen. Ik wens jullie alle kracht toe om er mee om te gaan. voor allemaal!
Lekker douchen!
pi_54544169
Hier is de opname is met een week uitgesteld. We waren zaterdag de laatst dingen aan het halen en ineens begin ik heel kinderlijk te huilen in de winkel, heel raar. We zijn naar de auto gegaan en toen we bijna thuis waren ging mijn mobiele telefoon, mijn oma is overleden. In haar slaap gelukkig voor haar en ze is 94 geworden (bijna 95) petje af, maar de enige die altijd onvoorwaardelijk in mij geloofde is er niet meer En de aasgieren zijn al los geslagen tantes die nooi wat gedaan hebben voor d'r, kunnen nu ineens haar huis vinden
Nu word ik volgende week opgenomen.

Snoopy dat is flink balen hopenlijk komt er snel een gzondsheidsgolf over jullie heen en kan je weer tijd voor jezelf hebben

Lois lekker dat het zo goed gaat!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')