quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef doemaardrie het volgende:
Ik zou naar de bioscoop gaan dan hoef je niet met haar te praten.
Aangezien je haar nog moet vragen of ze wel mee wilt. Doe dat eerst,.. en kom dan maar weer terug als ze wiltquote:Op maandag 28 november 2005 19:07 schreef Monocultuur het volgende:
Wat is leuk om heen te gaan op je eerste afspraakje.
Ik ga een meid op date vragen, maar nu nog even iets origineels hebben om heen te gaan.
Kom maar op met die reakties!![]()
ze gaat mee, ze wacht al heel de tijd tot ik haar ga vragen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:33 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Aangezien je haar nog moet vragen of ze wel mee wilt. Doe dat eerst,.. en kom dan maar weer terug als ze wilt![]()
Hoe weet je dat ze wacht tot je gaat vragenquote:Op maandag 28 november 2005 19:37 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
ze gaat mee, ze wacht al heel de tijd tot ik haar ga vragen.
ik mail al een tijdje leuk met haar.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 19:28 schreef vanderaalst het volgende:
klinkt afezaagd, maar bioscoop is wel degelijk een goede locatie voor een eerste 'date'.
Vind je haar/hem uiteindelijk toch niks, kan je altijd nog de film kijken, heb je je geld niet voor niets uitgegeven.
Wordt het wel iets, who cares about the movie...
nope ik ben een vent.quote:Op maandag 28 november 2005 19:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze wacht tot je gaat vragenZegt ze van oh wanneer ga je me mee uit vragen?? Beetje vaag.
Of gok je erop dat ze dat denkt??
En ts ben je vrouw??
dagje klootschietenquote:Op maandag 28 november 2005 19:45 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
nope ik ben een vent.
ze gaat met me mee als ik iets leuks weet.
dus vertel me eens iets leuks om te gaan doen.
Profiel staat er vrouw maar ok.quote:Op maandag 28 november 2005 19:45 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
nope ik ben een vent.
ze gaat met me mee als ik iets leuks weet.
dus vertel me eens iets leuks om te gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |