kloon doe je huiswerk eensquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:15 schreef JanVanHalst het volgende:
Alweer Real Madrid? Jammer, ik had nu liever een andere ploeg bekeken. Wat komt er op de Belg?
Omdat ik (volgens jou) een kloon ben, moet ik alles weten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:18 schreef borisz het volgende:
kloon doe je huiswerk eens
je moet wel weten dat de belg geen CL meer uitzendt, tenminste sporza dan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:22 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Omdat ik (volgens jou) een kloon ben, moet ik alles weten?
Je bent ook een kloon.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:22 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Omdat ik (volgens jou) een kloon ben, moet ik alles weten?
Zit idd commercieel daar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet wel weten dat de belg geen CL meer uitzendt, tenminste sporza dan.
Ik wist het niet zeker. Nu wel, bedankt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
je moet wel weten dat de belg geen CL meer uitzendt, tenminste sporza dan.
Lekker laten zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
Drenthe zit op de bank
Is Sergio Ramos je nieuwe skattie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:05 schreef BonJovi het volgende:Ramos!
Robinho
RvN
Sneijder
ik zit er klaar voor
Nog steeds inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er met Robben dan? Weer geblesseerd zeker
Dat mag van mij ook wel ja. Vreselijk irritant mannetjequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop wel dat die Robinho een dwarslaesie getrapt wordt..
Wat voor speler is het? Zou wel vet zijn als hij vandaag invaltquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:!
Papadopoulos (15 jaar!!!) zit op de bank. Een van de grootste talenten in Griekenland. (Na Ninis)
Verdedigerquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor speler is het? Zou wel vet zijn als hij vandaag invalt
hoelang moet jij nog met R. in je avatar?quote:
Tot mei 2008quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoelang moet jij nog met R. in je avatar?
ja met nummer 92quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Zei die commentator nou net 15 jarige aanvaller??
15 wel, maar lees net hier dat hij verdediger is. Oh, en hij heeft een babyface aldus de commentator. Die staat dus binnenkort bij Bon Jovi als avatar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Zei die commentator nou net 15 jarige aanvaller??
Vorige wedstrijd tegen Olympiakos was anders bereinteressant. Ik had vandaag trouwens persoonlijk graag Schalke-Chelsea gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef Blawh het volgende:
Verdomme, alweer dat laffe Madrid! Van dat Madrid gezever opeens word ik ook een keer kotsbeu.
15 fucking jaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
15 wel, maar lees net hier dat hij verdediger is. Oh, en hij heeft een babyface aldus de commentator. Die staat dus binnenkort bij Bon Jovi als avatar.
Papadopulous ofzow heet ie.
Vorige wedstrijd was inderdaad niets mis mee. Het komt me alleen de strot uit dat het alleen maar Madrid is iedere week toevallig omdat ze van de zomer Sneijder, Robben en Drenthe hebben gekocht (waarvan alleen Sneijder speelt en natuurlijk RvN).quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd tegen Olympiakos was anders bereinteressant. Ik had vandaag trouwens persoonlijk graag Schalke-Chelsea gezien.
dan zet je je tv op mutequote:
Hij werd daarna nog flink onderuit gehaald trouwens.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Diarra treft de paal met een simpele voetbeweging uit een corner van Sneijder.
geniaal iddquote:
zal dan de 2de rode kaart zijn in een weekquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ramos krijgt nog wel rood straks, dit is er een typische wedstrijd voor. Lijkt me leuk, Real nu snel met 10 tegen 11 van Olympiakos.
Ravanelliquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie was ook weer die andere gast die op zn 26ste grijs was?Juventus, ligt op t puntje van m'n tong
Ravanelli?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie was ook weer die andere gast die op zn 26ste grijs was?Juventus, ligt op t puntje van m'n tong
Ravanelli, dacht ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:
Dat zal hem zijn, dank je welquote:
Breukelen, van, H.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:21 schreef xFriendx het volgende:
![]()
Wie heeft er een engel op die lat gezet?
ik zie het nog steeds voor mequote:
Ow, was hij dat.quote:
Die strafschoppen waren anders ookquote:
Gifje iemand?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef dndiek het volgende:
Prachtig lobje ook van Ruudje
Wat een aanval
Hehe, huisgenoot riep hier ook al of ze misschien in een andere toon konden fluiten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Hebben ze fluitjes uitgedeeld ofzo?
Ook zonder die Joego'squote:Op dinsdag 6 november 2007 21:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hehe, huisgenoot riep hier ook al of ze misschien in een andere toon konden fluiten.
Heb het helemaal niet op Real, maar dit Olympiakos is echt een schijtploeg, voornamelijk door al die (ex-)Joegoslaven.
Vond de pass en de aanname mooier :/quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die lob van RvN gewoon zeg
Intimiderend gewoon
Ja gewoon heel die aanval. Daar word je als verdedigende ploeg gewoon bang vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:44 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vond de pass en de aanname mooier :/
Truequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Houniet het volgende:
er mag nu wel eens een doelpunt vallen
Mwoah eerste helft was best boeiendquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Ik zit pas de 2de helft te kijken, maar het bevalt me nog niet echt
idd... hoewel ik deze wedstrijd op zich geen slechte keus vind.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker is dat: Omdat er nu een paar Nederlanders bij Madrid staan te ballen, zendt de NOS altijd Madrid uit.
Nee, mazzel!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef Damzkieee het volgende:
Godver wat een pech
Ze maken meer aanspraak op de overwinning dan die Souvlakihappers.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, mazzel!!
OLYMPIAKOS, OLYMPIAKOS, OLYMPIAKOS!
![]()
en je kan niet zeggen dat Real goed speelt.
Maar souvlaki is wel lekkerder dan paellaquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze maken meer aanspraak op de overwinning dan die Souvlakihappers.
Daar ben ik het zeer zeker mee eensquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:12 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maar souvlaki is wel lekkerder dan paella
ach, als je het aantal gemiste kansen telt van Real, dan verdienen die het evenmin.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze maken meer aanspraak op de overwinning dan die Souvlakihappers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:13 schreef Damzkieee het volgende:
Liverpool:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:13 schreef Damzkieee het volgende:
Liverpool:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is achteraf ook makkelijk zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:27 schreef Houniet het volgende:
beetje jammer dit. had liever liverpool willen zien
ja precies dat weet je nooitquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is achteraf ook makkelijk zeggen.
Achteraf lekker makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt wel of de NOS patent heeft op het uitzenden van de verkeerde wedstrijden.
inderdaad, had meer in gezetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Wat dom uitgespeeld de laatste minuut van Olympiakos....
ik vind het geen slimme keuze hoor...heb ook niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is achteraf ook makkelijk zeggen.
Ja, dat was wel jammer... had meer in gezeten. Nouja, jammer, had wel gehoopt op een stuntje vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Wat dom uitgespeeld de laatste minuut van Olympiakos....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |