Ik vind dat je best haar hand kunt vastpakken. Je moet hier echter wel even een goed moment voor zoeken. Bijvoorbeeld als jullie naast elkaar lopen. Of bij het afscheid nemen ofzo, dan ga je voor haar staan en pak je allebei haar handen. Aan haar reactie kun je wel merken of een zoen goed zal vallen.quote:Op maandag 1 november 2004 17:50 schreef markiemark het volgende:
hand vastpakken moet je sowieso niet doen op je eerste date, staat meteen afhankelijk vind ik. en als ze zo terughoudend is, moet je daar nog maar even mee wachten, zeker als je haar echt leuk vind en wat langer iets met haar wilt.. dus de eerste zoen maar even uitstellen, wat gaan jullie doen eigenlijk? waar hebben jullie afgesproken?
juist, gewoon doenquote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef Kogando het volgende:
Gewoon vastpakken en zoenen, als ze je leuk vindt doet ze toch wel mee.Bovendien, als je het nu uit gaat stellen sla je daarmee een weggetje in en des te moeilijker is het om straks alsnog intiem te worden.
quote:Op maandag 1 november 2004 18:20 schreef longinus het volgende:
Laat wel even weten hoe het afloopt
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef Kogando het volgende:
Gewoon vastpakken en zoenen, als ze je leuk vindt doet ze toch wel mee.Bovendien, als je het nu uit gaat stellen sla je daarmee een weggetje in en des te moeilijker is het om straks alsnog intiem te worden.
Dit wordt de tweede date, daarvoor heb ik haar een avond meegemaakt terwijl er ook anderen aanwezig waren.quote:Op maandag 1 november 2004 17:50 schreef markiemark het volgende:
hand vastpakken moet je sowieso niet doen op je eerste date, staat meteen afhankelijk vind ik. en als ze zo terughoudend is, moet je daar nog maar even mee wachten, zeker als je haar echt leuk vind en wat langer iets met haar wilt.. dus de eerste zoen maar even uitstellen, wat gaan jullie doen eigenlijk? waar hebben jullie afgesproken?
Tja, ik vraag me vooral af: voél ik dat wel aan als het moment daar is, en zo ja, dúrf ik daar dan wat mee?quote:Op maandag 1 november 2004 17:54 schreef S-Two het volgende:
Het is moeilijk om vanaf achter de computer aan te geven wanneer het het juiste moment is. Je voelt het zelf het beste aan, ik weet dat het moeilijk is, maar ik denk toch dat het iets is wat je zelf moet aanvoelen en als je denkt dat er de tijd rijp voor is, actie ondernemen.
Waarom vraagt iedereen dat toch steeds aan elke TS-er?quote:Op maandag 1 november 2004 17:55 schreef Jeltje het volgende:
Hoe oud ben je trouwens?
Hmm, okee...DIT is dus juist datgene wat ik nooit durf te doen (denk ik).quote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef Kogando het volgende:
Omdat de leeftijd vaak veel zegt over hoe de persoon ongeveer in het leven zal staan en aan de hand daarvan is het makkelijker advies te geven.quote:Op maandag 1 november 2004 21:20 schreef bylar het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat toch steeds aan elke TS-er?Zowel ik als het meisje in kwestie zijn dik over de twintig.
Ja, je hebt wel gelijk wat betreft die leeftijden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:53 schreef Jeltje het volgende:
Omdat de leeftijd vaak veel zegt over hoe de persoon ongeveer in het leven zal staan en aan de hand daarvan is het makkelijker advies te geven.
Als je graag een gesprek met haar wilt kunnen voeren zou ik eerder een filmpje bij haar thuis gaan kijken. Eventueel kun je van te voren samen koken ofzo.
Bullshit!quote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef Kogando het volgende:
Goed idee! Lekker thuis eten / koken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:53 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Omdat de leeftijd vaak veel zegt over hoe de persoon ongeveer in het leven zal staan en aan de hand daarvan is het makkelijker advies te geven.
Als je graag een gesprek met haar wilt kunnen voeren zou ik eerder een filmpje bij haar thuis gaan kijken. Eventueel kun je van te voren samen koken ofzo.
Wanneer je naast haar op de bank zit (of in de bios) kun je op een gegeven moment haar hand vastpakken. Gewoon verstand op nul en doen. Ik ben zelf van mening dat wanneer een meisje haar hand laat vasthouden, dat je haar ook kunt zoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |