abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54448567
m@x

ennuhh you know where to find me!! Ben maar 500 meter bij je vandaan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 november 2007 @ 08:46:34 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54448855
Moonah, ook ik dacht meer aan "even een ruzietje" oid..blijkbaar was het toch iets heftiger...het ouderschap haalt hele nieuwe kanten bij je naar boven, en ja, óók bij je partner logischerwijs. En die kanten kunnen best voor frictie zorgen. Fijn dat het nu iig weer beter gaat

M@x, sterkte.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54448862
jeetje zeg, wat is er op hoop geschreven en gaande bij iedereen

vooral voor m@x even een

Nijna, hoe is het met jou?
al bij de huisarts geweest?
Moonah, dat van die crisis had ik ook gemist..fijn dat er over gepraat kan worden!

hier gaat het stabiel, ik heb mijn lesje wel geleerd denk ik: hulp vragen voor het te ver gaat.
Dus; ilse gaan we morgen naar opa/oma brengen en dit weekend is voor ons samen!
We boffen enorm met dat dit zo kan, dus dat grijpen we aan!
Ik heb veel aan de ademhalingsoefeningen, helpt om de spanning die af en toe de kop op steekt onder controle te houden.
Nog iets dat ik geleerd heb echt zo te voelen: dat ik het af en toe niet leuk vindt, qua slechte nachtrust etc., betekent absoluut niet dat ik niet van ilse hou!
Dus ik probeer me maar niet slecht te voelen over dat het zo zwaar voelt soms.

allemaal
  donderdag 8 november 2007 @ 09:38:15 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54449529
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
m@x

Jij bent ook een schatje! Ik wou dat ik ook wat dichter bij woonde... M@x

(hier is het weer mis met mijn darmen. Hopelijk slaat de acupunctuur o.a. voor dit, vermoeidheid en mijn hongergevoel snel aan.)
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 8 november 2007 @ 09:43:20 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54449626
Nog even over/voor studerende moeders.
Toevallig stond er vandaag een artikel over het Steunpunt Studerende Moeders in de Metro (die is online na te lezen).
Mss interessant om te weten dat er zo'n steunpunt bestaat mocht je vragen over bepaalde dingen hebben.
Er werd expliciet bijgezegd dat mensen meestal focussen op ongewenste tienerzwangerschappen, maar dat deze stichting zeker ook, zo niet voornamelijk, voor ogen had moeders te steunen die toch al wel wat stappen verder waren dan dat.
pi_54449645
m@xit@xi meisje toch, ik vind 't zo naar voor je. goed dat je de zorg voor kai nu even uit handen kunt geven, en dat je het dan ook doet. da's alleen maar verstandig en vergt juist heel wat moed, wat iedereen ook al zegt.

moonah fijn dat het de goede kant weer op gaat!

rocka, succes met de naalden!
pi_54450084
Marit, volgens mij gaat het best goed met mij en mn stemming. Volgende week maandag naar de huisarts.
Lekker een weekend voor jullie samen! Geniet ervan!

Rock, beterschap met je darmen!
Fake it till you make it...
  donderdag 8 november 2007 @ 10:32:56 #108
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54450465
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
m@x je bent een moedig mens! Mocht je ff zin hebben om iets sufs te ondernemen om je hoofd even leeg te maken weet je me te vinden
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:53 schreef Yoni het volgende:
m@x, ik vind je dapper! Moedig om onder ogen te zien dat dit nu, al dan niet tijdelijk, beter is. Ik wens je veel sterkte toe. En als je er even uit wil of gezelschap wil ofzo, geef maar een gil!
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
m@x

Nou eh, GIL! De muren komen thuis op me af en als je dan wat met iemand af probeert te spreken dan zijn ze allemaal te druk met hun eigen dingen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 8 november 2007 @ 10:38:09 #109
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54450553
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef m@x het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou eh, GIL! De muren komen thuis op me af en als je dan wat met iemand af probeert te spreken dan zijn ze allemaal te druk met hun eigen dingen

Ik heb zondag niks te doen, dus roept u maar Eerder kan ik helaas ook niet
  donderdag 8 november 2007 @ 10:47:05 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54450741
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik ga vanaf morgen een weekend weg, maar had idd ook mijn gezelschap al aan willen bieden. Heb vanaf volgende week tijd zat.
Ik zal zelf nog wel een keertje gillen volgende week.

En trouwens... ook dit vind ik echt supergoed van je. Gewoon doen en aannemen die handel!

Ben je wel aan het werk nu trouwens? Of heb je ook daar even een break van?
  donderdag 8 november 2007 @ 10:58:09 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54450948
M@x, wat kloten van die muren.
Maar super dat je het hier aangeeft en dat mensen voor je klaar staan.

Wat mij betreft, ik was ook niet zo heel expliciet geweest, dus ik snap dat de ernst niet zo duidelijk was. Ik heb er serieus over nagedacht alleen te gaan wonen. Maar dat is helemaal niet wat wij allebei willen, we willen gewoon lekker oud met elkar en ons ventje worden. Het gaat wel lukken, dat vertrouwen heb ik iig weer. Tnx voor de lieve woorden allemaal.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54451202
Max wat een moedige beslissing en ik zie het echt niet als falen hoor!!! Je komt altijd over een echte mama en een mama kiest voor het beste...

Moonah wat fijn dat de crisis bezworen is!!!

Marit wat fijn te lezen dat je het zo onder controle hebt.

Hier een mama van een eenjarig dreumesje sinds gisteren.

Alle mama's een dikke knuffel
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54451425
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Jij bent ook een schatje! Ik wou dat ik ook wat dichter bij woonde... M@x

(hier is het weer mis met mijn darmen. Hopelijk slaat de acupunctuur o.a. voor dit, vermoeidheid en mijn hongergevoel snel aan.)
kan er neits aan doen, sta nu eenmaal graag voor anderen klaar!

voor je darmen!

en m@x komt vanavond even lekker een bakkie bij me doen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 november 2007 @ 11:21:49 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54451436
Mibos, nogmaals gefeli, en hoe voelt dat nu?
pi_54451487
quote:

Ik zit wel hele dagen thuis maar woon nu niet bepaald in de buurt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54451515
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Moonah het volgende:
M@x, wat kloten van die muren.
hehheh ik dacht even dat er iets ergs met m@x' mooie nieuwe muren aan de hand was. nou is dat dus ergens ook wel zo maar niet zo letterlijk als lekkage of ingestort oid.

pfoeh moonah, serieus overwogen om alleen te gaan wonen klinkt inderdaad wel heftig. maar soms is het wel goed om ook andere opties (dan de verwachte) te bekijken, om vervolgens weer echt voor elkaar te kunnen kiezen.
pi_54451567
Goed hoor. Miepie heeft een karakter dat wil je niet weten. Combi van een eigenwijze/koppige mama en een koppige/eigenwijze papa hihihi... Die is nog geen 16 zeg maar!

Het is gewoon een heel ondernemend typje en dat is echt heel leuk. Zit geen tel stel en is alleen maar alles aan het ontdekken en nu helemaal want ze heeft een activitytable gekregen (errruuggg leuk), babylaptop en een loopkar/vliegtuig van Winnie the Pooh met een radio erin en tussen die drie dingen loopt ze al de hele ochtend heen er weer. Ze is wel door en door verwend hoor!!!
  donderdag 8 november 2007 @ 11:50:06 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54452056
Nou, maar heerlijk toch, dat ze er zo van geniet
pi_54452096
En daar genieten wij dan ook weer van (jeezzz dat klinkt wel oubollig zeg!!!)... Kletst de hele dag tegen alles aan dat is ook erg gezellig hoor moet ik zeggen. Oh en nieuw is als ze haar jas ziet dat ze dag dag gaat roepen.
  donderdag 8 november 2007 @ 12:10:08 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54452493
Moonah, tsjonge zeg... Daar schrik ik toch wel een beetje van. Erg fijn dus ook om te lezen dat jullie het gewoon weer samen zien zitten!
  donderdag 8 november 2007 @ 12:27:21 #121
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54452898
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik heb zondag niks te doen, dus roept u maar Eerder kan ik helaas ook niet
Zondag is perfect. We pm-en nog wel even.

Jullie zijn lief. Ik ben nu wel gewoon aan het werk. Vind het moeilijk om mijn gedachten erbij te houden maar thuiszitten is nu ook niets. Jammer genoeg is het op mijn werk ook één grote chaos (zoek maar eens op de site van het AD naar "inburgering";)). Niet echt bevorderlijk voor de ontspanning
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54453307
Max, alles is al gezegd. Sterkte!

Moonah, gelukkig dat het nu weer goed gaat.

Marit, fijn dat het goed gaat!

De assertivitijdscursus bevalt goed. Het is een leuke groep, dat scheelt.
Eergisteren zelfs 2 rollenspellen gespeeld, voor de groep en dat wordt dan opgenomen. En dan krijg je jezelf daarna dus te zien. Het ging gewoon goed.

Djeez is nu ziek thuis. Is wel leuk voor Kim dat hij er nu is. Als alles goed gaat krijgt hij as dinsdag een redelijk zware operatie. Dagopname, dus 's avonds weer thuis.
Dan kan hij minimaal een week niks. En dan nog zo'n 2 weken zeer rustig aan doen.
Ik heb besloten om me niet te druk te maken. Alles rustig aan doen. Niet in 1 dag het hele huis schoonmaken enzo.
pi_54453458
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef LadyDanae het volgende:
Even uit lurkstand voor Appelsap: Als ik het goed heb, ben je in 6VWO gestopt met school? Ik heb altijd begrepen dat je overgang van 5 naar 6 VWO telt als een HAVO diploma, dus dan zou je in principe een HBO studie kunnen gaan doen. Als je dat wilt natuurlijk.
(Ook uit lurkstand)
Nee, dat is dus niet zo. Om naar het HBO te kunnen moet je een havo- of vwodiploma hebben anders word je niet toegelaten. Wel is het zo dat je met een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo of vwo over het algemeen bij een MBO niveau 3 of 4 opleiding terecht kunt.
pi_54453567
BE bedankt! Die site kende ik nog niet.
Ik ga zodra ik eens veel tijd heb onderzoek doen.
Verder zal ik jullie niet meer lastig vallen hiermee.

Ingrid fijn dat het goed gaat!
Voelt het voor jezelf ook al wat beter? Heb je er in praktijk ook al wat aan?
Succes de komende paar weken dan, en niet teveel in een keer willen doen inderdaad.
pi_54454076
En de topVWO dan of het Luzac of hoe dat tegenwoordig heet dan appelsap? Of zit dat niet in de buurt (want dan houdt het al snel op helaas)?
pi_54461532
Ik heb een label: depressie. Ik heb medicatie gekregen en mag voorlopig even niet werken. Mijn moeder en liefste dinnetje hadden al wat door Dus voorlopig ga ik leuke dingen doen en hard werken aan herstel. Het rare is dat ik mij al een stuk beter voel sinds ik erkend heb dat het niet goed gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54461782
Jeetje jelief ik schrik ervan omdat ik mezelf zo in je herkende
Sterkte
  donderdag 8 november 2007 @ 18:55:05 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54462072
Jelief, fijn dat je iig wel die opluchting een beetje voelt, ondanks dat het natuurlijk niet niks is. Maar nu kan je iig gericht gaan werken aan herstel ipv doormodderen.
pi_54462291
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een label: depressie. Ik heb medicatie gekregen en mag voorlopig even niet werken. Mijn moeder en liefste dinnetje hadden al wat door Dus voorlopig ga ik leuke dingen doen en hard werken aan herstel. Het rare is dat ik mij al een stuk beter voel sinds ik erkend heb dat het niet goed gaat.

Erkenning van het probleem helpt je vaak ook om te relativeren heb ik gemerkt.
Sterkte de komende tijd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 8 november 2007 @ 19:10:01 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54462428
Jelief, herkenbaar dat je meteen een stapje verder bent in je gevoel nu je het wilt toegeven aan jezelf. Sterkte jij en je gezin, maar je plan en steun van anderen klinken goed: de dingen doen waar jij je nu goed bij voelt met de mensen waarbij je je vertrouwd voelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator donderdag 8 november 2007 @ 19:20:36 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54462731
Jelief, dus toch... Heel veel sterkte

Moonah, ook ik had de crisis iets luchtiger opgevat, sorry daarvoor. Ik ben wel erg blij dat jullie weer een opening hebben gevonden en het kunnen uitpraten. Fijn!

Alle andere dames, depressieve gevoelens en dan dit weer buiten, dat helpt niet echt mee. Was het vast maar weer zomer, dan schijnt in ieder geval buiten het zonnetje.
Heel veel sterkte allemaal.
Owja LadyS, die reactie van jouw huisarts kan echt niet hoor! Ik las het met open mond, ik zou (als je dat nog durft) het nog eens aankaarten bij een andere huisarts.

M@x, lieve M@x, wat een moeilijke beslissing. Ik vind je heel dapper dat je even de tijd voor jezelf neemt om je dingen op te lossen. Wie weet voel je je over een tijdje wel weer sterk genoeg voor Kai.
Ik wilde dat ik meer voor je kon doen dan je hier virtueel steunen. Heel, heel veel sterkte met je hoofd overeind houden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54463859
Dank voor de aanmoedigingen. Voor de zoveelste keer ben ik blij dat ik deel uit maak van dit zeer reële virtuele gezelschap

Lois, het is als het speeltuinbankje, tussen de buien schijnt de zon en een frisse wind is ook niet weg
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:58:37 #133
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54463938
Alleen even een . Zoveel gelezen. Zoveel emoties. Dus alleen even laten weten dat ik het allemaal gelezen heb en aan jullie denk. Nogmaals
pi_54463991
Jelief wat fijn dat je nu aan jezelf kan werken zonder druk van een baas om je een... Een knuffel voor jou!
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:27:38 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54474937
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef Jelief het volgende:
Knap dat je het erkend. Succes!

Hier vandaag maar ziek thuis gebleven. Ik had het nog niet eens 5 min. vanaf huis gered
Wel balen want ik had echt zin om te gaan na een weekje vrij en de uitdeelzakjes van Brent was ik ook al zo druk mee geweest en ik had een wegwerpcameraatje ingepakt en al! Ik had zo'n zin om foto's van hem te zien van als ik er niet bij ben.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54475323
bah bah bah wat moet je toch met schoonzussen
Wat mij betreft kieper je die uit het raam ofzo
Oftewel, dikke heibel in de tent hier.
Ons neefje wordt volgende week 1, maar dat valt net op een dag dat ik moet werken.
Ik ga er natuurlijk niet voor vrij nemen, zoveel uren heb ik niet meer.
Maar we wilden meteen na het eten even komen....
Mag niet! We zijn ineens niet meer welkom bij hun!!!

Mijn vriend is ook al net zo boos op zijn zus, maar mannen leggen het toch makkelijk naast hun neer.
Ik heb vannacht anderhalf uur liggen piekeren. Waar hebben we dat nou aan verdiend, we staan altijd voor hun klaar...

Ze zitten zelf in de hulpverlening, psychisch.... maar dan hoef je nog niet iedereen tegen je in het harnas te jagen lijkt me

BAH!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54475430
Karin dat is klote! Hier hetzelfde probleem, gewoon ineens niet meer welkom en als je vraagt waarom krijg je geen antwoord. Misschien een idee om een kadootje achter te laten bij je schoonouders ofzo, dan laat je toch zien dat je aan je neefje denkt en kunnen ze daar niks van zeggen. En ik kan el zeggen probeer het van je af te zetten want jehebt hun niet nodig, maar zo is je gevoel niet, het is familie en het blijft bijzonder om tante te zijn. Sterkte en hopenlijk komen ze snel tot hun positieven

Jelief goed begin is het halve werk!
pi_54475494
Karin, misschien is het een goed idee om de reden te vragen? Zeker als het de eerste verjaardag van een kindje is kan ik me goed voorstellen dat ze de rust willen bewaren en dus msischien helemaal geen mensen na het eten willen hebben?
Dat hoeft natuurlijk niet, maar het scheelt misschien piekeren
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:57:50 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54475530
Kan je man/vriend niet gewoon 's middags zonder jou gaan dan?
pi_54475632
Mijn vriend werkt ook de hele dag.
De verstandhouding tussen mijn schoonzus en mij is altijd al belabberd geweest, zij voelt zich om het minst of geringste aangevallen. Je moet dus altijd heel erg op je woorden letten, want ze interpreert het zo verkeerd.
Volgens haar wil ik niet bij hun op verjaardagen komen..... en waarom. Nou ik kon niet op haar verjaardag komen omdat ik toen de hele dag personeelsfeest had. Ik heb haar de dag vantevoren gebeld om haar vast te feliciteren, mijn vriend is de dag zelf samen met Meike langs geweest. Toch neemt ze daar geen genoegen mee, zij vindt dat ik gewoon niet naar het personeelsfeest had moeten gaan.

Het is gewoon een heel moeilijk persoon die erg met zichzelf in de knoop zit.
Haar eigen schoonouders zijn ook al niet meer welkom bij hun
En het is idd zo dat ze savonds geen visite wil voor hem, maar mijn vriend vroeg of we dan in het weekend konden komen en daar zaten ze dus ook niet op te wachten.

Een kadootje bij opa en oma is misschien nog wel een idee, maar aan de andere kant is het voor mij helemaal afgelopen..... we staan altijd voor hun klaar, zijn altijd belangstellend. In tegenstelling tot hun, want ze informeren nooit naar ons of Meike....
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:10:53 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54475733
Karin, vervelend!
Maar wat owlet zegt: misschien hebben ze liever geen bezoek 's avonds, zoals zovelen hier ook maar een beperkte tijd bezoek willen op een 1e verjaardag. Dan kun je het misschien beter begrijpen?
En dat je geen vrij neemt, lijkt me niet gek, maar inderdaad, je vriend kan misschien alleen wel gaan? Dat zou ik als zus toch ook wel erg leuk vinden, denk ik.

Oh, sorry,. had dit scherm lang open staan, je had al uitgebreid gereageerd hierboven. Hmm, lastig mens dus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:11:58 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_54475747
Voor Jelief en voor moonah en voor m@x
stormy waters...
sailin'
pi_54476304
Jelief, succes met het werken aan je herstel!

Pff, Karin wat een vervelend mens zeg.
Ik zou niet eens moeite meer doen om langs te gaan als het op die manier moet.
Dat ze 's avonds geen bezoek willen is nog te begrijpen.. maar zo te merken is dat niet op een normale manier gezegd/uitgelegd. En dat je dan op een andere dag niet meer welkom bent, belachelijk zeg.
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:45:05 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54476497
Ah ok Karin. Ik dacht even, omdat je zo expliciet schreef dat jij moest werken dat het dan mss wel een weekenddag was oid.
Maar ze had van mij ook in d'r sop gaar kunnen koken hoor.
Mijn zus belde ons gewoon en zei 'komen jullie eten die dag?' aangezien het ook op een doordeweekse dag was en zij uit zichzelf al wel snapte dat we er geen vrij voor zouden nemen.
pi_54476715
Een voor Jelief en Moonah.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54477012
Een heftig etiketje Jelief, maar wel eentje waar je verder mee kunt. Krijg je verder nog begeleiding, of alleen medicijnen?

M@x, ik wil nog even zeggen dat ik je juist nu een goede moeder vind. Omdat je toegeeft dat het zo niet gaat. Dat je niet door blijft modderen, maar actie onderneemt. Echt supergoed!

Lois, hoe gaat het met jou? Iris doet het zo goed op school, Eva die straks naar school gaat. Bij het babyzwemmen zit een meisje met down, ze is een maand jonger dan Anna, maar hun ontwikkeling loopt gigantisch uit elkaar. Twee weken terug heb ik haar vader daar over gesproken. Dat alles wat voor ons zo vanzelfsprekend is, bij hun een hele overwinning is. En dat het moeilijk is om te zien dat het verschil met leeftijdsgenootjes steeds groter wordt. Eva heeft geen down natuurlijk, maar het zal voor jullie ook zoiets zijn denk ik?

Lastig zo Karin, het klinkt echt of ze op zoek is naar redenen om boos te kunnen zijn. Wel jammer, het blijft toch familie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54478786
Mijn schoonmoeder was hier net even, dacht dat ze als vredesduif was gestuurd, maar ze wist nergens wat van. Ze geeft ons ook groot gelijk en vraagt zich af wanneer haar dochter rijp is voor het gesticht
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:53:04 #148
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54481118
Lastig Karin!

Jelief, wat "fijn" dat je nu weet wat je label is. Niet fijn dat het zo is, maar wel dat je daardoor je eigen gevoel erkent en daarom rust kunt nemen. Ik hoop dat het vlug beter met je gaat!

Rock, beterschap met je belly!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54482732
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef appelsap het volgende:
Ingrid fijn dat het goed gaat!
Voelt het voor jezelf ook al wat beter? Heb je er in praktijk ook al wat aan?
Succes de komende paar weken dan, en niet teveel in een keer willen doen inderdaad.
Het voelt idd een stuk beter. Ik heb er in de praktijk ook wat aan, al kan ik niet zo snel een voorbeeld verzinnen. Ik moet binnenkort naar de psychiater, dan bekijken of de medicatie afgebouwd kan worden.

Ik ga iig beginnen met scrappen en 3d kaarten maken. Misschien heb ik er straks een hobby bij als het bevalt.
Gelukkig helpt Djeez nu wel mee met alles. Zoveel als hij nu kan iig. En wij kunnen dinsdag bij mijn ouders slapen. Vorige keer een slechte ervaring gehad, te vroeg naar huis. En kreeg hij een mega bloeding. Dus vandaar dat ik dan liever bij mijn ouders ben. Mocht er iets zijn, dan kan mijn vader ons meteen naar het ziekenhuis brengen.

Jelief sterkte!
Karin, hier herkenbaar, wel om een andere reden. Erg lastig en naar zeg!
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:12:51 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54485657
Karin Als een moeder dat over haar eigen kind zegt!! Jeemienee!!!

Jelief, veel succes/sterkte met je herstel!
Ingrid, ik begrijp je post niet helemaal. wat is scrappen? En bloedingen??? Klinkt heftig! Sterkte ermee iig!
En de anderen,

Vandaag laatste verlofdag gehad... Maandag weer an die Arbeit. Wel eng, hoor!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')