Voor je oog?quote:
Voor zn schildklier prikjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:16 schreef Elseetje het volgende:
Waarom?
quote:
Aangezien ik nog redelijk nieuw ben in deze SC, moet ik het toch maar even vragen: wat is er mis met Baloe?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
Zoooo, weer 70 euro lichter![]()
Uitslag wordt over gebelt
Idd, van mij mag alles hier affikken, maar die katten moeten en zullen eruit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:30 schreef Elseetje het volgende:
Wij wonen gelukkig boven NAP.
Ik zag van de week een stukje over die brand bij dat Armandomuseum in A'foort. Over een vrouw die haar konijn achterin de tuin hield, die had de brand niet overleefd. Ik vind het al verschrikkelijk als het huis af zou branden, maar het allerergste zouden m'n katjes zijn die geen kant op kunnen!![]()
Wat nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aangezien ik nog redelijk nieuw ben in deze SC, moet ik het toch maar even vragen: wat is er mis met Baloe?
Ja, dat is helaas normaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, is het tegenwoordig normaal dat je voor een beetje grote (300 gr.) tonijnsteak 10,53 (!!!!!) betaalt???? Ik zie het al voor me als ik een paar jaar geleden in de guldentijd 23 gulden zou hebben moeten betalen voor 1 zo'n steak...
Wat is er mis met de oerHollandse gehaktbal?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, is het tegenwoordig normaal dat je voor een beetje grote (300 gr.) tonijnsteak 10,53 (!!!!!) betaalt???? Ik zie het al voor me als ik een paar jaar geleden in de guldentijd 23 gulden zou hebben moeten betalen voor 1 zo'n steak...
Wat apart zeg ! Is dat een bepaalde Golden kwaal ofzo ? Of hebben jullie toevallig allebei een hond van dezelfde fokker ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat niet
Nee grapje. Hij heeft een veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste lage schildklier waarde. Zn waarde was 7 en hoorde rond de -ik geloof- 25 te liggen. Dus hij moest op pillen.
Vandaag wezen bloedprikken om te kijken of de pillen aanslaan.
Mn zus heeft ook een goldenretriever met exact hetzelfde probleemik kwam haar dan ook net bij de DA tegen, en ze kaapte mn pillen weg
ze had 100 pillen meegenomen, en ik wilde 140, maar er waren na haar 100, nog maar 100
Wij zijn keurige Lidl shoppers heurquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oerHollandse gehaktbal?![]()
![]()
ff serieus, ik vind het echt heel erg duur hoor! Maar wel errug lekker!!!![]()
Misschien eens kijken op de markt ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Greys het volgende:
Held.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, van mij mag alles hier affikken, maar die katten moeten en zullen eruit.
Mijn schoonpaps zat bij de brandweer (dus wij vlogen altijd achter de brandweerauto aan) en ooit een keer terwijl wij stonden te kijken, rende hij alsnog het brandende huis in en kwam naar buiten met de 2 katten des huizes. Iedereen klappen en Ingetje schoot vol
![]()
Boven NAP is helaas schaars goed in sommige delen van het land.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik woon -4.7 NAP, dus ik ga maar eens op zoek naar een hoger gelegen logeeradres geloof ik.
Anders hou ik het zelfs op zolder niet erg droog(Het zal je toch gebeuren, zeg
)
Het schijnt dat we dit weekend dus een voorproefje krijgen van de storm. Ben benieuwd!
Kijkt er hier helemaal niemand Men in Trees? Ik zit nog steeds na te zwijmelen van gisteravond. Het is de voorlopig laatste aflevering geweest, grrrrrrr.
Elseetje, op zich goed natuurlijk dat ze niets aan je oog konden ontdekken. Wat hebben ze je voor tips gegeven verder?
Dat is het vervelende van bepaalde (doorgefokte) rassen, die hebben aanleg voor rare kwaaltjes en afwijkingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat niet
Nee grapje. Hij heeft een veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste lage schildklier waarde. Zn waarde was 7 en hoorde rond de -ik geloof- 25 te liggen. Dus hij moest op pillen.
Vandaag wezen bloedprikken om te kijken of de pillen aanslaan.
Mn zus heeft ook een goldenretriever met exact hetzelfde probleemik kwam haar dan ook net bij de DA tegen, en ze kaapte mn pillen weg
ze had 100 pillen meegenomen, en ik wilde 140, maar er waren na haar 100, nog maar 100
Dat mag hoor, er is nog wel een plekje over in de herbergquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Ik wil in mijn volgende leven terugkomen als schildpad bij Nonneke![]()
Goed idee, de markt! Zal de zaterdag worden dan, want als ik een vrije middag heb is er meestal nergens markt.
Thnxquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:00 schreef Greys het volgende:
Oh jaaaaa! Die had ik al eens gezien in het schildpadden topic!! Had even niet de link gelegd dat jij dat wasGewelllllllldig, serieus! Echt super, je zult daar maar wonen als schildpad zijnde, met zo'n private beach enzo. Ze krijgen zeker nog net geen cocktails geserveerd?
Tis echt een Golden kwaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat apart zeg ! Is dat een bepaalde Golden kwaal ofzo ? Of hebben jullie toevallig allebei een hond van dezelfde fokker ?
Die dierenarts zal wel blij zijn met jullie
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat hebben die schildpadjes het gezellig daar![]()
Hier staat de lasagna in de oven en het ruikt zooooo lekker![]()
Maja, dan krijg Ingetje dus hongerrr en heeft dus net een KitKat naar binnen gewerkt![]()
![]()
Nogal ja. Aangezien hij overal opeens last van heeft.quote:
Nee, want die katten zitten allemaal boven. En ik kom nooit verder dan beneequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
heb je digger nog gezien, qwea?
Hij kost me handen vol met geld omdat hij overal last van heeft, maar hij is het 100x waardquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
De reden dat mijn ouders geen Golden Retreiver wilden...
ik vrees dat ik voor digger niet meer hoef te reageren..... ze staat er niet meer opquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want die katten zitten allemaal boven. En ik kom nooit verder dan benee
Als de kerstactie nou slaagt, kun je mee het geld overhandigen. Ik zoek toch nog mensen die meewillen die dag. Kun je gelijk Digger zien en eventueel meenemen als ze er nog is.
Hij gaat lekker of niet?quote:
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 7 november 2007 09:36 schreef Elseetje het volgende:
Damn, jij bent écht goed huishoudelijk bezig!
Joah!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:45 schreef Elseetje het volgende:
Had je mooie trouwschoenen?
Ik heb zoveel schoenen dat er een hele zooi nog bij m'n ouders ligt.
quote:
Als je verder niets hoeft, is het idd wel lekker. Gezellig binnen, kaarsjes aan enzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:01 schreef ymme het volgende:
Wat een lekker weer. Ja, ik houd van de herfst
De beesten worden echt lekker verwent hier. Sinds ik klaar ben met school, en werk (BBL) zoek, en dus hele dagen thuis ben nu
Daar hanteer ik andere straffen voorquote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef Elseetje het volgende:
Slaan!Meneer Elseetje ziet zoiets tenminste nog als ik 'm er 'subtiel' op wijs.
Dus als meneer Elseetje jouw opruimmanie de hemel inprijst, ga jij braaf op de knietjes?quote:
Same here.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef Elseetje het volgende:
Slaan!Meneer Elseetje ziet zoiets tenminste nog als ik 'm er 'subtiel' op wijs.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Elseetje het volgende:
Nee, dan sta ik hém toe op de knietjes te gaan.
Gewoon een beetje discipline en respect erin stampen!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here.
"Ja zie je niks? *naar de kamer wijst*"
"Beter kijken voordat je wat gaat zeggen"
-Het is niet zo'n troep?
Braaf
Watje.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat meneer Ingetje niet al te enthousiast was...bang dat ie op de knietjes moest![]()
Eens.quote:
Mijn wekker gaat om 6 uur.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef Qwea het volgende:
*in tranen uitbarst.
*morgen vroeg op moet voor school.
*al om half 8
*in staking gaat
Have fun in dromenlandquote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Mijn wekker gaat om 6 uur.En dat herinnert mij eraan dat ik moet gaan slapen.
![]()
Gedver, wat doen ze met de oude dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef Qwea het volgende:
er is een "ruil je vibo in voor een nieuwe" actie. Heb ik verdomme net mn oude weggepleurd en zelf een nieuwe gekochtpaupers
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook naar dromenland. Mr sandman Vibo has arrived.trusten!
Kunstwerk van makenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver, wat doen ze met de oude dan?![]()
Spannend! Eerste keer afrijden?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist ff lekker 7x achter elkaar geniest
Maar ik ben gelukkig niet verkouden
Ik ga ff lekker met de honden lopen, nu het nog droog is.
En om 10.45 uur rijlessen, laatste les want dinsdag moet ik op voor mijn praktijk. Eindelijk:D
Gezellig, gourmetten!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Zo eerst es ff lekker douchen, dan boodschapjes doen, want morgen komen m'n dinnetjes hier en dan gaan we saampjes gezellig gourmetten.
Daarna de hond van m'n ouders ophalen. Moeders is een dagje op stap en Lady is bijna doof en blind en dus erg bang om alleen thuis te zijn. Ben benieuwd hoe dat gaat straks met de katten![]()
En spannend Ymme! Hopen dat je het in 1 keer haalt, dat bespaart een hoop geld en stress![]()
Elseetje, verkouden zijn is bweehhh, heb je al neusspray gehaald? Dan kun je iig normaal ademhalen![]()
Jij weet wel van wanten zeg.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Spannend! Eerste keer afrijden?(Hoeveel lessen gehad, hoe snel je theorie gehaald, hoeveel fouten?
)
Zo, gelijk maar alles gevraagd.
Klinkt als mijn rijles-verhaal...dus dan ga je het ook vast in 1 x halenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij weet wel van wanten zeg.![]()
1ste keer afrijden ja.
In totaal met vandaag erbij 21 lessen.
Theorie, in 1x gehaald, met 1 dag leren.
Theorie had ik 3 fouten, en je mag d'r 6 hebben
Ik bedoelde een onaangebroken flesje.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Als de neusspray aangebroken is en ouder dan een maand of 2 werkt het niet meer + dat er dan nog bacterieen aanzitten van je vorige verkoudheid, die je vervolgens weer lekker opsnuift.![]()
En gourmetten is idd![]()
Vriendin was vorige week jarig en ze is nu 6 maanden zwanger, dus doen we het gestink maar bij ons in huis. Heeft zij er verder geen werk van. Andere vriendin zorgt voor het vlees en ik voor de rest.
Heb er nu al zin in![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij weet wel van wanten zeg.![]()
1ste keer afrijden ja.
In totaal met vandaag erbij 21 lessen.
Theorie, in 1x gehaald, met 1 dag leren.
Theorie had ik 3 fouten, en je mag d'r 6 hebben
En daarom doen wij het ook MET vleesquote:Op donderdag 8 november 2007 10:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde een onaangebroken flesje.Ik probeer altijd nieuwe te halen als ik ziek ben geweest (of m'n vriend), dan zit je er een volgende keer niet om verlegen.
Ben toch wel een paar keer per jaar verkouden.
Gourmetten zonder vlees is wel veel minder leuk dan met vlees, helaas.
Joh.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarom doen wij het ook MET vlees![]()
Ach, zij heeft tenminste op vakantie kunnen gaan. Moet je eens met een Beagle proberen.quote:Ik ga naar de winkel en dan Lady halen...
Heb de poesjes al ff streng toegesproken dat ze lief moeten zijn voor deze oude dame.![]()
Lady in Noorwegen, ik ben bang dat het haar laatste vakantie is geweest![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha! Heerlijk, die onverstoorbare honden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Lady gaat al jaren mee. Als ze ziet dat m'n moeder begint met de caravan inpakken, dan weet ze al genoeg en ze vindt het heerlijk![]()
Ze slentert hier nu door het huis en de katten vinden het wel raar, maar doen verder niets. Baloe deed net een poging tot stoer blazen, maar aangezien ze doof is heeft ze er niets van meegekregen en ging rustig door met kattenbrokjes nuttigen![]()
Heb jij een beagle?
Je nieuwe vibo? Niet te hopen dat je daar letterlijk van in de fik staatquote:Op donderdag 8 november 2007 13:05 schreef Qwea het volgende:
7 opdrachten af, ik heb geen zin meer
nog 30 min.
Dr ligt een pakketje op het poastkantoor voor me, ik vlieg in de fik van nieuwsgierigheid ofcourse
Heeft ze nog steeds jeuk dan? Is de huid al weer wat genezen?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Hoiii
Ik ga zo naar de da met Ziggy, voor controle en hopelijk kunnen ze iets doen aan die jeuk die ze heeft...
Ja, jeuk aan de huid, maar dat komt dus door de oordruppels die ze kreeg voor oormijt.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef ymme het volgende:
Jeuk, aan d'r huid?
Hier krijgen de honden elke dag een blokje schapenvet. Dit is er goed voor de condititie van de huid. Gaan ze ook enorm mooi van glanzen [afbeelding]
Mijn hond mag geen tussendoortjes a la brood,koekjes ect. Wel fruit. Zou hij dan wel schapen vet mogen?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef ymme het volgende:
Jeuk, aan d'r huid?
Hier krijgen de honden elke dag een blokje schapenvet. Dit is er goed voor de condititie van de huid. Gaan ze ook enorm mooi van glanzen
Dat gaat natuurlijk regelrecht de Jochempot in he?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:26 schreef Qwea het volgende:
JEEEEEEJ
Ik had een paar weken terug meegedaan met de Proteq dierendag Quiz, ennu heb ik gewonnen en een waardebon twv 100 euro gewonnenTe besteden bij Pets Place
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:18 schreef Greys het volgende:
Woei! Dat klinkt goed, MB! Lekker aangekomen ook! [afbeelding]
Bink hier bijt zichzelf ook helemaal kapot als ze jeuk heeft en die prikken werden echt super! Hoop dat dat voor Ziggy ook zo geldt [afbeelding]
Opzicht zitten er geen schadelijke stoffen in schapenvet. Het is een natuurlijk product.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hond mag geen tussendoortjes a la brood,koekjes ect. Wel fruit. Zou hij dan wel schapen vet mogen?
Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks wordt Ziggy zo'n gezellige dikke theemuts [afbeelding]
Nog een maandje dusquote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
En ik vind haar nu al zo dik vergeleken met eerst, maar ze mag wel iets van 2,8 kg gaan wegen
Liefquote:Op donderdag 8 november 2007 15:53 schreef Greys het volgende:
Ekkie de ekster is er weer en ik heb haar zojuist (ga er voor het gemak maar vanuit het het een haar is) in ons vogelhuis gezet met een appel
Nog steeds? Wat raar johquote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een maandje dus [afbeelding]
Baloe woog laatst bij de DA al 5.2 kilo! Dies volgens mij wel een kilo gegroeid sinds hij hier is. Hij is dan ook dol op brokjes en alles wat verder eetbaar is [afbeelding]
Heeft nog steeds bratsie-poepies trouwens, ondanks de kuur. [afbeelding]
mooi niet dusquote:Op donderdag 8 november 2007 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk regelrecht de Jochempot in he?![]()
neuh. Morgen krijgen we aan de kust gebieden soms ff windkracht 9. Hetzelfde als vorig jaar. Niks om paniek om te hebben dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:07 schreef ymme het volgende:
Gaat die voorspelde storm er echt komen dan?
Ik geloof er niet zoveel van. Zo wel, gaan de konijnen wel naar binnnen. De honden niet de kennel buiten in.
Iedereen lekker veilig warm binnen
Als je dat leest, the horror! Dan heb ik echt het idee dat wij hier in een andere wereld leven. Er is niets aan de handquote:Red:
The weather is very dangerous. Exceptionally intense meteorological phenomena have been forecast. Major damage and accidents are likely, in many cases with threat to life and limb, over a wide area. Keep frequently informed about detailed expected meteorological conditions and risks. Follow orders and any advice given by your authorities under all circumstances, be prepared for extraordinary measures.
Goed hoor...Lady ziet het allemaal niet zo best meer en liep zo tegen Baloe omhoog. Die op zijn beurt zo perplex was dat hij vergat te grommen. Lady heeft eigenlijk veel liggen slapen en af en toe drentelde ze wat bij me om. Het is zo'n lief diertje, ze mag van mij 100 worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
Ing, hoe ging met tussen de poezjes en de hond?
Ik begreep dat er nu letterlijk stilte voor de storm heerst en dat het na tienen erger wordt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Oh, trouwens... kijk eens op www.meteoalarm.eu ?
Nederland, code Rood!
[..]
Als je dat leest, the horror! Dan heb ik echt het idee dat wij hier in een andere wereld leven. Er is niets aan de handOf zou er nog het een en ander komen
WTF!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef Nonneke het volgende:
Op Skynews is o.a Nederland of nouja Rotterdam breaking news.
Ze verwachten een vloedgolf![]()
Nou het vergelijken met 1953 lijkt me wel paniekzaaierij hoor, ik mag toch hopen dat ze dan wat meer maatregelen zouden treffen dan dat ze nu doenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!![]()
Erwin Kroll zei nog dat het allemaal wel mee zou vallen![]()
Welk jurkje is het precies? Ik kon alleen maar die 'impression' vinden, en daar lijkt alles op elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Op de site gaat de H&M verkoop pas om 23.59 uur van start, Ing. Dus ik moet nog even wachten
En het is niet eens voor mezelf. Ik zou ook helpen proberen die dingen te krijgen. Nou ja, ik ga het proberen
Zou het zelf niet aantrekken, dat jurkje, dat is boobie-gewijs-gezien niet verstandig
Ik ga Sky eens opzoeken, want Rotterdam en vloedgolf is me iets te dichtbij
Daar noem je ook wel een vreselijke pauper site opquote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Oh, trouwens... kijk eens op www.meteoalarm.eu ?
Nederland, code Rood!
[..]
Als je dat leest, the horror! Dan heb ik echt het idee dat wij hier in een andere wereld leven. Er is niets aan de handOf zou er nog het een en ander komen
Niks aan de hand dus.quote:Na passage van het front wordt minder zachte lucht aangevoerd en daalt de temperatuur tot een graad of 7. De wind is eerst zuidwestelijk, vrij krachtig, 5 Bft, in de kustprovincies krachtig en aan de kust hard, 7 Bft. In de avond draait de wind naar noordwest en wordt aan de kust stormachtig, 8 Bft. Aan de kust kunnen dan windstoten voorkomen tot ongeveer 75 km/uur. In de nacht van donderdag op vrijdag is het wisselend bewolkt en vooral in de kustprovincies hebben we met buien te maken, soms met hagel en mogelijk met onweer. De minimumtemperatuur ligt tussen 8 graden aan Zee en 4 graden plaatselijk landinwaarts. De noordwestenwind is matig tot vrij krachtig, 4 a 5 in de kustprovincies krachtig tot stormachtig, 6 tot 8 en vlak langs de westkust kan het tegen de ochtend gaan stormen, windkracht 9. Langs de kust kunnen windstoten voorkomen tot 100 km/uur, verder landinwaarts tot 85 km/uur. Vrijdag overdag hebben we overal met buien te maken, deze gaan gepaard met hagel en windstoten tot ongeveer 85 km/uur en aan zee tot 100 km/uur. De noordwestenwind is vrij krachtig of krachtig, 5 tot 6 in de kustprovincies hard, 7 en aan de kust stormachtig, windkracht 8, in het oostelijk Waddengebied mogelijk enige tijd noordwesterstorm, 9 Bft.
donderdag 08 november 2007 17.11 uur
Ze hebben alleen "dijken controle" ingezet. Omdat het water iets gaat stijgenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens m'n vader zijn er al wel maatregelen getroffen bij de dijken, dat zullen ze niet doen als ze scheet als storm verwachten.
Hallo? Aarde aan Greys?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:59 schreef Greys het volgende:
Maar in dat stukje hebben ze het alleen over de wind. Maar er komt springtij en de richting van de wind is belangrijker dan de kracht ervan, heb ik begrepen. En daar hebben ze het helemaal niet eens overHet zal wel meevallen. Maar toch vind ik het raar dat ze er op Sky News alleen maar over praten en waarschuwen voor een vloedgolf op Rotterdam, terwijl men er hier amper iets over zegt op tv
welk nieuws?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
10 meter hoge golven, hoor ik net op het nieuws.
En de dijken verzwaardquote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben alleen "dijken controle" ingezet. Omdat het water iets gaat stijgen
Wat een paniek overal
Je zei Amerikanenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo? Aarde aan Greys?
Het zijn Britten!
They just like to overreact
NOS journaal natuurlijk.quote:
Wat attent van jequote:Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook wel live verslag doen dan hoor, Non![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7085394.stm
Ik heb niks gelezen over verzwaard heurquote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de dijken verzwaard![]()
Of ze bedoelen dat alle plus 100 kilo inwoners van NL vannacht op de dijk liggen![]()
Drenthe he?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen over verzwaard heur
Morgen aaf nam de storm toch af. Tegen het end van de middag. Althans dat stond er daarstrax op KNMI.
Welke regio? Ehm, Rotterdamquote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Greys, welke regio woon jij?
Heb je weer gedronken Elseetje?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:19 schreef Elseetje het volgende:
Oh. Er beginnen hier dingen door de tuin te vliegen.
Als je nu alvast het geld naar mijn rek. overmaakt, dan gaat dat helemaal goed komenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke regio? Ehm, Rotterdam(Viel dat nog niet op?
)
Nou ik overdrijf, ik woon in een gehucht tegen Rotterdam aan. Ik werk in Rotterdam en da's 5 minuten rijden. Dus (te) dichtbij in dit geval hihi.
Ik zal mijn Zuidwester vast gaan opzetten, en mijn zwemvliezen aan doen![]()
En mocht ik die Cavalli jurkjes op internet scoren straks, betalen jullie de rekening dan even? Kan ik waarschijnlijk niet meer, na morgen![]()
Ik blijf altijd ontkennen dat er mensen in Rotterdam wonen, totdat ze het toegeven.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke regio? Ehm, Rotterdam(Viel dat nog niet op?
)
Nou ik overdrijf, ik woon in een gehucht tegen Rotterdam aan. Ik werk in Rotterdam en da's 5 minuten rijden. Dus (te) dichtbij in dit geval hihi.
Ik zal mijn Zuidwester vast gaan opzetten, en mijn zwemvliezen aan doen![]()
En mocht ik die Cavalli jurkjes op internet scoren straks, betalen jullie de rekening dan even? Kan ik waarschijnlijk niet meer, na morgen![]()
Ja, 60% alochol.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je weer gedronken Elseetje?![]()
Ja zandzakken in vlieland omdat die mensen buiten de dijken zeg maar wonenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:23 schreef Greys het volgende:
Qwea, er hoeft niet eens zo'n hele zware storm te zijn om een drama te veroorzaken nu
Het gaat om de windrichting (die is hetzelfde als bij de grote overstroming, jeweetwel) en het springtij. Daardoor stijgt het water overal gigantisch. In Vlieland (net op het journaal) liggen de zandzakken al en verwacht men morgen in bepaalde stukken een halve meter water in de straat. Zo goed als zeker, omdat het water al hard aan het stijgen is.
Joah, daar roei je de verkoudheid flink mee uitquote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, 60% alochol. [ afbeelding ]
Nooit bij stilgestaan. Heeft Vlieland dijken?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zandzakken in vlieland omdat die mensen buiten de dijken zeg maar wonen
nou, ik zie wel. Mn vent begon godver ook al te piepen. "Ja als het morgen noodweer is kom ik niet" Fucking hallo, je kan zelfs om 20:00 of 21:00 nog vertrekkenStel je aan
*netjes afwacht en zo naar bedje gaat
Ik moet wat meer nemen, het werkt nog niet helemaal.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joah, daar roei je de verkoudheid flink mee uit![]()
Ja, dat zegt de NOSquote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan. Heeft Vlieland dijken?
Oh, en voor al die pieperds: ik moet morgen om 8 uur op de fiets zitten, en schijnbaar is de storm dan nog niet voorbij.
Aan de zuidkant zeker. Lekker nuttig.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zegt de NOSDijken op vlieland
Snertwijf.quote:Ooh en ter aanvulling ; appeltaart MET slagroom
Geen dank
Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Greys het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)4/week09/0402242.xml
Kijk even wanneer dit geschreven is... 2004
ik heb maar zoute tuc gepaktquote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg![]()
Net nog ff buiten geweest en het waait maar een beetje hier.
En ik heb lekker geen zin in appeltaart...wel in witte wijn en kaastucjes![]()
Snert is bahquote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aan de zuidkant zeker. Lekker nuttig.![]()
[..]
Snertwijf.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:37 schreef Qwea het volgende:
het pentagonJa nee, het was ECHT een vliegtuig die in het pentagon vloog heur!
Hier is het nu weer stil, maar ik denk dat m'n oleander en m'n solanum ergens op het gras liggen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg![]()
Net nog ff buiten geweest en het waait maar een beetje hier.
En ik heb lekker geen zin in appeltaart...wel in witte wijn en kaastucjes![]()
Ik zit al 3 uur lang lekker die hele outlet leeg te klikken, ben ik een half uurtje niet geweest, krijg ik het bericht dat ik ben uitgelogd omdat ik een uur niet actief ben geweest. Alle artikelen weg uit m'n shoppingbag.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Tisser dan Elseetje? Ik moet er straks als een dolle op, namelijk
idem ditoquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Snert![]()
![]()
![]()
Het meest ranzige voer ooit uitgevonden.
Met de verjaardag van opa en oma maakt ze altijd een hele pan voor de familie, je zou terplekke over je nek gaan![]()
![]()
![]()
Oeh....webcam gereed?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Beetje sensatiezoeken joh, leuk toch
Het begint hier nu overigens wel veel harder te waaien ineens!
Doe es niet...ik heb het allemaal in de koelkast liggen en dat mag pas MORGEN worden genuttigdquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:
*zet een bordje met kaas,drogeworst, leverworst e.a troep neer.
*graait snel alle droge worst weg
De rest mogen jullie.
[ afbeelding ]
Zeg, jij hebt ook geen twee minuten geduld!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
Elseetje, wat was er nou met de H&M site?
Arme Ekkie de ekster, trouwens. Die is nu vast al uit een boom gewaaid
Dat zeg ik ; gammaquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toevallig was het net nog op tv
Ja een gapend gat in de muur, maar nergens een stukje vliegtuig te bekennen![]()
Ik neem dat vlaggetje rechts. Veel plezier met de rest.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:
*zet een bordje met kaas,drogeworst, leverworst e.a troep neer.
*graait snel alle droge worst weg
De rest mogen jullie.
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es niet...ik heb het allemaal in de koelkast liggen en dat mag pas MORGEN worden genuttigd![]()
rechtsonder of rechtsboven?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik neem dat vlaggetje rechts. Veel plezier met de rest.
Mijn oma gebruikt varkensribbetjes en snuitjes, en dan pruttelt de snert door de neusgaten naar buitenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
idem ditoEn dan zit er gekookte droge worst in. Droge worst moet je verdomme eren, niet koken. Je gaat bier toch ook niet weggooien.
Zelfde princiepe
Ging jij niet op bed met een appeltaart?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
WaaromZonde van al dat spul. Dat spul vraagt erom om nu genuttigd te worden. Kom op, stop maar in je mondje
Getverdemmequote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn oma gebruikt varkensribbetjes en snuitjes, en dan pruttelt de snert door de neusgaten naar buiten![]()
Je ken de lepel er rechtop in zetten.
Tegenwoordig maakt ze ook maar gewoon lekkere Hollandse groentesoep, da's dan wel weer lief![]()
Whaaaa! En dan met warme chocolade-saus...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Nonneke het volgende:
Iemand een bakje ijs ?![]()
Stroopwafel, Noten duo, koffie royal of 3 chocolade![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging jij niet op bed met een appeltaart?![]()
Jij zwakkelingquote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whaaaa! En dan met warme chocolade-saus...
Wederom prijkt dit ook in Ingetjes vriezer.
*denkt er niet aan, neemt niets, hooguit mss een toastje met eiersalade*
3 chocolade!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Nonneke het volgende:
Iemand een bakje ijs ?![]()
Stroopwafel, Noten duo, koffie royal of 3 chocolade![]()
American Piequote:
American Pie is gewoon hilarischquote:Op donderdag 8 november 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
American Pie![]()
Echt, ik zeik in m'n broek van die films. Die vader is zooooo hilarisch![]()
Ik merk het.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Stroopwafel ijs!
En Elseetje. sorry, nee, ik ben slecht met geduld![]()
Siffler's mum, the MILFquote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
American Pie is gewoon hilarischStiffler
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh....webcam gereed?
Zien we dan ook meneer Greys in z'n zwembroekie door de tuin rennen, a la Baywatch?![]()
![]()
Of moet meneer Elseetje vanaaf weer op de knietjes?quote:
Gemiddeld, tis da?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Uhuh.Altijd vervelend om dan toch met 'gemiddeld' te eindigen.
Ach, die ene dag rol je wel weer door...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan voor de zekerheid nog even niet slapen, stelletje sensatiezoekers zijn we he
Sowieso nog tot na twaalven natuurlijk (H&M) en morgen toch nog maar 1 dagje werken
Bink is een beetje onrustig. Zou dat iets betekenen? Of zou die gewoon mijn ge-ADHD oppikken?
* Greys bikini vast aantrekt onder kleren
Ja, maar niet op de manier die hij leuk vindt.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of moet meneer Elseetje vanaaf weer op de knietjes?![]()
Veel plezier met je appeltaartquote:Op donderdag 8 november 2007 22:55 schreef Qwea het volgende:
Ik ga naar bed stel mafkezen
Ik zoek morgen wel naar het nieuwe topic
Weltrusten allemaal!
quote:
Voordat meneer Ingetje om 22.00 op z'n nest ligt...dan moet er veel te veel drank inzittenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de manier die hij leuk vindt.We zouden om 10 uur naar bed gaan, na een lekkere, warme douche.
Hij is nog niet thuis.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Scherp, erg scherp
Nou, ik ben weg![]()
Werken.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voordat meneer Ingetje om 22.00 op z'n nest ligt...dan moet er veel te veel drank inzitten![]()
Waar istie dan?
Ik ga liever nu slapen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan ga je nu toch douchen?
En als ik verkouden ben heb ik altijd bloedneuzen.
Doe dan gewoon meepostenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Morretje het volgende:
Ik lurk hier al een poosje mee, ga ik een middag/avond werken, kan vierbladzijden inhalen!
![]()
Bij de Assendorperdijk in de buurt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Morretje het volgende:
00.03 hiero.. ! Woon in de Indische buurt, maar tis hier heeeeel rustig, behalve dan die ene windvlaag een half uurtje geleden...
Daar werkte ik!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:10 schreef Morretje het volgende:
Das vlakbij het station, toch? Nee, wij zitten in noord.
Poezen zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef Morretje het volgende:
En aan dat dierloos willen we zeker wat doen, maar is nu nog ff niet zo handig. Meneer Morretje houdt van poezels, ik ben meer van de honden. Maar een hond wordt em zeker nog niet, poezels zijn toch iets makkelijker als je lang van huis bent elke dag.
Onder in Friesland, op de grens met Drenthe en Overijssel.quote:
Morgen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Hier geen schade, Het waait nog steeds hard, maar de lucht is strakblauw.
Deed net ff inspectie van de tuin in spijkerbroek en t-shirt...vies koud hoor, dat dan weer wel!
Elseetje, ik ging nu ook niet op de fiets, volgens mij ben je bezweken tegen de tijd dat je op je werk bent!
Lwrb, wel dapper van jou hoor![]()
Ja ok, daar hoef je ook niet zoveel te verwachten van een kuststorm.quote:
Handig, één vraag, twee antwoorden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onder in Friesland, op de grens met Drenthe en Overijssel.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja ok, daar hoef je ook niet zoveel te verwachten van een kuststorm.
Dat zal wel ja!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Den Helder woeide het wel hard volgens het wederhelftje.
Da's die slak toch? (als user-icon dan).quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:30 schreef Elseetje het volgende:
Mag ik even? Lienekien!Wat zou ik haar toch ontzettend NIET missen als ze zou besluiten nooit meer op Fok te komen.
Die ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's die slak toch? (als user-icon dan).
Ik zag net je overheerlijk reactie in 2e kat erbij ja![]()
Ik ken haar verder niet eiks...ben mss nog een te onervaren Fok!ker daarvoor![]()
Nou ja, zeg! Wat is jouw probleem?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:30 schreef Elseetje het volgende:
Mag ik even? Lienekien!Wat zou ik haar toch ontzettend NIET missen als ze zou besluiten nooit meer op Fok te komen.
Sympathiek. Ik weet niet eens wie jij bent, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die ja.
Oh ik wel. Zij is één van de users waarom ik niet meer in TTK kom. Altijd zure reacties, gezeik en gezeur, en het is haar way or the highway.
En hoppa, weer een topic in MyAT waar ik geen zin meer heb om te kijken, 100% dankzij haar.
Kom op zeg! Het is maar Fok! Ik kan gelukkig vrij selectief lezen en als ik me ergens aan erger, PM ik dat wel ff naar een mede-usertquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die ja.
Oh ik wel. Zij is één van de users waarom ik niet meer in TTK kom. Altijd zure reacties, gezeik en gezeur, en het is haar way or the highway.
En hoppa, weer een topic in MyAT waar ik geen zin meer heb om te kijken, 100% dankzij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |