quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef doemaardrie het volgende:
Ik zou naar de bioscoop gaan dan hoef je niet met haar te praten.
Aangezien je haar nog moet vragen of ze wel mee wilt. Doe dat eerst,.. en kom dan maar weer terug als ze wiltquote:Op maandag 28 november 2005 19:07 schreef Monocultuur het volgende:
Wat is leuk om heen te gaan op je eerste afspraakje.
Ik ga een meid op date vragen, maar nu nog even iets origineels hebben om heen te gaan.
Kom maar op met die reakties!![]()
ze gaat mee, ze wacht al heel de tijd tot ik haar ga vragen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:33 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Aangezien je haar nog moet vragen of ze wel mee wilt. Doe dat eerst,.. en kom dan maar weer terug als ze wilt![]()
Hoe weet je dat ze wacht tot je gaat vragenquote:Op maandag 28 november 2005 19:37 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
ze gaat mee, ze wacht al heel de tijd tot ik haar ga vragen.
ik mail al een tijdje leuk met haar.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 19:28 schreef vanderaalst het volgende:
klinkt afezaagd, maar bioscoop is wel degelijk een goede locatie voor een eerste 'date'.
Vind je haar/hem uiteindelijk toch niks, kan je altijd nog de film kijken, heb je je geld niet voor niets uitgegeven.
Wordt het wel iets, who cares about the movie...
nope ik ben een vent.quote:Op maandag 28 november 2005 19:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze wacht tot je gaat vragenZegt ze van oh wanneer ga je me mee uit vragen?? Beetje vaag.
Of gok je erop dat ze dat denkt??
En ts ben je vrouw??
dagje klootschietenquote:Op maandag 28 november 2005 19:45 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
nope ik ben een vent.
ze gaat met me mee als ik iets leuks weet.
dus vertel me eens iets leuks om te gaan doen.
Profiel staat er vrouw maar ok.quote:Op maandag 28 november 2005 19:45 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
nope ik ben een vent.
dus vertel me eens iets leuks om te gaan doen.
dus ze weet ook dat je er een eeuwigheid over doet om te bedenken waar jullie heen gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 19:45 schreef Monocultuur het volgende:
Dat weet je toch niet van te voren?quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Bioscoop alleen doen als je weinig te zeggen hebt.
Vind ik een goeiequote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef Alessandro het volgende:
of dagje zwemmen zo moeilijk is het niet
Ik kan je vertellen dat er aan een dierentuin in de winter geen ruk is....quote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef superpoedel het volgende:
Je zou naar de dierentuin kunnen gaan, romantisch maar toch ook erg leuk! Is er in de buurt waar je woont een indoor skibaan? Dan kunnen jullie samen romantisch gaan skieen, boarden of samen klungelen!
tuurlijk welquote:Op maandag 28 november 2005 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er aan een dierentuin in de winter geen ruk is....
Als je een wat stiller persoon bent, lijkt me dit ideaal jaquote:Op maandag 28 november 2005 20:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van te voren?
Het is in ieder geval wel het veiligste om te gaan doen.
kan je toch gewoon wat gaan drinken, beetje praten over het weer of whatever, als het enigszins klikt praat je vanzelf en kan je altijd nog besluiten wat te gaan doenquote:Op maandag 28 november 2005 20:16 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Als je een wat stiller persoon bent, lijkt me dit ideaal ja![]()
Een arm om haar heen slaan, toe maar! Ik weet niet of TS dat durft hoor!quote:Op maandag 28 november 2005 19:58 schreef Kippetje3 het volgende:
Bioscoop is prima.. Lekker naast elkaar..
Onder de film zou je een arm om haar heen slaan kunnen ofzo.. Loopt wel los.
niet bang zijn voor stiltes! af en toe stil zijn is helemaal niet ergquote:Op maandag 28 november 2005 20:23 schreef Kippetje3 het volgende:
Tsjah, ik ben zelf erg verlegen.. Maar zou dat liever durven dan hele gesprekken die nergens over gaan.. Wat als die 'doodse' stiltes vallen? Lekker gezellig
Ga jij toch lekker altijd in de winter met kutweerquote:Op maandag 28 november 2005 20:16 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ik ben 2 weken geleden in de stortregen naar artis geweest met mijn vriend en het was superleuk
en daarna lekker in een cafetje wat gedronken en gegeten
in artis zijn nu anders heel lieve baby-olifantjes hoorquote:Op maandag 28 november 2005 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker altijd in de winter met kutweer
Ga ik wel lekker in de lente/zomer met jonge dieren en 20C![]()
Ik ben van mening dat je je eerste date beter droog kan doorbrengen
Mee eens! Stiltes zijn niet erg als je weet hoe je er mee om moet gaan. Een korte stilte is bijvoorbeeld erg geschikt om haar aan te kijken met een blik die uitstraalt: 'ik heb het naar me zin' en even kort te glimlachen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
niet bang zijn voor stiltes! af en toe stil zijn is helemaal niet erg
En dus zou *ik* wat anders bedenken om te gaan doen. Je mag van mij best naar de dierentuin hoorquote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
en ik denk niet dat dat meisje gaat zitten wachten tot de zomer voor hij dr uitvraagt
dat heb ik dus wel gedaan met me vriend, 1e date was naar de sauna en nu hebben we al 6 wekenquote:Op maandag 28 november 2005 20:31 schreef doemaardrie het volgende:
Naar de sauna
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
exactlyquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef SynchroSteve het volgende:
Mee eens! Stiltes zijn niet erg als je weet hoe je er mee om moet gaan. Een korte stilte is bijvoorbeeld erg geschikt om haar aan te kijken met een blik die uitstraalt: 'ik heb het naar me zin' en even kort te glimlachen.
Hmm, dat kan wel kloppen, maartoch..quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Mee eens! Stiltes zijn niet erg als je weet hoe je er mee om moet gaan. Een korte stilte is bijvoorbeeld erg geschikt om haar aan te kijken met een blik die uitstraalt: 'ik heb het naar me zin' en even kort te glimlachen.
Las ik net niet ergens dat jij nog nooit een vriend/vriendin en/of seks had gehad?quote:Op maandag 28 november 2005 20:36 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Hmm, dat kan wel kloppen, maartoch..Het ligt eraan.. Zal wel vanzelf loslopen.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef saaw het volgende:
[..]
exactlyen dat is juist zo leuk
@ Nembrionic:
Ja, en toch ben ik er zeker van dat een afspraak vanzelf losloopt (of gewoon niet klikt).quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef Olmo het volgende:
[..]
Las ik net niet ergens dat jij nog nooit een vriend/vriendin en/of seks had gehad?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |