Trusten BQ, sweet dreamsquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
Ik duik ook mijn ballenbak in. Strekte voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
Ik had het beslist niet tegen jou vannacht, meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je het vannacht tegen mij had, zeg dat dan meteen. En niet zo omslachtig, pokerface!
Ik ook niet en zij had nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap niet waarom Lieke geen inbreng mag hebben...
Ik neem aan dat project catwalk maanden geleden is opgenomen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:17 schreef Ziet het volgende:
lees net op vol dat die janice helemaal niet komt,
hij is door naar de volgende ronde in project catwalk
Dan heb ik een schoen proberen aan te trekken die mij niet past.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had het beslist niet tegen jou vannacht, meer in het algemeen.
Wat was dat dan. Ging het over Nadia de transseksueel?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nou moe??? Ik hoorde het Nadia toch echt zeggen hoor!!!!
Alweer niemand die hier op reageert en het ook gehoord heeft.
Tja, nu zijn ze buiten beeld. Redactie leest misschien toch wel mee.
ik hoop het niet....quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat project catwalk maanden geleden is opgenomen?
Edit Had het niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nou moe??? Ik hoorde het Nadia toch echt zeggen hoor!!!!
Alweer niemand die hier op reageert en het ook gehoord heeft.
Tja, nu zijn ze buiten beeld. Redactie leest misschien toch wel mee.
Dan belt hij maar een hoer klinkt toch echt anders dan: "Dan belt hij maar een trans sexueel als hij aan zijn behoeftes wil komen". En dit was niet voorgeprogrameerd!!!!!!
Was vorige week een mooi programma op TV.quote:
Ik krijg ook wel eens pijnlijke teentjes van te kleine schoenenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb ik een schoen proberen aan te trekken die mij niet past.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Ziet het volgende:
de verhaallijn trio zit er ook aan te komen he
Dat moeilijke woord klinkt toch echt anders.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:44 schreef Ziet het volgende:
zal ze het woord niet hebben verward met het moeilijke woord prostituee?
enne, amanda;s stem is weer niet te verstaan
heeft natuurlijk ook wel veel gepraat tijdens het eten
Als Huub met Naad gaat dan wordt het misschien wel een kwartetje!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Ziet het volgende:
de verhaallijn trio zit er ook aan te komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |