Dat zijn de betere eerste dates ja, maar de planning maak je dan ook in het geval dat er geen geneuk op het eerste gezicht van komt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
We wilden uit eten gaan maar zijn in bed beland.
Kroegquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef CasB het volgende:
Ik ben niet echt van de datesMaar ik vind gewoon naar een kroeg gaan het meest relaxte. Mensen horen dan over het algemeen niet waar je het over hebt, en je kan wel gewoon praten, dat kan in een bioscoop weer niet.
Wel eens gedaan op een eerste date! Alleen rondgekeken natuurlijk. Was mijn leukste vriendje ever.quote:
ach bios kan je tenminste nog je kop houden en gewoon film kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:59 schreef Ra-z het volgende:
Iets met genoeg escape opties, bios is lastig als het niet klikt zit je gelijk 2 uur aan elkaar vastnet als uit eten, dan zit je een beetje met lange tanden je voer naar binnen te werken
Is dat nog wat geworden? Of bleef het bij sex?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
We wilden uit eten gaan maar zijn in bed beland.
Wie is die blonde in je fotoboek?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bioscoop enzo is gewoon te afgezaagd,,, wat doe jij op een eerste date ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |