(gekke antwoorden voor is)
Picknicken!!!
Lekker romantisch ![]()
Was eigenlijk een beetje een uitweg omdat we niet naar de bios wilde en de date op een zondag moest vallen ivm werk op zaterdag enzo en we dus ook nie konden gaan winkelen ofzo.
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:38 schreef extreme het volgende:
sex...
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:38 schreef extreme het volgende:
sex...
Maar om het even serieus te houden: 'k dacht iets van een cafe of zow... kun je tenminste kletsen (Weet je gelijk of je op de zelfde golflengte zit)
quote:what can I say? they want me...
Op donderdag 05 september 2002 12:40 schreef portier het volgende:[..]
Het duurde even voordat ik durfde te vragen of ze mee wilde.
quote:Café... Leuk...
Op donderdag 05 september 2002 12:40 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
![]()
Maar om het even serieus te houden: 'k dacht iets van een cafe of zow... kun je tenminste kletsen (Weet je gelijk of je op de zelfde golflengte zit)
Dat is nou net de énige plek waar je niet kan kletsen zonder elkaar in het oor te moeten schreeuwen. ![]()
Wij deden een zondagmiddagbiosje en daarna een kleine 3 uur aan het water zitten. Af en toe eens een stilte laten vallen om te kijken of die comfortabel is of oncomfortabel. En toen een etentje en effe poolen.
quote:Cafe, geen disco
Op donderdag 05 september 2002 13:01 schreef heijx het volgende:[..]
Café... Leuk...
Dat is nou net de énige plek waar je niet kan kletsen zonder elkaar in het oor te moeten schreeuwen.
Als je elkaar leuk vind, dan wil je mekaar zoveel mogenlijk vertellen. Dus zorg je ervoor dat je op de juiste lokaties daarvoor bent....
Jouw eet-keuze moet ook in de smaak vallen bij de ander en is ook bepalend voor de sfeer.
Geen sex op de 1e date! zonde van de spanning op de 2e date
succes!
quote:
Op donderdag 05 september 2002 13:01 schreef heijx het volgende:[..]
Café... Leuk...
Dat is nou net de énige plek waar je niet kan kletsen zonder elkaar in het oor te moeten schreeuwen....
quote:To do their dishes?
Op donderdag 05 september 2002 12:40 schreef extreme het volgende:[..]
what can I say? they want me...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |