En daarom doen wij het ook MET vleesquote:Op donderdag 8 november 2007 10:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde een onaangebroken flesje.Ik probeer altijd nieuwe te halen als ik ziek ben geweest (of m'n vriend), dan zit je er een volgende keer niet om verlegen.
Ben toch wel een paar keer per jaar verkouden.
Gourmetten zonder vlees is wel veel minder leuk dan met vlees, helaas.
Joh.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarom doen wij het ook MET vlees![]()
Ach, zij heeft tenminste op vakantie kunnen gaan. Moet je eens met een Beagle proberen.quote:Ik ga naar de winkel en dan Lady halen...
Heb de poesjes al ff streng toegesproken dat ze lief moeten zijn voor deze oude dame.![]()
Lady in Noorwegen, ik ben bang dat het haar laatste vakantie is geweest![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha! Heerlijk, die onverstoorbare honden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Lady gaat al jaren mee. Als ze ziet dat m'n moeder begint met de caravan inpakken, dan weet ze al genoeg en ze vindt het heerlijk![]()
Ze slentert hier nu door het huis en de katten vinden het wel raar, maar doen verder niets. Baloe deed net een poging tot stoer blazen, maar aangezien ze doof is heeft ze er niets van meegekregen en ging rustig door met kattenbrokjes nuttigen![]()
Heb jij een beagle?
Je nieuwe vibo? Niet te hopen dat je daar letterlijk van in de fik staatquote:Op donderdag 8 november 2007 13:05 schreef Qwea het volgende:
7 opdrachten af, ik heb geen zin meer
nog 30 min.
Dr ligt een pakketje op het poastkantoor voor me, ik vlieg in de fik van nieuwsgierigheid ofcourse
Heeft ze nog steeds jeuk dan? Is de huid al weer wat genezen?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Hoiii
Ik ga zo naar de da met Ziggy, voor controle en hopelijk kunnen ze iets doen aan die jeuk die ze heeft...
Ja, jeuk aan de huid, maar dat komt dus door de oordruppels die ze kreeg voor oormijt.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef ymme het volgende:
Jeuk, aan d'r huid?
Hier krijgen de honden elke dag een blokje schapenvet. Dit is er goed voor de condititie van de huid. Gaan ze ook enorm mooi van glanzen [afbeelding]

Mijn hond mag geen tussendoortjes a la brood,koekjes ect. Wel fruit. Zou hij dan wel schapen vet mogen?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef ymme het volgende:
Jeuk, aan d'r huid?
Hier krijgen de honden elke dag een blokje schapenvet. Dit is er goed voor de condititie van de huid. Gaan ze ook enorm mooi van glanzen
Dat gaat natuurlijk regelrecht de Jochempot in he?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:26 schreef Qwea het volgende:
JEEEEEEJ
Ik had een paar weken terug meegedaan met de Proteq dierendag Quiz, ennu heb ik gewonnen en een waardebon twv 100 euro gewonnenTe besteden bij Pets Place
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:18 schreef Greys het volgende:
Woei! Dat klinkt goed, MB! Lekker aangekomen ook! [afbeelding]
Bink hier bijt zichzelf ook helemaal kapot als ze jeuk heeft en die prikken werden echt super! Hoop dat dat voor Ziggy ook zo geldt [afbeelding]
Opzicht zitten er geen schadelijke stoffen in schapenvet. Het is een natuurlijk product.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hond mag geen tussendoortjes a la brood,koekjes ect. Wel fruit. Zou hij dan wel schapen vet mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |