Ik was juist zo benieuwd waarom het nu slecht ging. `Misschien heb ik nog tips voor jequote:Op woensdag 7 november 2007 07:05 schreef m@x het volgende:
Sorry, ik heb mijn posts toch maar weggehaald.
Dat gevoel herken ik heel erg... Ik ben op mijn 20e of 21e eindelijk begonnen aan een opleiding die ik echt zag zitten, al mn energie in wilde steken.... Eindelijk ( na de mavo) iets AF maken... T was een mbo SPW en ik vond het heerlijk... Leuke groep, oke, de meeste wat jonger maar toch lekekre aansluiting en toen werd ik zwanger...Samen met mn toenmalige opartner besloten te stoppen, want school af maken, kind naar de opvang en dan met een papiertje waar ik waarschijnlijk toch niets ging doen thuis zitten vonden we jammer...(achteraf heb ik me heus wel eits te makkelijk om laten praten...)quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:31 schreef appelsap het volgende:
Owlet, ik heb ook rondgekeken. Maar het gaat hier niet om het financiële aspect. Ik ben tijdens de zwangerschap gestopt met school en heb nu dus geen diploma op zak. (Dit jaar mijn diploma halen was door omstandigheden helaas geen optie) En ik kan dus pas als ik 21 ben een toelatingstest doen voor HBO of WO.
Ik word volgend jaar november 21 dus ik kan op zijn vroegst pas aan een studie beginnen in augustus/september 2009.
Het haalt wrsch niets uit uit, maar ik ga het toch zeggen... je hebt helemaal niet gefaald omdat je nu dit besluit moet nemen. Waarom zou het zo vanzelfsprekend zijn dat hij bij jou gaat wonen?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef m@x het volgende:
Kai gaat voorlopig even bij zijn vader wonen. In eerste instantie tijdelijk maar misschien dat die regeling permanent wordt. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik voel me leeg en het voelt alsof ik gefaald heb. Tegenover Kai en tegenover mezelf. Het enige wat ik wil is dat iemand begrijpt hoe ik me voel maar het lijkt wel alsof ik heel hard aan het roepen ben en niemand me hoort.
Wat fijn Moonahquote:Op woensdag 7 november 2007 18:07 schreef Moonah het volgende:
Maar lieve M@x toch....
Wat naar dat je je zo slecht voelt. En wat een lastige keuze heb je moeten maken zeg. Sterkte!!!
Ik noemde laatst tussen neus en lippen door dat wij een crisis hadden. We zijn inmiddels weer goed in gesprek, dus het zal wel weer bezworen worden hier.![]()
*weer gauw naar de keuken gaat, want eters krijgt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef m@x het volgende:
Kai gaat voorlopig even bij zijn vader wonen. In eerste instantie tijdelijk maar misschien dat die regeling permanent wordt. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik voel me leeg en het voelt alsof ik gefaald heb. Tegenover Kai en tegenover mezelf. Het enige wat ik wil is dat iemand begrijpt hoe ik me voel maar het lijkt wel alsof ik heel hard aan het roepen ben en niemand me hoort.
Dit vind ik echt zo fijn om te lezen!! Jullie zijn vaak door mijn gedachten gegaan de afgelopen dagen.. En ook bij jullie komt het echt allemaal goed, ik voel hetquote:Op woensdag 7 november 2007 18:07 schreef Moonah het volgende:
Ik noemde laatst tussen neus en lippen door dat wij een crisis hadden. We zijn inmiddels weer goed in gesprek, dus het zal wel weer bezworen worden hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |