Welk jurkje is het precies? Ik kon alleen maar die 'impression' vinden, en daar lijkt alles op elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Op de site gaat de H&M verkoop pas om 23.59 uur van start, Ing. Dus ik moet nog even wachten
En het is niet eens voor mezelf. Ik zou ook helpen proberen die dingen te krijgen. Nou ja, ik ga het proberen
Zou het zelf niet aantrekken, dat jurkje, dat is boobie-gewijs-gezien niet verstandig
Ik ga Sky eens opzoeken, want Rotterdam en vloedgolf is me iets te dichtbij
Daar noem je ook wel een vreselijke pauper site opquote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Oh, trouwens... kijk eens op www.meteoalarm.eu ?
Nederland, code Rood!
[..]
Als je dat leest, the horror! Dan heb ik echt het idee dat wij hier in een andere wereld leven. Er is niets aan de handOf zou er nog het een en ander komen
Niks aan de hand dus.quote:Na passage van het front wordt minder zachte lucht aangevoerd en daalt de temperatuur tot een graad of 7. De wind is eerst zuidwestelijk, vrij krachtig, 5 Bft, in de kustprovincies krachtig en aan de kust hard, 7 Bft. In de avond draait de wind naar noordwest en wordt aan de kust stormachtig, 8 Bft. Aan de kust kunnen dan windstoten voorkomen tot ongeveer 75 km/uur. In de nacht van donderdag op vrijdag is het wisselend bewolkt en vooral in de kustprovincies hebben we met buien te maken, soms met hagel en mogelijk met onweer. De minimumtemperatuur ligt tussen 8 graden aan Zee en 4 graden plaatselijk landinwaarts. De noordwestenwind is matig tot vrij krachtig, 4 a 5 in de kustprovincies krachtig tot stormachtig, 6 tot 8 en vlak langs de westkust kan het tegen de ochtend gaan stormen, windkracht 9. Langs de kust kunnen windstoten voorkomen tot 100 km/uur, verder landinwaarts tot 85 km/uur. Vrijdag overdag hebben we overal met buien te maken, deze gaan gepaard met hagel en windstoten tot ongeveer 85 km/uur en aan zee tot 100 km/uur. De noordwestenwind is vrij krachtig of krachtig, 5 tot 6 in de kustprovincies hard, 7 en aan de kust stormachtig, windkracht 8, in het oostelijk Waddengebied mogelijk enige tijd noordwesterstorm, 9 Bft.
donderdag 08 november 2007 17.11 uur
Ze hebben alleen "dijken controle" ingezet. Omdat het water iets gaat stijgenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens m'n vader zijn er al wel maatregelen getroffen bij de dijken, dat zullen ze niet doen als ze scheet als storm verwachten.
Hallo? Aarde aan Greys?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:59 schreef Greys het volgende:
Maar in dat stukje hebben ze het alleen over de wind. Maar er komt springtij en de richting van de wind is belangrijker dan de kracht ervan, heb ik begrepen. En daar hebben ze het helemaal niet eens overHet zal wel meevallen. Maar toch vind ik het raar dat ze er op Sky News alleen maar over praten en waarschuwen voor een vloedgolf op Rotterdam, terwijl men er hier amper iets over zegt op tv
welk nieuws?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
10 meter hoge golven, hoor ik net op het nieuws.
En de dijken verzwaardquote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben alleen "dijken controle" ingezet. Omdat het water iets gaat stijgen
Wat een paniek overal
Je zei Amerikanenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo? Aarde aan Greys?
Het zijn Britten!
They just like to overreact
NOS journaal natuurlijk.quote:
Wat attent van jequote:Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook wel live verslag doen dan hoor, Non![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7085394.stm
Ik heb niks gelezen over verzwaard heurquote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de dijken verzwaard![]()
Of ze bedoelen dat alle plus 100 kilo inwoners van NL vannacht op de dijk liggen![]()
Drenthe he?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen over verzwaard heur
Morgen aaf nam de storm toch af. Tegen het end van de middag. Althans dat stond er daarstrax op KNMI.
Welke regio? Ehm, Rotterdamquote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Greys, welke regio woon jij?
Heb je weer gedronken Elseetje?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:19 schreef Elseetje het volgende:
Oh. Er beginnen hier dingen door de tuin te vliegen.
Als je nu alvast het geld naar mijn rek. overmaakt, dan gaat dat helemaal goed komenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke regio? Ehm, Rotterdam(Viel dat nog niet op?
)
Nou ik overdrijf, ik woon in een gehucht tegen Rotterdam aan. Ik werk in Rotterdam en da's 5 minuten rijden. Dus (te) dichtbij in dit geval hihi.
Ik zal mijn Zuidwester vast gaan opzetten, en mijn zwemvliezen aan doen![]()
En mocht ik die Cavalli jurkjes op internet scoren straks, betalen jullie de rekening dan even? Kan ik waarschijnlijk niet meer, na morgen![]()
Ik blijf altijd ontkennen dat er mensen in Rotterdam wonen, totdat ze het toegeven.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke regio? Ehm, Rotterdam(Viel dat nog niet op?
)
Nou ik overdrijf, ik woon in een gehucht tegen Rotterdam aan. Ik werk in Rotterdam en da's 5 minuten rijden. Dus (te) dichtbij in dit geval hihi.
Ik zal mijn Zuidwester vast gaan opzetten, en mijn zwemvliezen aan doen![]()
En mocht ik die Cavalli jurkjes op internet scoren straks, betalen jullie de rekening dan even? Kan ik waarschijnlijk niet meer, na morgen![]()
Ja, 60% alochol.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je weer gedronken Elseetje?![]()
Ja zandzakken in vlieland omdat die mensen buiten de dijken zeg maar wonenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:23 schreef Greys het volgende:
Qwea, er hoeft niet eens zo'n hele zware storm te zijn om een drama te veroorzaken nu
Het gaat om de windrichting (die is hetzelfde als bij de grote overstroming, jeweetwel) en het springtij. Daardoor stijgt het water overal gigantisch. In Vlieland (net op het journaal) liggen de zandzakken al en verwacht men morgen in bepaalde stukken een halve meter water in de straat. Zo goed als zeker, omdat het water al hard aan het stijgen is.
Joah, daar roei je de verkoudheid flink mee uitquote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, 60% alochol. [ afbeelding ]
Nooit bij stilgestaan. Heeft Vlieland dijken?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zandzakken in vlieland omdat die mensen buiten de dijken zeg maar wonen
nou, ik zie wel. Mn vent begon godver ook al te piepen. "Ja als het morgen noodweer is kom ik niet" Fucking hallo, je kan zelfs om 20:00 of 21:00 nog vertrekkenStel je aan
*netjes afwacht en zo naar bedje gaat
Ik moet wat meer nemen, het werkt nog niet helemaal.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joah, daar roei je de verkoudheid flink mee uit![]()
Ja, dat zegt de NOSquote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan. Heeft Vlieland dijken?
Oh, en voor al die pieperds: ik moet morgen om 8 uur op de fiets zitten, en schijnbaar is de storm dan nog niet voorbij.
Aan de zuidkant zeker. Lekker nuttig.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zegt de NOSDijken op vlieland
Snertwijf.quote:Ooh en ter aanvulling ; appeltaart MET slagroom
Geen dank
Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Greys het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)4/week09/0402242.xml
Kijk even wanneer dit geschreven is... 2004
ik heb maar zoute tuc gepaktquote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg![]()
Net nog ff buiten geweest en het waait maar een beetje hier.
En ik heb lekker geen zin in appeltaart...wel in witte wijn en kaastucjes![]()
Snert is bahquote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aan de zuidkant zeker. Lekker nuttig.![]()
[..]
Snertwijf.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:37 schreef Qwea het volgende:
het pentagonJa nee, het was ECHT een vliegtuig die in het pentagon vloog heur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |