Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 7 november 2007 09:36 schreef Elseetje het volgende:
Damn, jij bent écht goed huishoudelijk bezig!
Joah!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:45 schreef Elseetje het volgende:
Had je mooie trouwschoenen?
Ik heb zoveel schoenen dat er een hele zooi nog bij m'n ouders ligt.
quote:
Als je verder niets hoeft, is het idd wel lekker. Gezellig binnen, kaarsjes aan enzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:01 schreef ymme het volgende:
Wat een lekker weer. Ja, ik houd van de herfst
De beesten worden echt lekker verwent hier. Sinds ik klaar ben met school, en werk (BBL) zoek, en dus hele dagen thuis ben nu
Daar hanteer ik andere straffen voorquote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef Elseetje het volgende:
Slaan!Meneer Elseetje ziet zoiets tenminste nog als ik 'm er 'subtiel' op wijs.
Dus als meneer Elseetje jouw opruimmanie de hemel inprijst, ga jij braaf op de knietjes?quote:
Same here.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef Elseetje het volgende:
Slaan!Meneer Elseetje ziet zoiets tenminste nog als ik 'm er 'subtiel' op wijs.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Elseetje het volgende:
Nee, dan sta ik hém toe op de knietjes te gaan.
Gewoon een beetje discipline en respect erin stampen!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here.
"Ja zie je niks? *naar de kamer wijst*"
"Beter kijken voordat je wat gaat zeggen"
-Het is niet zo'n troep?
Braaf
Watje.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat meneer Ingetje niet al te enthousiast was...bang dat ie op de knietjes moest![]()
Eens.quote:
Mijn wekker gaat om 6 uur.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef Qwea het volgende:
*in tranen uitbarst.
*morgen vroeg op moet voor school.
*al om half 8
*in staking gaat
Have fun in dromenlandquote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Mijn wekker gaat om 6 uur.En dat herinnert mij eraan dat ik moet gaan slapen.
![]()
Gedver, wat doen ze met de oude dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef Qwea het volgende:
er is een "ruil je vibo in voor een nieuwe" actie. Heb ik verdomme net mn oude weggepleurd en zelf een nieuwe gekochtpaupers
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook naar dromenland. Mr sandman Vibo has arrived.trusten!
Kunstwerk van makenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver, wat doen ze met de oude dan?![]()
Spannend! Eerste keer afrijden?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist ff lekker 7x achter elkaar geniest
Maar ik ben gelukkig niet verkouden
Ik ga ff lekker met de honden lopen, nu het nog droog is.
En om 10.45 uur rijlessen, laatste les want dinsdag moet ik op voor mijn praktijk. Eindelijk:D
Gezellig, gourmetten!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Zo eerst es ff lekker douchen, dan boodschapjes doen, want morgen komen m'n dinnetjes hier en dan gaan we saampjes gezellig gourmetten.
Daarna de hond van m'n ouders ophalen. Moeders is een dagje op stap en Lady is bijna doof en blind en dus erg bang om alleen thuis te zijn. Ben benieuwd hoe dat gaat straks met de katten![]()
En spannend Ymme! Hopen dat je het in 1 keer haalt, dat bespaart een hoop geld en stress![]()
Elseetje, verkouden zijn is bweehhh, heb je al neusspray gehaald? Dan kun je iig normaal ademhalen![]()
Jij weet wel van wanten zeg.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Spannend! Eerste keer afrijden?(Hoeveel lessen gehad, hoe snel je theorie gehaald, hoeveel fouten?
)
Zo, gelijk maar alles gevraagd.
Klinkt als mijn rijles-verhaal...dus dan ga je het ook vast in 1 x halenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij weet wel van wanten zeg.![]()
1ste keer afrijden ja.
In totaal met vandaag erbij 21 lessen.
Theorie, in 1x gehaald, met 1 dag leren.
Theorie had ik 3 fouten, en je mag d'r 6 hebben
Ik bedoelde een onaangebroken flesje.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Als de neusspray aangebroken is en ouder dan een maand of 2 werkt het niet meer + dat er dan nog bacterieen aanzitten van je vorige verkoudheid, die je vervolgens weer lekker opsnuift.![]()
En gourmetten is idd![]()
Vriendin was vorige week jarig en ze is nu 6 maanden zwanger, dus doen we het gestink maar bij ons in huis. Heeft zij er verder geen werk van. Andere vriendin zorgt voor het vlees en ik voor de rest.
Heb er nu al zin in![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij weet wel van wanten zeg.![]()
1ste keer afrijden ja.
In totaal met vandaag erbij 21 lessen.
Theorie, in 1x gehaald, met 1 dag leren.
Theorie had ik 3 fouten, en je mag d'r 6 hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |