abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54417842
Jemig max dat moet erg lastig zijn. Ik weet niet zo goed wat te zeggen omdat ik niet weet waar het over gaat, maar ik wil je wel sterkte wensen.
pi_54420308
m@x, nog even een korte late-night-reactie: kai mag best weten dat je ook wel eens niet sterk bent. zie het maar zo: anders krijgt hij ook wel een erg onrealistisch voorbeeld/norm mee, waar hij zelf waarschijnlijk nooit aan kan tippen, dus waar hij misschien juist wel erg onzeker van zou worden op den duur... je doet je uiterste best, daar komt vast wel wat van aan lijkt mij...
  woensdag 7 november 2007 @ 07:05:39 #53
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54421681
Sorry, ik heb mijn posts toch maar weggehaald.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54421801
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:05 schreef m@x het volgende:
Sorry, ik heb mijn posts toch maar weggehaald.
Ik was juist zo benieuwd waarom het nu slecht ging. `Misschien heb ik nog tips voor je
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54422121
m@x :

Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts om 16.00 uur
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54422309
Max ik heb het gemist maar ik begrijp dat het even niet lekker gaat. Ik wens ook jou heel veel sterkte en ook hier word aan je gedacht. Knuffel voor jou...

Jelief wat fijn dat je morgenmiddag een afspraak hebt.

Ingrid waarom zou je niet updaten?

Appelsap succes met vogelen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 7 november 2007 @ 09:57:19 #57
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54423355
M@X heel veel sterkte met waar je ook me moge kampen! Ik ben het eens met wat Bix zegt, Kai moet ook kunnen zien dat jij ook maar een mens bent. Uiteraard wel de mooiste en de liefste, maar een mens. {sub} Als ik het te zwaar heb, jank ik ook wel waar Eli bij is. Boeit me echt niet. [/sub]

Appelsap, wat een gevogel idd. Heb je een full-time baan dat je overdag geen vakken kunt doen?

Hier gaat het verder weer beter. Even ventileren werkt altijd goed. Het bezoekje in het ziekenhuis (ze was uitgedroogd (of het was chemo, weet niet meer)) waarbij we heerlijk in de tuin hebben gezeten en de infuuspomp bijna gesloopt hebben, is echt een mooie herinnering.
Vannacht goed geslapen, helpt ook wel.

Al spookt het nu (uiteraard) wel door mijn hoofd dat ik dit Eli nooit aan zou willen doen. Als ik hem verschoon, en hij kijkt naar me, je ziet die herkenning in zijn ogen, en dan die grijns van oor tot oor echt een paar seconden lang, oogjes dicht en lachen, tja, naast uiteraard (Etc.) besef ik me dan ook dat ik voor Eli ben wat mijn moeder voor mij is/was. Dat is heftig. Wel positief, maar ook wel zwaar.
Ach ik ga vanaf mijn 30e ieder jaar een volledige APK laten doen. Deed mijn moeder ook, sloeg een jaar over en had toen 1,5 jaar kanker... Ironie voor beginners.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54423388
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:31 schreef appelsap het volgende:
Owlet, ik heb ook rondgekeken. Maar het gaat hier niet om het financiële aspect. Ik ben tijdens de zwangerschap gestopt met school en heb nu dus geen diploma op zak. (Dit jaar mijn diploma halen was door omstandigheden helaas geen optie) En ik kan dus pas als ik 21 ben een toelatingstest doen voor HBO of WO.
Ik word volgend jaar november 21 dus ik kan op zijn vroegst pas aan een studie beginnen in augustus/september 2009.
Dat gevoel herken ik heel erg... Ik ben op mijn 20e of 21e eindelijk begonnen aan een opleiding die ik echt zag zitten, al mn energie in wilde steken.... Eindelijk ( na de mavo) iets AF maken... T was een mbo SPW en ik vond het heerlijk... Leuke groep, oke, de meeste wat jonger maar toch lekekre aansluiting en toen werd ik zwanger...Samen met mn toenmalige opartner besloten te stoppen, want school af maken, kind naar de opvang en dan met een papiertje waar ik waarschijnlijk toch niets ging doen thuis zitten vonden we jammer...(achteraf heb ik me heus wel eits te makkelijk om laten praten...)
Nog een kleintje en een paar jaar later, besloten we uit elkaar te gaan Wel eens aan gedacht weer SPW op te pakken, maar met de richting die ik graag opwil (de) Zit je heel erg met late ne/of nachtdiensten... En dan in mn eentje zag ik helemaal niet zitten....

En nu ben ik 33 zit op mn 5e kleintje te wachten en weet nog steeds niet wat ik meot gaan doen als ik later "groot" ben... Had dat 10 jaar geleden al... Vriendinnen die druk bezig waren in een leuke baan met veel "doorgroeimogelijkheden" enzo.... En als ik nu eens om me heen kijk.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54423664
Goed dat je morgen gaat Jelief.

Het stuk over de opleidingen staat ver van me af, ik heb juist wel alles volgens 'de regeltjes' gedaan. Appelsap, ik weet niet of het iets voor je is, maar bij de open universiteit kun je ook gratis cursussen volgen. Misschien dat je dan voor jezelf meer het gevoel hebt dat je wel bezig bent met doorleren? Je kunt dan zelf je tijd indelen.

M@x, je was zo sterk tot nu toe, het is echt niet erg om te merken dat het nu niet meer gaat. Niemand kan alles.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54423790
Ook hier veel twijfels over m'n opleiding, verschil is dat ik er dus al mee bezig ben. Ik volg een BBL opleiding verpleegkunde, zit nu in m;n tweede jaar en werk 32 uur in het ziekenhuis. Maar goed, doordat er van alles en nog wat met mij gebeurt momenteel zit ik al een tijdje in de ziektewet. En nu komt het 'wel of niet door' denken. De kans is groot dat ik 'moet' stoppen omdat ik teveel ga achterlopen, maar ergens wil ik doorgaan. Ik wil zo graag dat papiertje halen, verpleegkundige worden enz. Maar het eist veel van m'n gezin, van mij, en het duurt nog wel een tijdje voor ik klaar ben.
Pff, dus soms twijfel ik of ik niet iets deeltijds wil studeren. Ik heb m;n havo diploma en kan dus ook een HBO studie oppakken. Maar daar moet ik dan ook wel bij werken, omdat we anders niet rondkomen, dus zit ik dan denk ik in hetzelfde schuitje.
Lastig hoor, maar goed, ik hoef niet nu te besluiten, dus schuif ik het nog maar even voor me uit.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 7 november 2007 @ 10:23:50 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54423799
m@x, ook een relatiebreuk waarbij beide partijen het helemaal over eens zijn kan zomaar ineens ontzettend veel pijn doen. Iets waar je ooit vol vertrouwen aan begonnen bent blijkt toch helaas niet te zijn wat je er ooit van hoopte en droomde. En dan staat ineens je leven op zijn kop, je gaat ergens anders wonen, de dagelijkse zorg voor Kai ligt toch vnml bij jou.
Het is helemaal niet gek dat nu blijkt dat het ook af en toe (of nu even heel vaak?) helemaal niet leuk is op deze manier... Dit is toch niet wat je ooit in gedachten had.

Sterkte meisje, hopelijk blijf je niet zo heel erg lang low en ga je snel weer een beetje up.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 11:32:32 #62
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54425166
m@x
pi_54425207
M@x
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54425645
@Max, wat er ook mag zijn, heel veel sterkte toegewenst!

Appelsap, wel naar dat je nog zolang moet wachten. Misschien kun je ergens cursussen vinden die aansluiten bij de studie die je wil gaan doen? Of gewoon iets dat je altijd nog eens had willen weten...
pi_54425659
m@x, sterkte
Fake it till you make it...
pi_54430764
M@x

Wat een herkenning zie ik in de stukjes Het je geen goede moeder voelen, je kinderen voor alles zetten, schuldig voelen omdat je dingen niet doet, je niet aan kan zetten tot dingen doen en nog zoveel meer herkenningspunten.
Allemaal dingen die je denkt dat je de enige bent die zich zo voelt waardoor je je nog slechter gaat voelen en nu blijken veel meer mama's dat te hebben. Daar schrik ik bhoorlijk van, want hier staan ineens alle redenen waarom ik me op laat nemen ook voor het accepteren van lichamelijke dingen, maar die hebben de gevoelens tot gevolg die ik hier lees
Aan de ene kant voel ik me opgelucht dat ik niet de enige ben met zulke gevoelens en aan de andere kant vind ik het zo klote dat zoveel mensen vechten met die gevoelens want het vreet je zo op waardoor het steeds heftiger word.
Ik hoop dat jullie de hulp vinden die jullie nodig hebben
pi_54431473
Up en Down, dat is het leven, lekker makkelijk praten he... <--- als ik naar deze woorden kijk dan denk ik, als men dit pakweg 1,5 jaar geleden had gehoord, had ik die persoon helemaal voor gek verklaard, voor mij was het een hele erge down... en echt ik zag de bovenkant van dat diepe dal totaal niet hoor, kon het ook echt niet voorstellen dat ik er helemaal terug bovenop zou komen, laat staan weer kunnen genieten van die dingen die voor je eigen gevoel belangrijk zijn.

Maar door de tijd, door de diepe dalen heen, door de dikke tranen, door de donkere wolken kwam na verloop van tijd steeds meer licht, en die kleine stukjes licht probeerde ik ook te pakken, en daar iets mee te doen.
Ben ook bewust een tijdje van huis weggegaan puur voormezelf werd gek, nu ging dat in mijn situatie stukken makkelijker ivm ik hoef geen oppas te regelen niks.

Heb geen idee waarover het gaat M@x maar als ik de reacties plaats kan ik het misschien wel denken...
Tis ook niet gemakkelijk om verder door te gaan, en dan is jou sitatie zo heel verschillend met de mijne...
Ik houd nog steeds een dagboekje bij voor mijn gevoelens en gedachten, en dat helpt mij wel enorm, misschien een idee ook voor jou...

Ik wil je alleen maar een hele dikke knuffel geven, en zeggen dat licht komt er voor jou ook
  woensdag 7 november 2007 @ 16:38:49 #68
3142 m@x
pi_54432630
Kai gaat voorlopig even bij zijn vader wonen. In eerste instantie tijdelijk maar misschien dat die regeling permanent wordt. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik voel me leeg en het voelt alsof ik gefaald heb. Tegenover Kai en tegenover mezelf. Het enige wat ik wil is dat iemand begrijpt hoe ik me voel maar het lijkt wel alsof ik heel hard aan het roepen ben en niemand me hoort.
pi_54432769
m@x
pi_54432799
Lieve m@x dat is een heftige beslissing Je hebt niet gefaald! Je moet nu even tijd voor jezelf nemen, jezelf op nummer1 zetten en wie weet voel jeje later beter en kan Kai weer langzaam bij jou komen. Maar daar moet je nu niet aan denken, nu is het M@x tijd! en een hele dikke knuffel!
  woensdag 7 november 2007 @ 16:48:50 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54432858
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef m@x het volgende:
Kai gaat voorlopig even bij zijn vader wonen. In eerste instantie tijdelijk maar misschien dat die regeling permanent wordt. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik voel me leeg en het voelt alsof ik gefaald heb. Tegenover Kai en tegenover mezelf. Het enige wat ik wil is dat iemand begrijpt hoe ik me voel maar het lijkt wel alsof ik heel hard aan het roepen ben en niemand me hoort.
Het haalt wrsch niets uit uit, maar ik ga het toch zeggen... je hebt helemaal niet gefaald omdat je nu dit besluit moet nemen. Waarom zou het zo vanzelfsprekend zijn dat hij bij jou gaat wonen?
Als dit is wat jij nu nodig hebt, dan lijkt me dat de allerbeste keuze voor iedereen.

Ik wilde dat ik meer voor je kon doen...
pi_54433097
Och m@x... ik weet niet goed wat te zeggen.. Heel veel sterkte meissie, en je hebt zeker niet gefaald
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54434000
M@x, jij hebt niet gefaald!
Sterkte! Ik weet niet zo goed wat ik moet/kan zeggen.
Fake it till you make it...
pi_54434432
M@x, ik vind het heel dapper van je dat je deze beslissing durft te maken!
Het zal ongelovelijk moeilijk zijn maar je moet maar denken, je had hier niet voor gekozen als het niet gehoeven had. Sterkte ermee.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:58:10 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54434499
M@x, waarom zou je gefaald hebben? Het getuigt kjuist van enorme kracht dat je kai tijdelijk bij zijn vader laat zijn! Hoe moeilijk het wellicht voor jou is, door kai bij zijn vader te laten zijn, heb jij meer ruimte om tot jezelf te komen en dat is uiteindelijk veeeeel beter voor kai! dus dan faal je niet, je vecht. wezenlijk verschil!

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:58:24 #76
103793 kozakken
Living the life
pi_54434504
Och lieve M@x. Wat een dapper besluit van je dat Kai tijdelijk bij zijn vader gaat wonen.
En hoe het verder gaat.. Lieverd.. dat komt zoals t komt.
Sterkte.
pi_54434706
Maar lieve M@x toch....
Wat naar dat je je zo slecht voelt. En wat een lastige keuze heb je moeten maken zeg. Sterkte!!!

Ik noemde laatst tussen neus en lippen door dat wij een crisis hadden. We zijn inmiddels weer goed in gesprek, dus het zal wel weer bezworen worden hier.

*weer gauw naar de keuken gaat, want eters krijgt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54435304
M@x ik weet niet goed wat ik zeggen moet. Maar ik vind het een heel dapper besluit wat je genomen hebt. Je hebt gegekeken wat voor jullie allemaal nu het best is. En dat vind ik heel knap. Je bent echt een topmama dat je dat allemaal maar doet. Ik hoop dat jullie er met zijn drieen uit kunnen komen en dat jij je beter gaat voelen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 7 november 2007 @ 19:04:10 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54436069
Moonah fijn dta ce crisis geblust is

en M@x je hebt niet gefaald.. je keuze is er een die voor jou hopenlijk een hoop zorgen wegneemt, en het proces verwerking en er mee om te gaan "vermakkelijkt" juist door te zorgen dat Kai er zo mi mogelijk hinder van heeft.. en juist omdat jullie band zo dierbaar is maak je de keuze.. zodat jullie het straks weer fijn kunnen hebben zelfs als dat inhoudt dat die misschien permanent bij zijn vader woont..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54436240
Wat ontzettend goed van je m@x, dat je/jullie dit hebt besloten. Ik hoop zo dat je irl goede steun krijgt. Je doet het echt goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 7 november 2007 @ 19:11:13 #81
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54436241
m@x, wat een ontzettend moeilijke beslissing moet dat zijn geweest. Sterkte met jezelf terugvinden in deze nieuwe situatie.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54436486
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:07 schreef Moonah het volgende:
Maar lieve M@x toch....
Wat naar dat je je zo slecht voelt. En wat een lastige keuze heb je moeten maken zeg. Sterkte!!!

Ik noemde laatst tussen neus en lippen door dat wij een crisis hadden. We zijn inmiddels weer goed in gesprek, dus het zal wel weer bezworen worden hier.

*weer gauw naar de keuken gaat, want eters krijgt.
Wat fijn Moonah
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 7 november 2007 @ 19:25:04 #83
108648 cattie
lieve moeder
pi_54436605
M@x, je hebt absoluut niet gefaald, het is juist een hele moedige beslissing dat Kai bij zijn vader gaat wonen nu.

Fijn Moonah dat het beter gaat!
  woensdag 7 november 2007 @ 20:10:12 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54437920
M@x toch, wat rot allemaal. Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar uit je posts lees ik dat je juist een hele fijne mama bent, met altijd zorg voor Kai. En juist uit de keuze van nu blijkt dat je niet faalt, echt!
Sterkte en ik hoop dat de zon vlug weer wat meer gaat schijnen voor je.

Moonah, jij slangencrisesbezweerder!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 7 november 2007 @ 20:18:30 #85
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54438149
M@x krachtige beslissing ook al is het nog zo moeilijk en echt dit is geen falen maar toegeven voordat het uit de hand loopt
pi_54438214
M@x, je faalt niet! Jij doet nu wat het beste is en dat is echt knap want het is niet makkelijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 7 november 2007 @ 20:28:02 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_54438413
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef m@x het volgende:
je weet hoe ik erover denk, het is niet erg als dit is wat goed is. en je faalt niet meid.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 november 2007 @ 20:35:10 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54438623
M@x, heel veel sterkte. Wat moeilijk allemaal voor je. Ik hoop dat je je snel weer iets prettiger voelt.
Ik vind je dapper.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 7 november 2007 @ 20:36:06 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54438652
m@x, ik zie geen falen (net als iedereen boven me)..
Ik vind 't juist erg moedig en dapper om toe te geven dat het zo niet gaat en vervolgens te handelen in het belang van Kai en jezelf daarbij 'opzij' te zetten.
Ik hoop dat de zon weer snel voor je gaat schijnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 20:41:44 #90
43556 miss_dynastie
pi_54438778
M@x, ik vind niet dat je faalt, ik vind je juist dapper. Wees niet te hard voor jezelf !
  woensdag 7 november 2007 @ 20:44:28 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54438841
Ja, moedig ja. Oermoedig zoals ik je vandaag al noemde!
Echt, laat dat staan in je sig, want die titel verdien je echt met die stap die je zet nu.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54439169
Lieve m@x, zo'n geweldig verstandige vrouw en moeder als jij kan toch niet falen? Kom nou
Neem de tijd voor jezelf.. Je komt er wel uit!
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:07 schreef Moonah het volgende:
Dit vind ik echt zo fijn om te lezen!! Jullie zijn vaak door mijn gedachten gegaan de afgelopen dagen.. En ook bij jullie komt het echt allemaal goed, ik voel het
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54439176
Even uit lurkstand voor Appelsap: Als ik het goed heb, ben je in 6VWO gestopt met school? Ik heb altijd begrepen dat je overgang van 5 naar 6 VWO telt als een HAVO diploma, dus dan zou je in principe een HBO studie kunnen gaan doen. Als je dat wilt natuurlijk.
pi_54439243
M@x, ik ken de achtergrond verder niet, maar wil je hierbij als buitenstaander toch een hart onder de riem steken.
Ik vind het zo knap van je dat je inziet dat het niet goed (genoeg) gaat.
Je wil toch het beste voor je zoon, en als jij dat op dit moment niet kan bieden dan heeft hij gelukkig een vader die van hem houdt en (tijdelijk) voor hem wil en kan zorgen.
En wanneer je alles weer op een rijtje hebt, weer vrede hebt met jezelf, zal je alleen maar een nog betere mama voor Kai kunnen zijn dan je nu al bent.
Vergeet dat niet, hoe zwaar de komende periode ook gaat worden!
Heel veel sterkte!!
.... met gevoel voor drama....
pi_54440037
M@x ik vind het een moedig besluit en zie het ook absoluut niet als falen. Nu jij nog.
Probeer voor ogen te houden dat het nu misschien even zo is, maar dat dit niet betekent dat het voor altijd zo zal zijn. Ik hoop dat rust en hulp van anderen je snel weer op de goede weg helpen
  woensdag 7 november 2007 @ 23:01:40 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54443508
Moonah, ik had dat van die crisis helemaal niet zo serieus opgevat, maar aan je reactie nu te lezen was dat blijkbaar toch wel zo. Fijn te lezen dat jullie rad weer omhoog aan het draaien is.
  woensdag 7 november 2007 @ 23:05:41 #97
3142 m@x
pi_54443665
Bedankt voor alle lieve reacties. Misschien zijn het ook wel de reacties van de buitenwereld die me bang maken om een knoop door te hakken. Een moeder die haar kind niet bij zich houdt komt toch niet zo vaak voor.

Het is gewoon moeilijk om de juiste beslissing te moeten nemen om de juiste redenen en te weten dat het iets is wat je niet meer terug kan draaien. Ik weet wel dat ik hem nu al gigantisch mis.

Moonah, succes met de crisisbeheersing
pi_54443687
m@x je bent een moedig mens! Mocht je ff zin hebben om iets sufs te ondernemen om je hoofd even leeg te maken weet je me te vinden
Moonah fijn dat jullie pratenderwijs weer goed bezig zijn
Saartje
pi_54443861
M@x, wat een moeilijke beslissing. Ik vind het ontzettend knap juist hoe je vanuit Kai denkt, wat goed is voor Kai. Dat is niet falen, dat is Moeder zijn met een hoofdletter M!

Variety is the spice of life
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 8 november 2007 @ 07:53:38 #100
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54448406
m@x, ik vind je dapper! Moedig om onder ogen te zien dat dit nu, al dan niet tijdelijk, beter is. Ik wens je veel sterkte toe. En als je er even uit wil of gezelschap wil ofzo, geef maar een gil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')