hoelang moet jij nog met R. in je avatar?quote:
Tot mei 2008quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoelang moet jij nog met R. in je avatar?
ja met nummer 92quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Zei die commentator nou net 15 jarige aanvaller??
15 wel, maar lees net hier dat hij verdediger is. Oh, en hij heeft een babyface aldus de commentator. Die staat dus binnenkort bij Bon Jovi als avatar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Zei die commentator nou net 15 jarige aanvaller??
Vorige wedstrijd tegen Olympiakos was anders bereinteressant. Ik had vandaag trouwens persoonlijk graag Schalke-Chelsea gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef Blawh het volgende:
Verdomme, alweer dat laffe Madrid! Van dat Madrid gezever opeens word ik ook een keer kotsbeu.
15 fucking jaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
15 wel, maar lees net hier dat hij verdediger is. Oh, en hij heeft een babyface aldus de commentator. Die staat dus binnenkort bij Bon Jovi als avatar.
Papadopulous ofzow heet ie.
Vorige wedstrijd was inderdaad niets mis mee. Het komt me alleen de strot uit dat het alleen maar Madrid is iedere week toevallig omdat ze van de zomer Sneijder, Robben en Drenthe hebben gekocht (waarvan alleen Sneijder speelt en natuurlijk RvN).quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd tegen Olympiakos was anders bereinteressant. Ik had vandaag trouwens persoonlijk graag Schalke-Chelsea gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |