ik zie het nog steeds voor mequote:
Ow, was hij dat.quote:
Die strafschoppen waren anders ookquote:
Gifje iemand?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef dndiek het volgende:
Prachtig lobje ook van Ruudje
Wat een aanval
Hehe, huisgenoot riep hier ook al of ze misschien in een andere toon konden fluiten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Hebben ze fluitjes uitgedeeld ofzo?
Ook zonder die Joego'squote:Op dinsdag 6 november 2007 21:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hehe, huisgenoot riep hier ook al of ze misschien in een andere toon konden fluiten.
Heb het helemaal niet op Real, maar dit Olympiakos is echt een schijtploeg, voornamelijk door al die (ex-)Joegoslaven.
Vond de pass en de aanname mooier :/quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die lob van RvN gewoon zeg
Intimiderend gewoon
Ja gewoon heel die aanval. Daar word je als verdedigende ploeg gewoon bang vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:44 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vond de pass en de aanname mooier :/
Truequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Houniet het volgende:
er mag nu wel eens een doelpunt vallen
Mwoah eerste helft was best boeiendquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Ik zit pas de 2de helft te kijken, maar het bevalt me nog niet echt
idd... hoewel ik deze wedstrijd op zich geen slechte keus vind.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker is dat: Omdat er nu een paar Nederlanders bij Madrid staan te ballen, zendt de NOS altijd Madrid uit.
Nee, mazzel!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef Damzkieee het volgende:
Godver wat een pech
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |