Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks wordt Ziggy zo'n gezellige dikke theemuts [afbeelding]
Nog een maandje dusquote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
En ik vind haar nu al zo dik vergeleken met eerst, maar ze mag wel iets van 2,8 kg gaan wegen
Liefquote:Op donderdag 8 november 2007 15:53 schreef Greys het volgende:
Ekkie de ekster is er weer en ik heb haar zojuist (ga er voor het gemak maar vanuit het het een haar is) in ons vogelhuis gezet met een appel
Nog steeds? Wat raar johquote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een maandje dus [afbeelding]
Baloe woog laatst bij de DA al 5.2 kilo! Dies volgens mij wel een kilo gegroeid sinds hij hier is. Hij is dan ook dol op brokjes en alles wat verder eetbaar is [afbeelding]
Heeft nog steeds bratsie-poepies trouwens, ondanks de kuur. [afbeelding]
mooi niet dusquote:Op donderdag 8 november 2007 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk regelrecht de Jochempot in he?![]()
neuh. Morgen krijgen we aan de kust gebieden soms ff windkracht 9. Hetzelfde als vorig jaar. Niks om paniek om te hebben dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:07 schreef ymme het volgende:
Gaat die voorspelde storm er echt komen dan?
Ik geloof er niet zoveel van. Zo wel, gaan de konijnen wel naar binnnen. De honden niet de kennel buiten in.
Iedereen lekker veilig warm binnen
Als je dat leest, the horror! Dan heb ik echt het idee dat wij hier in een andere wereld leven. Er is niets aan de handquote:Red:
The weather is very dangerous. Exceptionally intense meteorological phenomena have been forecast. Major damage and accidents are likely, in many cases with threat to life and limb, over a wide area. Keep frequently informed about detailed expected meteorological conditions and risks. Follow orders and any advice given by your authorities under all circumstances, be prepared for extraordinary measures.
Goed hoor...Lady ziet het allemaal niet zo best meer en liep zo tegen Baloe omhoog. Die op zijn beurt zo perplex was dat hij vergat te grommen. Lady heeft eigenlijk veel liggen slapen en af en toe drentelde ze wat bij me om. Het is zo'n lief diertje, ze mag van mij 100 worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
Ing, hoe ging met tussen de poezjes en de hond?
Ik begreep dat er nu letterlijk stilte voor de storm heerst en dat het na tienen erger wordt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Oh, trouwens... kijk eens op www.meteoalarm.eu ?
Nederland, code Rood!
[..]
Als je dat leest, the horror! Dan heb ik echt het idee dat wij hier in een andere wereld leven. Er is niets aan de handOf zou er nog het een en ander komen
WTF!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef Nonneke het volgende:
Op Skynews is o.a Nederland of nouja Rotterdam breaking news.
Ze verwachten een vloedgolf![]()
Nou het vergelijken met 1953 lijkt me wel paniekzaaierij hoor, ik mag toch hopen dat ze dan wat meer maatregelen zouden treffen dan dat ze nu doenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!![]()
Erwin Kroll zei nog dat het allemaal wel mee zou vallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |