Als het de eerste date geen zoenen wordt... moet ik dan wel denken of het wat wordt?
Ennuh, ik wil graag wat ideeen voor een 2de date, wat is nou leuk om te doen om haar beter te leren kennen? Ze zei uit dereigen wel van dat we het snel weer deden, en het klonk wel gemeend dus tja...
Ik wil haar op de 2de date wel een beetje meer leren kennen, dus een plaats waar je kan praten ofzo lijkt me wel goed.
Ik heb zitten denken aan uit eten vragen, maar met zijn 2en legt zoon druk meteen en andere paartjes ken ik nie echt, tenminste, niet om mee uit eten te vragen....
wie helpt
Iets om te doen... weet niet wat ze leuk vindt. Naar 't bos of de dierentuin ofzo?
De geeikde dingen, strand, bos, restaurant, stad, dierentuin, pretpark 1001 mogelijkheden!
opzich ken ik nog wel 2 mensen die je graag verder helpen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door BarBaar op 26-09-2002 21:44]
quote:Zeg dat nou niet!
Op donderdag 26 september 2002 21:41 schreef BarBaar het volgende:[..]
opzich ken ik nog wel 2 mensen die je graag verder helpen
quote:lol wie dan
Op donderdag 26 september 2002 21:41 schreef BarBaar het volgende:
Gewoon kijken wat er gebeurt!!opzich ken ik nog wel 2 mensen die je graag verder helpen
quote:Nou als ze dat denkt kan je 'r gelijk afschrijven
Op donderdag 26 september 2002 21:42 schreef UberPhreak het volgende:
het bos :S
hoe moet ik dat voorstellen
kom, we gaan naar het bos hehehe
dan denkt ze dalijk dat ik haar wil ontvoeren ofzo
quote:theater is nie echt mijn stijl, ben 21 en zij 20, theater is denk ik andere doelgroep
Op donderdag 26 september 2002 21:42 schreef Dezz het volgende:
Naar het theater, of zo...........
quote:Die mogen niet meer in R&P posten dus dat wil je denk ik niet weten...
Op donderdag 26 september 2002 21:42 schreef UberPhreak het volgende:[..]
lol wie dan
quote:nou maak je me nieuwsgierig haha
Op donderdag 26 september 2002 21:43 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Die mogen niet meer in R&P posten dus dat wil je denk ik niet weten...
Niet te zeggen
Ennuh, ik wil graag wat ideeen voor een 2de date, wat is nou leuk om te doen om haar beter te leren kennen?
Ga naar de dierentuin of doe iets origineels (ijsbaan oid)
en andere paartjes ken ik nie echt, tenminste, niet om mee uit eten te vragen....
Je gaat toch niet meer mensen uitnodigen op een date??
quote:ja, maar zeggen van hee, ga je zaterdagavond mee naar het bos, dan gaat IEDEREEN toch zo denken van WTF moet hij in een bos!
Op donderdag 26 september 2002 21:43 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Nou als ze dat denkt kan je 'r gelijk afschrijven
quote:Nee natuurlijk niet. Dan denkt ze; ahhh wat isie toch romantisch
Op donderdag 26 september 2002 21:45 schreef UberPhreak het volgende:[..]
ja, maar zeggen van hee, ga je zaterdagavond mee naar het bos, dan gaat IEDEREEN toch zo denken van WTF moet hij in een bos!
quote:Tuurlijk wel, dat haalt de druk een beetje weg, een etentje voor 2 lijkt em kei vaag, wordt je tegenover mekaar neergezet en dan maar zitten en kijken, is nachtmerriebeeld van me, op dat moment weet ik vast wel wat te praten maar vantevoren heb ik zoiets van, dalijk ben ik in zoon stille bui ofzo
Op donderdag 26 september 2002 21:44 schreef KingCold het volgende:
Als het de eerste date geen zoenen wordt... moet ik dan wel denken of het wat wordt?Niet te zeggen
Ennuh, ik wil graag wat ideeen voor een 2de date, wat is nou leuk om te doen om haar beter te leren kennen?
Ga naar de dierentuin of doe iets origineels (ijsbaan oid)
en andere paartjes ken ik nie echt, tenminste, niet om mee uit eten te vragen....
Je gaat toch niet meer mensen uitnodigen op een date??
quote:je weet het mooi te brengen
Op donderdag 26 september 2002 21:45 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet. Dan denkt ze; ahhh wat isie toch romantisch
Zelf vind ik het altijd leuk om naar een of ander stadje te gaan, beetje rondkijken enzo. Dan kun je in de loop van de dag zien hoe het gaat en kun je altijd nog beslissen of je een bak friet haalt of een romantisch dineetje + eventueel vervolg.
quote:Je schrijft zelf dat je haar beter wil leren kennen, nou dan zal er gepraat moeten worden (of iets anders
Op donderdag 26 september 2002 21:48 schreef UberPhreak het volgende:[..]
je weet het mooi te brengen
maar toch, kweenie, meer tips plz
quote:bak friet is niet romantisch? iedereen wil toch wel lekker romantisch schranzen bij harry's schransgarage? btw, goeie tip, maar ff denken, gewoon ergens stadten lijkt me wel cool misschien, ik hou het als optie
Op donderdag 26 september 2002 21:50 schreef Aernout het volgende:
Als ze zoent op de eerste date dan is het een slet.
het gaat dus juist goedZelf vind ik het altijd leuk om naar een of ander stadje te gaan, beetje rondkijken enzo. Dan kun je in de loop van de dag zien hoe het gaat en kun je altijd nog beslissen of je een bak friet haalt of een romantisch dineetje + eventueel vervolg.
quote:is dierentuin niet meer iets voor gezinnen met kinderen...
Op donderdag 26 september 2002 21:51 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Je schrijft zelf dat je haar beter wil leren kennen, nou dan zal er gepraat moeten worden (of iets anders
), dat kan toch met een wandeling in 't bos, dagje dierentuin of etentje ofzo?
quote:hrm, mijn vorige dates was eigenlijk altijd zoenen op de 1ste date...
Op donderdag 26 september 2002 21:50 schreef Aernout het volgende:
Als ze zoent op de eerste date dan is het een slet.
het gaat dus juist goedZelf vind ik het altijd leuk om naar een of ander stadje te gaan, beetje rondkijken enzo. Dan kun je in de loop van de dag zien hoe het gaat en kun je altijd nog beslissen of je een bak friet haalt of een romantisch dineetje + eventueel vervolg.
quote:nee
Op donderdag 26 september 2002 21:52 schreef UberPhreak het volgende:[..]
is dierentuin niet meer iets voor gezinnen met kinderen...
quote:Ikke niet hoor...
Op donderdag 26 september 2002 21:54 schreef UberPhreak het volgende:[..]
wie is het ermee eens dat het meisje dan "makkelijk" is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |