1 Ik ben je skattie niet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar skattie, we gingen de COS toch vol bagger douwen?!
Nouwe sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd!quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
1 Ik ben je skattie niet.
2 Ik kom hier bijlezen en stuit alleen maar op flauwekul.
Waarom moet er zo nodig gepost blijven worden als er niets op de streams is?
Doe eens normaal. Kom op, je kunt het.quote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nouwe sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Kom op, je kunt het.
En Amanda en Brian knipperen met hun ogenquote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Dennix vreet popcorn.
Jaap frut aan zijn tenen, jakkes.quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda en Brian knipperen met hun ogen![]()
En kriebelt aan zijn voet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap heeft zijn armen over elkaar nu.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Nou ehm, ik hoorde de dj leraren zeggen dat hij goed bezig is en hij heeft ook al een naam voor zijn toekomstige optredens: DJ Schizo.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap frut aan zijn tenen, jakkes.![]()
Ik gooi popcorn naar m'n beeldscherm blijf je slanker bijquote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Dennix vreet popcorn.
Het lijkt net of Jaap hele smalle voeten heeft vind je niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap frut aan zijn tenen, jakkes.![]()
Ach gosssie, zouden ze nog een plaatsje voor hem vrij hebben?quote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Maar goed bezig zijn is ook zoiets wat je zegt tegen een kind dat enthousiast probeert en probeert, maar nooit een ster zal worden.
Of tegen een overijverig lid van de Josti-band.
euhm... ik had het antwoord nog op die voetballer met een S, antwoord is Sneijderquote:
Daar is een mooi subforum voor VBL Lepeltopic # 18.quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef KimiK het volgende:
[..]
euhm... ik had het antwoord nog op die voetballer met een S, antwoord is Sneijder![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Ruzie in de tent?
Voor zo'n grote vent heeft Jaap petieterige voetjes.quote:
Owww ik dacht dat u solidair was met wannabee Huub.quote:Op maandag 5 november 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, doe maar wat mooie champagneglazen.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zo'n grote vent heeft Jaap petieterige voetjes.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef KimiK het volgende:
[..]
euhm... ik had het antwoord nog op die voetballer met een S, antwoord is Sneijder![]()
OT: Huub knijpt zijn ogen samen
Iedereen heeft zijn best gedaan. Pim-pam-petten dan maar weer?quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zijn we er uit? Er valt geen Comment On Streams te geven als ze een film kijken.![]()
Champagneglazen om op Brian kapot te mieteren.quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat u solidair was met wannabee Huub.
Nou, ik vind dat Nadia en Dennis wel heel erg intiem zitten nu.quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zijn we er uit? Er valt geen Comment On Streams te geven als ze een film kijken.![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan moet je naar SC.... verdomme ook al weer OT van mezelf.quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik hoop het.quote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Nadia en Dennis wel heel erg intiem zitten nu.
Zouden ze nu weer in hetzelfde bed gaan slapen?![]()
Die voeten van Jaap zijn zo wit!quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn best gedaan. Pim-pam-petten dan maar weer?![]()
Kun je de titel van deze COS niet laten aanpassen; een niet teruglezen COS?quote:Op maandag 5 november 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je naar SC.... verdomme ook al weer OT van mezelf.![]()
Ik denk het niet maar ja, je weet het maar nooit.quote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Nadia en Dennis wel heel erg intiem zitten nu.
Zouden ze nu weer in hetzelfde bed gaan slapen?![]()
Godverdegodver!!!quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Brian vindt de film ook een beetje eng.
[ afbeelding ]
Is dat Brian in the future?quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch wat, dat we dit als boeiende streams moeten zien!!quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten allebei aan hun mond.
Jaaaaa, we zijn een kleuterschool!!!quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Toch leuk hoe ze met ons meeleven in de SC. Misschien mag ik het niet zeggen maar wat voelen sommige zich daar verheven boven COSsers. Dit is geen stemmingmakerij maar een conclusie mijnerzijds.
BTW, Demins, van harte.![]()
Ik heb maar een waarschuwing in de OP gezet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Kun je de titel van deze COS niet laten aanpassen; een niet teruglezen COS?![]()
Tja, verlagen >> verheffen. Zoiets doe je helemaal zelf, meestalquote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Toch leuk hoe ze met ons meeleven in de SC. Misschien mag ik het niet zeggen maar wat voelen sommige zich daar verheven boven COSsers. Dit is geen stemmingmakerij maar een conclusie mijnerzijds.
Dan zijn ze dus geil.quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten allebei aan hun mond.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze straalt echt helemaal niets uit! Ze heeft een sago kop.quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
wat een grauwe rotkop heeft ze toch ook...
Maar er werd wel om ons gelachen en dat was nou net de bedoelingquote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaa, we zijn een kleuterschool!!!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb maar een waarschuwing in de OP gezet.![]()
Hohoquote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Is dat volgens de leer van de psychonomie?quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaa, we zijn een kleuterschool!!!![]()
Jaaaaaaaaaaa, om ons kan nog gelachen worden *hoewel ik was er niet bij* en om de streams de laatste weken niet meerquote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er werd wel om ons gelachen en dat was nou net de bedoeling![]()
Niet op reageren...als het hier maar gezellig isquote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer krijgen we een actiefilm...quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef misslady83 het volgende:
Febo, stop meer actie in het spel, je kan het!
Nee hoor, ik vind het erg leuk om dat snel mee te lezen over het algemeen en heel soms post ik er wat. Maar over het algemeen als ik wat over niets te blaten heb zoek ik alleen een ander plekje daarvoor opquote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoho![]()
Ik vind iedereen even lief![]()
Vannacht is er door een mede poster geopperd dat de SC te veel een kliek zou zijn, en dat er daarom door Cosser geen gebruik van wordt gemaakt. ( in de zin van daar begroeten, kusjes geven en afscheid nemen). Klopt dit?
En of het gezellig is!!quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet op reageren...als het hier maar gezellig is![]()
Huub ligt nu lekker tegen Japie aan.quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
Ik was hé, euhm... een schoonmaakster met de P
OT: Huub heeft last van zware oogleden![]()
Geen idee. Als ik binnenkom zeg ik vriendelijk goedemorgen, als ik mijn mand induik wens ik FOKkers welterusten, niks mis mee toch?quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoho![]()
Vannacht is er door een mede poster geopperd dat de SC te veel een kliek zou zijn, en dat er daarom door Cossers geen gebruik van wordt gemaakt. ( in de zin van daar begroeten, kusjes geven en afscheid nemen). Klopt dit?
quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zat vanmorgen een vrouw naast mij in de trein die ook zo zat...![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
Ik was hé, euhm... een schoonmaakster met de P
OT: Huub heeft last van zware oogleden![]()
En toen? Of ben je nu al klaar met je anekdote?quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zat vanmorgen een vrouw naast mij in de trein die ook zo zat...![]()
tot 00.00 vermoedelijkquote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef lorence1 het volgende:
hoelang duurt die film nog?
Ik wacht ook al op de clouquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
En toen? Of ben je nu al klaar met je anekdote?
deze hier ook..quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze straalt echt helemaal niets uit! Ze heeft een sago kop.
gucciRok, mooi... merk oorbellen met een Cquote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Perma, kledingstuk met een R.
Lieke slaapt nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Dus ik kan aannemen dat niemand hier schroomt om in de SC te posten?
Mooi, is dat ook weer uit de wereld.
Excuses voor deze OT
Ze was 86 en had een rollator, beetje raar om dan te vragen of ze geil is omdat jij dat vind als iemand zo zit.quote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
En toen? Of ben je nu al klaar met je anekdote?
OT: na het lezen van dit soort berichten heb ik geen enkele behoetfte te posten in de SC.quote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Excuses voor deze OT
quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze was 86 en had een rollator, beetje raar om dan te vragen of ze geil is omdat jij dat vind als iemand zo zit.![]()
en dan niet eventjes......... wat??????quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef diedirk het volgende:
Waarom gaan ze niet weer eens old school alle stijltangen verstoppen en dan niet eventjes...?
Vertel, ik sta er open voor.quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik wilde net reageren en toen was het voor jou al uit de wereld.
Hallo, dat is toch maar één user.quote:Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: na het lezen van dit soort berichten heb ik geen enkele behoetfte te posten in de SC.
Wat een onvoorstelbare hommels in de COS zeg. Gaan niet even wat anders doen als er niets is te zien (miljonairs kijken film), maar gaan baggeren en pimpampetten.
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingen.
On Topic: Brian eet chips.
DB een gifje is leuk, maar doe dan een gifje waar je wat op ziet, hier had je het ook met een foto kunnen doen. Lekker boeiend dat Brian chips eet.quote:
God nee, als ze 86 zijn kun je beter vragen of het kunstgebit misschien een vastloper heeft als ze aan de mond zitten. Misschien kun je maar beter niets vragen dan eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze was 86 en had een rollator, beetje raar om dan te vragen of ze geil is omdat jij dat vind als iemand zo zit.![]()
Bedoel : niet na 3 uur teruggeven maar pas na 3 wekenquote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
en dan niet eventjes......... wat??????
Yep, daar heb je gelijk in, namen noemen is in dit geval niet nodig.quote:
nee ik hoef niet eens te kijken naar wie het geschreven heeftquote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, daar heb je gelijk in, namen noemen is in dit geval niet nodig.![]()
Hoelang duurt die film nog?
Ik zeg er 1 ding over:quote:
Is een week ook eventjes?quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef diedirk het volgende:
Waarom gaan ze niet weer eens old school alle stijltangen verstoppen en dan niet eventjes...?
Ah ok nu snap ik dat het geen woorden van jou zijn maar een quote is uit de SCquote:Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: na het lezen van dit soort berichten heb ik geen enkele behoetfte te posten in de SC.
Wat een onvoorstelbare hommels in de COS zeg. Gaan niet even wat anders doen als er niets is te zien (miljonairs kijken film), maar gaan baggeren en pimpampetten.
Die SC'en in de COS. Moest wel om ze lachen nadat ik iets had gezegd en ze allemaal in de kleutermode gingen.
On Topic: Brian eet chips.
En daarna maken we ons op voor de exit van Brianquote:
hahha jij gelooft nog in sprookjes?quote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarna maken we ons op voor de exit van Brian![]()
Zit je dwars hé dat ze 86 was en een rollator hadquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zeg er 1 ding over:
ik post waar ik wil en wat ik wil en als die ene user dat niet bevalt:![]()
blijf dan lekker in de SC![]()
Nee dat klopt niet! De SC bestaat uit meerdere kliekjes, niet éénquote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoho![]()
Vannacht is er door een mede poster geopperd dat de SC te veel een kliek zou zijn, en dat er daarom door Cossers geen gebruik van wordt gemaakt. ( in de zin van daar begroeten, kusjes geven en afscheid nemen). Klopt dit?
Trusten Lurker, slaap lekkerquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten Cossers en Sc-ers......ik ga lekker slapen.....tot morgen!
Sorry, ik had het moeten quoten, dit is idd verwarrend.quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef b.a.s. het volgende:
Ah ok nu snap ik dat het geen woorden van jou zijn maar een quote is uit de SC
En de COS bestaat uit een paar leuke posters en een grote kliek met een leidsterquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet! De SC bestaat uit meerdere kliekjes, niet één![]()
Ik ook. zelfde wens. Lief zijn en wat kritiek van elkaar kunnen accepteren.quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Da's geloven in gerechtigheidquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hahha jij gelooft nog in sprookjes?![]()
edit neemt natuurlijk niet weg dat ik niet met je meehoop![]()
Sleep tight and don't let the bedbugs bite you.quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Was dat nou nodig? Wat zei ik nou net.quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En de COS bestaat uit een paar leuke posters en een grote kliek met een leidster![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Brian al Exit
quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En de COS bestaat uit een paar leuke posters en een grote kliek met een leidster![]()
![]()
Morgen, 100%, zeker weten...........quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Brian al Exit
Ja Pa, welterusten.quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. zelfde wens. Lief zijn en wat kritiek van elkaar kunnen accepteren.![]()
![]()
Dat zei je net iets laterquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was dat nou nodig? Wat zei ik nou net.![]()
Ik zie jou niet tot een leidster hoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Trusten Ruudquote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. zelfde wens. Lief zijn en wat kritiek van elkaar kunnen accepteren.![]()
![]()
Oeps, ben ik nog op tijd om je welterusten te wensen?quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Sorry Ruud. Ik kwam in de vorige COS binnen om bij te lezen en zag alleen maar opzettelijke onzin. En hier zie ik veel geklier... van vaste COSsers.quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mazzel!quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mazzel!
![]()
OT: de beelden op de streams zijn nog steeds hetzelfde als een uur geleden.
Of:quote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Gastspeler kom maar binnen....
Trusten, ik ga zo ook mijn ballenbak in.quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou het voor gezien...dat is een stuk beter voor mijn bloeddruk.
Alle kleuters welterusten en tot morgen![]()
Is er weer beweging op de streams en dan ga je slapenquote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap moet nu naar het hokje....er is nog hoop.quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap is al naar bed dus die gastspeler zal ook wel niet meer gaan lukken
Je zit DB wel af te kraken om zijn gifjes, maar veel van jou posts kunnen dan ook wel achterwege gelaten worden. Lekker boeiend 3 smiliesquote:
dennix brulde al neequote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef beequeen het volgende:
Collect Call voor Naad, ze heeft geen ceepees meer.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Je zit DB wel af te kraken om zijn gifjes, maar veel van jou posts kunnen dan ook wel achterwege gelaten worden. Lekker boeiend 3 smilies
Of dat hij haar zoooo mist, dat hij graag wil dat ze naar buiten komtquote:Op maandag 5 november 2007 23:55 schreef ruby het volgende:
Luc aan de foon voor Nadia. Hopelijk vertelt ie dat ie Nadia eigenlijk een ontzettend dom wijf vindt en totaal niet geïnteresseerd is in haar.
Inderdaad, gelijk weer zeurenquote:Op maandag 5 november 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Lieke, flikker op met je discussie... Ik wil dat telefoongesprek horen.
Alle uitjes toch ? Een telefoontje valt toch niet onder een uitje ??quote:Op maandag 5 november 2007 23:59 schreef kybe het volgende:
Inderdaad de afspraak was alles te blokken Huub.
Lieke had eens haar stem eerder moeten geven zonder overleg.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
Lieke ga je voorhoofd eens poederen meid...
Is geklets,Huub wil dit om in een goed blaadje bij Nadia te komen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alle uitjes toch ? Een telefoontje valt toch niet onder een uitje ??
Laffe Luc? Die heeft toch nix zinnigs te melden, en nada kirt er aleen maar doorheen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Lieke, flikker op met je discussie... Ik wil dat telefoongesprek horen.
als Luc haar naar buiten weet te lullen vind ik het goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef beequeen het volgende:
Christ All Mighty, ze mag bellen......mag ik even![]()
En ondertussen zet hij Lieke te kakken,zij zitten toch in een team.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef Ziet het volgende:
ja huub moet natuurlijk een verhaallijn met naad
dus moet ie haar wel op kunnen vangen na het telefoongesprek
Wat eng. Hopelijk gaat deze manier "bonding" niet te ver.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
Naad zit op de schoot van Huub........ik heb het niet meer.![]()
Told youquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Is dus echt weer zo'n nietszeggend lul-belletje![]()
In opdracht van Kesler, de stoker.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
Pffff....laat het niet waar zijn dat Luc Nadia echt mist. Het kan gewoon niet.![]()
Wie is Kesler? Eén of andere stichting ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
In opdracht van Kesler, de stoker.![]()
Ik wil zo graag dat het iets is waarmee er een bommetje wordt gegooidquote:
Vertel, ik gok op de verhaallijn van Naad en Huub.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat Lieke's antwoord was op de vraag van Huub of Brian de reden was dat ze naar huis ging.
We begrepen toen niet dat er een SL volgde maar ik weet het nu wel.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat Lieke's antwoord was op de vraag van Huub of Brian de reden was dat ze naar huis ging.
We begrepen toen niet dat er een SL volgde maar ik weet het nu wel.
Huub doet wat achter zegt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef Taurus het volgende:
Waar is Huub nou weer mee bezig?! Wat is dit nou voor pro-Nadia actieIk snap best dat het met taktiek om Dennis er uit te krijgen te maken heeft, maar als het niet werkt - wat ik zeer waarschijnlijk acht - krijgt Nadia de komende tijd alleen maar 'n leuke tijd!
Ik vind dat gebash op Dennis sowieso niet interessant meer, ga nou 's los op Nadia of Amanda of Brian, dat zie ik zo veel liever, die reageren tenminste.![]()
Klopt, maar niet helemaal in de buurt, hoewel voor Brian er altijd wel een plekje over is...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Wie is Kesler? Eén of andere stichting ofzo?![]()
ze kan nú al haar bericht meteen aan hem vertellen en dan pas aan amanda.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef riri het volgende:
betje raar als nadia nu met huub aan zou pappen als ze al deze dingen aan luc zegt
Ja, dat wordt Lieke hier nogal eens verweten als ze loopt te kleppen met Jaap - een teamgenoot notabene. Nee Huub is lekker bezigquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Kan niet echt een leuk gevoel zijn voor Lieke dat Huub loopt te heulen met de vijand. Maar ja, alles voor het spel he.![]()
Het is allemaal doorgestoken kaart!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef riri het volgende:
betje raar als nadia nu met huub aan zou pappen als ze al deze dingen aan luc zegt
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
Hier wordt ik kotsmisselijk van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is allemaal doorgestoken kaart!
Lieke haar antwoord is geweest dat zij het script Huub/Nadia niet trok.De febo wilde natuurlijk niet dat wij dat toen al zouden horen.quote:
Ja, het is inderdaad geen gezicht. Past niet in m'n script.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
Hier wordt ik kotsmisselijk van.
[ afbeelding ]
Kan allemaal zijn maar als Huub dit echt doorzet mag wat mij betreft opzouten. Cheap ass loser.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is allemaal doorgestoken kaart!
Pcies, zo denk ik er al een hele tijd over.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan allemaal zijn maar als Huub dit echt doorzet mag wat mij betreft opzouten. Cheap ass loser.
Je moet niks.Huub wil dat zelf dan ook.Had niet verwacht dat Huub zo laag zou zinken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
als huub echt met naad moet aanpappen en alles eerst met lieke moet overleggen,
dan duurt het programma nog wel tot volgend jaar
En dat in de week van de popoll,stom dit gaat hem stemmen kosten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet niks.Huub wil dat zelf dan ook.Had niet verwacht dat Huub zo laag zou zinken.
Nee, hij mag z'n nieuwe singel promoten in DGK.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zou Luc voor dat telefoontje gekregen hebben? 50 euro, 100 euro?![]()
Het mes op Huub's keel. Geen progressie in het spel. Spel ten einde??quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet niks.Huub wil dat zelf dan ook.Had niet verwacht dat Huub zo laag zou zinken.
Uit de reacties op je post kan je ook iets anders concluderen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Excuses voor deze OT
Net goed.Alleen zal hij dan denken dat het met de ruzie en met Lieke te maken heeft.Hoop dat het in brieven gaat binnenkomen.Huub denkt dat zijn fans alles leuk vinden,maar dit is zeer dom van hem.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:17 schreef kybe het volgende:
[..]
En dat in de week van de popoll,stom dit gaat hem stemmen kosten.
Van mij mag hij wel een paar toontjes lager gaan zingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Net goed.Alleen zal hij dan denken dat het met de ruzie en met Lieke te maken heeft.Hoop dat het in brieven gaat binnenkomen.Huub denkt dat zijn fans alles leuk vinden,maar dit is zeer dom van hem.![]()
Als je het vannacht tegen mij had, zeg dat dan meteen. En niet zo omslachtig, pokerface!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uit de reacties op je post kan je ook iets anders concluderen.
BTW ik was het die die stelling er vannacht in gooide .
Ik doe er ff een SC boodschap (in het refrein) erbij
http://www.youtube.com/watch?v=xhU11wgznD4
Lieke weet er toch van....het is de bedoeling om dennix over de zeik te krijgenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan allemaal zijn maar als Huub dit echt doorzet mag wat mij betreft opzouten. Cheap ass loser.
Had hij ook kunnen zeggen laat Brian het maar doen.Brian hoeft nooit niks.Dit is alleen maar weer gunstig voor Brian en Huub trapt er met open ogen in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het mes op Huub's keel. Geen progressie in het spel. Spel ten einde??
Dat scenario kan hem ook voorgehouden worden. Ja, dan wil Huubje wel. Alles voor het spel.
Dronken torren zie ik genoeg in dat hok.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xhU11wgznD4
Naar bed jijquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
Luc Lammetjesthee aan de foon.....
ik val erbij in slaap....
Hij heeft het een beetje anders tegen Lieke gezegd.Tegen Lieke zei hij ''bonden'' tegen anderen had hij het over ''ballen van Nadia''.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:23 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke weet er toch van....het is de bedoeling om dennix over de zeik te krijgen
misschien heeft brian nee gezegd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had hij ook kunnen zeggen laat Brian het maar doen.Brian hoeft nooit niks.Dit is alleen maar weer gunstig voor Brian en Huub trapt er met open ogen in.
Trusten BQ, sweet dreamsquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
Ik duik ook mijn ballenbak in. Strekte voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
Ik had het beslist niet tegen jou vannacht, meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je het vannacht tegen mij had, zeg dat dan meteen. En niet zo omslachtig, pokerface!
Ik ook niet en zij had nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap niet waarom Lieke geen inbreng mag hebben...
Ik neem aan dat project catwalk maanden geleden is opgenomen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:17 schreef Ziet het volgende:
lees net op vol dat die janice helemaal niet komt,
hij is door naar de volgende ronde in project catwalk
Dan heb ik een schoen proberen aan te trekken die mij niet past.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had het beslist niet tegen jou vannacht, meer in het algemeen.
Wat was dat dan. Ging het over Nadia de transseksueel?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nou moe??? Ik hoorde het Nadia toch echt zeggen hoor!!!!
Alweer niemand die hier op reageert en het ook gehoord heeft.
Tja, nu zijn ze buiten beeld. Redactie leest misschien toch wel mee.
ik hoop het niet....quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat project catwalk maanden geleden is opgenomen?
Edit Had het niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nou moe??? Ik hoorde het Nadia toch echt zeggen hoor!!!!
Alweer niemand die hier op reageert en het ook gehoord heeft.
Tja, nu zijn ze buiten beeld. Redactie leest misschien toch wel mee.
Dan belt hij maar een hoer klinkt toch echt anders dan: "Dan belt hij maar een trans sexueel als hij aan zijn behoeftes wil komen". En dit was niet voorgeprogrameerd!!!!!!
Was vorige week een mooi programma op TV.quote:
Ik krijg ook wel eens pijnlijke teentjes van te kleine schoenenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb ik een schoen proberen aan te trekken die mij niet past.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Ziet het volgende:
de verhaallijn trio zit er ook aan te komen he
Dat moeilijke woord klinkt toch echt anders.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:44 schreef Ziet het volgende:
zal ze het woord niet hebben verward met het moeilijke woord prostituee?
enne, amanda;s stem is weer niet te verstaan
heeft natuurlijk ook wel veel gepraat tijdens het eten
Als Huub met Naad gaat dan wordt het misschien wel een kwartetje!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Ziet het volgende:
de verhaallijn trio zit er ook aan te komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |